Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5)

Ga naar beneden

Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Empty Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5)

Bericht van Admin ma jan 13, 2020 7:07 pm

Klets hierover de Update van 13 Januari 2020:

Hoi Winx-fans! 😄 Welkom in deze nieuwe Update, deze keer is het wat anders dan normaal.
Vandaag ga ik een paar (nouja, een paar. Het zijn er een heleboel) van mijn Winx-tekeningen laten zien.
Dit is niet de eerste keer, voor het laatst deed ik een Update over mijn tekeningen
terug in 2018. Maar nu zijn we inmiddels in 2020, leek het me een goed idee
om weer eens leven te blazen in deze (oude) reeks 😄 Deze Update gaat lang zijn, omdat
ik in die twee jaar heel veel Winx Club-tekeningen heb gemaakt, natuurlijk.
Voor de mensen die het blog nog niet zo lang volgen: Ja, ik hou heel erg van tekenen.
Ik teken ongeveer wel iedere dag iets. Ik teken vaak de Winx meiden, maar ook
andere dingen, zoals fashion en andere soort fantasiewezens,
en andere non-Winx feeën die ik zelf heb bedacht of magische prinsessen 😯
In deze Update zullen er daarom ook paar andere tekeningen zijn, die niks met Winx te maken hebben,
en ik dacht dat jullie misschien wel zouden willen zien. De andere reeksen zijn vooral geweest
met alleen maar Winx-tekeningen 😯 Maar ik dacht: Vandaag doen we het een beetje anders, dan anders.
Soms is dat niet verkeerd 😋 Volgens mij hoef ik het verder niet meer uit te leggen.
Hier zijn mijn nieuwe (Winx Club) tekeningen van 2018 t/m heden:

Bloom Seizoen 8 Ballerina
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Bloom-ballerina
De eerste tekening van deze Update die ik heb gemaakt is van Bloom haar ballet-outfit
uit het achtste Seizoen. Ik heb Bloom’s outfit getekend, omdat ik die persoonlijk het mooiste vondt
van alle Winx - maar de andere Winx zagen er ook prachtig uit ☺ Misschien teken ik die ooit ook een keer.
Oorspronkelijk was het niet de bedoeling dat dit één van de Winx werdt.
Ik wilde een meisje maken die een ballet-jurk aanhad geinspireerd op de Winx’s ballet-outfits.
Maar uiteindelijk werdt het toch Bloom. Ik weet niet waarom. Ik had op dat moment
niet zoveel ideeën voor een uniek design voor een ballet kostuum.
Je ziet ook dat Bloom’s riem in haar haren diamantjes heeft. Dit zijn stickers die ik heb gekocht
om op tekeningen te plakken om ze wat mooier te maken. Niet al mijn tekeningen
zijn volledig zelf gemaakt 😯 Misschien kennen jullie het. Maar ik teken
ook graag in de TopModel tekenboeken. Als je niet weet wat het is, klik hier voor het voorbeeld.
Het is eigenlijk gewoon een boek waarvan het figuur al getekend is. Maar de taak
aan jouw is om het meisje kleding te geven een haarstijl, enzovoort.
Je snapt het denk ik wel 😋

Bloom Seizoen 8 gala-jurk
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Bloom-galajurk
De tweede tekening is alweer van Bloom die ik heb gemaakt,
maar deze keer van haar gala-jurk uit het achtste Seizoen. Alweer omdat
ik haar jurk het mooiste vondt van alle zes de meiden.
Maar ik teken Bloom vaak, gewoon omdat ze mijn favoriet is 🙂 In deze tekening
zie je hoe mooi haar rode haren staan bij de blauwe kleur van haar outfit.
Haar jurk was erg leuk om te tekenen. En je ziet hier weer dat ik de strass-stenen heb gebruikt voor haar jurk.
En zoals je ziet zijn de lijnen goed zichtbaar. Nee, ik teken niet met pen 😂
Ik teken gewoon met potlood. Maar nadat ik de schets heb gemaakt
en alles heb ingekleurd, ga ik er met zwarte fineliners erover heen.
In het verleden heb ik namelijk vaak het probleem gehad dat mijn kleurpotloden
de grijze lijnen vervaagde. En harder drukken op je potlood helpt niet echt,
dit is waarom ik fineliners heb gekocht. En ze zijn echt superfijn
en een aanrader voor als je hetzelfde probleem hebt als mij.
Het maakt sommige belangrijke details beter opvallen, zoals wanneer je een stof over
een andere stof heen tekent. Met fineliners kun je beter aangeven in je tekening
wat overlapt er wat niet 😯

Bloom Magical Bloom Fee van de Wind
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Bloom-windfee
De derde tekening is van de eerste versie van Winx Club, genaamd Magical Bloom.
In het vorige deel van mijn Winx Club-tekeningen heb ik jullie
wat andere van mijn Magical Bloom-tekeningen laten zien 😯
Maar hier is een nieuwe die ik heb gemaakt een paar maanden geleden.
Dit is zoals je ziet Bloom in haar oorspronkelijke ontwerp van haar transformatie,
en dit is eigenlijk een tekening gebaseerd op mijn theorie uit 2018. In die theorie
had ik het over dat Bloom waarschijnlijk oorspronkelijk de fee van de wind was (en geen vuur-fee).
Sinds ik denk dat deze theorie waar kan zijn, besloot ik er een tekening van te maken
om te zien hoe het zou zijn als Bloom echt magie over de lucht had 😯
Zoals je ziet heb ik haar afgebeeld met magie dat lijkt op wolken of wind vlagen - hoe je het ook wilt noemen.
Ik hoefde niet volledig mijn hele eigen creatieve geest te gebruiken voor Bloom’s magie.
Bloom is in sommige momenten afgebeeld met wind. Ze werdt afgeschilderd ooit
met wind in een oude mysterieuze artwork van haar. En in de Winx Club pc game uit 2004
heeft ze een aanval’s spreuk waar ze een windvlaag van wolken kan sturen (deze aanval heeft zelfs het woord ’wind’ erin 😯).
Ik ben vooral afgegaan op die twee dingen. Ik wil niet zeggen met deze tekening en theorie
dat Bloom echt officieel oorspronkelijk de fee van de wind was. Maar de kans is er wel,
en ik denk vooral dat de oude artwork van Bloom wel defenitief bewijst dat ik gelijk heb 😋

Bloom in een stoere outfit
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Bloom
Dit is de alweer de vierde tekening van deze lijst van mijn Winx Club tekeningen.
Zoals ik zei in de opening van deze Update: ik hou ervan om mode te maken 🙂
Hier heb je Bloom in een outfit die ik zelf voor haar heb bedacht ooit.
Normaal teken ik de Winx in al bestaande outfits of transformaties uit de serie,
maar op de dag dat ik deze tekening maakte wilde ik eens wat anders.
Ik besloot een eigen outfit te maken voor Bloom. En ik vindt hem persoonlijk echt heel erg cool,
vooral omdat ze dingen draagt, die ze normaal in de serie nooit zou dragen.
Dit is denk ik beetje te stoer en te sexy voor een kinder-serie 😋 De rokje met een leger-patroon
heb ik zelf ook, en ik draag het heel vaak. Ik vondt het leuk om mijn eigen kledingstuk na te tekenen
op één van de Winx. Zoals je ziet heb ik Bloom ook tattoo’s gegeven - nee, ik heb zelf geen tattoo’s hoor.
De tattoo’s zelf hebben niet echt veel betekenis. Maar de vlinder tattoo op haar buik representeert
haar als een fee (vanwege de vleugels). De twee harten kun je misschien bedenken
als de relatie van haar en Sky. En de roos kun je misschien bedenken
als Bloom’s naam. Haar naam betekend ’bloeien, groeien, bloesemen’ in het Engels.
De roos kan staan voor Bloom die groeit als een bloem door haar rol in de serie.
In de eerste drie Seizoenen ontdekt ze wie ze écht is, leert ze meer over haar mysterieuze krachten,
en haar zoektocht naar haar biologische ouders. Ik vindt het mooi als tattoo’s een betekenis hebben ☺

Musa Seizoen 8 Crystal Sirenix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Crystal-sirenix-musa
Hier is de vijfde tekening van vandaag, en nu haken we eventjes af van de Bloom-tekeningen.
Deze keer is het van Musa die ik heb gemaakt in haar Crystal Sirenix transformatie van het achtste Seizoen.
Deze maakte ik heel gauw nadat de Crystal Sirenix afleveringen uitgekomen waren in Italie vorig jaar ☺
Ik denk dat dit wel de mooiste versie is van Sirenix die er is. Ik heb Musa gekozen omdat ik
haar Crystal Sirenix ontwerp het mooiste vondt van allemaal, ik vondt vooral leuk
om hem in te kleuren, de kleuren in haar ontwerp zijn het mooiste. Zoals je ziet
heb ik haar ijs schaatsen gegeven onder haar schoenen 😯 Ik weet dat de Winx dit niet hebben in de serie,
maar ik vondt het leuk om toe te voegen. Voordat ik de afleveringen zag dacht ik namelijk
dat de Winx met deze Transformatie echt kunst schaatsers zouden worden.
Dit was helaas niet gebleken, maar toch wilde ik dit idee implementeren in de tekening.
Vindt je ook niet dat Crystal Sirenix meer een ijs Transformatie is dan een Transformatie voor onderwater? 🤔

Feeën prinses
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Fairy
Deze zesde tekening die ik heb gemaakt is niet van één van de Winx.
Ik zei in de opening van deze Update dat er ook tekeningen zouden verschijnen
die niks met Winx Club te maken zouden hebben. Dit is er één van, dit is een zelfbedacht
fee die ik heb gemaakt. Ik vindt deze persoonlijk heel erg mooi. Zoals je ziet
heeft ze veel weg van een godin en een engel. Maar je ziet dat ze een fee is door de vleugels
en de extreem lange haren. Soms vindt ik het leuk om allerlei thema’s samen te voegen, en iets moois ervan te maken.
Haar jurk is ook beetje gebaseerd op Daphne. Ik vindt haar wel een beetje lijken op Daphne
toen ze nog een geest was. En misschien is het je ook opgevallen hoe haar witte topje en witte rok
geen schaduw heeft, zoals de rest dat wel heeft. Dit is echt geheel bewust gedaan. Ik ben het niet vergeten.
Ik heb het met opzet gedaan. Waarom? 😯 Soms dan merk ik dat teveel schaduw een tekening kan verpesten.
Ja, het is misschien niet heel erg realistisch. Kleding is niet spierwit, natuurlijk.
Maar ik vindt dat kunst niet altijd om logica moet gaan. Er zijn veel kunstenaars in de wereld
die dingen maken die niet realistisch zijn. Maar daar gaat het niet om.
Het gaat om of het mooi is. Ik vondt het mooier zonder schaduw omdat de rok dan meer opvalt ☺
Dit is ook waarom de vleugels geen schaduw hebben. In Winx Club hebben de vleugels van de Winx
ook nooit schaduwen.

Flora Seizoen 6 Bloomix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Flora-bloomix
De zevende tekening van deze lijst van mijn tekeningen is Flora in haar Bloomix transformatie van het 6de Seizoen.
Bloomix was eerder altijd een nachtmerrie voor mij om te tekenen.
Soms dan denk ik: Rainbow, hoe doe je het toch? 😋 Ik heb veel Bloomix tekeningen mislukt gehad.
En toen een hele tijd niet meer gedurfd. Tot deze Flora Bloomix tekening van vorig jaar
waarbij ik dacht: Ik wil weer even uit mijn comfort zone en weer eens wat moeilijkers tekenen.
Af en toe wil je gewoon weer uitdaging, haha. Deze Flora Bloomix tekening is uitermate goed gelukt
in mijn mening, deze keer was de pose die ik koos alleen beetje een uitdaging.
Maar zoals ik al zei, ik hou van uitdagingen. En van (teken)fouten kunnen we weer leren.
Soms moeten we onszelf even een duwtje in de rug geven, en zien wat we eigenlijk allemaal konden,
zonder dat we het door hadden. Nee, met deze ben ik erg tevreden 🙂
De benen lijken alleen beetje uit proportie, maar die waren ook het lastigste te maken.

Flora & Musa oude Sirenix/Harmonix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Flora-en-musa-sirenix
Deze achtste tekening van vandaag gaat weer over concept art.
Ik weet niet wat er is met mij, maar ik hou er af en toe van om zelfs
oude schetsen van Rainbow na te maken 😋 Zoals deze eerste versie van Flora en Musa’s Sirenix
of Harmonix (het is onbekend voor welke Transformatie dit ontwerp oorspronkelijk was).
Eerder maakte ik Bloom’s oorspronkelijke Magic Winx ontwerp. Eigenlijk was
alleen Flora’s oorspronkelijke concept schets van Sirenix uitgelekt. Musa’s ’oude Sirenix’ op deze tekening
is nagemaakt van een artistieke impressie van WinxClubRus. Waarom heb ik deze versie van
Sirenix gemaakt, en niet de huidige versie? Omdat ik persoonlijk de oude versie van Sirenix
mooier vindt als de huidige. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vindt het huidige ontwerp
van de Transformatie in Seizoen 5 ook mooi. Maar ik denk dat als dit ontwerp
het had gehaald, ik de Transformatie nog geweldiger had gevonden ☺
Ik vondt namelijk vooral de lange ruffle-rokken het leukste om te maken.
Het leukste was gewoon hoe meer deze versie het oceaan-thema benadrukt. De vleugels
die lijken op de vinnen van een koraalduivel zijn ook heel erg leuk.

Flora Seizoen 8 Enchantix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Flora-enchantix
We zijn alweer aangekomen bij de negende tekening van deze Update - het spijt me als de Update
een beetje ontiegelijk lang wordt, haha 😋 Ik wil ze namelijk allemaal aan jullie laten zien,
en weten wat jullie ervan vinden. Deze tekening is de eerste die ik heb gemaakt
van het nieuwe Seizoen 8 ontwerp van de Enchantix transformatie,
en je ziet dat ik Flora heb gemaakt. Dit is ook de eerste keer dat ik in de nieuwe stijl
van het achtste Seizoen heb getekend, en ik moet eerlijk zeggen, het was een heel gevecht eerst.
Voor de mensen die het niet weten: in de nieuwe Seizoen 8-stijl zijn niet alleen de Winx hun gezichten veranderd.
Ook de rest van hun lichaam, zoals dat de Winx nu minder wespentaille hebben, zoals ze die eerder wel hadden.
En dit was enorm veel wennen voor mij. Ik ben zo gewend om de Winx, en vooral karakters in het algemeen,
iedereen met een wespentaille te tekenen 😯 En nu de Winx jonger zijn geworden
moest ik hun lichamen wat kinderlijker gaan tekenen. Dit was écht totaal niet mijn kopje thee,
en elke keer tekende ik ze weer met een taille. Gewoon omdat dat in mijn systeem zit, ik kon er niks aandoen.
Totdat ik uiteindelijk hele goede voorbeelden vondt van de Winx hun nieuwe vorm lichamen.
Dit was een voorbeeld van een Winx zonder kleding, en dit was fijn, want zo kon
ik het beste eruit opmaken hoe je het lichaam moet tekenen, dan iemand met al kleren aan 😯
En dit is ook een goede tip: Het is niet erg om soms af te kijken. Helemaal uit je hoofd tekenen is vaak zelfs onmogelijk 😯

Layla en Flora Cosmix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Layla-en-flora-cosmix
Met de tiende tekening van vandaag gaan we nog meer in het achtste Seizoen (jippie!😄)
Ja, ik heb al heel veel Seizoen 8-gerelateerde dingen gemaakt. Het is ook niet voor niks nu één van mijn favoriete Seizoenen van de serie.
In het vorige deel van mijn Winx Club-tekeningen tekende ik Flora’s concept Cosmix.
Toenertijd dachten we dat het haar officiele design was. Maar nu heb ik uiteindelijk toch
Flora’s huidige Cosmix ontwerp gemaakt in een TopModel tekenboek.
Zoals je ziet heb ik Layla’s huidskleur in deze tekening donkerder gemaakt - haar oude huidskleur van de eerdere Seizoenen.
Ik heb ook geprobeerd Flora’s huidskleur aan te passen, maar dat is beetje mislukt,
en ze lijkt nu nog steeds zo blank als in Seizoen 8. Maar dit was niet mijn bedoeling,
het was alleen beetje gefaald. Ik heb dit niet gedaan omdat ik één van ’urgh, ik haat de nieuwe huidskleuren!’
ben. Maar ik moet wel eerlijk zeggen: Het is niet leuk wat Rainbow gedaan heeft met Layla en Flora confused
Maar ik ga er ook geen grote ophef over maken, zoals veel Winx-fans. Maar ik kleur
ze in hun originele huidskleuren gewoon omdat ik dat gewend ben. En nee, ik vindt
het niet racistisch van Rainbow. Maar het had ook niet gehoeven confused Maar hier heb ik al
eens een volledige Update over gemaakt, ik ga mezelf niet herhalen.
Dit is een tekeningen Update. Als je mijn mening hierover wilt horen, moet je deze Update lezen.

Layla Seizoen 8 gala-jurk
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Layla-galajurk
In deze elfde tekening van de Winx heb ik Layla getekend in de gala-jurk uit het achtste Seizoen.
Naast Bloom’s gala-jurk is Layla’s jurk één van mijn favorieten. Deze jurk is namelijk ook in één van mijn favoriete
Afleveringen van het achtste Seizoen ☺ Ik ben tevreden met mijn tekening,
maar ik vindt hem in de animatie in de serie toch mooier, haha. Ik vindt deze jurk
mooi, omdat het een stijl is dat we nog nooit eerder in de serie hebben gezien.
Zoals de doorzichtige sluier aan haar jurk is erg mooi. En de kleuren waren vooral een hele erg eyecandy.
Ik wil Layla wat vaker in turqiouse-kleuren zien! 😄 Het staat haar namelijk altijd geweldig.
Met de doorzichtige stof vindt ik dat ik die meer kleur had mogen geven. Nu lijkt het eigenlijk
alsof het alleen maar randen heeft, haha 😋

Layla Sirenix (2012 en 2019)
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Layla-sirenix
In deze twaalfde Winx Club tekening vondt ik het leuk om beide versies van dezelfde Transformatie te maken
en naast elkaar te zetten. Dit is leuk om te maken, maar ook leuk om te vergelijken.
Het was vooral heel erg interessant om te maken 😯 Zo zie je maar weer hoe verschillende de twee stijlen zijn.
Als ik ze zo bekijk naast elkaar is het moeilijk om een favoriet te kiezen.
Ik denk dat ik ze gewoon allebei even leuk vindt in hun eigen manier. De Seizoen 5 Sirenix heeft
meer de jumpsuit stijl van een duiker of surfer, terwijl de Seizoen 8 Sirenix meer
het onderwater wereld-thema vastlegt 😯 En het legt ook beter het ’oeroude transformatie’ vast.
Allebei hebben ze hun eigen manier van het oceaan-thema vaststellen.
Het is interessant om te bedenken dat je twee verschillende dingen kunt maken van één ding,
net als er twee kanten zijn van een munt, net als er twee kanten zijn van de maan.
Het is interessant dat één ding op heel veel andere manieren kunnen manifesteren 😯
Er is nooit één manier.

Sasha en Bloom Magical Bloom
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Sasha-en-bloom
Deze dertiende tekening gaat weer over Magical Bloom. Het lijkt erop dat net zoveel
als ik ervan hou om hierover te praten, net zoveel als ik het wil tekenen, haha 😋
Dit zijn ook persoonlijk twee van mijn favoriete Magical Bloom-ontwerpen,
ik vondt ze heel erg leuk om ze te tekenen. En voor mensen die het nog niet wisten:
Stella werdt oorspronkelijk ’Sasha’ genoemd. Dit is waarom ik het zo bovenaan heb neergezet.
Sasha’s vleugels heb ik perongeluk iets te donkerder gemaakt, dan dat ze zijn
in deze versie van Winx. Maar ik vindt dat het er alsnog goed uitziet ☺
Ook zijn Sasha’s kleuren in haar outfit niet helemaal accuraat. Ik heb namelijk
niet alle kleuren die Rainbow heeft, haha. Bloom’s vleugels zijn ook perongeluk te blauw.
Ik wilde het proberen wat lichter te maken. Maar ik kleurde dit ook in
toen ik in het vliegtuig zat van mijn vakantie naar huis toe. Misschien had het ook daarmee te maken 😂

Stella Seizoen 8 Cosmix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Stella-cosmix
De viertiende tekening van deze lijst is van Stella in haar Cosmix transformatie van het achtste Seizoen.
Ik weet niet wat het is, maar het is iets aan Cosmix dat leuk is om te tekenen.
Misschien omdat het space-gerelateerd is, en ik van het heelal hou, ofzo? 😎
En het verbaasd je misschien waarom ik Stella’s Cosmix heb gemaakt, sinds ik het
eerder vaak zei dat het Cosmix ontwerp van Stella me vaak ergerde. Maar eerlijk gezegt
is dat veranderd, sinds ik het in animatie heb gezien. Op artwork ziet het er niet zo erg goed uit,
maar het is de serie waar het om draait, toch? 😯 In animatie zag het er verassend goed uit.
En ik vindt de kleuren in de Transformatie ook mooi. Eerst haatte ik er eigenlijk alles aan,
maar nu hou ik eigenlijk van alles in Stella’s Cosmix ontwerp, haha 😂 Ik vondt vooral de lange haren leuk om te maken.
Stella, je hebt zulke mooie gouden lokken. Soms dan ben ik jaloers op de Winx hun schoonheid.

Stella en Bloom Seizoen 8 popsterren
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Stella-en-bloom-popsterren
De vijftiende tekening die ik heb gemaakt zijn éen van mijn favoriete popsterren outfits van de Winx,
en één van mijn favoriete outfits uit het achtste Seizoen. Ik zei dat ik het haat als de Winx optreden,
maar ik heb nooit gezegt hun outfits ook te haten. Stella en Bloom
zien er vooral heel erg hip uit in deze outfits. Dit is ook waarom ik ze heb getekend, haha 😂
De bont-jasjes tot aan de rokjes. Alles is gewoon mooi aan deze outfits.
Ik hou vooral van de highlights in hun haren ☺ Ik heb niks meer toe te voegen.

Tecna Seizoen 6 Bloomix
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Tecna-bloomix
In deze zestiende tekende ik weer een Bloomix fee uit het zesde Seizoen.
Dit keer was het Tecna, want ik vindt dat zij van alle Bloomix feeën, echt alles slaat.
En ja, ik kwam weer uit mijn comfort zone en ging weer de uitdaging aan met Bloomix 😂
Maar ook omdat ik vindt dat als je Winx tekent, je zeker Bloomix getekend moet hebben.
Tecna’s Bloomix was erg cool om te tekenen. Ik vindt de stijl heel erg gaaf, vooral
omdat het de ’oeroud, maar toch futuristisch’ is. En de blauwe kleur was vooral
erg leuk om te doen. Het is nieuw voor Tecna, maar het doet me ook denken
haar oorspronkelijke Magical Bloom-ontwerp waar ze ook compleet blauw was 😯
Ik vraag me af of Rainbow inspiratie heeft gehad van haar oude ontwerp. Dat zou wel cool zijn ☺

Tecna Enchantix (2007 en 2019)
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Tecna-enchantix
Deze zeventiende tekening van deze lijst (en een na laatste tekening) is weer van twee versies van dezelfde Transformatie.
Net als bij Layla Sirenix, is het nu weer Tecna Enchantix van de Seizoen 3-versie en de Seizoen 8-versie.
Deze was ook heel erg interessant om te maken. En zoals je misschien al gezien hebt
is Tecna’s 2007 Enchantix meer gebaseerd op haar artwork dan haar animatie-versie, die heb
ik altijd mooier gevonden, omdat het meer details heeft. Ik vindt de 2019-versie
van Enchantix beter, ook omdat het meer bij Tecna past. Het is stoerder, terwijl de 2007
meer het elegante vaststelt van Enchantix 😯 Niet dat dat iets mis mee is.
Maar ik vindt de 2019-stijl gewoon beter bij Tecna’s persoonlijkheid en krachten passen.
De 2007 Enchantix is niet echt waarvan je denkt: Dit is een technologie-fee, ofzo.
Toch vindt ik ze allebei even mooi in hun eigen manier ☺ Meer heb ik niet meer te zeggen hierop.

Tynix kunstschaatster
Mijn nieuwe Winx Club-tekeningen (Deel 5) Tynix
De achtiende tekening, en laatste tekening van vandaag is een non-Winx gerelateerde tekening.
Maar toch zit er een beetje Winx Tynix-stijl in verwerkt. Het was niet de bedoeling
om er een Winx van te maken. Dit is gewoon een meisje die ik zelf heb bedacht,
maar haar outfit is een mix van de Winx hun Tynix ontwerpen 😯
Maar je ziet dat er vooral veel Layla’s Tynix design in verwerkt zit, dit is omdat
haar Tynix ontwerp mijn favoriete is van allemaal. De kleuren heb ik zelf bedacht,
en ook net als het kapsel. Dit is geinspireerd van het feit van Tynix zelf geinspireerd is
van outfits van kunstschaatsters. Ik wilde daarom een kunstschaatser maken met
een Tynix pakje, om dat concept vast te leggen. Vooral in Tynix met de vele diamanten
en krystallen. En je ziet hoe goed de fineliners het doen
om de details vast te stellen 😯 Je kunt zo goed de details ermee in je tekening krijgen.
Ze lijkt bijna wel een echt mens! (oké misschien is dat een tikkeltje overdreven, haha 😋).
Ik vindt het kapsel vooral heel erg leuk met de witte highlights.

Dit was de Update van vandaag over mijn nieuwe (Winx Club) tekeningen.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze allemaal te zien.
En ik hoop ook dat het niet hinderde dat het er zovéél waren 🙃
Want ja, ik weet dat 18 tekeningen in één Update een beetje erg veel is 😂
En ik probeer de volgende keer niet zolang meer te wachten met nieuwe tekeningen-Update te maken.
Het was deze keer twee jaar geleden dat ik er voor het laatst een deed.
Dit is namelijk ook niet waar dit blog over gaat en ook over zou moeten gaan.
Ik hou niet van het idee om elke maand zo tekeningen te plaatsen.
Ik wil dit blog zo min mogelijk over mijzelf laten gaan. Dit gaat over Winx Club,
en ik wil mijn gedachten delen over serie. Maar zo nu en dan iets anders
kan ook niet kwaad - ik zei het zelf nog in deze Update, haha 😋
Genoeg gebabbelt. Wat vondt jij van mijn Winx en non-Winx tekeningen?
Vondt jij deze Update leuk? En welke tekening
van mij uit deze Update vondt jij het leukste van allemaal? Laat je mening weten in de reacties hieronder.
Als ik nog meer tekeningen heb gemaakt, zal ik weer een nieuwe Update maken ☺ (als jullie het leuk vinden dan 😋).

PS: Heb jij ook Winx Club-tekeningen? Of andere tekeningen?
Laat ze dan ook weten in de reacties! 😄
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum