Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen!

Ga naar beneden

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Empty Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen!

Bericht van Admin ma feb 18, 2019 6:59 pm

Klets hierover de Update van 18 December 2019:

Hey hey Winx-fans! Very Happy Leuk om jullie weer te zien, bedankt dat je weer leest,
en zoals altijd, welkom in de nieuwe Update. Voor de mensen die mij en de Site nog niet kennen:
Hallo, ik ben Tessa. Sirenix-Winx is een Site toegankelijk voor Nederlandse Winx Club-fans (maar ook
Engelse hoor!). Deze Site was opgericht om Winx Club in Nederland levende te houden,
sinds je misschien al hebt gemerkt, is de franchise in dit land erg onbekend.
Op deze Site vindt je leuke en interessante Winx Club onderwerpen en theorieën, je mening
uiten is helemaal welkom, en hier krijg je ook het laatste Winx Club (Seizoen 8 vooral) nieuws te horen.
Ik hoop dat je mijn Site leuk vindt, lees de regels, en geniet van je verblijf! Very Happy
Terug naar de Update: Vandaag gaan we het weer hebben over een nieuw portie
Winx Club nieuws! Vandaag staat op het programma: Nieuwe Winx Club afbeeldingen
uit Seizoen 8 van alle zes de Winx, nieuwe artwork van Bloom en Stella,
en een nieuwe video van korte animatie uit het nieuwe Seizoen.
Maar ook oude Seizoen 4 Concept schetsen van de Believix transformatie, en nieuwe
afbeeldingen van de nieuwe gezichten van Seizoen 8 poppen! Smile
De intro wordt een beetje lang, dus laten we er direct in duiken:

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Bloomm
Credits aan WinxClubEnglish op Youtube voor deze afbeeldingen uit Seizoen 8.
De collage anderzijds heb ik zelf gemaakt (niet kopieren a.u.b).

Hier zie je als eerste Bloom, ze ziet er schatttig uit Smile
Ik vindt het leuk hoe ze in deze nieuwe outfit voor dit Seizoen haar oude kenmerkende
lokken bij haar gezichten terug heeft. Op de derde afbeelding en de eerst van onder zien we dat ze een roze mobiele telefoon heeft, dat is dezelfde mobiel die we Stella zagen hebben. Ze heeft haar mobiel toch niet gestolen, hé? Razz
Hahaha, ik maak maar een grapje. Het lijkt erop dat ze nu allemaal dezelfde telefoon zullen
hebben, wat ik een beetje raar vindt Surprised Maarja. Bij tweede afbeelding van onder
zien we dat haar ogen ineens donkerblauw worden! Nu al de eerste blooper uit het Seizoen, haha.
Maar dat kan gefixt worden want Rainbow is nog steeds bezig met het Seizoen,
dus kunnen sommige momenten die we hebben gezien,
in de defenitieve versie zijn aangepast of verbeterd.
Bloom’s oranje haar is wat donkerder geworden - of ligt het aan mijn ogen? Razz
Verder is ze relatief hetzelfde gebleven.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Stellaa
Stella ziet er ook weer goed uit zoals altijd! Smile
Op de eerste foto van boven zien we Stella, vrolijk zoals altijd - als ik Stella
zie maakt ze me ook altijd blij! Very Happy Ze straalt nog steeds als een ster, zelfs in de nieuwe tekenstijl - al dat
gedoe is dus nergens voor nodig Rolling Eyes Ik heb ook opgemerkt dat haar haarkleur
lichter is dan vorige Seizoenen, maar het is niet minder mooi, ofzo.
Het is gelukkig niet Daphne’s haarkleur Surprised

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Floraa
Zei ik dat Bloom schattig was? Flora is echt belichaming van schattig, en vooral in de nieuwe tekenstijl! 
En dat bedoel ik niet negatief, ik hou ervan hoe ze eruit ziet.
De fanwereld daarentegen interpreteert schattig als ’kinderachtig’, wat het niet is,
en wat ze niet zouden moeten denken Surprised Maar je kunt nu echt precies goed zien dat Flora’s huidskleur lichter is,
maar de fanwereld maakt er zo een grote deal van. In World of Winx vondt
ik het wel jammer en nu ook wel een beetje, maar ik ga er niet zo een groot gedoe om maken
zoals de fanwereld. De fans weten er maar niet over op te houden,
en het is heel erg vervelend. Het is wat het is, we kunnen er niks aan veranderen.
We kunnen ze nog steeds herkennen als dezelfde karakters, toch? Rolling Eyes
Alle meiden hun huidskleuren zijn veranderd, maar daar wordt niet opgelet?
Hier maak ik nog wel een keer een uitgebreide Update over.
Voor nu is dit alles wat ik erover zeg. Ik heb ook opgemerkt
dat Flora’s haarkleur is veranderd van kastanjebruin tot meer echt
typisch bruin Surprised Surprised

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Laylaa
Over Layla is er ook een heel groot gedoe over, de fans klagen
dat ze te licht is geworden in de nieuwe animatie Surprised Ik vindt
het persoonlijk wel erg meevallen. Het is niet dat ze compleet wit is geworden
zoals op de artworks van haar uit Seizoen 8. Ze is nog steeds donker, zoals altijd.
De fanwereld maakt er echt een te groot akefietje van om eerlijk te zijn,
haar huidskleur heeft alleen een andere soort bruine tint gekregen. So what? Rolling Eyes
Ook over Layla’s haar is gedoe, want mensen haten het nu waarschijnlijk,
omdat het niet meer chocolade bruin is, het is nu een beetje rood-bruin, het lijkt
op World of Winx haarkleur, maar wat lichter. Ik vindt deze kleur ook niet verkeerd
voor Layla’s haar, zelfs mooier eigenlijk! Surprised Niet dat ik haar vorige haarkleur
niet mooi vondt, ofzo Alles staat haar mooi,
als het maar niet de lelijke blonde Sirenix haar is! Razz
De rugtas die ze heeft op de derde afbeelding van boven vindt ik heel erg leuk,
en passend voor Layla. Ze is altijd klaar en voorbereid voor nieuwe
missie of avontuur! Smile

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Tecnaa
Tecna ziet er fantastisch uit! Very Happy Verder geen commentaar,
haar haarkleur is hetzelfde als die van World of Winx. Maar dat
heb ik volgens mij al eens gezegt Razz

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Musaa
Ook over Musa heb ik weinig te zeggen, het is cool
dat haar hoofdtelefoon weer terug is! Smile In Seizoen 5 droeg
ze hem constant, het past gewoon bij haar als de muziek fee.

Wat vindt jij van de Winx in deze nieuwe Seizoen 8 afbeeldingen?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Bloom-en-Stella-popsterren-artwork
Credits aan WinxClubRus voor deze afbeelding.
Deze artwork kwam voor in Winx Club Magazine van Februari.

Je ziet artwork van Bloom en Stella in de nieuwe popsterren outfits,
en wat informatie over Seizoen 8 en andere scenés uit optredens
van de Winx in het nieuwe Seizoen Surprised Ik kan een beetje Italiaans,
en ik heb een beetje gelezen, dat in nieuwe tv Seizoen (nuova serie tv) de Winx het concert (concerto) houden toegewijd (dedicato) aan nieuwe vriendin (nuova amica) Twinkly.
Verder is geen nieuwe nieuws te lezen Surprised

De nieuwe artwork van Bloom en Stella in de nieuwe outfits is erg cool!
Ik hou van deze popsterren outfits! Very Happy Ookal ben ik geen fan van de Winx als popsterren,
maar de outfits zijn niet verkeerd. De poses zijn ook erg cool in de artwork Very Happy

Wat vindt jij van de nieuwe artwork van Bloom en Stella?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

https://www.instagram.com/p/Bt6VXwegmK_/
Credits aan Winx Club op Instagram voor deze nieuwe video van Seizoen 8.

Het is een korte video, maar het is wel leuk! Very Happy De Winx juichen om iets,
wat zou het zijn? Surprised De pose van Bloom hebben we vorig jaar December al gezien.
Maar nu zien we ook Flora en Layla, leuk om ze samen te zien,
volgens Rainbow zijn ze Bff’s maar ze hebben weinig momenten samen
en bijna geen chemie. Hopelijk krijgen ze in Seizoen 8 meer van zulke momenten!
Ik vindt de Butterflix er beter uit zien in deze tekenstijl en animatie! Very Happy

Wat vindt jij van deze korte video van Bloom, Layla en Flora?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Flora-Believix-concept-art
Credits aan WinxClubRus voor deze Concept schets van Flora.

We zijn aangekomen bij de Seizoen 4 Concept schetsen, de eerste van Flora.
Je kunt zien dat het van de Believix Transformatie is. De vleugels
waren drastisch veranderd, de outfit zelf is wat we vandaag kennen Surprised
De vleugels zijn niet verkeerd en best wel mooi, maar de huidige vleugels
zijn natuurlijk het beste. Dit lijken meer op Harmonix vleugels Surprised
Flora’s kapsel is drastisch veranderd. Jammer dat we niks van haar schoenen zien Sad

Wat vindt jij van de Flora Believix Concept schets?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Stella-Believix-concept-art
Credits aan WinxClubRus voor deze Concept schets van Stella.

Hier zien we nog een Seizoen 4 Concept schetsen van Stella’s Believix Transformatie.
Haar outfit daaren tegen is echt extreem veranderd in vergelijking met Flora,
in de huidige serie draagt ze een topje en een rokje, maar in de Concept schets
zien we dat ze een broek draagt Surprised Die broek wordt nu gedragen door Musa in de Believix Transformatie.
Het is leuk om te zien wat voor een voorbeelden Rainbow gebruikt van beroemde mensen
en echte mode. Ik vindt de outfit niet mooi, niet voor Stella in ieder geval,
het past niet bij haar Mad Stella is meer een rokje-fee vindt ik. Het kapsel vindt ik ook heel erg lelijk.
Dat zijn denk ik ook de redenen waarom het veranderd is, en ik ben er blij mee Razz

Wat vindt jij van de Stella Believix Concept schets?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

Nieuwe Winx Seizoen 8 AFBEELDINGEN, artworks, nieuwe VIDEO! + Winx Club Seizoen 4 CONCEPT schetsen & Nieuwe gezichten Seizoen 8 poppen! Nieuwe-gezichten-Seizoen-8-poppen
Credits aan WinxClubRus voor de drie afbeeldingen van alle Winx hierboven (ik heb
ze samen gevoegd in een afbeelding).

Ik had niet verwacht dat de poppen nieuwe gezichten zouden krijgen.
In de Update van December vorig jaar zei ik zelfs nog dat ik echt zeker wist
dat ze de gezichten niet zouden veranderen, en dat fans ervoor gebouwen
af zouden branden Shocked Ik had het niet verwacht want voor de World of Winx poppen
hebben ze ook geen aanpassingen aan gemaakt. Ik vindt ze heel erg mooi,
ik ben vooral blij dat de ogen varieren van de poppen, Flora en Musa hebben smallere ogen,
de anderen grotere ogen. Dit zijn zoals de eerste foto’s die we hebben gezien van de nieuwe gezicht van de poppen,
dus dit kunnen met de hand-geschilderde prototypes zijn, eigenlijk alles kunnen zijn, dus begrijp dat,
want veel fans klagen over hoe lomp de ogen lijken. Flora en Musa hebben allebei exact dezelfde (smalle) ogen,
wat ik leuk vind, is dat ze dat terugbrachten, omdat Flora verondersteld wordt om veel dunnere ogen te hebben dan de anderen, maar ik vind het niet leuk dat ze gewoon hetzelfde gebruiken als Musa, omdat ze totaal verschillende oogvormen hebben, maar ik begrijp dat ze wilden drie verschillende gezichtsverven gebruiken en dat was het dichtst bij Flora, en hey, het is beter dan haar hetzelfde te geven als iedereen. Soms win je, soms verlies je Razz

Wat vindt jij van de nieuwe gezichten van de poppen?
Laat je mening achter in de reacties ‐ of het Forum-Topic.

Dit was de Update voor vandaag over nieuwe Seizoen 8 afbeeldingen, nieuwe video, nieuwe artwork,
nieuwe Concept schetsen en nieuwe gezichten van Seizoen 8 poppen.
Dit was al het nieuws dat ik had voor vandaag. Blijf Sirenix-winx volgen
voor meer Seizoen 8 nieuws, leuke en andere interessante Winx Club onderwerpen!
Tot de volgende Update! Stay Magical!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe BLOOM COSMIX artwork en nieuwe SCENE. Seizoen 8 RELEASE-DATUM uitgesteld. Nieuwe ZANGERES Seizoen 8. Sirenix Seizoen 8 OFFICELE poppen. En een van eerste Enchantix CONCEPT schetsen.
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» Winx Club Seizoen 8 exclusieve NIEUWE afbeeldingen (Seizoen 8, nieuwe artwork, Riven, Butterflix, en eerste kijk op Bloom Cosmix Pop)
» Nieuwe look Flora Starlix & Nieuwe Winx Club (Seizoen 8?) poppen collecties

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum