Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33)

Ga naar beneden

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Empty 7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33)

Bericht van Admin ma sep 30, 2019 7:17 pm

Klets hierover de Update van 30 September 2019:

De Update is later, vanwege een storing op Webhost.
Excuses voor het ongemak.


Hey, welkom terug allemaal! 😄 Ik merkte dat ik jullie niet echt een aantal
echte mysterie-Updates meer had gegeven, en ik dacht dat moet nu veranderen!
Vandaag gaan we weer wat 7 nieuwe, sappige Mysteries bespreken
waarvan ik zeker weet jullie ze heel leuk gaan vinden.
Vandaag gaan we kijken voor 33ste keer naar 7 super gloednieuwe rij van Mysteries! 😄
Sommige waarvan zelfs de experts het niet meer weten,
en als hun het niet meer weten, ja dan is er echt niks meer aan te doen.
Natuurlijk hebben we daarvoor weer de mensen die met interessante ideeën of theorieën komen.
Kan jij ook geen genoeg krijg van theorieën? 😯 Dan is deze Update zeker voor jouw!
Is dit de eerste keer dat je dit leest? En vindt je het nu al leuk? 😯
Dan zijn er nog 32 anderen delen op dit blog die voor je klaar staan
om gelezen te worden. Handig voor regen-achtige dagen, of als je gewoon even nergens zin in hebt.
We gaan beginnen met de 7 Winx Club, Films, Complot-theorieën, de Wereld-Mysteries (Ja, ik weet dat
het een mond vol is).

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Bloom-spreuk
1) Winx Club-Mysterie: Hoe kennen de Winx hun (nieuwe) spreuken uit hun hoofd?
We weten dat elke keer als de Winx een nieuwe Transformatie krijgen, of dat nu Sirenix is of Bloomix.
Het maakt niet uit, ze hebben allemaal een ding gemeen: Nieuwe spreuken, nieuwe toverkrachten,
nieuwe manieren om de wereld te redden. Maar een vraag is me altijd al bij gebleven,
en zelfs toen ik klein was: Hoe weten de Winx wat hun spreuken zijn? confused En vooral nieuwere? confused
Elke keer als de Winx een nieuwe fee vorm verdienen, en erin veranderen
voor de eerste keer in allertijden, weten ze meteen vaak de minuut erna
wat ze moeten doen of zeggen om een aanval uit te voeren. Maar moet het eigenlijk niet onmogelijk zijn
voor ze om dat te weten? 😯 Zoals in Seizoen 6 waar Flora haar Bloomix
Transformatie verdient, nadat ze Miele redde, en de minuut
erna wist ze meteen dat ze de woorden ’Spring Shower’ moest roepen
om haar nieuwe krachten te gebruiken. Dit geldt ook voor in Seizoen 1,
tijdens het gevecht met Knut en de Trix in Aflevering 2, wisten ze al meteen
hun ze moesten veranderen in hun Magic Winx Transformaties, zonder enige ervaring op magisch gebied.
Dus hoe konden ze dat ooit in de wereld weten? Met Believix was het logisch,
sinds Musa, nadat de meiden de Believix hadden ontvangen,
vermeldde dat ze haar spreuken had gelezen in het grote feeën boek
van Faragondaaragonda. Maar dat is echt de enige keer dat de Winx
het hadden kunnen weten. Zoals, hoe weten ze wat hun spreuk namen zijn? 😯
Ze zijn niet echt hele simpele namen, zoals de Enchantix en Bloomix
spreuken hadden hele ingewikkelde namen! Eigenlijk is Winx Club niet
de enige tv-serie waar dit probleem of soort mysterie
in voorkomt. Het komt in heel veel Magische Meisjes-series voor,
zoals Sailor Moon en Precuré. Daar heb je ook meiden die veranderen
in supermagische versie van hun zelf, en weten daarna
ook meteen wat ze moeten roepen of wat hun aanval’s naam is.
Is het een naam dat ze zelf verzinnen? confused Of gebeurd er iets nadat
ze transformeren waarvan ze ineens een ingeving kregen,
of dat die kennis mee wordt gegeven met de Transformatie?
Ik zou het echt niet weten om eerlijk te zijn. Wat denk jij?

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Olaf
2) Frozen-Mysterie: Waarom werkte Olaf’s daad van ware liefde niet?
Oh, wat hou ik van Frozen ☺ En ik kan niet wachten tot dat de tweede film uitkomt,
maar voordat dat gebeurd heb ik voor jullie vandaag een ander groot mysterie
die komt uit het eerste deel van de film-reeks, en dat gaat over: Olaf’s daad van liefde..
nee, van ware liefde. Tegen het einde van Frozen wordt Anna getroffen door een vloek waardoor ze langzaam doodvriest. Alleen een daad van ware liefde kan haar redden. Nadat Hans op een harteloze manier heeft afgewezen, is het aan Elsa om de daad van ware liefde te voltooien om Anna te redden... behalve dat Olaf de act al voor Elsa had uitgevoerd.
Wanneer Anna rilt en pijn heeft, maakt Olaf een vuur en brengt haar ernaartoe. Hoewel de hitte ervoor zorgt dat hij ook smelt. Het is een van de liefste, meest onzelfzuchtige acts in de geschiedenis
van Disney. Maar het lijkt blijkbaar niet genoeg te zijn als een daad van ware liefde om Anna te genezen 😯
En dat is vreemd, want zoals ik al zei was het gedaan met de act van ware liefde,
zoals Olaf ook in die scéne zei, dat hij best voor zijn beste vrienden zou willen smelten,
als dat ze zou redden. Uiteindelijk was Anna verlost van de vloek vanwege een.. knuffel van Elsa.
En dat is raar, want hoe is een knuffel een ’echte daad van ware liefde’? En Olaf’s
bijna opoffering niet? confused Niet om te zeggen dat Elsa en Anna’s vriendschap
niet vol liefde zit, want dat zit het wel, en dat is zo mooi aan deze film.
Maar een bijna opoffering is toch groter dan een simpele zussenknuffel? ☺
Bron: Weet ik niet meer.

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Planeet-venus
3) Wereld-Mysterie: Komt ongedierte van de planeet Venus?
Dit is een mysterie waar ik al heel lang geinteresseerd in ben,
en het is een hele interessante theorie van de heer Immanuel Velikovsky 😯
Hij was een publicist op het gebied van prehistorie, oude geschiedenis en de beweging van hemellichamen.
En hij suggereert dat ongedierte op Aarde eigenlijk.. oorspronkelijk niet van de Aarde komen!
Ongedierte wordt altijd geassocieerd met plagen en iets wat we toch altijd associeren met van de natuur op Aarde.
Hij suggereerde als eens dat Venus oorspronkelijk eigenlijk een komeet-planeet is, Velikovsky gebruikt
zijn Venus-de-komeet-bewering om diverse gebeurtenissen in het Oude Testament te verklaren en om een aantal oude verhalen over vliegen aan elkaar te binden, bijvoorbeeld: ’Onder druk van vele argumenten kwam ik tot het besluit --waarover ik geen enkele twijfel meer heb-- dat het de planeet Venus was, in die tijd nog een komeet, die de catastrofe tijdens de Exodus veroorzaakte (181). Toen Venus als een komeet uit Jupiter kwam en heel dicht langs de aarde scheerde, bleef ze zitten in de greep van de aarde. De innerlijke hitte die de aarde ontwikkelde en de verschroeiende gassen van de komeet waren op zich voldoende om ervoor te zorgen dat het ongedierte op aarde zichzelf ontzettend voortplantte. Sommige plagen [vermeld in Exodus] zoals de kikkerplaag... of de sprinkhaanplaag, kunnen aan die oorzaken worden toegeschreven (192). De vraag is of het niet de komeet Venus was die het ongedierte op aarde bracht, dat het mogelijk in haar atmosfeer achteraan meedroeg in de vorm van larven samen met stenen en gassen. Het is veelbetekend dat overal ter wereld de mensen de planeet Venus associëren met vliegen (193). Het vermogen van vele kleine insekten en hun larven om koude en hitte te doorstaan en te leven in een zuurstofloze atmosfeer maakt de hypothese, dat Venus (en ook Jupiter, waaruit Venus kwam) bevolkt was door ongedierte, niet onmogelijk (195)’. Wat denk jij?
Kunnen ongedierte van de planeet Venus komen? 😯
Bron: http://nederlands.skepdic.com/dict_velikovsky.htm

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Winx-Wizards
4) Winx Club-Mysterie: Wilde de Winx, de Wizards nu verslaan of niet?
In Seizoen 4 hebben de Winx de strijd tegen de Wizards van de Zwarte Cirkel
die de Aarde hebben verovert en Roxy willen ontvoeren voor haar grote superkrachten.
De Winx moeten ervoor zorgen dat dat niet gebeurd, en daarom
er alles aan doen om hun plannen te dwarsbomen. Maar.. is dat wel echt zo? 😯
Willen de Winx wel echt de Wizards zo graag verslaan? 😯 Door het hele Seizoen heen
hebben de feeën namelijk was gemengde berichten achter gelaten. De ene dag
zien we ze strijden met de Wizards alsof er geen morgen bestaat,
en de andere dag smeken ze de aardfeeën om de Wizards en de mensen op de Aarde te vergeven,
terwijl die dag erna ze de Wizards wel weer de keel om willen draaien.
Het lijkt erop alsof hun daden niet matchen met hun woorden. En kan iemand de bedoelingen van Winx aan
het einde van Seizoen 4 uitleggen? Want ik ben echt totaal verloren, en in de war! confused
Layla bundelt de krachten met Nebula om de Wizards te verslaan
en keert zich tegen de Winx. Na enkele Afleveringen van angst en andere Winx proberen Layla te overtuigen
terug te komen, en zeggen: ’Nee, Layla! Kies niet het pad van wraak!’. Ze komen in het laatste gevecht
met de tovenaars. En De Winx beginnen de tovenaars aan te vallen en Layla en Nebula voegen zich bij hen,
waarna ze de tovenaars voor eens en vooraltijd verslaan. Zowel Nebula als Layla krijgen een verlossing,
en geven toe het willen verslaan de tovenaars mis was. Maar is dat niet precies
wat de Winx toen deden? confused Layla en Nebula versloegen nog steeds de Wizards aan het einde,
terwijl Bloom al paar keer smeekte naar Morgana en de andere aardfeeën om de Wizards op niet-pijnelijke manier af te handelen. Dus waarom hadden de Winx en Layla in de eerste plaats een conflict? confused Hadden ze niet exact
hetzelfde doel? confused
Bron: https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Headscratchers/WinxClub

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Idols
5) Complot-theorie: Zijn talentenjachten nep?
Talentenjachten zijn overal ter wereld extreem populair! 😄Van Nederland tot Amerika, van India
tot.. nou, noem maar op. We hebben echt al zoveel talentenjachten gehad, je hebt The Voice,
Got Talent, So you think you can sing, K2 Zoekt K3
, noem maar op 😝 Maar de allereerste talentenjacht waar
letterlijk iedereen zich voor kon inschrijven, en dat het gerné talentenjacht televisie
echt naar een next-level heeft getild, is natuurlijk: Idols. Het concept was zo ontzettend simpel eigenlijk:
Je zet gewoon een jury achter een tafel neer, je gooit er een ster op de grond, waar mensen
op moeten staan. En je laat hordes mensen zes uur wachten totdat ze eindelijk 30 seconden een
coupletje of een refreintje mogen zingen, en het resultaat was.. wisselend. Maar er zaten
gelukkig ook wel een paar hele goede kandidaten tussen! Maar het blijkt dus
zo te zijn dat auditie van Floortje Smit bij Idols (Live Shows) heel goed was,
maar haar auditie bij The Voice ineens.. prachtig mooi! Dus, wat is hier gebeurd?! 😯
Hoe kan dit? Is de mens de afgelopen 15 jaar plotseling veranderd vanbinnen?
Waardoor we gewoon ineens veel beter kunnen zingen? Is het zo omdat we nu Youtube hebben
en daar heel veel zanglessen ook opstaan, en dat we ineens met z’n allen
veel beter kunnen zingen? Of is er een bepaald wonder middel op de markt gekomen waardoor
we ineens onmenselijk goed klinken? 😯 De antwoord op deze vraag heeft niemand minder dan Justin Bieber gegeven (daarover kom ik later terug). De programma makers van Idols hadden namelijk
wel in de gaten dat na een paar Seizoenen dat het hele concept van mensen massaal uitnodigen om op een stip
te gaan staan, dat het een klein beetje was uitgewerkt. Er keken wat minder mensen naar, er was
een minder grote hype elk Seizoen, het verasste gewoon niet meer zo. Dus maakte ze de switch van
kandidaten uitlachen, naar de jury die vol verbazing kijken naar hoe goed mensen kunnen zingen.
Maar wat ik je nu ga vertellen is niks persoonlijks van de kandidaten die aan deze shows meedoen.
Ik geloof echt dat ze prachtig kunnen zingen. Maar de programma makers veranderen
wel het hele concept van een auditie, maar de laatste paar jaren, en dit gebeurd
ook bij andere talentenjachten, krijgen we gewoon een perfecte afgemixt, ge-autotuned,
gepitcht, gecorrigeerd 😯 We krijgen in ieder geval een nog mooiere auditie te horen, dan dat diegene
eigenlijk op de stip daar zong. Sommige uithalen van Live shows zijn gewoon te perfect,
en gewoon echt duidelijk gladgestreken. Meerdere kandidaten die aan dergelijke shows hebben meegedaan,
hebben bevestigd dat ze precies weten hoe ze iets hebben gezongen, en dat ze uiteindelijk
op tv verbaasd waren van zichzelf, hoe dat klonk. En ze wisten op sommige momenten
dat ze foutjes maakte, maar op televisie was het perfect. En het blijkt dus dat het zelfs Live kan 😯
Bij een concert van Justin Bieber zong hij even een toontje valser, omdat de autotune zo perongeluk was aangepast.
Zou dit ook betekenen dat alle slechte audities die we uitlachen misschien ook niet echt zijn? 😱
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=0YtMosoFqi0

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Trouwen
6) Winx Club-Mysterie: Waarom trouwde Bloom & Sky aan het einde van de tweede film?
Hier heb ik het al eens kort over gehad in de volledige Review van de tweede Winx Club-film: Het Magische Avontuur.
Maar deze keer is het ietsje anders, zodat we niet aan herhalen zijn.
Dit is een vraag die veel fans in de Winx Club fanwereld hebben: Waarom in Godsnaam
trouwen Bloom & Sky niet eens? 😯 Waarom moet het zo lang duren? Waarom trouwt zelfs Daphne eerder dan
haar zus die al eerder ten huwelijk is gevraagd? 😯 Maar mijn vraag is:
Waarom trouwde het liefdeskoppel niet in de tweede film?
Het leek de perfecte tijd! Ze hadden alles gereedgemaakt.
Sky vraagt haar ten huwelijk (ookal was de ring een film daarvoor
al gegeven), Bloom is door het dolle heen, en reageert met een dikkevette Ja! 😄
Maar er is een vloek dat het tegenhoudt waardoor ze niet kunnen trouwen.
Bloom is ontroostbaar, en Sky doet er alles aan om bij Bloom te komen, natuurlijk, om met haar te praten.
Hij wilt alles rechtzetten, maar daarvoor moeten ze naar de verloren stad Afran,
waar die vloek begint. Ze zetten alles recht, en het koppel leeft nog lang en gelukkig.
Maar.. geen huwelijk confused De vloek is geweken, zodat ze eindelijk kunnen trouwen.
En dat is het ene ding dat ze zo graag wilden, de hechtelijke verbintenis ingaan.
Bloom heeft haar ogen ervoor uitgehuild, Sky zijn leven gewaagd om dit te laten gebeuren.
Maar toch.. doen ze het niet. En zelfs meer dan 10 jaar later niet,
terwijl er genoeg gelegenheden waren om te kunnen trouwen, de tweede film
zou het beste geweest zijn, sinds.. de hele film praktisch over dat ene ging.
Ze vonden het toch zo belangrijk? confused Blijkbaar niet dus. Als ze er 10 jaar voor nodig hebben.
Als je iets heel dringend vindt, doe je het toch meteen? Ik weet dat
een huwelijk veel planning nodig heeft, maar 10 jaar lang? 😝
Nee, dat heeft nog nooit iemand gedaan. In het boek van het lot
in Film 1 staat er zelfs een foto van oudere Bloom en Sky in trouwkleren.
En in de leeftijden die ze in het 5de Seizoen waren! Rainbow had ze beter aan het einde van
de film kunnen laten trouwen, dan hadden we nu niet zoveel
problemen, en dit enorm plotgat. Ik denk ook niet dat de creators
ze ooit nog later trouwen, de serie is nu gemaakt voor hele jonge kinderen.
En ik denk niet dat kinderen staan te wachten op huwelijken.

7 Winx Club-Film-Complot-theorieën-de Wereld-Mysteries (Deel 33) Eric-en-Ariel
7) De kleine Zeemeermin-Mysterie: Waarom was Ariel oké met zeedieren eten?
De kleine Zeemeermin is een populaire Disney-film over de jonge Ariel, die woont met
haar zeevrienden onderwater in Atlantica. Maar op een dag wordt ze stapelverliefd
op de knappe prins Eric, en gaat naar de zeeheks Ursula toe om van haar een mens te maken
om bij hem te kunnen zijn (maar wel voor een hoge prijs 😯). Eenmaal op land moet ze de normen en waarden
van het mensenrijk zien te overleven, wat grappige momenten kan opleveren.
Maar een vreemde zaak is dat Ariel schijnbaar heel oké is met het eten van haar onderwater vrienden.
Of deed ze maar net alsof? 😯 Wanneer ze met Prins Eric aantafel zit voor het diner, en schaaldieren krijgt
voorgeschotelt eet ze het met gemak op. No problem. Maar is dat niet raar? confused
Zou ze niet geschokeerd moeten zijn om te zien dat mensen haar vrienden eten?
Zou ze dan niet gauw eigenlijk weer terugwillen naar de zee? confused Ariel zou waarschijnlijk
een beetje overstuur moeten zijn als de zeevruchten wordt geserveerd. Zouden
ze onderwater ook zo eten? 😯Ariel is bevriend met vis als ze onder de zee leeft,
en haar beste vriend is een krab! Wanneer krab echter voor het avondeten wordt geserveerd,
staat ze niet eens stil bij de gedachte om te kauwen op wat haar beste vriend zou kunnen zijn! 😯
Wat zouden zeemeerminnen en zeemeermannen dan eten? Ik zou het echt totaal niet weten,
maar dat ze oké is met het doorslikken van haar vrienden is echt niet normaal.
Zou naast haar stem, toen ook haar verstand verloren zijn geraakt? 😝
Bron: Weet ik niet meer.

Dit was Deel 33 van 7 Winx Club, Films, Complot-theorieën, de Wereld-Mysteries 😄
Hopelijk hebben jullie weer voor de zoveelste keer genoten.
Sorry, als sommige mysteries niet zolang waren, ik had gewoon niet meer te zeggen.
De volgende keer probeer ik ze weer langer te maken. Hopelijk vonden
jullie het alsnog spannend. En ik weet dat het lang geleden is
dat ik voor het laatst complot theorieën deed. Ik vindt ze persoonlijk altijd
heel erg leuk om te kijken, vooral op Youtube. Complot theorieën zijn gewoon
verhalen die op een andere manier wordt uitgelegt, vaak op de manier
dat de media niet wilt dat je weet. Maar dat kan mij natuurlijk niks schelen,
als het de waarheid is, wil ik het graag naar buiten 😝 Want eerlijkheid duurt het langst, natuurlijk 😝
Wat vindt jij van deze nieuwe 7 Mysteries, welke vondt jij het interessants?
Wat zijn jouw theorieën op deze mysteries? Laat je meningen en gedachten horen
in de reacties hieronder. Heb jij nog wat Winx Club, World of Winx,
Games, Films/TV-series, de Wereld Mysteries die je wilt dat ik die bespreek
in de toekomstige delen? Stuur ze dan in bij het contactformulier onderaan de Site!
Take care! ✌
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum