Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben écht bezorgd over Winx nu (Winx Club-nieuws)

Ga naar beneden

Ik ben écht bezorgd over Winx nu (Winx Club-nieuws) Empty Ik ben écht bezorgd over Winx nu (Winx Club-nieuws)

Bericht van Admin ma sep 28, 2020 7:05 pm

Klets hierover de Update van 28 September 2020:

Hey jongens! Ik ben weer terug, zoals je natuurlijk kan zien.
Sorry als dit beetje awkward voelt. Voor mij voelt het ook zo.
Ik ben een tijdje weggeweest, ik ben voor één weekje op vakantie geweest.
In die tijd heb ik even niet kunnen posten op het blog. Maar ik heb een fantastische vakantie gehad 🙂
Voor alle nieuwsgierige hier: Ik was voor een tijdje naar Texel, één van de Wadden Eilanden
in Nederland. Vanwege het virus, was het niet mogelijk om verweg te vliegen.
Maar Nederland was erg mooi. En ik heb ontzettend veel leuke dingen gedaan.
En ik was eigenlijk nog nooit van mijn leven in Texel geweest, maar ik heb ontzettend genoten 🙂
En ben weer helemaal opgeladen om voor jullie te schrijven - Soms is even fijn om een break te nemen, hoe leuk ik bloggen ook vindt.
Maar het voelt vooral erg awkward nu, omdat ik kom nu meteen al terug kom met een best belangrijke Update.
Deze Update is heel erg serieus. En vandaag wil ik ook mijn serieuze zorgen met jullie bespreken.
Zoals je al aan de titel van de Update kon opmaken, ben ik ontzettend bezorgd over Winx geworden.
In de tijd dat ik weg was is er namelijk Winx Club-nieuws onthuld dat me erg ongerust
heeft gemaakt over de toekomst van deze serie (en in de war confused).
Winx is al meer dan 8 jaar een groot deel van mijn leven. En ik zou écht voor een geen goud deze serie zien ondergaan.
Deze serie ligt heel erg dicht bij mijn hart. Als er iets gebeurd met deze serie is dat voor mij een hele big deal confused
Dit nieuws is gewoon té belangrijk om uit te stellen, sorry als dit een beetje overweldigend is.
Maar het is iets wat iedere Winx-fan moet weten.
Laten we meteen beginnen:

Ik ben écht bezorgd over Winx nu (Winx Club-nieuws) Winx-worry
Ik maak me nu écht zorgen maken over Winx’s toekomst 🙁

In een Update van een tijdje terug had ik al eens mijn zorgen vermeldt over Winx.
Maar met dit nieuws is het alleen maar gegroeit eigenlijk. In die Update had ik het over het feit
dat Winx té oud is en 16 jaar te lang is voor de serie, en we de serie zien aftakelen.
Vooral omdat er zoveel aanpassingen en vernieuwingen worden gemaakt aan de serie, Winx,
dat we de serie langzaam zien afbrokkelen. En al die aanpassingen doen de serie geen goed
en we zien de serie enorm achteruitgaan. In de eerste plaats zijn veranderingen
niet zo zeer heel erg verkeerd. Maar wanneer we de serie erdoor zien dalen,
moet je je gaan afvragen of het wel écht waard is 🙁 Je kunt vernieuwingen maken,
maar nog steeds de originele serie behouden, waar we altijd al zoveel van hielden.
Voor Winx lijken deze veranderingen die serie teveel te veranderen. In een manier
dat onherkenbaar wordt.

De Update van vandaag is een soort vervolg daarop.
Maar deze Update zal iets anders zijn. Vandaag is het een nieuws en discussie mix type Update.
We gaan het hebben over veronrustend nieuws over Winx die mijn argument
dat de serie aftakelt ondersteunt. En we gaan hier uitgebreid over praten.
Ik kon dit natuurlijk ook toevoegen in een reguliere nieuws-Update, maar dat deed ik niet,
omdat ik hier best wel veel over te zeggen heb. En we hier écht uitgebreid over moeten praten.
Het is namelijk dat belangrijk. Maar aankomende Woensdag
komt een reguliere nieuws Update over meer Winx-nieuws van de afgelopen weken - ik beloof het!

Winx Club krijgt een nieuw formaat:

’Het formaat is echter gewijzigd:
Daarvoor was het een seizoen van 26 afleveringen van elk 24 minuten.
Seizoen 9 bestaat nu uit 52 afleveringen van elk 13 minuten’
.

Deze quote is van WinxClubAll.
Oorspronkelijk kwam het nieuws van WinxClubRus.
Maar ik vondt dat WinxClubAll het duidelijker verwoordde.

Je ziet het goed. Winx gaat drastisch veranderen.
Winx Club krijgt in toekomstige Seizoenen een nieuw formaat
van Afleveringen. Het zal nu de 52 Afleveringen met maar slechts 13 minuten
aannemen. Ja, dit is héél wat 😯 Dit is echt een grote verandering.
Dit betekend dat Winx voorgoed zal veranderen. En dit is eigenlijk wat me zo bezorgd heeft gemaakt.
In het begin was ik erg positief. Ik dacht: Meer Afleveringen? Dat betekend
dat Rainbow meer ontwikkeling kan doen, en andere concepten beter kan uitwerken.
Ik was heel erg blij dat Winx meer Afleveringen zou krijgen.
Dit zou meer Afleveringen betekenen, meer magie, meer avonturen en meer Winx!

Totdat sommige mensen me van die roze wolk aftrokken en me eigenlijk
de realiteit lieten zien dat dit misschien niet zo positief is dan wat we denken.
Dit betekend eigenlijk dat Winx een totaal andere soort type serie wordt
als het eerst was 😯 Natuurlijk kan ik het ook verkeerd hebben,
en betekend dit wel iets positiefs. Maar zoals ik het me aanneem
zie ik Winx veranderen in iets zoals PopPixie en 44 Katten.
52 Afleveringen en 13 minuten is een formaat is een
typische lengte van een Aflevering in een episodische kinderserie,
maar dit is niet nieuw voor Rainbow. Dit is zeer vergelijkbaar met
series zoals SpongeBob, My Little Pony en Teen Titans Go (en natuurlijk andere
Rainbow series die ik net heb opgenoemd). Is dit echt waar?
Ik weet het niet. Maar het lijkt er wel op, en dat is wat me zo bezorgd maakt confused
Maar sinds Rainbow zich met Winx Club erg richt op een jongere publiek, lijkt het erop dat met dit nieuwe formaat
ze zich nog meer zullen betrekken tot kinderen en nu vooral de kinderen
van 4 t/m 7. Wat betekend dit? Dat betekent geen overkoepelende verhaallijnen meer.
Het worden gewoon slice-of-life dingen en random avonturen.
Het kleine beetje continuiteit dat we hadden zal nu helemaal verdwijnen.
Elke Aflevering staat los van alles. Zelfs waarschijnlijk geen karakterontwikkeling meer.
En ik ben zeker niet de enige die dit gezegt heeft. Ook WinxClubAll heeft gezegt dat dit
een formaat is die Rainbow vaak gebruikt voor haar series voor de allerkleinste.
Er is dus een grote kans dat dit waar is 😯

En dit maakt me zeer bezorgd over de toekomst van Winx.
Dit was altijd al een soort nachtmerrie voor mij dat Winx
deze richting op zou gaan. Het betekend dat Winx heel erg veel gaat veranderen
en waarschijnlijk veel waar het eerst voor stond zal verdwijnen 😯
Sommige erg geliefde dingen, zoals het overkoepelende verhaal zal waarschijnlijk
verdwijnen. Daar zal nu niets meer van over zijn. Zal de serie nu eigenlijk
nog wel spannend en interessant zijn? Daar ben ik zo bang voor.
Wat zal er nog overblijven van typische Winx elementen?
Wanneer een serie 52 Afleveringen en 13 minuten formaat aanneemt
betekend dat er waarschijnlijk geen ruimte meer is voor continuiteits-gebaseerde dingen.
Dit betekend dat het overkoepelende verhaal zal verdwijnen, en waarschijnlijk
geen grote en spannende avonturen meer zullen plaatsvinden, en de Winx geen missie meer zullen
hebben die over één Seizoen heen trekt. De missies zullen waarschijnlijk
episodisch zijn. En de avonturen en missies zullen klein zijn, bijvoorbeeld
dingen die in één Aflevering opgelost zullen worden. Geen Seizoensfinale meer
waar het plot langzaam naartoe werkt confused Dit allemaal omdat het overkoepelende verhaal zal verdwijnen.
Alles zal maar klein en kort duren, dit betekend dat het misschien niet zo spannend en interessant meer is,
omdat Rainbow het niet zo goed meer kan uitwerken en ontwikkelen als alles episodisch wordt,
inplaats van Seizoenisch - als dat een woord is 😝
Alles zal heel erg random worden en alles heel toevallig aanvoelen.
Er zal geen plot meer zijn. Ik ben bang dat dit de uniekheid van Winx vernietigd.
Dit zal voor mij een grotere klap in het gezicht zijn als de verandering
van de animatie-stijl in het achtste Seizoen. Herriner hoe ik altijd zei dat ik het plot altijd belangrijker vondt
dan de animatie-stijl? En dat als er maar iets veranderd aan het plot van de serie
dat het voor mij drastisch zal zijn? Dit bedoel ik dus.

Dit is een drastische verandering. En een tijdje terug zei ik dat
Rainbow moet stoppen met drastische veranderingen te maken met deze serie.
Dit is wéér zo een dramatische verandering waar ik met mijn hoofd maar niet om heen kan.
Ik wil niet negatief klinken hier, verandering is niet slecht.
En ik weet dat Winx zich moet aanpassen aan de nieuwe demografie.
Maar soms zal het teveel proberen te repareren het alleen maar verder vernietigen confused
Dit doet de serie geen rechtvaardiging. Dit doet alleen de demografie een rechtvaardiging.
Het is ook een vreemde verandering van Rainbow. Ik betwijfel of dit waar is natuurlijk.
En ik heb erg mijn vraagtekens bij deze informatie. Ik begrijp niet goed
waarom Rainbow dit in de eerste plaats zou doen. Het slaat eigenlijk nergens op
als je erover nadenkt. Waarom is deze dramatische verandering nodig?
Natuurlijk is het omdat Rainbow naar jongere kinderen wilt toewerken.
Maar waarom moet dat doormiddel van het overkoepelende verhaal weg te halen? 🤔
Er is niets kapot met dat aspect van de serie, dus waarom wilt Rainbow dit verwijderen?
Het lijkt voor mij weer op een ’don’t fix what’s not broken’-situatie eigenlijk - en het is jammer
dat Rainbow het weer lijkt te doen. En waarom zouden kinderen niet naar een serie met een plot kunnen kijken? 🤔
En dit nieuwe formaat lijkt me ook niet echt geschikt voor Winx.
De andere series zoals PopPixie en 44 Katten zijn speciaal opgebouwt voor dit formaat.
Winx niet. Winx heeft 8 Seizoenen lang éénzelfde formaat gehad, 8 Seizoenen lang een overkoepelend verhaal gehad.
Het zou raar zijn als dat ineens zou veranderen 16 jaar in de franchise.
Blijf gewoon bij wat werkt, of begin helemaal overnieuw.
En ik heb het al eens gezegt in een Update, al deze veranderingen vindt ik té laat.
Ik heb daarom zeer gemengde gevoelens
bij deze nieuwe informatie. Ik vindt het geen verstandige keuze en erg roekeloos.
Alsnog twijfel ik erg bij deze informatie en heb ik zeer gemengde gevoelens hierover.
Maar ik ben erg bezorgd omdat het Winx voorgoed zal veranderen en het (waarschijnlijk)
niet meer de serie wordt die eens zo geliefd was 😟

Maar ik wil totaal niet vooroordelen overkomen met deze Update.
Alles wat ik hier zeg ik maar slechts mijn mening, en hoeft niet de waarheid te zijn.

Hebben we ook nog goed nieuws vandaag?
Ja zeker hebben we die. En het is groot ook, en ik denk
dat het jullie allemaal enorm blij gaat maken.

Ik ben écht bezorgd over Winx nu (Winx Club-nieuws) Winx-seizoen-9
Rainbow heeft officieel een Seizoen 9 bevestigd!

’Met betrekking tot Winx Club, bevestigt Rainbow srl dat ze werken aan
Seizoen 9 en dat het in première gaat in 2021-2022
.

Deze quote kwam weer van WinxCluball.
En ook dit nieuws kwam oorspronkelijk van WinxClubRus.

Ja, je leest het goed. Je ogen bedriegen je echt niet.
Rainbow heeft officieel een negende Seizoen van Winx Club aangekondigd! 😊
Er komt een Seizoen 9 van Winx. De geruchten dat Seizoen 8 het laatste Seizoen was
zijn nu officieel debunked. Er komt een vervolg op Winx! 😊
Het is nu geen speculatie meer. Het is geen geheim meer.
Er zijn geen vraagtekens meer. Seizoen 9 is een feit nu en het Rainbow-team
is bezig met het Seizoen.  Verder is er geen andere informatie en verdere details, zoals de nieuwe Transformaties
die zullen voorkomen in het Seizoen (Verwacht in de aankomende maanden
meer informatie over dit Seizoen).

Natuurlijk ben ik ontzettend blij met dit nieuws! 🙂
Als fan wil ik natuurlijk dat Winx nooit stopt. Winx Club is mijn favoriete serie
en al heel lang een groot deel van mijn leven. Maar vanwege de eerdere informatie
ben ik erg kritisch. Ben ik eigenlijk wel zo blij met Seizoen 9 nu ik gehoord
heb dat het een nieuw formaat zal krijgen? Ja en nee.
Aan de ene kant ben ik erg blij dat Winx een vervolg krijgt, maar aan de andere kant
sta ik niet zo te popelen meer nu ik gehoord heb hoe dramatisch de dingen zullen veranderen
voor de serie. Als fan ben ik blij, als mijzelf vindt ik een Seizoen 9 niet nodig.
Vooral door alle dramatische veranderingen die de serie doen aftakelen
doet erg pijn in mijn hart. Als Rainbow de serie toch maar blijft
aanpassen, lijkt het mij tijd voor Winx om te stoppen 😟
En de informatie de we vandaag hebben gehad is voor mij een groot bewijs
dat Winx niet meer kan overleven en op de rand staat. En misschien
dit wel de omslag is en dit misschien het teken is
dat Winx al van de rand is gevallen. Winx is voor de haaien gesprongen.

Natuurlijk blijf ik altijd hoopvol dat dit een goed Seizoen wordt.
Ik wil niet negatief overkomen en overkomen alsof ik mijn hele hoop
in de serie heb verloren. Maar een deel van mijn respect en vertrouwen is mijn verloren gegaan 😔

De premiére-datum voor Seizoen 9 lijkt me ook erg nihil, eerlijk gezegt confused
Ik vindt het ook beetje vreemd dat we zó snel een aankondiging krijgen van een nieuw Seizoen.
En dat terwijl Seizoen 8 nog niet eens overal ter wereld in premiére is gegaan.
Hoe rechtvaardig je dan een Seizoen 9, als Seizoen 8 het niet eens zo goed doet op netwerken?
Voor mij persoonlijk lijkt 2021-2022 erg snel. En ik geloof het eigenlijk niet.
Ik neem niet aan Rainbow zo snel een nieuw Seizoen zal klaar hebben. Vooral met de coronacrisis aan de hand
nu in de wereld. Fate: The Winx Saga is al uitgesteld tot volgend jaar.
Waarom zou Seizoen 9 dan sneller gaan? En het feit dat ze een lange hiatus wilde nemen (van ongeveer 3 á 4 jaar)
met de serie, en het team wilde focussen op de Live-Action.
Ik denk dat je de release-datum nog maar even met een korrelje zout moeten nemen.

Dit was de Update over mijn zorgen over Winx Club nu.
Alle dingen die ik in deze Update heb gezegt zijn mijn persoonlijke
mening en mijn gedachten op het officiele Winx Club-nieuws.
Dit hoeft niet de waarheid te zijn. Dit is alleen wat ik denk dat dit nieuws betekend.
En dit is mij die mijn zorgen over dit nieuws uit. Er is een kans dat het waar is,
maar er is ook een kans dat wat ik zeg niet waar is. Als je het oneens bent met wat ik zeg,
dan is dat helemaal oké. Dit is wat ik denk. Mijn mening betekend niet
dat dit écht is wat er gaat gebeuren. Maar er is een mogelijkheid.
Ik maak me heel erg zorgen over de toekomst van de serie met dit nieuws.
Dit is de richtingen waar ik bang voor was dat Winx op zal gaan.
Winx zal (waarschijnlijk) nooit meer hetzelfde zijn. Is dit het einde voor Winx?
Laten we hopen van niet 😟 Wat vondt jij van dit Winx Club-nieuws?
Wat denk jij dat het betekend? Vindt jij dit nieuws over het nieuwe formaat positief of negatief?
Denk jij dat dit een goed of slechte impact op de serie zal hebben?
En wat vindt jij van dat er een Seizoen 9 komt? En wat zijn je verwachtingen van het Seizoen?
Laat je mening weten in de reacties hieronder. Aankomende Woensdag komt er een Update
met meer belangrijk Winx nieuws naar jullie toe! Mis het niet! 🙂
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» WINX CLUB-NIEUWS: Crystal Sirenix & Enchantix Seizoen 8 poppen? - Oude Bloomix & Mythix lied uitgelekt! - Nieuwe Fate: The Winx Saga nieuws & informatie! - Nieuwe info Sky delete scéne - Seizoen 8 in Nederland nieuws! & VEEL MEER!
» WINX CLUB NIEUWS: Winx Enchantix kleurplaten - Nieuwe Winx, Just Fairies Verwijderde Scené! - Fate: The Winx Saga uitgesteld tot 2021? (Met andere Fate informatie) - 3D Magic Winx in Winx Film 1?

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum