Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mysteries

4 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo jan 01, 2017 9:26 pm

Die 1e foto Tessa lijkt erg veel op Cornelia´s element teken! Smile Aarde. En Sandra jep ik ben inderdaad soms bezig met Latijns schrift! Twisted Evil Het blijft voor mij een mysterie waarom tekenfilms die tegenwoordig gemaakt worden niet in de smaak vallen en wel die van vroeger! Nostalgia Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin ma jan 02, 2017 6:44 pm

Het symbool van de Aarde is dit
Mysteries  - Pagina 3 Earthsymbol
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra di jan 03, 2017 3:57 pm

Nja schreef:Die 1e foto Tessa lijkt erg veel op Cornelia´s element teken! Smile  Aarde. En Sandra jep ik ben inderdaad soms bezig met Latijns schrift! Twisted Evil Het blijft voor mij een mysterie waarom tekenfilms die tegenwoordig gemaakt worden niet in de smaak vallen en wel die van vroeger! Nostalgia Shocked

Ja en dat in nieuwe series de personages smartphones hebben Shocked
Dan wanneer je zo zonder smartphone ziet denk je "Wat van wanneer is deze serie" affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja za maa 11, 2017 5:05 pm

Waarom series soms iets veranderen/aanpassen/bijvoegen Shocked Dat heb ik bij een aantal series gemerkt!
*Totally Spies,
1.De intro's van seizoen 1-2 waren precies het zelfde en die van seizoen 3-4.
2.Bij seizoen 3-4 zag je bij de aftiteling van iedere aflevering dat 1 van de Spies aan de beurt kwam voor een testimonium. (Waarom gewoon niet omstebeurten bij iedere aflevering net zoals bij Brugklas! Evil or Very Mad)
3.De intro en aftiteling van seizoen 5 en 6 zijn niet het zelfde.
4.Seizoen 3 t/m 6 hebben wel 1 ding gemeen bij de aftiteling en dat is dat er beeld verschijnt in zo´n 3d bewegende kleine tv. En de achtergrond om heen.
*Brugklas,
1.Alleen bij het 1e seizoen zag je bij iedere aflevering staan #Brugklas!
2.Alleen bij het 2de duurt iedere aflevering 20 minuten dat betekent dus geen herhaling van de vorige aflevering.
3.Sinds seizoen 2 is er KWAC TV en alleen Indie is in seizoen 2 reporter van KWAC TV en in de volgende seizoenen de hoofdkarakters.
4.Sinds seizoen 5 zie je geen testimoniums meer van 3 hoofdkarakters die omstebeurten iets zeggen in een balkje als scherm en met leader muziek op het achtergrond tussendoor of in het begin van een aflevering. Je ziet het alleen bij de aftiteling!
5.Sinds seizoen 5 laten ze geen volgende keer in Brugklas (en beeld erbij) meer zien! In plaats daarvan doen ze de testimoniums (zie 4).
6.De kleurkwaliteit per seizoen verschilt een beetje en vooral als je seizoen 1 met 5 vergelijkt!
*Winx Club,
1.De leader van seizoen 1 t/m 3 zijn het zelfde! Sinds seizoen 4 is er in iedere seizoen een nieuwe leader (nergens voor nodig vind ik Razz Mad ) (In de VS Nick versie gebruiken ze ook voor de specials en seizoen 3 het openings lied van seizoen 4 en seizoen 4 zelf ook Razz )
2.De aftiteling lied van seizoen 1 t/m 2 zijn het zelfde! Sinds seizoen 3 is er in iedere seizoen een nieuwe afiteling lied (zie 1 voor mijn mening) en ook raar dat ze in seizoen 2 niet eens Layla lieten showen! Maar pas sinds in seizoen 3! Raar hoor Shocked
3.In het 2de en 3e seizoen lieten ze ook zien vorige keer in Winx Club van de laatste aflevering van het vorige seizoen!
4.Sinds seizoen 5 zijn de Winx feeën pakjes/outfits pakjes niet verschilend meer maar een beetje het zelfde! Harmonix enzo...
5.Van seizoen 1 t-m 4 lieten ze bij Volgende keer in Winx Club, het beeld in een mini scherm zien en daar links Kiko. De achtergrond van seizoen 1 t-m 3 waren het zelfde! Wortels. En die van seizoen 4 glitter om heen.
Zo zie je maar weer dat er onopgemerkt altijd wel tussen de seizoenen door/heen altijd wel een onderdeel/detail aangepast wordt of verdwijnt! Crying or Very sad


Laatst aangepast door Nja op vr maa 17, 2017 11:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Duidelijker en op volgorde (-)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin za maa 11, 2017 7:48 pm

Nja schreef:Waarom series soms iets veranderen/aanpassen/bijvoegen Shocked Dat heb ik bij een aantal series gemerkt!
*Totally Spies, bij seizoen 1-2, 5-6 einde. Daar zag je gewoon filmpjes van de serie zelf maar bij seizoen 3-4 zag je een soort testimonio filmpjes. De Spies vertelen in hun eentje  iets aan de kijkers van de serie en praten tegen de camera. Raar dat, dat alleen toen was met seizoen 3 en 4. Shocked Evil or Very Mad
*Brugklas, bij Brugklas zie je altijd testimonios als de personages iets zeggen of een mening vertelen in hun eentje tegen de camera. Maar het is mij opgevalen dat ze in seizoen 5 alleen bij het einde ook testimonios laten  zien van de hoofdkarakter(s) die niet te zien is/zijn in de aflevering zelf terwijl ze dit wel deden bij seizoen 2 t-m 4 (in seizoen 1 waren er alleen 3 hoofdkarakters), en als ze dat lieten zien doen ze dat met het leader deuntje/muziekje. In seizoen 5 laten ze de testimonios zonder geluid  in de aflevering zelf alleen zien van de hoofdkarakter(s). En ze laten vanaf seizoen 5 altijd hun social media naam zien in een balkje tijdens de aflevering en op het einde met de social media logo. SnapChat etc.. bestond allang Shocked  En ze laten niet meer zien volgende keer in Brugklas  van de volgende aflevering in het balkje. In plaats van dat  doen ze de testimonios van de andere karakters (zie boven) en dan met het deuntje/muziekje die ze gebruikte bij volgende keer in Brugklas.
*Winx Club, in seizoen 2-3 lieten ze zelfs zien wat er in de laatste aflevering gebeurde van het vorige seizoen! En ook volgende keer in Winx Club! Raar dat, dat vanaf seizoen 4 niet meer zo is! En de openings lied van seizoen 1 t/m 3 waren het zelfde! Waarom is dat ook weer aangepast elk seizoen? Mad Dat er een soort pauze is een paar maanden van Winx Club! Sinds seizoen 5! (haha toevallig)
Zo zie je maar weer dat er onopgemerkt altijd wel tussen de seizoenen door/heen altijd wel iets aangepast is! Crying or Very sad

Zijn er misschien nieuwe makers van Totally Spies misschien?
Want ik zag bij Seizoen 6 een andere productie naam, geen Marathon meer,
maar een andere naam, weet niet meer hoe dat ging.
Maar het was een andere naam!

Ik vindt de testimonios in Brugklas altijd ZO leuk!
Ik vraag me altijd af of dat echt is, of gewoon in scene gezet.
Ik denk in scene gezet.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja za maa 11, 2017 9:53 pm

Admin schreef:
Nja schreef:Waarom series soms iets veranderen/aanpassen/bijvoegen Shocked Dat heb ik bij een aantal series gemerkt!
*Totally Spies, bij seizoen 1-2, 5-6 einde. Daar zag je gewoon filmpjes van de serie zelf maar bij seizoen 3-4 zag je een soort testimonio filmpjes. De Spies vertelen in hun eentje  iets aan de kijkers van de serie en praten tegen de camera. Raar dat, dat alleen toen was met seizoen 3 en 4. Shocked Evil or Very Mad
*Brugklas, bij Brugklas zie je altijd testimonios als de personages iets zeggen of een mening vertelen in hun eentje tegen de camera. Maar het is mij opgevalen dat ze in seizoen 5 alleen bij het einde ook testimonios laten  zien van de hoofdkarakter(s) die niet te zien is/zijn in de aflevering zelf terwijl ze dit wel deden bij seizoen 2 t-m 4 (in seizoen 1 waren er alleen 3 hoofdkarakters), en als ze dat lieten zien doen ze dat met het leader deuntje/muziekje. In seizoen 5 laten ze de testimonios zonder geluid  in de aflevering zelf alleen zien van de hoofdkarakter(s). En ze laten vanaf seizoen 5 altijd hun social media naam zien in een balkje tijdens de aflevering en op het einde met de social media logo. SnapChat etc.. bestond allang Shocked  En ze laten niet meer zien volgende keer in Brugklas  van de volgende aflevering in het balkje. In plaats van dat  doen ze de testimonios van de andere karakters (zie boven) en dan met het deuntje/muziekje die ze gebruikte bij volgende keer in Brugklas.
*Winx Club, in seizoen 2-3 lieten ze zelfs zien wat er in de laatste aflevering gebeurde van het vorige seizoen! En ook volgende keer in Winx Club! Raar dat, dat vanaf seizoen 4 niet meer zo is! En de openings lied van seizoen 1 t/m 3 waren het zelfde! Waarom is dat ook weer aangepast elk seizoen? Mad Dat er een soort pauze is een paar maanden van Winx Club! Sinds seizoen 5! (haha toevallig)
Zo zie je maar weer dat er onopgemerkt altijd wel tussen de seizoenen door/heen altijd wel iets aangepast is! Crying or Very sad

Zijn er misschien nieuwe makers van Totally Spies misschien?
Want ik zag bij Seizoen 6 een andere productie naam, geen Marathon meer,
maar een andere naam, weet niet meer hoe dat ging.
Maar het was een andere naam!

Ik vindt de testimonios in Brugklas altijd ZO leuk!
Ik vraag me altijd af of dat echt is, of gewoon in scene gezet.
Ik denk in scene gezet
.
Even off topic. Ja klopt! Bij seizoen 6 stond er Zodiak Media! Mischien is Marathion gefuseert vanwege bezuiniging ofzo.. Net als in NL 2010 met NPS etc.. Maar anyway wat heeft dat te maken dat ze die testimonios niet maken? De andere seizoenen waren gewoon door het zelfde bedrijf gemaakt Marathon. Raar dat het gebeurt met bekende series die ik hier boven op noemde! En die testimonios zijn ook gewoon nagespeelt en in scene gezet, tis acteren dus Ja.. Smile Maar ook jammer aan de ene kant sinds seizoen 5 testimonios. Crying or Very sad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra ma maa 13, 2017 7:05 pm

Wat zijn testimonios ik kan het niet vinden op Google Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja za apr 01, 2017 10:52 pm

Waarom Sandra altijd zegt en of het haar standaard zin is als ze  Ahhw jullie of Ahhww jullie 2en zegt als Tessa een blooper verteld na dat ik een bericht schreef! Niks mis mee maar vind Sandra het grappig of comisch of wat mijn bloopers die ik vertel Shocked Shocked Surprised Laughing Twisted Evil


Laatst aangepast door Nja op zo apr 02, 2017 9:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin zo apr 02, 2017 6:44 pm

Dat is een beetje raar als je dat
als mysterie bestempelt Shocked Ik ga ook niet
bij elke zin vragen waarom dat doet Wink
Sorry, maar dat is haar karakter Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo apr 02, 2017 9:27 pm

Admin schreef:Dat is een beetje raar als je dat
als mysterie bestempelt Shocked Ik ga ook niet
bij elke zin vragen waarom dat doet Wink
Sorry, maar dat is haar karakter Razz
Je hebt helemaal gelijk! Smile Mischien was dat inderdaad iets te bestempelig.. maar ik heb er niks op tegen (nogmaals). Het blijft voor mij wel een mysterie waarom totally spies met haar\zijn afleveringen in elke taal kan verschillen per nummer van aflevering! Shocked Zie wikipedia met lijst van aflevering in elke taal die het als artikel heeft. "Koningin voor een dag" is bijv aflevering 2 of 12 of zelfs 4! Heb dit nooit gezien bij een andere serie!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin vr apr 07, 2017 11:36 am

Nja schreef:
Admin schreef:Dat is een beetje raar als je dat
als mysterie bestempelt Shocked Ik ga ook niet
bij elke zin vragen waarom dat doet Wink
Sorry, maar dat is haar karakter Razz
Je hebt helemaal gelijk! Smile Mischien was dat inderdaad iets te bestempelig.. maar ik heb er niks op tegen (nogmaals). Het blijft voor mij wel een mysterie waarom totally spies met haar\zijn afleveringen in elke taal kan verschillen per nummer van aflevering! Shocked Zie wikipedia met lijst van aflevering in elke taal die het als artikel heeft. "Koningin voor een dag" is bijv aflevering  2 of 12 of zelfs 4! Heb dit nooit gezien bij een andere serie!

Geeft niets, het is opgelost. Dat heb ik wel gezien bij andere series.
Zoals, Sailor Moon (in Amerika dacht ik) hebben de Afleveringen ook niet
op de originele volgorde. Dub bedrijven mogen dat zelf weten, volgens mij.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo apr 16, 2017 9:59 pm

Misschien is het iemand wel of niet opgevalen  met Winx op foto´s maar ik wel! Als je de Winx ziet bij foto´s enzo van merchandise dingen of dan ook  zie je dat ze soms geen zwarte lijnen hebben om hun lichaam, outfit en haar  maar oranje of blauwe lijnen Waarom is dat niet zo in de show zelf! Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad Hier een paar foto´s
*Mysteries  - Pagina 3 Winx-003
*Mysteries  - Pagina 3 Winx-005
*Mysteries  - Pagina 3 Esterne121734021206173519_big-254x300 deze foto is als kaft op de achterkant van mijn winx schrift en de Winx hebben daar wel zwarte lijnen om heen! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin ma apr 17, 2017 3:05 pm

Omdat dat in de animatie er mssn raar uit zal zien
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo apr 23, 2017 10:40 pm

Admin schreef:Omdat dat in de animatie er mssn raar uit zal zien
Raar want dit is niet bij andere series zo op merchandise. Het blijft voor mij een mysterie waarom Servo-Kroatisch-Bosnisch uit een viel na dat Joegoslavië uitviel. Nu heb je, Bosnisch en Servisch dat geschreven wordt in het Latijns en Cyrillisch alfabet en voorheen in het Arabisch, Grieks alfabet. En Kroatisch alleen in het Latijn.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin ma apr 24, 2017 6:54 pm

Wat hebben andere series merchandise nou met Winx te maken?
Dit is zoals het is. Ik zie weleens op merchandise dat De Winx outfits
aan hebben die we nooit in de show zien...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin ma apr 24, 2017 6:55 pm

Admin schreef:Wat hebben andere series merchandise nou met Winx te maken?
Die hebben een andere art style.
Dit is zoals het is. Ik zie weleens op merchandise dat De Winx outfits
aan hebben die we nooit in de show zien...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja di apr 25, 2017 10:53 pm

Admin schreef:Wat hebben andere series merchandise nou met Winx te maken?
Dit is zoals het is. Ik zie weleens op merchandise dat De Winx outfits
aan hebben die we nooit in de show zien
...
Omdat het me op viel! Razz Surprised En dat is ook een mysterie inderdaad! Waarom hebben de Winx outfits aan op merchandise en waarom niet in de show zelf!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin vr apr 28, 2017 7:48 pm

Nja schreef:
Admin schreef:Wat hebben andere series merchandise nou met Winx te maken?
Dit is zoals het is. Ik zie weleens op merchandise dat De Winx outfits
aan hebben die we nooit in de show zien
...
Omdat het me op viel! Razz Surprised En dat is ook een mysterie inderdaad! Waarom hebben de Winx outfits aan op merchandise  en waarom niet in de show zelf!

Dat kan, haha! Razz Ik dacht altijd dat ze kleren waren van Winx, Just Fairies.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 7:52 pm

Nja schreef:Waarom Sandra altijd zegt en of het haar standaard zin is als ze  Ahhw jullie of Ahhww jullie 2en zegt als Tessa een blooper verteld na dat ik een bericht schreef! Niks mis mee maar vind Sandra het grappig of comisch of wat mijn bloopers die ik vertel Shocked Shocked Surprised Laughing Twisted Evil

Haha en dat vraag je op 1 april Razz XD
Maar het betekent inderdaad dat ik het grappig en leuk en gezellig met jullie vind haha Smile

Nja schreef:Het blijft voor mij wel een mysterie waarom totally spies met haar\zijn afleveringen in elke taal kan verschillen per nummer van aflevering! Shocked Zie wikipedia met lijst van aflevering in elke taal die het als artikel heeft. "Koningin voor een dag" is bijv aflevering  2 of 12 of zelfs 4! Heb dit nooit gezien bij een andere serie!

Ik zie dat ook heel vaak bij anime dubs Surprised
De 1990 Sailor Moon of Smile Precure! (in de engelse dub Glitter Force) missen ook afleveringen. Dit zijn meestal afleveringen die veel gericht zijn op de japanse cultuur en voor de dub landen denk ik niet zo interessant zijn, kan ook zijn dat er dingen in voorkomen die ze bij die landen dan niet willen uitzenden ofzo Surprised Maar het vervelende is dus wanneer ze een aflevering overslaan die heel belangrijk is voor het verhaal scratch

Nja schreef:Misschien is het iemand wel of niet opgevalen  met Winx op foto´s maar ik wel! Als je de Winx ziet bij foto´s enzo van merchandise dingen of dan ook  zie je dat ze soms  geen zwarte lijnen hebben om hun lichaam, outfit en haar  maar oranje of blauwe lijnen  Waarom is dat niet zo in de show zelf! Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad

Ik denk dat dat ook kan komen doordat ze de oude animatie waarbij de lijnen nog zwart waren altijd met de hand tekende Shocked De animatie van nu doen ze volgens mij compleet op de computer, dus lijnen kleuren gaat dan ook veel makkelijker zonder al teveel kwaliteit verlies Smile Als je die zwarte lijnen namelijk inscant zie je ze niet altijd zo heel duidelijk en als je ze dan ook nog kleurt in een andere kleur die lichter is dan zwart kunnen ze minder opvallen Shocked Voor de afbeeldingen staken ze er denk ik wel meer tijd in dan voor de animaties aangezien de afbeeldingen ook voor allerlei merchandise gebruikt zou worden, dus dan moet het in 1 keer goed Razz

Nja schreef:
Admin schreef:Wat hebben andere series merchandise nou met Winx te maken?
Dit is zoals het is. Ik zie weleens op merchandise dat De Winx outfits
aan hebben die we nooit in de show zien
...
Omdat het me op viel! Razz Surprised En dat is ook een mysterie inderdaad! Waarom hebben de Winx outfits aan op merchandise  en waarom niet in de show zelf!

Zolang het maar iets van winx is levert het geld op denk ik? Razz
Kan ook dat ze die gemaakte outfits eerst in de serie wilde gebruiken maar dat de merchandise toen al gemaakt was (en in de winkel lag of al uitgebracht was)? Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 8:30 pm

Admin schreef:Dat is een beetje raar als je dat
als mysterie bestempelt Shocked Ik ga ook niet
bij elke zin vragen waarom dat doet Wink
Sorry, maar dat is haar karakter Razz

Mensen zijn de grootste mysteries die er bestaan! cheers

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin wo mei 31, 2017 12:11 pm

Sandra schreef:
Admin schreef:Dat is een beetje raar als je dat
als mysterie bestempelt Shocked Ik ga ook niet
bij elke zin vragen waarom dat doet Wink
Sorry, maar dat is haar karakter Razz

Mensen zijn de grootste mysteries die er bestaan! cheers

Hoe mensen tot stand zijn gekomen is inderdaad een mysterie.
Een misverstand is dat mensen denken
dat we eerst neadertalers zijn geweest.
KLOPT GEEN REET VAN.
Neadertalers hebben een totaal andere structuur dan wij.
Ze hebben een stevigere schedel dan wij.
En een grotere borstkas. En meer massa dan wij.
Dus gooi wat je hebt geleerd op school maar uit het raam.
Want het meeste klopt niet.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo jun 04, 2017 7:23 pm

@Sandra ja toeval he!? En inderdaad mensen zijn ook mysteries. Want ja sommige stelen, maken oorlog. Soms denk ik ook bij mij zelf "Mensen zijn echt vreemde wezens!". En ook als het gaat om emigreren. Dit zijn hele mooie filmpjes er van! Dus voor mij blijft het een mysterie waarom Duitsers van de vorige eeuw uit de sovjet tijd terug naar de Krim willen terwijl daar nu een conflict over is tussen Rusland en Oekraine en dat ze niet meer weten waar hun zich thuis voelen:shock: . Maar ze zijn daar bezig met een paradijs! WOW en ik daar ooit eerder van gehoort! Shocked
*
*


Laatst aangepast door Nja op ma jun 05, 2017 4:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : volgorde)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin zo jun 04, 2017 8:22 pm

In een nieuwe Update op mijn tweede website,
heb ik iets geschreven waarom mensen oorlog voeren.
Er is een hele goede verklaring voor.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra di jun 13, 2017 9:08 pm

Admin schreef:In een nieuwe Update op mijn tweede website,
heb ik iets geschreven waarom mensen oorlog voeren.
Er is een hele goede verklaring voor.



Jaaa die theorie is zo interessant om te lezen Very Happy
Het stukje over collectieve geheugenverlies Cool

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin wo jun 14, 2017 7:06 pm

Bedankt dat je het zo interessant vindt Smile
Velikovsky wordt zo onderschat...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 3 Empty Re: Mysteries

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum