Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!

Ga naar beneden

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! Empty Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!

Bericht van Admin vr jun 14, 2019 4:13 pm

Klets hierover de Update van 14 Juni 2019:

Hey iedereen! Very Happy Ja, je ziet het goed. Ik ben weer terug van weg geweest,
ik was namelijk precies één week op vakantie. Maar nu ben ik weer terug,
veilig en wel terug gekomen (ik ben gisteren teruggekomen).
Nouja, dat laatste is niet helemaal waar. Ik was namelijk een beetje ziekjes geweest Crying or Very sad
Ik bedoel, niet echt heel erg ziek, maar ik voelde me gewoon niet goed en niet lekker.
Ik ben namelijk erg verbrand, en daardoor veel pijn aan mijn lichaam,
en ik had keelpijn, en voelde me heel erg moe en niet fit Crying or Very sad (en daardoor sliep ik ook veel op de terugreis).
Gelukkig gaat het nu wel wat beter, maar ik ben blij om weer terug te zijn Smile
Genoeg over dat, nu ik weer terug ben zullen er weer zoals gewoonlijk
drie dagen in de week Updates verschijnen, we beginnen met deze Update van Vrijdag.
Vandaag heb ik meteen bij mijn terugkeer heel veel Winx Club nieuws
voor jullie op het programma staan - ik heb namelijk weer veel om in te halen, haha Razz -
en dat houdt in meer informatie over de Winx Club Live Action-series,
zoals over het verhaal en andere details & meer! Smile Plus, nieuwe afbeeldingen van Winx Club
Merchandise, zoals van de Winx Cosmix poppen (de defenitieve versies),
en Winx Cosmix figuren (mini-standbeeldjes). En zelfs nieuwe Winx Club Seizoen 8
artwork uit het nieuwste tijdschrift in Italie! Very Happy

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! Geschiedenis17
Nieuwe Winx Club Live Action informatie
(Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws)
1) De school voor feeën, Alfea, bevindt zich in Zwitserland.
Red Fountain, mogelijk in een ander land.
2) Het begin van het verhaal Bloom herschreven: Ze maakte een vuurtje in het huis,
en ze maakt voortdurend ruzie met haar moeder, Vanessa.
3) Verwijzend naar Harry Potter: Bloom heeft de kwaliteiten die inherent zijn aan
Zwadderich en Kogtevran.
4) Gardenia bevindt zich in Amerika.
5) Sky, Riven, en Flora studeren in het tweede jaar. Dane en Bloom in het eerste.
6) De Live Action-serie van Netflix is een remake van de hele geschiedenis van de originele serie.

Interessante informatie! Zoals je leest zijn de magische scholen
in de Live Action dus gewoon op doodnormale Aarde Surprised
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik vindt het niet echt oké, want
dit betekend dus dat de Magische Dimensie totaal niet zal bestaan in de Live Action Neutral
En ik vreesde dit eigenlijk al een beetje: Omdat het Winx opzettelijk verandert
om een beroep te doen op een veel oudere demografie dan ooit tevoren. Ik kan het niet helpen,
maar voel me alsof de volwassen aspecten van de show de magie en fantasie-elementen gaan overschaduwen.
Een Winx-soap is wel cool, maar ik kwam hier ook voor feeën, magie, avonturen, en fantasie Surprised
Zal dit nog steeds een fantasie-avonturen serie zijn, of zal het gewoon weer een grimmig,
deprimerend tienerdrama zijn? Tot nu toe lijkt Rainbow de laatste te benadrukken in plaats van de eerste Surprised

Het tweede klinkt wel heftig. Bloom die altijd ruzie heeft met Vanessa? Surprised
Wow! Dat is nieuw, normaal heeft ze altijd een goede band met haar adoptie-ouders,
er was altijd heel veel compassie en liefde - zelfs meer dan haar biologische ouders -
maar deze keer is het totaal het tegenovergestelde,
het lijkt alsof Rainbow heeft gezegt ’Laten we het helemaal omdraaien!’
Dit doet me denken aan Harry Potter (sinds deze Live Action veel Harrry Potter dingen heeft),
Harry had ook niet de meest liefhebbende (adoptie) ouders (zijn echte ouders waren vermoord door Voldemort),
en ook hatelijk tegen hem deden, en er altijd ruzie was Surprised
En dit laat ook zien dat niet iedere oude liefdevol is en van hun kinderen houdt,
maar sommige ouders nu eenmaal niet geschikt zijn voor het ouderschap,
en hun kinderen behandeld als afval Surprised
Eigenlijk is dit nieuw, maar weer niet. Rainbow heeft in Winx Club zelf
al eens het thema van slechte, toxische familie gedaan (Layla).
Maar het was natuurlijk wel wat verzacht.
Het lijkt erop alsof Rainbow het echt grimmiger gaat maken deze keer Surprised

Dat Gardenia is Amerika ligt verbaasd me niet, want het is namelijk ook zo! Razz
Volgens Wikipedia is er een plaats genaamd ’Gardena’
en volgens hen: ’Gardena is een plaats (city) in de Amerikaanse staat Californië’.
Veel fans dachten dat Gardenia in Italie lag, maar nu weet je dat dat niet waar is, haha Razz

Ik vindt het leuk om te zien hoe niet alle karakters meteen in hetzelfde jaar beginnen!
Dit is echt een heroverweging van het originele verhaal en ik vindt
het interessant! Very Happy

Wat vindt jij van deze nieuwe informatie?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

- Iginio Straffi: ’Wanneer scenarioschrijvers gaan zitten om een script
voor het nieuwe seizoen te schrijven, proberen ze altijd een interessant verhaal te maken. We willen nooit herhalen.
De eerste vier seizoenen zijn geschreven en ontworpen voor 8-12 kinderen.
De laatste Seizoenen, vooral de 8e, waren visueel ontworpen en de plot aangepast voor een jonger publiek.
In de afgelopen tien jaar leunde het kijkende publiek naar de kleuters. Tegenwoordig is het erg moeilijk om tekenfilms eruit te laten zien als een 10-jarig kind. Ze zijn meer geïnteresseerd in tv-shows, zoals Club 57, Maggie en Bianca, enz.
Als je doelgroep 4 tot 8 is, is je verhaal misschien niet zo ingewikkeld als in de eerste Seizoenen van de animatieserie.
De eerste Seizoenen combineerden vele lagen van verschillende verhalen: liefdesverhalen, schoolverhalen, geweldige avonturen, een grote bedreiging. Nu hebben we originele elementen, prachtige visuele effecten en mooie liedjes’
.

- Volgens geruchten is Cosmix de laatste poppen Transformatie.
Witty Toys is niet van plan om Enchantix-poppen voor het achtste Seizoen uit te brengen.
- Op het officiële Winx Club-kanaal op YouTube wacht je het magische nieuws:
nieuwe video’s van Seizoen 8 op Dinsdag en Vrijdag! (niet bekend of dit over het tweede deel
van Seizoen 8 gaat, maar we zullen zien).
- De première van het achtste Seizoen van Winx Club in Turkije op 1 Juli (dit betekend dat
Nederlands misschien steeds dichterbij komt).

Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws.
Wat vindt jij van dit nieuws? Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! Winxfigures
Credits aan Winx Revolution voor deze afbeelding.
Ze zullen beschikbaar zijn in September 2019 in Italië!
Bloom en Stella zitten bij het nieuwe Winx Club tijdschrift van deze maand.

Ik vindt ze erg leuk, maar Flora ziet er een beetje raar uit Shocked
Ze ziet er helemaal niet uit zoals in de serie, de rest ziet
er goed uit, alleen Flora niet, Layla’s huidskleur is veel lichter dan moet,
raar hoe dat zo is Neutral Ik vindt de glitter leggings heel erg cool.

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! Bloom-Cosmix
Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! Winx-Cosmix
Credits aan WinxClubRus voor deze afbeeldingen.

De poppen zien er geweldig, en absoluut prachtig uit, zoals altijd! Very Happy
Behalve dat het haar van Stella en Flora erg slordig is, en lijkt alsof het heel erg in de klit zit.
Ik vindt het leuk hoe elke pop dat soort plastic gaas heeft over hun rokjes,
maar allemaal een andere kleur. Het maakt de outfit echt helemaal af! Very Happy

Wat vindt jij van deze nieuwe Winx Club merchandise?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! TecnaCosmix
Credits aan magichewinx_ voor deze Winx Club artwork afbeeldingen.

Tecna ziet er echt heel erg cool uit in deze artwork!
De pose is leuk, en haar blik is erg cool! Very Happy Haar Cosmix Transformatie is denk ik wel één
van de coolste, het drukt haar tomboy-stijl weer goed uit, integenstelling
tot Harmonix en Butterflix. Haar kapsels is ook heel erg stoer! Very Happy

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! FloraS8
Flora ziet er heel erg schattig uit in deze artwork afbeelding! Very Happy
De jurk die ze aan heeft is erg lief. De nieuwe Seizoen 8 outfit
drukt haar lieve en volwassen persoonlijkheid heel erg goed uit!
Zeker één van haar beste outfits sinds een lange tijd! Very Happy

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! MusaCosmix
Deze artwork afbeelding van Musa is ook heel erg cool! Very Happy
Wat doet Obscurum achter haar trouwens? De pose is grappig,
het lijkt net alsof ze danst, haha Razz

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! LaylaCosmix
Layla ziet er fantastisch uit in Cosmix, en in deze nieuwe artwork
straalt ze veel power uit! Very Happy Ze ziet er heel erg stoer uit! Smile

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! BloomS8
Bloom’s nieuwe artwork is ook heel erg schattig! Very Happy
Het warrige haar in deze afbeelding is ook heel erg leuk,
het doet me denken aan haar Seizoen 1 kapsel waar haar haren
niet altijd perfect zat, maar soms eruit zag als een wilderig kapsel.
De kenmerkende lokken voor Bloom zijn toch mijn favoriete kapsel voor Bloom Smile

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! LaylaS8
Net als bij Layla, zijn haar haren in deze artwork heel erg mooi! Very Happy
De golvende lokken heeft ze altijd al gehad, maar in deze afbeelding
lijkt het even meer uitgedrukt. Ik kan er wel de hele dag naar staren.
Layla is van nature gewoon een mooie meid! Smile

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! StellaS8
Deze foto van Stella is ook heel erg leuk!
Het lijkt wel op een soort avatar! (Misschien neem ik hem wel, haha Razz ).

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! TecnaS8
Deze zou ik graag in het volledig willen zien!

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! StellaS8-1
Deze afbeelding van Stella is zo mooi en vrolijk! Very Happy Ze staat
er zo blij op! Zoals altijd straalt ze net als de zon! Very Happy

Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK! TecnaS81
Ahh, Tecna en haar boeken Smile Ik vindt het leuk hoe Tecna’s aanleg aan wetenschap
niet alleen in Technologie ligt, maar ook hoe ze van lezen
en schrijven houdt, net als mij, haha Very Happy

Wat vindt jij van de nieuwe Seizoen 8 artwork?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Dit was al het Winx Club nieuws die ik had voor vandaag.
Bedankt voor het lezen, en blijf Sirenix-Winx volgen voor meer Winx Club nieuws
en andere leuke onderwerpen! Vanaf nu zal ik gewoon de hele week weer Updaten,
en volgende week doe ik misschien weer een Magical Bloom-theorie Update
waar dat over gaat is een verassing. En noteer een ding: Aankomende Zaterdag is er een jarige,
namelijk Layla, fee van de golven! Hopelijk heeft ze een leuke verjaardag
met de Winx en Nex in de Magische Dimensie! Van harte Gefeliciteerd alvast!!
En jullie, een fijn weekend, en tot volgende week!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club Live-Action NIEUWS (Fate: The Winx Club Saga)! Rol voor Miss Dowling & Mike officieel bevestigd! + NIEUWE Informatie over het Plot! + Elliot (Terra) weggepest op Social Media! & Elisha (Musa) met SEIZOEN 1 Musa haarstijl! & MEER!
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe BLOOM COSMIX artwork en nieuwe SCENE. Seizoen 8 RELEASE-DATUM uitgesteld. Nieuwe ZANGERES Seizoen 8. Sirenix Seizoen 8 OFFICELE poppen. En een van eerste Enchantix CONCEPT schetsen.
» Winx Club nieuws: Fate: The Winx Saga Tweede Seizoen OFFICIEEL Bevestigd! – Nieuwe Informatie Fate Seizoen 2 – Winx Club Seizoen 9 Teasers Uitgelekt! – Een Spin-Off Over de Trix?! – SirenixWinx Blog ‘updates’ & meer!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum