Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij vandaag...?

+2
Rika
Nja
6 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra do nov 10, 2016 7:24 pm

Rika schreef:janken dat er geen bacon is en geen geld heb op het moment

Aawwh jammer Crying or Very sad

Nja schreef:Vandaag kregen we in de klas les over programmeren! SUPER interesant! Hoor ik zei zo van "Vaker doen"!

Ohh in welke taal heb je geprogrammeerd? Surprised

Kyana schreef:Vandaag was een rustig dagje... Mijn week is niet normaal druk geweest. Ik ben al sinds zaterdag elke dag gaan feesten tot ongeveer 3 uur of later elke dag. Vandaag is een rust dag, gewoon gaan schaatsen :p morgen en overmorgen opnieuw uit...

Feesten tot 3 uur X_X
Hoe combineer jij dat met school Shocked


Vandaag had ik een nieuw blok gym, tafeltennis! Very Happy Was heel gezellig maar nu kan ik niet meer lopen (akuch spierpijn)
Ik ben zoveel vooruit gegaan bom (eerst miste ik alle ballen en als ik sloeg sloeg ik altijd zo hard dat het balletje helemaal naar de andere kant van de gymzaal ging.. Shocked )

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Kyana za nov 12, 2016 3:32 pm

Sandra schreef:
Rika schreef:janken dat er geen bacon is en geen geld heb op het moment

Aawwh jammer Crying or Very sad

Nja schreef:Vandaag kregen we in de klas les over programmeren! SUPER interesant! Hoor ik zei zo van "Vaker doen"!

Ohh in welke taal heb je geprogrammeerd? Surprised

Kyana schreef:Vandaag was een rustig dagje... Mijn week is niet normaal druk geweest. Ik ben al sinds zaterdag elke dag gaan feesten tot ongeveer 3 uur of later elke dag. Vandaag is een rust dag, gewoon gaan schaatsen :p morgen en overmorgen opnieuw uit...

Feesten tot 3 uur X_X
Hoe combineer jij dat met school Shocked


Vandaag had ik een nieuw blok gym, tafeltennis! Very Happy Was heel gezellig maar nu kan ik niet meer lopen (akuch spierpijn)
Ik ben zoveel vooruit gegaan bom (eerst miste ik alle ballen en als ik sloeg sloeg ik altijd zo hard dat het balletje helemaal naar de andere kant van de gymzaal ging.. Shocked )

In de vakantie van vorige week mij goed bijgewerkt voor school, en ik heb ook geen hele dagen les. Maar nu ben ik echt wel overdreven moe, volgende week ga ik het rustiger doen!
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja zo nov 13, 2016 2:52 pm

Admin schreef:Dat heb je netjes en goed gedaan! Smile
Dankje Embarassed Surprised Very Happy flower
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja ma nov 21, 2016 9:35 pm

Vandaag heb ik op school ANWB Streetwise gehad! En het was erg leerzaam! Twisted Evil Very Happy Alle klassen deden mee! En het groepje waar ik in zat deden eerst Waar/Niet Waar vraagjes en wat wel en niet veilig is naar jou gevoel! We kregen voorlichting over wat we niet moeten doen tijdens het verkeer! En ze hadden het vooral over NIET MET JE TELEFOON SPELEN, KLOOIEN OF EEN MUZIEKJE DRAAIEN TIJDENS HET FIETSEN OF HET AUTO RIJDEN!! Er werd verteld dat 70 patiënten per week of per dag in het ziekenhuis belanden en paar jaar honderden omdat ze tijdens het verkeer met hun koppie ergens anders bij zitten of op hun mobieltje natuurlijk of ouwe hoeren!!Shocked Shocked We kregen daar na zo´n filmpje waarbij een waargebeurde situatie nagespeeld is! Een vrouw in een auto zei tegen haar 2 kinderen zo van Kom we gaan op onze mobieltjes even En na 5 seconden bam! Ze maakt met een andere auto botsing! Ze letten niet op en reden door terwijl zo´n ``STOP`` bord stond! Shocked Shocked En helemaal uit elkaar ging die uit elkaar wel spectaculair maar laat mij maar zo iets niet overkomen! Rolling Eyes Ach ja ik heb sowieso nooit op mijn telefoon gezeten tijdens het fietsen en ga het ook nooit doen!! En daarna deden we een stelling! Het ging zo:
Vraag 1 bij welke auto zou je in willen gaan stappen, ik zag zo´n plaatje van een ouderwetse auto en daarna 3 andere plaatjes waarbij de auto steeds maar op nu lijkt en er werd gezegt dat een lange auto het veiligst is dus ik en de meeste bij plaatje c! gaan staan! En daarna stond er een plaatje van een oma, een deftige vrouw, een oude meneer en een man die knap lijkt voor de meeste en die tattoos heeft dus de meeste gingen staan op plaatje d! Shocked Ik ook!! Shocked Shocked En daarna weer een vervolg bij dat er iets mis was en daarna kwam als laatste vraag dat er iets is met de automobilisten! De oma heeft 2 redbullen op, deftige mevrouw had net pas zijn rijbewijs en weet pas een week de verkeersregels! Oude menner was aan het bellen en de knappe man zit te WhatsAppen nou natuurlijk kies ik voor b! De deftige damen! Shocked En daarna ging mijn groepje naar de ANWB BUS! en we deden daar een quiz over wat je wel en niet moet doen en daarna ging ik op zo´n scooter (niet een echte!) Maar goed ik zat op die brommer en 3 andere en ik moest naar zo´n scherm kijken het leek net als of ik in een virtuele wereld zat! Shocked Very Happy Twisted Evil Maar joh ik maakte 17 aanrijdingen! Ik heb natuurlijk nog nooit een scooter gereden maar ga het ook nooit doen! Shocked En daarna kregen we les over de dooie hoek als vrachtwagen chauffeur!! Goed en toen dat afgelopen was, was het doel natuurlijk om te zeggen NOOIT OP JE TELEFOON, EN MET ANDERE DINGEN BEZIG ZIJN TIJDENS HET VERKEER! Verkeer is geen spelletje! Ach ja ik ben verkeers veilig hiermee!Shocked Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin di nov 22, 2016 8:26 pm

Nja schreef:Vandaag heb ik op school ANWB Streetwise gehad! En het was erg leerzaam! Twisted Evil  Very Happy Alle klassen deden mee! En het groepje waar ik in zat deden eerst Waar/Niet Waar vraagjes en wat wel en niet veilig is naar jou gevoel! We kregen voorlichting over wat we niet moeten doen tijdens het verkeer! En ze hadden het vooral over NIET MET JE TELEFOON SPELEN, KLOOIEN OF EEN MUZIEKJE DRAAIEN TIJDENS HET FIETSEN OF HET AUTO RIJDEN!! Er werd verteld dat 70 patiënten per week of per dag in het ziekenhuis belanden en paar jaar honderden omdat ze tijdens het verkeer met hun koppie ergens anders bij zitten of op hun mobieltje natuurlijk of ouwe hoeren!!Shocked Shocked We kregen daar na zo´n filmpje waarbij een waargebeurde situatie nagespeeld is! Een vrouw in een auto zei tegen haar 2 kinderen zo van Kom we gaan op onze mobieltjes even En na 5 seconden bam! Ze maakt met een andere auto botsing! Ze letten niet op en reden door terwijl zo´n ``STOP`` bord stond! Shocked Shocked En helemaal uit elkaar ging die uit elkaar wel spectaculair maar laat mij maar zo iets niet overkomen! Rolling Eyes Ach ja ik heb sowieso nooit op mijn telefoon gezeten tijdens het fietsen en ga het ook nooit doen!! En daarna deden we een stelling! Het ging zo:
Vraag 1 bij welke auto zou je in willen gaan stappen, ik zag zo´n plaatje van een ouderwetse auto en daarna 3 andere plaatjes waarbij de auto steeds maar op nu lijkt en er werd gezegt dat een lange auto het veiligst is dus ik en de meeste bij plaatje c! gaan staan! En daarna stond er een plaatje van een oma, een deftige vrouw, een oude meneer en een man die knap lijkt voor de meeste en die tattoos heeft dus de meeste gingen staan op plaatje d! Shocked Ik ook!! Shocked Shocked  En daarna weer een vervolg bij dat er iets mis was en daarna kwam als laatste vraag dat er iets is met de automobilisten! De oma heeft 2 redbullen op, deftige mevrouw had net pas zijn rijbewijs en weet pas een week de verkeersregels! Oude menner was aan het bellen en de knappe man zit te WhatsAppen nou natuurlijk kies ik  voor b! De deftige damen! Shocked En daarna ging mijn groepje naar de ANWB BUS! en we deden daar een quiz over wat je wel en niet moet doen en daarna ging ik op zo´n scooter (niet een echte!) Maar goed ik zat op die brommer en 3 andere en ik moest naar zo´n scherm kijken het leek net als of ik in een virtuele wereld zat! Shocked Very Happy Twisted Evil Maar joh ik maakte 17 aanrijdingen! Ik heb natuurlijk nog nooit een scooter gereden maar ga het ook nooit doen! Shocked En daarna kregen we les over de dooie hoek als vrachtwagen chauffeur!! Goed en toen dat afgelopen was, was het doel natuurlijk om te zeggen NOOIT OP JE TELEFOON, EN MET ANDERE DINGEN BEZIG ZIJN TIJDENS HET VERKEER! Verkeer is geen spelletje! Ach ja ik ben verkeers veilig hiermee!Shocked Twisted Evil  

Interessant!! Very Happy
Hopelijk krijgen mensen hier nog wat mee.?
En gaan niet zo eigenwijs het alsnog doen Mad
Jeetje soms denk ik ''zijn we slaven geworden van onze eigen creaties zoals technologie?''
Het is echt erg om er zo over na te denken.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra vr dec 02, 2016 4:03 pm

Op mijn telefoon zitten en fietsen zou ik echt niet kunnen want dan zou ik mijn telefoon denk ik onderweg laten vallen Shocked
Maar het uitzicht kan ook heel mooi zijn hoor Cool

Hahaha die oma had 2 redbullen op Laughing

17 aanrijdingen daar zie ik mezelf ook wel voor aan Shocked
Paar klasgenoten van mij hebben een scooterrijbewijs en ook een eigen scooter en als ik soms die verhalen hoor over hoe ze vallen Shocked (maar voor hen is een scooter wel sneller dan een fiets dus dan hebben ze het wel nodig) Razz Ik ben alleen te voorzichtig akuch ik hou het wel bij mijn fiets XD

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja vr dec 02, 2016 7:49 pm

Met 2 klassen van mij school geschaatst! Mijn klas en één andere eind klas! Daarna konden we kiezen vrijmoment "Iets voor je zelf doen of film kijken"! En ik koos voor het eerste en ging computeren!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja vr dec 02, 2016 10:16 pm

Voordat we gingen schaatsen zaten mijn klas eerst aan de kring tafel nog! En we gingen praten over de opwarming van de aarde! En een conclusie wat al vaker gezegt is en wordt! We moeten met z´n allen wat aan doen! Ik en de andere zijn het mee eens en doen mee! cheers Gisteren hoorde ik een uitspraak van Jan Terlouw en Kehkashan! Hun 2 hebben gelijk! Onze toekomstige kinderen en inwonders van de aarde willen we toch geen droge aarde gunnen? Evil or Very Mad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra zo dec 04, 2016 1:49 pm

Nja schreef:Voordat we gingen schaatsen zaten mijn klas eerst aan de kring tafel nog! En we gingen praten over de opwarming van de aarde! En een conclusie wat al vaker gezegt is en wordt! We moeten met z´n allen wat aan doen! Ik en de andere zijn het mee eens en doen mee! cheers Gisteren hoorde ik een uitspraak van Jan Terlouw en Kehkashan! Hun 2 hebben gelijk! Onze toekomstige kinderen en inwonders van de aarde willen we toch geen droge aarde gunnen? Evil or Very Mad

Idd, samen kunnen we er wél wat aan doen! Surprised
Laten we onze ideeen verspreiden Twisted Evil

Ik ga vandaag mijn speedpaint hopelijk afmaken en dan nog huiswerk maken en deze week projectweek Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja di dec 06, 2016 9:23 pm

Er zit bij mij in het huis al een maand een Muis! Shocked Mijn moeder en mijn zusje van 10 jaar proberen hem te vangen maar het lukt maar niet! Mad No Afgelopen zondag ochtend rende ik weg en gilde ik want hij kwam! Ik zag hem lopen en vandaag ook toen ik mijn taxi er net aan kwam! En ging aanbellen ik zag hem en riep mijn moeder! Ik moet bijna altijd gillen als ik een muis zie! Embarassed Shocked Shocked Muizen in tekenfilms zien er mooi en schattig uit! Very Happy Cool Laughing Twisted Evil Shocked MAAR IN HET ECHT! No Evil or Very Mad Embarassed Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin wo dec 07, 2016 7:07 pm

Wij hebben nooit muizen gehad.
Lijkt me wel smerig en eng, die beesten zijn
wel snel dus vangen lijkt me moeilijk.
Vang hem met kaas Twisted Evil
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra do dec 08, 2016 10:08 pm

Sandra de enorme uitsteller gaat weer eens tot heel laat aan haar schoolwerk vandaag Smile
En dat dan met hoofdpijn erbij Crying or Very sad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra zo dec 11, 2016 3:03 pm

Admin schreef:Wij hebben nooit muizen gehad.
Lijkt me wel smerig en eng, die beesten zijn
wel snel dus vangen lijkt me moeilijk.
Vang hem met kaas Twisted Evil

Wacht maar af totdat je kat een muis (of vogel) vangt affraid
*denkt aan de enge verhalen die ze van klasgenoten met een kat gehoord heeft* Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra wo dec 14, 2016 1:14 pm

Sandra schreef:Sandra de enorme uitsteller gaat weer eens tot heel laat aan haar schoolwerk vandaag Smile
En dat dan met hoofdpijn erbij Crying or Very sad

Fijn nu heb ik gisteren heel hard tot 2 uur 's nachts doorgewerkt en vinden mijn groepsgenoten het nog niet goed en moet ik alles opnieuw doen en voor vanavond afhebben Sad
En het moet vrijdag al zijn ingeleverd Crying or Very sad
Al het werk dat ik er vorige week heb ingestoken moet nu opeens in anderhalve dag Crying or Very sad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja wo dec 14, 2016 10:11 pm

Vandaag in de klas overlegt met wat wij als klas zeinde gaan doen! En het is geworden "Gourmeten & Bowlen" er was ook keus voor McDonalds, Spelen met Lazer bril en bioscoop! Maar 2 vonden dat niet fijn! Binnen één uur alles geregelt met stages! (Op dinsdag zijn 3 klasgenoten op stage!) Geen pauze hap mee op dinsdag! Smile Laatste voetbaltraining gehad voor oud en nieuw en met begeleiding gekletst!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra do dec 15, 2016 12:48 pm

Sandra schreef:
Sandra schreef:Sandra de enorme uitsteller gaat weer eens tot heel laat aan haar schoolwerk vandaag Smile
En dat dan met hoofdpijn erbij Crying or Very sad

Fijn nu heb ik gisteren heel hard tot 2 uur 's nachts doorgewerkt en vinden mijn groepsgenoten het nog niet goed en moet ik alles opnieuw doen en voor vanavond afhebben Sad
En het moet vrijdag al zijn ingeleverd Crying or Very sad
Al het werk dat ik er vorige week heb ingestoken moet nu opeens in anderhalve dag Crying or Very sad

Ok ik heb het gisteren gehaald op een paar stukjes na, maar mijn groepsgenoten vinden het iig beter Smile
Vandaag het afmaken en dan eindelijk.. klaar Shocked
Maar nog steeds hoofdpijn cheers

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra do dec 15, 2016 9:08 pm

Sandra schreef:
Sandra schreef:
Sandra schreef:Sandra de enorme uitsteller gaat weer eens tot heel laat aan haar schoolwerk vandaag Smile
En dat dan met hoofdpijn erbij Crying or Very sad

Fijn nu heb ik gisteren heel hard tot 2 uur 's nachts doorgewerkt en vinden mijn groepsgenoten het nog niet goed en moet ik alles opnieuw doen en voor vanavond afhebben Sad
En het moet vrijdag al zijn ingeleverd Crying or Very sad
Al het werk dat ik er vorige week heb ingestoken moet nu opeens in anderhalve dag Crying or Very sad

Ok ik heb het gisteren gehaald op een paar stukjes na, maar mijn groepsgenoten vinden het iig beter Smile
Vandaag het afmaken en dan eindelijk.. klaar Shocked
Maar nog steeds hoofdpijn cheers

HET IS AFFF Razz
Ik wil graag het forum bedanken en mijn mede forum genoten en de admin van Sirenix-Winx en allen bedankt voor uw steun Razz

Mijn hoofdpijn is opeens veel minder
Ok nu nog hw maken en dan kan ik morgen hopelijk weer naar school cat

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin do dec 15, 2016 9:32 pm

De Review van morgen maken Very Happy
En verder met mijn Topmodel tekening
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra vr dec 16, 2016 10:32 pm

Sailor Moon Crystal kijken haha Razz
3 afleveringen achter elkaar gekeken XD

IK HEB MEER NODIG Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja di dec 20, 2016 9:23 pm

Vandaag met mijn klas aan het gourmetten geweest in onze eigen lokaal Very Happy Cool Twisted Evil , en daarna naar de Bowlingbaan gegaan en  tot 3 UUR gebowld!! Shocked We waren iets van 5 over 3 klaar met bowlen en naar schoolrijden met de bus is iets van 8/9 minuten dus! Dus ik dus snel rennen om mijn tas te pakken! Shocked Laughing MAAR HET WAS HET VANDAAG ALLEMAAL WAARD! (Ook al at ik geen avond eten vandaag omdat ik vol zat! Shocked Embarassed No) De mensen die met de fiets gingen mochten direct naar huis! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra wo dec 21, 2016 5:55 pm

Haha wij hadden vorige week bowlen (helaas was ik ziek) maar ik hoorde dat een klasgenoot 3x achter elkaar strike had gegooid!
Als ik was gegaan had ik waarschijnlijk enorm gefangirld voor die klasgenoot maar ok Shocked

Vandaag en morgen nog even 600 blz lezen en dan een boekverslag schrijven voor vrijdagavond hahahahaha Crying or Very sad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja vr dec 23, 2016 9:36 pm

Vandaag kerst viering gehad op school! Om 12 uur de school uit en dan thuis verder gegaan met folders vouwen! Surprised, Telefoon gebruiken, Na het avond eten naar de kapper geweest, douche en op forum gaan! Laughing Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra za dec 24, 2016 2:48 pm

Jaaa het is eindelijk vakantieeeee Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja za dec 24, 2016 11:17 pm

Vandaag van 11:45 t\m 19:15 bezig geweest met nieuwjaar kaartjes uitdelen bij mijn folders! Er waren dit keer wel wat meer mensen die niet hun deur open deden! Sommige waren niet thuis en andere zagen mij wel maar deden hun deur niet open! Evil or Very Mad Maar een een aantal huizen die er niet waren heb ik genoteerd! Op een briefje! Volgende keer kom ik daar langs!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra zo dec 25, 2016 3:30 pm

Mijn moeder vind het ook niet fijn als mensen 's avonds laat (in het donker) aanbellen vanwege de kerstdagen Surprised
Dan doet ze dus ook niet open Shocked

Vandaag eten gemaakt en huis schoongemaakt voor mijn oma die zo komt met kerst Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 6 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum