Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27)

Ga naar beneden

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) Empty 7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27)

Bericht van Admin vr feb 08, 2019 3:00 pm

Klets hierover de Update van 8 Februari 2019:

Goedendag mensen! Welkom bij deze nieuwe Update, leuk dat jullie er weer zijn!  Very Happy
Deze keer is het weer tijd voor nieuw deel van Mysteries!
Het was alweer tijd geleden, maar hij is echt nog niet verdwenen,
we blijven doorgaan totdat echt alle Mysteries op zijn - en dat duurt nog wel even, haha.
Vandaag is het alleen anders, dan anders. Geen tv-series Mysteries, want ik heb er geen meer
voor vandaag, het spijt me, excuses daarvoor. Vandaag geen wereld Mysteries, maar wat anders,
meer complottheorieën over beroemdheden. Klinkt niet verkeerd, toch?  Razz
Een beetje een goedmakertje omdat we geen tv-series/films Mysteries hebben vandaag.
Complottheorieën zijn net zo leuk en spannend, toch? Ik zal proberen voor Deel 28 meer
tv-serie en wereld Mysteries toe te voegen. Vandaag gewoon een keertje niet.
Laten we beginnen met de 7 Winx Club-Complottheorieën-World of Winx-Mysteries Deel 27:

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 1-2
1) Winx Club-Mysterie: Hoe is het weer goed gekomen met Layla en haar ouders?
Layla, de fee van de golven, had niet echt de meest makkelijke jeugd.
Haar ouders waren heel streng tot het punt dat het toxisch werdt. Layla kon nooit haarzelf zijn,
ze moest altijd de regels volgen. Maar dat is het verleden, later in de serie zien
we een gezonde relatie met haar ouders, ze mag uit het paleis, anders dan
in haar verleden waar ze zelfs les kreeg binnen!  Surprised  Zoals in Seizoen 5 waar
we zien dat haar vader, Koning Teredor, het zwaard van oom Neptunus
aan haar toe vertrouwt. Haar ouders zeggen dat ze er goed uitziet,
en Layla is blij ze te zien. Iets wat dus in het verleden anders was,
en hier komt het Mysterie: Hoe is de band tussen Layla en haar ouders weer goed gekomen? Surprised
Dat is nooit uitgelegt. Niet veel toxische of instabiele families stoppen met zo zijn,
maar er zijn ook families die met hulp van therapie een heleboel kunnen veranderen,
maar dat was met Layla niet het geval, dus wat zorgde ervoor dat Layla’s ouders
niet meer zo streng werden? Er zijn wat suggesties die het zou kunnen verklaren.
Een suggestie is dat misschien omdat Layla’s ouders hebben gezien
dat dit niet de manier is om hun dochter op te voeden, het gebeurd
weleens dat het de dochter of zoon lukt om hun ouders toch de overtuigen.
Misschien omdat layla nu ouder is, en zelfstandiger is en zich heeft ’bewezen’
en nu beschermfee is Surprised Maar persoonlijk vindt ik dat je families eigenlijk
niets hoef te overtuigen of bewijzen, en dat ze alsnog onvoorwaardelijk van je moeten houden.
Wat denk jij?

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 2-2
2) Complot-theorie: Heeft Beyoncé haar zwangerschap gefáked?
De eerste complot theorie van vandaag, en we beginnen met Amerikaanse r&b-zangeres Beyoncé.
Beyoncé was zwanger van haar dochter, Blue Ivy in 2011. Maar was ze wel écht zwanger?
Of had ze het allemaal gefakéd?  Surprised  En is Blue Ivy van een draagmoeder?
Dat is waar we het over gaan hebben in de eerste complot theorie. De No, No, No Baby Theory komt
in feite neer op drie bewijsstukken: 1) De veranderende buik
2) De verschuivende bevaldatum en 3) het gebrek aan zwangerschapsfoto’s.
Waarom zou Beyoncé sowieso een zwangerschap vervalsen? Surprised
De meeste theoretici wijzen op ijdelheid of mogelijke vruchtbaarheidsproblemen
(Ze heeft eerder openhartig gesproken over een eerdere zwangerschap
die in een miskraam eindigde en richtte dit onderwerp in haar liedjes).
Sommigen zeggen dat de beeldbewuste macht-vrouw ervoor koos om het onwettige kind van Jay Z
(het product van een buitenechtelijke affaire met een onbekende vrouw) als het eigen kind op te voeden, in plaats van gescheiden te worden. Anderen beweren (vreemd genoeg, gezien haar verschijning) dat Blue Ivy noch de dochter van Beyoncé is, noch die van Jay Z, maar eerder de afstammeling van Beyoncé's flirtende vader,
Matthew Knowles, die heimelijk is geadopteerd door de Carters. Het maakt niet uit welke school van denken je zit, de meeste aanhangers van complottheorieën over eens de zwangerschap conspiracé
begon officieel op 28 Augustus 2011 toen Bey aanwezig bij de VMA's, gekleed in een losse oranje jurk,
wiegend wat leek op een zwangerschap hobbel zijn. Ze eindigde haar prestaties die avond door
losknopend haar jas en wreef over haar zichtbaar afgeronde buik, als een camera naar Jay Z ging,
ontvangt felicitaties van een jubelende Kanye West. ’Ik heb veel nagedacht over hoe ik het wilde onthullen, het was belangrijk voor mij dat ik het zelf kon doen’, vertelde Beyoncé op dat moment.
Een onberispelijk geplande aankondiging, passend bij de notoir gedetailleerd georiënteerde artiest.
Maar bijna onmiddellijk begon Beyoncé zichzelf te weerspreken met uitspraken over de
vooruitgang van de zwangerschap. Ze beweerde in een interview in September dat haar bevaldatum
in Februari was, waardoor ze vier maanden zwanger zou zijn bij de VMA’s. Maar tijdens een video-opname voor
’Countdown’ diezelfde maand zei ze dat ze zes maanden mee was, waardoor ze vijf maanden zwanger was bij de VMA’s Surprised - de juiste timing voor de geboortedatum van Blue Ivy op 7 Januari.
Een zwangere buik, die Beyoncé slechts af en toe leek te hebben. Ondanks het feit dat de VMA's een flinke hobbel hebben, is er geen hint in de videoclip voor Party , naar verluidt eerder die maand opgenomen.
Nog moeilijker om uit te leggen waren de fysica die te zien was tijdens een interview met de Sunday Night in Australië . In een bocht gezien de wereld, leek Beyoncé's bobbel te laten leeglopen toen ze ging zitten (bovenstaande afbeelding).
Credit: http://blackbag.gawker.com/did-beyonce-fake-her-pregnancy-1693597363

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 3-4
3) World of Winx-Mysterie: Waar zijn Layla’s Morphix powers?
Dit Mysterie lijkt op die we al eens bespraken over waar Bloom’s Drakenvlam is in World of Winx
in Mysterie Deel 16 van Maart 2018, maar dit gaat over Layla.
Bloom’s Drakenvlam was niet aanwezig, maar ookal niet Layla’s Morphix,
Rainbow wat is er aan de hand?  Razz  In World of Winx zagen we dat de fee van de golven
alleen maar (en voor het eerst zelfs) water ging sturen! Ze maakte draaikolken van water,
golven van water, stralen van water. Maar waar is haar coole vloeistof-achtige kracht? Surprised
Zoals we bij Bloom al zeiden, het kan zijn dat dit is omdat World of Winx een
spin-off is, het staat buiten het verhaallijn van Winx Club. Het is niet erg
als veranderingen worden gemaakt, het volgt niet dezelfde continuïteit natuurlijk.
Maar toch, Morphix was best wel een belangrijke kracht voor Layla,
en uniek, ze was de enige fee die we zagen het te gebruiken.
Voor een heel groot deel van Winx Club gebruikte ze het, ze was ook de fee
van vloeistoffen, en Morphix is een vloeistof - niet alleen water.
Maar het kan dus zijn dat Layla gewoon een reguliere water-fee is, inplaats
van de fee van vloeistoffen. Maar in Seizoen 2 Aflevering 1 heb je een scené waar je
heel even ziet dat Layla een spreuk gebruikt wat lijkt op Morphix! Surprised
De vloeistof die ze maakt om de instortende brug waar Wendy en haar kinderen
op zitten, maakt de brug weer heel. Dat is precies hoe Morphix werkt in Winx Club.
Het lijmt dingen. Maar er is toch wat anders aan deze keer. Deze keer fuseert het met de burg.
En dat is raar, want dat is niet wat Layla’s Morphix normaal doet.
Je blijft altijd de roze vloeistof zien zitten. Maar nu wordt het de brug zelf.
Waar is Layla’s Morphix in World of Winx? En wat was die lijm die we zagen in Seizoen 2?
We may never know! Surprised

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 4
4) Complot-theorie: Katy Perry is vermoord meisje JonBenét:
De moord op JonBenét Ramsey was een gebeurtenis op 25 December 1996 in Boulder in de Amerikaanse staat Colorado,
maar is dat wel zo? Is JonBenét Ramsey eigenlijk helemaal niet dood, en is
Katy Perry eigenlijk de opgegroeide JonBenét Ramsey? Veel mensen zullen met nee antwoorden.
Maar dat weerhoudt mensen niet de complot theorie aan te hangen die stelt dat het vermoorde zes-jarige meisje
helemaal niet van haar leven is beroofd. De Illuminati en vrijmetselaars zouden haar dood in scené
hebben gezet om van haar een megaster te maken Surprised Over het internet zwerven enkele video's met de complottheorie, waarin wordt verteld dat Katy Perry de volwassen JonBenét is. Het jonge meisje, dat aan missverkiezingen meedeed,
kwam in 1996 om het leven door wurging en een schedelfractuur. Bewijs
Volgens de theorieën leveren de songteksten, tweets en muziekvideo's van Katy Perry genoeg bewijs. In haar teksten zou Katy Perry namelijk het thema wedergeboorte vaak de revue laten passeren Surprised En in 2006 twitterde Katy de tekst van het lied God Bless America, wat JonBenét zong tijdens een van haar schoonheidswedstrijden. Bovendien staat er ook nog eens in de biografie van Katy de tekst: ’Ik was geen entertainer als kind. Er was geen JonBenét Ramsey in me die wilde losbarsten’ (vreemd hoe ze toevallig haar naam noemt!)
Genoeg bewijs voor de complottheorie, zo vinden verschillende Youtubers.
De fysieke gelijkenis tussen Katy en JonBenét is ook een argument voor de complottheorie.
’De wenkbrauwen veranderen niet bij een persoon’, aldus een Youtuber die stelt dat de wenkbrauwen identiek zijn aan elkaar. Om zijn bewijs te onderstrepen heeft hij in zijn video de gezichten van Katy Perry en JonBenét Ramsey over elkaar heen gephotoshopt.
Credit: https://www.bndestem.nl/show/complottheorie-katy-perry-is-vermoord-meisje-jonbenet~a79ab083/

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 5
5) Winx Club-Mysterie: Het Legendarium in ’outer space’?
In Seizoen 6 worden we geintroduceerd aan nieuwe Dimensie: Het Legendarium wereld.
Een dimensie van mythes en legendes die zich bevindt in Selina’s magische boek, het Legendarium.
De wereld is een ’brug’ tussen de fictieve wereld en echte wereld,
als ze binnen de fictive wereld stapt, stap je binnen een wereld met sprookjes en
fictive karakters. Maar volgens Iginio Straffi (directeur Rainbow en baas Winx Club)
is Legendarium helemaal geen wereld met legendes, maar bevindt het zich
in ’outer space’, in de ruimte, dus Surprised Hij heeft dit zelf bevestigd.
Seizoen 6 was het gerucht dat het een Seizoen met ruimte-thema was al vooraf,
maar in Seizoen 6 zien we helemaal geen hints dat in de ruimte is, dus wat bedoeld Iginio Straffi? Surprised
Het enige Seizoen waarvan we weten dat het echt een compleet space-thema krijgt,
is het opkomende 8de Seizoen, die in premieré gaat in de Lente van dit jaar.
In de Trailer en andere clips is het wel echt duidelijk dat in de ruimte afspeelt: De Transformatie heef
een space-thema, Twinkly is praktisch een buitenaards wezen,
de Winx bezoeken andere planeten, ze vliegen dwars door het heelal heen
met sterrenstof van Lumens Surprised Maar niks daarvan lijkt op Seizoen 6 en het Legendarium.
Het kan zijn dat Iginio Straffi het ’outer space’ noemt, omdat het in een totaal
andere Dimensie is buiten de Magische Dimensie. Zoals, Eldora al zei,
het bevindt zich op de grens tussen de fictive wereld en de echte wereld,
maar de Oneindige Oceaan is ook een Dimensie buiten de Magische Dimensie,
dus wat is dan het verschil? Surprised Iginio Straffi, wees wat duidelijker!  Razz

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 6
6) Complot-theorie: Is Micheal Jackson eigenlijk vermoord?
Korte berichtjes zijn het, notities die in haast gekriebeld zijn, door de King of Pop.
De inhoud is echter ’explosief’, volgens de Duitse krant Bild die de aantekeningen publiceerde.
Want in de notities geeft Jackson die op 25 Juni 2009 op 50-jarige leeftijd stierf aan bang te zijn vermoord te worden Surprised
Michael Jacobshagen – een Duitse vriend van Jackson – kiest de openbaarheid. Aan Bild
vertelt de man: ’Michael was bang dat iemand hem zou vermoorden. Hij voelde dat hij gevolgd werd.
Hij was er altijd bedacht op dat mensen uit waren op zijn geld
’. Toen hij twaalf jaar oud was,
ontmoette Jacobshagen de popster. Hij begeleidde Jackson ook op een aantal tournees.
Jacobshagen heeft vijftig handgeschreven notities van Jackson aan Bild laten zien.
Sommige zijn vriendschappelijke berichten: ’Ik heb genoten van onze tijd samen. Ik zal altijd van je houden’.
In andere aantekeningen spreekt Jackson openhartig over zijn angsten: ’Ik ben bang dat iemand met probeert te vermoorden’. Of: ’Het systeem wil me vermoorden vanwege mijn catalogus [bedoeld worden de rechten op zijn muziek]’.
Jacobshagen kreeg de notes van Jackson zelf. Enkele andere werden hem toegestopt
door Katherine, de moeder van Michael. Halverwege 2015 gaf ze de papieren aan hem met de mededeling:
’Neem wat je nodig hebt en onthul de waarheid’. Paris Jackson, de achttienjarige dochter van Michael, gaf een interview. Daarin zei ze ervan overtuigd te zijn dat haar vader wist dat iemand hem zou vermoorden Surprised Vanwege dat interview brengt Jacobshagen nu de aantekeningen in de openbaarheid: ’Ik voel me verplicht nu de notities te laten zien, nadat Paris in de openbaarheid is getreden’. Of de vriend zelf gelooft dat Jackson vermoord is? Surprised Aan Bild vertelt hij: ’Ik zeg hem voor het laatst in April 2009. Ik heb hier nooit eerder over gesproken. Wat ik wel kan zeggen, is dat hij bang was voor zijn toenmalige manager. Ook zei hij me dat hij wegens gezondheidsredenen nooit in staat zou zijn zich door de vijftig geplande concerten heen te slaan’. De dood van Michael Jackson is nog steeds met veel raadsels en vraagtekens omringd. Al werd de voormalige lijfarts van de zanger, dokter Conrad Murray, in November 2011 veroordeeld voor doodslag: hij moest vier jaar de cel in. De jury achtte de arts verantwoordelijk voor de dodelijke overdosis aan verdovende middelen die Michael Jackson uiteindelijk een hartstilstand bezorgden Surprised
Credit: https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2017/geheime-notities-van-michael-jackson-bang-om-vermoord-te-worden/?

7 Winx Club-Complot theorieën-World of Winx-Mysteries (Deel 27) 7
7) World of Winx-Mysterie: Waar was Roxy in Seizoen 2?
In World of Winx hebben de Winx een nieuwe missie, ze moeten de identiteit
van de mysterieuze talentendief ontmaskeren. Hun missie speelt zich af op Aarde,
dat betekend dus dat ze ook hulp krijgen van hun andere vriendin, de fee van de dieren, Roxy.
In Seizoen 1 is ze een paar keer te zien samen met haar hond Artu,
later helpt ze Bloom op een spionnenmissie Surprised Ze werkt in de Fruitti Music Bar,
maar deze keer lijkt het alsof ze zelf eigenaar is  Shocked  Maar zodra Seizoen 2 om de hoek kwamen
kijken, was ze er ineens niet meer! Surprised Dat was erg raar, en heeft veel vragen bij
Winx-fans doen aanwakkeren. Waar was Roxy in Seizoen 2 van World of Winx?
In Seizoen 5 van Winx Club had ze ook niet zoveel aandacht, maar toen
was ze er wel, en zagen we haar in de achtergrond en een paar keer praten met de Winx.
Maar in World of Winx Seizoen 2 is ze gewoon helemaal niet meer aanwezig Surprised
Je kunt denken dat als ze in Seizoen 1 een rol had, dat ze haar toch in Seizoen 2 ook een rol
zouden moeten geven? Vooral omdat zoveel fans van haar houden - en Rainbow weet dat immers.
Misschien had ze het te druk met de Fruitti Music Bar?  Razz

Dit was de Update met 7 Winx Club-Complottheorieën-World of Winx-Mysteries Deel 27.
Hopelijk vonden jullie het weer leuk, spannend en interessant!
Het blijft leuk deze Mysteries te blijven doen voor jullie, en ze blijven fascinerend
om te ontdekken en wat de theorieën zijn. Wat vondt jij van deze nieuwe Mysteries?
Laat het weten in de reacties hieronder of het Forum-Topic. Heb jij nog wat Mysteries?
Blijf ze graag insturen via het contact formulier
onderaan deze Site! Een fijn weekend!!
 Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum