Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seizoen 3 nodig om herdubbing?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Nja vr sep 25, 2015 10:14 pm

Hoi allemaal,
Zoals als je aan de topic titel leest gaat dit over de herdubbing van seizoen 3 wat in veel landen is gebeurt.
Ik zat al heellang hiermee omdat waarom zou je iets opnieuw herdubben als het al ingesproken is?
In deze talen is het gebeurt:
Pools
Russisch
en nog veel meer...
En wat vinden jullie ervan dat dit gebeurt is? Laat je mening achter.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Sandra za sep 26, 2015 12:35 pm

Oh.. ik dacht dat dit alleen bij de engelse versie was gebeurd..
Toen met nick en de specials..  Shocked

Ik zou denken dat ze dat hebben gedaan vanwege de rechten ofzo.. iets met de stemmen..  Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Nja za okt 03, 2015 9:39 pm

Naaah, mischien hadden ze er zin in ofzo.. Ben blij dat wij in NL dit gedoe niet hebben. In polen zijn s 1-3 opgenomen door studio Eurocom en s4 door studio sonica en s3 (nick) en 5-7 door SIP (wat een gedoe met stemmen enzo...)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Kyana zo okt 04, 2015 11:14 am

Ik vind dat constant veranderen van stemmen maar niks, als je eenmaal voor die stem gekozen hebt in het begin moet het zo blijven vind ik. Niet van gedachten veranderen had dan in het begin maar beter gekozen.
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Nja zo okt 04, 2015 9:29 pm

Idd. Of ze kiezen dat of dat.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Larissa di okt 06, 2015 8:22 pm

Kyana schreef:Ik vind dat constant veranderen van stemmen maar niks, als je eenmaal voor die stem gekozen hebt in het begin moet het zo blijven vind ik. Niet van gedachten veranderen had dan in het begin maar beter gekozen.
Ja vind ik ook. Ik vind het ook jammer dat Tecna en Icy nieuwe stemmen hadden (in de Nederlandse versie), maar dat waren wel andere redenen. Als je het doet voor dit tja... Beter eerder gekozen of zo laten clown
Larissa
Larissa

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Nja di okt 06, 2015 8:26 pm

Idd. Als je een keuze maakt dan moet je het ook zo laten.. Maar dat in de nl versie Tecna en Icy van stem verandert zijn, daar konden Karin en Ellis niks aan doen.. Karin had het druk en Ellis was verhuist in het buitenland voor werk..
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Seizoen 3 nodig om herdubbing? Empty Re: Seizoen 3 nodig om herdubbing?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Korte fragment Seizoen 8-Trailer uitgelekt! & Is Seizoen 8 het laatste Winx-Seizoen?

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum