Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15)

Ga naar beneden

7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) Empty 7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15)

Bericht van Admin wo feb 14, 2018 6:53 pm

Klets hierover de Update van 14 Februari 2018:

Fijne Valentijnsdag! Leuk dat jullie weer langs vliegen voor een nieuwe Update.
Deze keer weer een nieuwe Mysteries Update. En het is alweer de 15de Deel!
Ja, zover zijn we al weer. We kunnen denk ik wel doorgaan tot in de eeuwigheid,
want er zijn altijd Winx Club mysteries en natuurlijk over de Wereld en andere serie op televisie
die mysteries hebben. En iedereen houdt natuurlijk wel een beetje van mysteries.
Ze houden de wereld interessant, zonder mysteries was de wereld maar saai, haha.
Deze keer weer 7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries, en nog meer mysteries
over de Maan en Mars, zoals in de vorige Mysteries al besproken hadden.
En zelfs een Pokemon en Hannah Montana mysterie! Ik laat jullie niet langer meer wachten:

7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 1-5
1) Winx Club-mysterie: Riven in Britse vlag-shirt?
Riven is de ’bad guy’ van de groep, maar daar zullen we het nu niet over hebben.
We zullen het hebben over een mysterieus kledingstuk dat hij droeg.
In Seizoen 2, 3 en de eerste film droeg Riven een shirt met de Britse-vlag erop, dat lijkt
op het eerste gezicht niet gek, iedereen ken de Britse vlag wel!
Maar als je goed nadenkt: Riven komt uit de Magische Dimensie, niet van De Aarde toch?
Hoe komt hij aan dat shirt? Als hij het droeg in Seizoen 4 was het niet zo gek,
maar in Seizoen 2 en 3 waren ze in de Magische Dimensie! Hoe komt Riven aan
dit shirt? Komt hij soms echt van De Aarde, of is het een universele trend geworden, ofzo?
Volgens mij zullen we het nooit weten. Een ander mysterie was met Musa, dat er een beetje op lijkt.
Er was ook ooit een scene in Seizoen 1 (4Kids dub) waar Musa zei ’Waar heb je die jurk vandaan? Van Mars?’
Maar hoe weet Musa eigenlijk van Mars af?
Als ze nog nooit onze planeten hebben gezien? Dit zijn mysteries die denk ik nooit
opgelost zullen worden.
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 2-5
2) Wereld-mysterie: Was de Maan landing een toneelstukje?
De eerste succesvolle missie naar De Maan met een bemanning (astronauten Neil Armstrong en Buzz Aldrin)
aan boord was de Apollo 11-missie van de Verenigde Staten.
Nouja, dat is wat ons is verteld. Maar is het wel echt waar? Zijn mensen echt op De Maan geweest,
of is het gewoon in scené gezet om de wereld voor de gek te houden?
20% van de Amerikanen geloven er niet in dat er ooit mensen op De Maan rondliepen.
Waarom? Hier zijn een paar bewijzen dat het in scené is gezet.
Op een bekende Apollo 11-foto (de bovenstaande foto) groet astronaut Buzz Aldrin de Amerikaanse
vlag die hij net in de maanbodem heeft geplant. Alleen
de vlag wappert! Hoe kan dat? De Maan heeft geen atmosfeer, en is dit volstrekt onmogelijk.
Dus toch een foto die in een studio op Aarde is gemaakt? Helemaal niet! De vlag blijft open
omdat ze aan een horizontale staaf is bevestigd. Het ‘wapperen’ zijn vibraties, veroorzaakt door de vlaggenstok hardhandig
in de Maanbodem te duwen. Nog een bewijs dat De Maan landing nep was, dat je geen sterren ziet!
NASA geeft hier echter een simpele verklaring voor. Het maanoppervlak reflecteert zoveel zonlicht,
dat men het zwakke licht van sterren niet meer kan zien. En in een foto van Buzz Aldrin zie je zelfs meer lichtbronnen
dat eigenlijk zou moeten! Op De Maan is er maar één lichtbron kan verlichten: De Zon.
Bij vele maanfoto’s lijkt het erop dat er meerdere lichtbronnen in het spel zijn.
De foto van Buzz Aldrin die de ladder afdaalt van de Maanlander, is een goed voorbeeld.
Buzz Aldrin bevindt zich in de schaduw van de Maanlander, maar toch komt hij helder in beeld. Hoe kan dat?
En nog een bewijs is een foto van een Maansteen waarop de letter ‘C’ lijkt te staan?
Volgens sommige mensen vormt deze foto een belangrijk bewijs dat de Maanlandingen in scène werden gezet.
De steen zou een rekwisiet in een filmstudio zijn, gemerkt met een C!
Wat denk jij?
Bron: https://www.alletop10lijstjes.nl
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 3-5
3) Hannah Montana-mysterie: De mysterieuze Hannah Montana Anime-series:
Hannah Montana is een Amerikaanse live-action sitcom voor kinderen met in de hoofdrol Miley Cyrus,
uitgezonden op het Disney Channel tussen 2006 en 2011, en later ook een film in 2009.
Ze zagen hoe populair de serie was geworden, kwam Toei Animation
(o.a de makers van Sailor Moon) met het idee om een Hannah Montana Anime-series te maken, maar was later geannuleerd.
Dit nieuws ging rondt in een Forum in Mei 2010, een fansite toegewijd aan de Dragon Ball-mediapranchise.
Daarin lekte gebruiker Wasted Wisher, een animator bij Toei Animation Filippijnen, het bestaan uit van
een nieuwe Dragon Ball videogame. In de thread verklaarde Wasted Wisher dat hij had gewerkt aan Digimon
Xros Wars en sommige sequenties voor de Hannah Montana-anime. Hij legde uit dat Toei in 2009 was begonnen
met de ontwikkeling van de serie. Vier verschillende artiesten werden gekozen om pitches te maken voor de
visuele richting van de serie. Twee werden later ontwikkeld tot videoclips. Wasted Wisher beweerde dat
Toei Animation Filippijnen de volledige productie van de serie was begonnen en dat ze nu de eerste Aflevering
van de serie animeerden. Nog Toei of Disney hebben de productie publiekelijk erkend. Wasted Wisher werd
later ontslagen nadat Toei ontdekte dat hij achter een aantal lekken zat, inclusief productietekeningen voor
onaangekondigde Dragon Ball-projecten. Hoe de serie eruit zou hebben gezien,
zoals de animatie, blijft een mysterie..
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 4-5
4) Winx Club-mysterie: Is Tecna een robot?
Is Tecna wel een fee, of is ze gewoon een robot?
We weten dat ze in Magical Bloom, de prototype van Winx Club
een robot was, maar dat is toch niet meer accuraat met de serie van vandaag, toch?
Maar als je goed nadenkt zijn er toch dingen die lijken alsof Tecna een robot is.
Sinds Seizoen 5 roepen De Winx hun naam en krachten in Transformaties,
en Tecna noemt zichzelf ’fee van technologie’. Sinds wanneer mengen magie en technologie goed? Bijna nooit!
Sterker nog, ik zou zeggen dat ze op een bepaalde manier heffen ze elkaar juist op. Haar krachten zijn meer
gebaseerd op hologrammen, en dat is eigenlijk alleen maar wat apparaten en robots kunnen doen, toch? In Seizoen 1
gebruikte ze haar handen om een map te lezen. Meestal gebruiken De Winx hun mobieltjes, maar
dit kwam echt uit haar hand! Ze is ook gezien dat ze moeite heeft met emoties, zoals dat ze moeite had met Timmy vertellen
wat ze eigenlijk voor hem voelde. Volgens de Cinélume-versie is Tecna een cyborg, dat is
een soort kunstmatige intelligentie met menselijke trekken. In Seizoen 3 toen voor de Water Stars koos
om haar emoties op te geven, praatte Tecna ook in een robotische toon van stem.
En in Seizoen 5 werdt ze zelfs echt een robot, hoe ironische kan het eigenlijk!
Wat denk jij? Zou Tecna echt een robot kunnen zijn of niet?
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 5-4
5) Wereld-mysterie: Zijn mensen allang op Mars geweest?
Als je denkt aan mensen die op Mars lopen, denk je aan broodjeaapverhaal.
Maar een vrouw genaamd Jackie beweert voor NASA te hebben gewerkt,
ze belde met radio programma Coast to Coast AM en vroeg de presentator ‘een 27 jaar oud mysterie op te lossen’.
Ze zegt te beschikken over bewijs van één van de grootste doofpotten in de ruimtevaartgeschiedenis.
De vrouw zegt dat ze in 1979 twee mensen in ruimtepakken zag lopen bij de Viking Lander, die zich op toen op
Mars bevond. Ze zei dat ze samen met zes collega’s naar een aantal schermen zat te kijken toen
ze plotseling twee mannen in ruimtepakken in de richting van de Viking zag lopen.
’We waren met z’n zessen’ zei Jackie. ’We hielden ons bezig met de apparatuur, toen plotseling het beeld op zwart ging’.
’We renden naar boven, maar ze hadden de deur op slot gedaan’ ging ze verder. ’Ik vraag me af of het onze jongens waren’.
Er gaan geruchten dat er in de jaren zestig ‘geheime’ landingen op Mars zijn geweest en dat de Apollo-
landingen bedoeld waren om verdere verkenning van het zonnestelsel geheim te houden.
Volgens oud CIA’er John is NASA in 1966 op Mars is geland en dat mensen is geleerd hoe
ze er konden wennen aan de dunne atmosfeer. Wat vindt jij?
Bron: https://www.ninefornews.nl
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 6-3
6) Pokemon-mysterie: Wie was dat mysterieuze meisje in S1 opening?
Iedereen kent Pokemon wel van Fox Kids en Jetix, het was echt een hit in die tijd.
Het was ook mijn jeugd, en het was één van mijn beste Anime’s die ik heb gezien.
Maar ook Pokemon heeft mysteries! In Seizoen 1 opening Ash en Pikachu die voorbij rent,
maar als je goed oplet, rent hij onder de benen door van een meisje. Maar wie is dit mysterieuze karakter?
Het is zo mysterieus, want ze is ook nooit in de serie ooit gezien.
Haar verschijning blijft alleen in de opening. Ze is ook de ENIGE karakter in de opening die
niet voorkomt in de serie. Sommige mensen zeggen dat gewoon voor komedie was,
in de orginele lied van Pocket Monsters luidt het ’onder het rokje van het meisje’
en Pikachu liep onder de benen van het meisje (Japanners, en hun vieze gedachten).
De meeste Pokemon-fans veronderstellen dat ze gewoon een schattig meisje is,
want die zijn heel populair in Japan of vrouwelijke trainer is. Maar er zijn ook theorieen dat ze eigenlijk
Pikachu’s voormalige baasje is geweest. We zullen het denk ik nooit weten ook..
7 Winx Club & wereld & tv-series Mysteries (Deel 15) 7-2
7) Winx Club-mysterie: Waar vindt de tweede film (Een Magisch Avontuur) plaats?
Het laatste mysterie van vandaag, gaat over de tweede Winx Club film.
In de film gaan De Winx op missie om alle positieve magie terug te laten keren
die de heksen hebben laten verdwijnen, maar door de oeroude heksen voorgoed te verslaan keert
alle goede magie weer terug, en hun eigen magie. Er zijn enkele onzekerheden over waar in de tijdlijn
van de het Magische Avontuur past. Dit is te wijten aan inconsistenties in de film met betrekking tot Seizoen 4.
Dit komt door het feit dat het script op de tweede film is geschreven na de eerste film en vóór Seizoen 4.
De Winx moesten bij de ouders van Bloom blijven toen ze naar de Aarde kwamen.
Terwijl ze al hun lounge hadden bij de Love&Pet waar ze al aan het begin van Seizoen 4 verbleven
voordat ze hun Believix kregen. De feeën pets zijn helemaal niet gezien, ondanks het feit dat
De Winx ze al hadden voordat ze hun Believix kregen. Nabu ging in Seizoen 4 dood doordat hij al zijn
energie verbruik aardfeeën te redden, maar in de film verschijnt hij in een gezonde staat zonder
enige uitleg over hoe hij levend kan zijn! Maar hij verdwijnt en wordt vermeld als dood in het 5de Seizoen.
Roxy werd geïntroduceerd in Seizoen 4 en aan het einde van het Seizoen besloot ze aan Alfea
te gaan studeren. Ze wordt echter helemaal niet gezien in de film,
zelfs niet als een Alfea-leerling! De film moet ergens tussen Aflevering 13 en 14, met
de Wizards tijdelijk verslagen, en waardoor de Winx wat vrije tijd kregen.
Uit het feit dat De Winx toen al Believix krachten bezaten, en Nabu nog leeft
en Roxy nog niet in Alfea heeft geschreven. Maar er is geen officiele bevestiging van Rainbow
gemaakt over dit, dus het blijft een mysterie..

Dit waren alle 7 mysteries over Winx Club, de wereld en tv-series.
Iets minder dan vorige keer, maar dat kwam omdat ik in tijdnood zat.
Maar het is iets en dat is beter dan niks, haha. Hopelijk vonden
jullie ze weer interessant, en genoten natuurlijk. Ik blijf van mysteries houden.
Wat vondt jij van de 7-mysteries van deze lijst? Welke vondt jij
het boeiends? Laat me in de reacties hieronder weten of het Forum Topic.
Heb jij nog mysteries die je graag in Deel 16 zou willen zien?
Mijn mysteries raken op, dus stuur graag weer nieuwe
(Winx Club, wereld, tv-series/films) mysteries in via
het contact formulier onderaan de website met
als onderwerp ’Mysteries’. Liever wat meer Winx Club en de wereld mysteries.
Ik zie namelijk alleen maar tv-series of films mysteries ingestuurd worden.
Dat is niet erg, maar graag ook anderen dingen zouden fijn zijn!
Wie weet zie je hem terug in Deel 16 van Mysteries.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum