Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Chat-topic!

5 plaatsers

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja za jan 28, 2017 8:42 pm

WOW! Angelina Galushkina kan echt goed buikdansen voor een meisje die nog maar in de kleuter vase is! Shocked
Jaloers!
*
*
*
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra zo jan 29, 2017 10:10 pm

Dat roze is zo mooiiii Cool

Jaaa ze danst zo leukk cheers

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja wo feb 01, 2017 10:44 pm

Hier wordt je ook vrolijk van! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra di feb 07, 2017 8:56 pm

Ohhhh danss oh kunst cheers

Hee weten jullie de ouder dan 18-jarigen al wat jullie gaan stemmen 15 maart Twisted Evil
Zo jammer dat ik pas een maand later 18 word Razz
Ik heb mijn ouders al wel overtuigd dit jaar wel te gaan stemmen Shocked
(op de Partij voor de dieren die past het beste bij mijn standpunten) Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja wo feb 15, 2017 11:13 pm

Ooh dan vraag je me echt wel wat! @Sandra, gelukkig ben ik nu nog geen 18! Shocked Smile

Een collega van mijn stage liet dit boodschappenlied zien! Klein kinderen van mijn collega moesten het voor school doen ofzo.. Kent iemand dit lied gezien of gehoort? Hier wordt je vrolijk van! Smile Laughing Twisted Evil Shocked



Altijd lekkers! Twisted Evil En wat kost dat dan?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Admin za feb 18, 2017 11:39 am

Nja schreef:Ooh dan vraag je me echt wel wat! @Sandra, gelukkig ben ik nu nog geen 18! Shocked Smile

Een collega van mijn stage liet dit boodschappenlied zien! Klein kinderen van mijn collega moesten het voor school doen ofzo..  Kent iemand dit lied gezien of gehoort? Hier wordt je vrolijk van! Smile Laughing Twisted Evil Shocked



Altijd lekkers! Twisted Evil En wat kost dat dan?

Ik heb dat filmpje een keer gezien XD zo irritant XD
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja ma feb 27, 2017 5:35 pm

Admin schreef:
Nja schreef:Ooh dan vraag je me echt wel wat! @Sandra, gelukkig ben ik nu nog geen 18! Shocked Smile

Een collega van mijn stage liet dit boodschappenlied zien! Klein kinderen van mijn collega moesten het voor school doen ofzo..  Kent iemand dit lied gezien of gehoort? Hier wordt je vrolijk van! Smile Laughing Twisted Evil Shocked



Altijd lekkers! Twisted Evil En wat kost dat dan?

Ik heb dat filmpje een keer gezien XD zo irritant XD
Wat is er zo irritant aan dan? Surprised
Even een opvallende gek vraag aan de forum leden hier.
Hebben jullie dat ook wel eens wanneer je een programma bij een bepaalde zender kijkt en het op een andere zender later ziet of bij uitzending gemist dat je dat denkt, ah die uitzending of die aflevering zou ik toch wel met die logo willen zien van die zender of omroep! En dan kan je het later toch niet meer op internet vinden ofzo terwijl het tich keer uitgezonden is vroeger of in die periode op die zender met die logo! Ik moet zelf eerlijk bekenen dat ik dat wel heb! Als ik de 4Kids versie van Winx op YouTube kijk dan zie ik bij seizoen 1 alleen hele filmpjes met het FoxBox logo en niet met 4Kids, Pop Girl, Ytv of CW logo! Ik heb wel 3 filmpjes gevonden van seizoen 1 met 4kids logo alleen zijn die maar 5 min ofzo.. En van seizoen 2 alleen met 4Kids logo etc... En bij seizoen 3 zie ik bij aflevering 20 enzo.. het Ytv logo er op terwijl het echt wel op 4kids tv logo kwam! Razz En Totally Spies met nickelodeon logo, en niet meer Disneyxd, Fox kids of Jetix logo, vond het toen zo raar om te zien! Shocked
Of met Brugklas. Vroeger toen het geen npo zapp was, was het logo de heletijd gekleurd in plaats van dat je er door heen kan kijken! Alleen seizoen 1 is met kleur logo uitgezonden! Neutral
Michaels Winx heeft trouwens wel screenshots van aflevering 1-2 van seizoen 1 met 4Kids logo er op omdat de screenshots echt niet goed uitzagen toen het op FoxBox was en later heeft hij het opnieuw gedaan en toen was het 4kids en geen foxbox meer! En van seizoen 3 heeft hij allemaal screenshots met 4kids logo er op Ik vroeg het aan hem vandaar het antwoord! Ben naar jullie meningen en reacties benieuwd!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Admin vr maa 03, 2017 4:26 pm

Nja schreef:
Admin schreef:
Nja schreef:Ooh dan vraag je me echt wel wat! @Sandra, gelukkig ben ik nu nog geen 18! Shocked Smile

Een collega van mijn stage liet dit boodschappenlied zien! Klein kinderen van mijn collega moesten het voor school doen ofzo..  Kent iemand dit lied gezien of gehoort? Hier wordt je vrolijk van! Smile Laughing Twisted Evil Shocked



Altijd lekkers! Twisted Evil En wat kost dat dan?

Ik heb dat filmpje een keer gezien XD zo irritant XD
Wat is er zo irritant aan dan? Surprised
Even een opvallende gek vraag aan de forum leden hier.
Hebben jullie dat ook wel eens wanneer je een programma bij een bepaalde zender kijkt en het op een andere zender later ziet of bij uitzending gemist dat je dat denkt, ah die uitzending of die aflevering zou ik toch wel met die logo willen zien van die zender of omroep! En dan kan je het later toch niet meer op internet vinden ofzo terwijl het tich keer uitgezonden is vroeger of in die periode op die zender met die logo! Ik moet zelf eerlijk bekenen dat ik dat wel heb! Als ik de 4Kids versie van Winx op YouTube kijk dan zie ik bij seizoen 1 alleen hele  filmpjes met het FoxBox logo en niet met 4Kids, Pop Girl, Ytv of CW logo! Ik heb wel 3 filmpjes gevonden van seizoen 1 met 4kids logo alleen zijn die maar 5 min ofzo.. En van seizoen 2 alleen met 4Kids logo etc... En bij seizoen 3 zie ik bij aflevering 20 enzo.. het Ytv logo er op terwijl het echt wel op 4kids tv logo kwam! Razz En Totally Spies met nickelodeon logo, en niet meer Disneyxd, Fox kids of Jetix logo, vond het toen zo raar om te zien! Shocked
Of met Brugklas. Vroeger toen het geen npo zapp was, was het logo de heletijd gekleurd in plaats van dat je er door heen kan kijken! Alleen seizoen 1 is met kleur logo uitgezonden! Neutral
Michaels Winx heeft trouwens wel screenshots van aflevering 1-2 van seizoen 1 met 4Kids logo er op omdat de screenshots echt niet goed uitzagen toen het op FoxBox was en later heeft hij het opnieuw gedaan en toen was het 4kids en geen foxbox meer! En van seizoen 3 heeft hij allemaal screenshots met 4kids logo er op Ik vroeg het aan hem vandaar het antwoord! Ben naar jullie meningen en reacties benieuwd!

Het is irritant, maar ook grappig, gewoon zoals ik het zeg xD

Het is inderdaad wel raar dat dat gebeurd indd :O
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja vr maa 03, 2017 10:00 pm

Hahah oke ik snap hem al! Cool
Ja je bent het ook met me eens! Hoe denk jij er over? (Voor de 2de keer gesteld deze vraag Twisted Evil bij eerdere bericht!)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Admin wo maa 08, 2017 7:02 pm

Ik heb niet op alles een uitgebreide mening, Nja.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja wo maa 08, 2017 10:18 pm

Admin schreef:Ik heb niet op alles een uitgebreide mening, Nja.
Haha ja dat kan Smile
Wie hopen jullie wie de winnaar wordt bij de KCA 2017! Brugklas of SpangaS? Surprised Britt Scholte of Vajen van den Bosch etc.. Ik kan zelf niet echt kiezen tussen Brugklas en SpangaS omdat ik het allebij een goed programa vind en sowieso heeft elk programa wel nadelen (en dan vooral met niet alles aan de kijker laten zien en dan uitknippen of niet herfilmen Rolling Eyes etc..) Maar voor beste actrice stemmen is niet zo moeilijke keus voor mij! Ik stem voor Britt Scholte natuurlijk! Twisted Evil En jullie?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra ma maa 13, 2017 7:00 pm

Hee volgen nog meer mensen hier Mia & Me? santa
Ik heb tot nu toe alleen de 3e aflvering gemist maar Mia wordt gespeeld door een nieuwe actrice (waarom  Crying or Very sad ) en ze logeert bij een blind meisje (hoe cool Rainbow! Twisted Evil )
De nieuwe eenhoorn Kyara is ook zo druk dat Onchao zijn zusjes enthousiasme nauwelijks aankan Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra ma maa 13, 2017 7:02 pm

Nja schreef:
Admin schreef:Ik heb niet op alles een uitgebreide mening, Nja.
Haha ja dat kan Smile
Wie hopen jullie wie de winnaar wordt bij de KCA 2017! Brugklas of SpangaS? Surprised Britt Scholte of Vajen van den Bosch etc.. Ik kan zelf niet echt kiezen tussen Brugklas en SpangaS omdat ik het allebij een goed programa vind en sowieso heeft elk programa wel nadelen (en dan vooral met niet alles aan de kijker laten zien en dan uitknippen  of niet herfilmen  Rolling Eyes etc..) Maar voor beste actrice stemmen is niet zo moeilijke keus voor mij! Ik stem voor Britt Scholte natuurlijk! Twisted Evil  En jullie?

BRUGKLAS! Embarassed Ik vind het zo herkenbaar voor hoe de middelbare school bij mij is (alleen zijn de mensen die ik ken wat minder 'drama') Shocked
En Vajen whahahhaa  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Ik hou van haar stem Razz
Oh hee ze doet ook de stem van Moana/Vaiana toch? Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja ma maa 13, 2017 9:07 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:
Admin schreef:Ik heb niet op alles een uitgebreide mening, Nja.
Haha ja dat kan Smile
Wie hopen jullie wie de winnaar wordt bij de KCA 2017! Brugklas of SpangaS? Surprised Britt Scholte of Vajen van den Bosch etc.. Ik kan zelf niet echt kiezen tussen Brugklas en SpangaS omdat ik het allebij een goed programa vind en sowieso heeft elk programa wel nadelen (en dan vooral met niet alles aan de kijker laten zien en dan uitknippen  of niet herfilmen  Rolling Eyes etc..) Maar voor beste actrice stemmen is niet zo moeilijke keus voor mij! Ik stem voor Britt Scholte natuurlijk! Twisted Evil  En jullie?

BRUGKLAS! Embarassed Ik vind het zo herkenbaar voor hoe de middelbare school bij mij is (alleen zijn de mensen die ik ken wat minder 'drama') Shocked
En Vajen whahahhaa  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Ik hou van haar stem Razz
Oh hee ze doet ook de stem van Moana/Vaiana toch? Razz
Ja klopt! Vajen is inderdaad de stem van Moana/Viana! Maar Haven blijft natuurlijk je favorite toch!? Twisted Evil Surprised En over testimoniums
Testimoniums houdt in dat 1 of meerdere personen voor de camera iets zeggen of uitleggen aan de kijker van het programma. Testimoniums zijn te zien in Brugklas, SpangaS en Totally Spies (3-4) en bij verslaggevers van het nieuws buiten de studio met een microfoon. Surprised
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja zo maa 19, 2017 4:51 pm

Sandra schreef:Er bestaat een alfea leerling die Sandra heet!  Shocked
Er bestaat een leerling in Brugklas die Sandra heet! Maar een Sandra die haar zusje mishandelt en het zusje mag niks er over vertelen tegen iemand anders, ze hielp wel Leidekker!Cool Shocked Is er een foto van die Sandra? Van Winx Club? Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Admin zo maa 19, 2017 6:31 pm

Nja schreef:
Sandra schreef:Er bestaat een alfea leerling die Sandra heet!  Shocked
Er bestaat een leerling in Brugklas die Sandra heet! Maar een Sandra die haar zusje mishandelt en het zusje mag niks er over vertelen tegen iemand anders, ze hielp wel Leidekker!Cool Shocked  Is er een foto van die Sandra? Van Winx Club? Twisted Evil

Nee is er niet. Maar er is wel info over haar, ze heeft
blond haar in een staart ofzo Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja wo maa 22, 2017 10:53 pm

Hahah! wat grappig:P Evil or Very Mad Mad Hopelijk is onze Sandra niet een de zelfde Sandra als die van Brugklas, die wel een leerkracht helpt maar haar zus mishandelt en de zus haar mond moet houden! Em die schreeuwerig klinkt/is! Shocked Shocked Dan ben ik best wel bang! Shocked Embarassed Shocked
Het Chat-topic! - Pagina 16 Sandra10
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 8:41 pm

Er was toch een foto van de Sandra uit Winx op de Winx Wikia ofzo Shocked

Ohh een Sandra in brugklas XD

De meeste Sandra's die ik heb ontmoet in mijn leven zijn ook toevallig blond haha Razz
En dan heb ik zelf bruin haar Embarassed

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja di mei 30, 2017 9:43 pm

Maria Ivashchenko is de russische Miley Cyrus in Hannah Montana!!

Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra ma jul 17, 2017 8:37 pm

Kijk wat ik tegenkwam bij mijn youtube aanbevolen Smile



Ohh ik hou van animatie Twisted Evil
Darwin en Penny zijn zo schattig! Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja za jul 22, 2017 9:36 pm

Heerlijk dit! Toch? Ook nostalgia. Waarom een probleem voor de Nos? Moeten ze beter op letten! Imitatie van Eva over BOOBIES! En Tamara  met een banaan! En meer!
*
*
*
*
*
*
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja wo aug 09, 2017 4:48 pm

Omdat deze site 5 jaar bestaat! En Tessa series opnoemde die ze leuk vind in haar maandag updatr  zijn hier wat series die jullie mischien ook kennen  en leuk vinden maar helaas weg zijn! Van de tv! Mag ik u voorstellen aan!
*
*
*
* (Nooit gezien op tv) Sailor Moon
*
*
*
*
*
Vooral op Zapp en DisneyXD waren er vroeger goede series!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Sandra wo sep 06, 2017 9:54 pm

AAH ATOMIC BETTY MIJN FAVORITE ANIMATIESERIE VAN VROEGER affraid
Ik hou van de ruimte alien alien alien *science fiction fan*
Ze was echt mijn heldin Twisted Evil

Ik ken ze niet allemaal, maar De Vervangers vond ik ook altijd zo leuk xD
Het liep altijd verkeerd af Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Nja vr sep 29, 2017 12:27 pm

''Miep", zo werd een leerling genoemt door haar vriendin op school omdat ze haar stage map vergat! Klinkt zo grappig!  Shocked Laughing Embarassed @Sandra wel torvallig dat Sandra roze letters heeft! Cool
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Admin wo okt 04, 2017 6:55 pm

WinxClubNederland komt eindelijk met een uitleg waarom
hun website weg is, op Facebook. Twee jaar later komen ze pas met een uitleg Shocked
Raar. Hadden ze niet linea recta een uitleg gegeven?
Dit heb ik erop gereageerd. Maar kreeg meteen een grote muil
van ze terug, dat ik ''niet zo moest zeiken''.
Ik kreeg direct meer likes dan hun grote muil bericht.
En ik was niet enige die vondt dat het een beetje laat was.
Kom op, gewoon raar. Kunnen ze dat zelf niet bedenken?
Spreekt toch wel voorzich Rolling Eyes

Komen ze aanzetten met ''we hebben niet altijd tijd''.
Heb je dus twee jaar non-stop geen tijd om even een uitleg te geven? Shocked
Geloof ik geen snars van.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Chat-topic! - Pagina 16 Empty Re: Het Chat-topic!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum