Wat was jou leukste zomervakantie?
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat was jou leukste zomervakantie?
Suriname daar helemaal!!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
8 uur met het vliegtuigTecna14 schreef:Suriname daar helemaal!!
Sandra- Aantal berichten : 1991
Naar Duitsland Cuxhaven! Ben nu in de trein!
Mijn vakantie in Cuxhaven, Duitsland:
2 weken terug op dinsdag vertroken we 9 uur van huis (ochtend ) een vriendin van mijn moeder bracht ons tot de station en toen vertoken we naar het station van Amersfoort we zaten daar alles uit tezoeken welke trein enzo.. en toen waren we met de trein in Berlijn gekomen! en we moesten vanuit die trein naar munchen overstappen maar helaas namen we de verkeerde trein (Dat komt omdat wij aan andere vroegen om de weg en de meeste zeiden dit en iemand zei op het laatst ja deze station afstappen).. En toen we eenmaal in de verkeerde trein inzaten kwam de conducteur langs en raadeens me moeder moest iets van 200 euro aan boete betalen omdat we in de verkeerde trein zaten! En hij (conducteur) vertelde als eerst dat we in de verkeerde trein zaten en ik dacht van OOPS! En ik dacht help... dus ging ik in het Engels vertelen waarom wij verkeerd kwamen en ik hoopte dat hij het begreep maar nee hij zei van er is geen verschil tussen 1e keer reis en 2de keer ofzo op reis 9wat is dat voor logica natuurlijk is het verschil).. en ik vertelde het nog een keer maar nee hij deed weer zo moeilijk... lekker vriendelijke conducteur! En later kwamen we op de station die wel naar Cuxhaven ging. Dus wij zaten in de trein! En kwamen iets van kwart voor 11 aan! Bijna een dag in de trein dus! En onze vakantie daar ging eenmaal zo bij mijn achtertante ofzo (weet niet precies wat zei van mij is van familie ) waarvan ik eerder geweest was in 2010, Oekraine, Charkov. En we gingen naar:
MC (2 keer maar ), Real (winkel), een Doner Kebab zaak (2x, geeft niks dat het 2x maar was), Internet Cafe (ging daar naar toe omdat hun geen wifi hebben:evil:) . En raad eens die mensen waar ik langs ging hebben 4 kinderen, 2 jongens & meisjes en 1 jongen van hun lijkt qua karakter erg op Madison (Totally Spies) qua gedrag! en hij is 4! En verder met het gezin geklest en gelachen ook met mijn tante! Die ook kwam. En zijn zoon (mijn neef). En eergisteren bij de bovenburen op viste geweest! En gisteren vertoken van Duitsland naar Nederland! En mijn reis duurde iets van 8 uur. En bun om half 8 zoiets thuis gekomen!
2 weken terug op dinsdag vertroken we 9 uur van huis (ochtend ) een vriendin van mijn moeder bracht ons tot de station en toen vertoken we naar het station van Amersfoort we zaten daar alles uit tezoeken welke trein enzo.. en toen waren we met de trein in Berlijn gekomen! en we moesten vanuit die trein naar munchen overstappen maar helaas namen we de verkeerde trein (Dat komt omdat wij aan andere vroegen om de weg en de meeste zeiden dit en iemand zei op het laatst ja deze station afstappen).. En toen we eenmaal in de verkeerde trein inzaten kwam de conducteur langs en raadeens me moeder moest iets van 200 euro aan boete betalen omdat we in de verkeerde trein zaten! En hij (conducteur) vertelde als eerst dat we in de verkeerde trein zaten en ik dacht van OOPS! En ik dacht help... dus ging ik in het Engels vertelen waarom wij verkeerd kwamen en ik hoopte dat hij het begreep maar nee hij zei van er is geen verschil tussen 1e keer reis en 2de keer ofzo op reis 9wat is dat voor logica natuurlijk is het verschil).. en ik vertelde het nog een keer maar nee hij deed weer zo moeilijk... lekker vriendelijke conducteur! En later kwamen we op de station die wel naar Cuxhaven ging. Dus wij zaten in de trein! En kwamen iets van kwart voor 11 aan! Bijna een dag in de trein dus! En onze vakantie daar ging eenmaal zo bij mijn achtertante ofzo (weet niet precies wat zei van mij is van familie ) waarvan ik eerder geweest was in 2010, Oekraine, Charkov. En we gingen naar:
MC (2 keer maar ), Real (winkel), een Doner Kebab zaak (2x, geeft niks dat het 2x maar was), Internet Cafe (ging daar naar toe omdat hun geen wifi hebben:evil:) . En raad eens die mensen waar ik langs ging hebben 4 kinderen, 2 jongens & meisjes en 1 jongen van hun lijkt qua karakter erg op Madison (Totally Spies) qua gedrag! en hij is 4! En verder met het gezin geklest en gelachen ook met mijn tante! Die ook kwam. En zijn zoon (mijn neef). En eergisteren bij de bovenburen op viste geweest! En gisteren vertoken van Duitsland naar Nederland! En mijn reis duurde iets van 8 uur. En bun om half 8 zoiets thuis gekomen!
Klinkt leuk hoor. Fijn om te horen dat je een goede vakantie hebt gehad.
Want das heel belangrijk natuurlijk
Want das heel belangrijk natuurlijk
Wauw wat een treindrama laat mij dat alsjeblieft nooit overkomen
En wat een waterdrama! Nou ik ga dus nooit naar Suriname of welk land dan ook met zwart/bruin water!
Tecna14 schreef:En wat een waterdrama! Nou ik ga dus nooit naar Suriname of welk land dan ook met zwart/bruin water!
Whahaha jaa die waterleidingen XD
Ik wil ooit eens op vakantie naar Israël gaan ! Ik weet al wie ik mee ga nemen! Hopelijk wilt die gene dat ook! Maar uuhh nooit naar Egypte!
Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan!
En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha
De Egyptenaren is ook 1 van mijn favoriete geschiedenis tijdvak
Ik wil wel eens naar Duitsland weer! En dan Hamburh en Berlijn bewonderen! Mijn familie woont in Cuxhaven in zo´n flat waar allemaal mensen wonen die geen verblijfsvergunning hebben enzo.. ze zijn uit Oekraïne gevlucht! (lekker handig helemaal boven in Duitsland!) En naar Servië wil ook wel heen en dan Belgrado bewonderen en Sofia, Bulgarije! Ooh en nog vele andere steden en landen! Bewonderen met hun cultuur enzo!! Bij het Jeugdjournaal, was er een paar maanden terug een stelling van dat vakantie in eigenland (Nederland dus! ) het leukst is ofzo iets. Nou sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens! Het is toch leuk om de wereld te kennen en niet 1 lijn verkennen! De wereld is groot en afentoe of een keertje vakantie in eigenland vind ik niet erg maar als je reist en de wereld verkent maakt vakantie het juist leuker Alleen wel jammer van het geld enzo.. Maar ja je moet er wat voor over hebben! Ik ben ook 2x in de zomer naar de camping huisje Vierhouten in Nunspeet in 2013-2014 in de zomer! En er zijn ook landen waar ik echt niet op vakantie hoef en wil! Landen in Afrika (Egypte bv), de woestijn, Oostblok (behalve Bulgarije en heel mischien Rusland) zoals Polen, Roemenië, Hongarije, Tsjechië Haha Oostblok de naam al!
Een klasgenoot vertelde dat ze iemand kende die naar Egypte was gegaan en ze zei dat het WATER NIET DE DRINKEN IS! Ja dat geloof ik wel! Woestijn, Zand zometeen verdwaal je daar nog!Sandra schreef:Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan!En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha
Nja schreef:Bij het Jeugdjournaal, was er een paar maanden terug een stelling van dat vakantie in eigenland (Nederland dus! ) het leukst is ofzo iets. Nou sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens! Het is toch leuk om de wereld te kennen en niet 1 lijn verkennen! De wereld is groot en afentoe of een keertje vakantie in eigenland vind ik niet erg maar als je reist en de wereld verkent maakt vakantie het juist leuker
Haha daar heb je wel een beetje gelijk
Ik vind zelf naar het buitenland gaan persoonlijk fijner omdat ik over vanalles kan praten en er nauwelijks mensen zijn die me verstaan
En de sfeer is vaak ook heel anders dan in Nederland! Zo leerzaammm
Nja schreef:Een klasgenoot vertelde dat ze iemand kende die naar Egypte was gegaan en ze zei dat het WATER NIET DE DRINKEN IS! Ja dat geloof ik wel! Woestijn, Zand zometeen verdwaal je daar nog!Sandra schreef:Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan!En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha
Haha in andere landen is het water vaak niet de drinken idd
Het water dat ze daar uit de grond halen smaakt vaak heel anders dan het water dat wij gewend zijn in Nederland XD
Wij waren een keer naar Parijs en daar waren in het hotel 's ochtends ook dranken met water erin
Ja, die hadden we dan dus maar niet genomen om onszelf de buikpijn te besparen (je lichaam heeft soms tijd nodig om te wennen aan water dat ergens anders uit de grond komt)
Het water in Duitsland is gewoon te drinken. Maar van het oostblok vaak niet. Dus waar wil ik nog heen en niet heen (nog maals)
*Italië
*Israël
*Duitsland
*Servië
*Spanje
*Portugal
*Engeland
*Frankrijk
*Heel mischien Bulgarije, Turkije, Slovakije of Rusland
Maar ik hoef niet naar die oostblok landen zoals Tsjechië, Roemenië, Hongarije, Polen en landen in Afrika en Iran, Syrië
Als ik naar Israel ga hoop ik wel niks te zien van die ruzie over moslims (palestijnen) en de joden. Ze hebben daar heerlijk falafel broodjes en lekkere snoep!
*Italië
*Israël
*Duitsland
*Servië
*Spanje
*Portugal
*Engeland
*Frankrijk
*Heel mischien Bulgarije, Turkije, Slovakije of Rusland
Maar ik hoef niet naar die oostblok landen zoals Tsjechië, Roemenië, Hongarije, Polen en landen in Afrika en Iran, Syrië
Als ik naar Israel ga hoop ik wel niks te zien van die ruzie over moslims (palestijnen) en de joden. Ze hebben daar heerlijk falafel broodjes en lekkere snoep!
In Italie was het water ook gewoon te drinken,
wel een andere smaak, maar het was gewoon zuiver water
wel een andere smaak, maar het was gewoon zuiver water
Mijn juf vertelde vorig jaar dat je in Italië het water wel drinkbaar is alleen had zei en haar man & 2 dochters voor de zeker flessen water genomen! Ik zou Amerika ook wel willen zien! & Japan. London! daar wil ik ook zo graag heen alleen door die gestoorde aanslagen ben ik wel bang! Love london parijs berlijn!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: