Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regels van het forum

Ga naar beneden

Regels van het forum Empty Regels van het forum

Bericht van Admin ma aug 25, 2014 8:01 pm

Dit zijn de regels van het forum die iedereen moet volgen en gehoorzamen:

Winx haters zijn niet welkom
Het lijkt me vanzelf sprekend dat haters hier gewoon niet thuis horen.
Dit is een plek voor Winx fans, waar vrede hoort te zijn.

Geen groftaal, of bot reageren
We horen hier netjes met elkaar om te gaan, en niet voor één of andere redenen
elkaar uit te gaan schelden. Als je je niet kan gedragen, zal je eerst een waarschuwing krijgen,
als je gedrag dan nog blijft aanhouden zal je defenitief worden verbannen van het forum.

Respect
Wees respectvol voor iedereen op het forum; iedereen heeft een eigen mening, en daar heeft hij/zijn het recht op.
Niet iedereen is het eens met jou mening, hou dan rekening met welk gedrag je vertoont.
We gaan niet iemand kwetsen, belachelijk maken, zeuren wordt ook niet ge-accepteert.
Iemand die de baas speelt, of iemand die staat te liegen, kan meteen vertrekken.
Als Cyber-pesten wordt ontdekt op het forum, zal de pester permanent verbannen worden van de community.

Goedbedoelde hulp:
Dat houdt dus in zoals Winx Club nieuws over het Forum verspreiden,
dat nog niet op de Site is gekomen. Het is lief, en ik weet
dat het goedbedoeld is. Maar het is gewoon niet fijn, want
dan heb ik nergens meer om over te schrijven
als iedereen het dan toch al weet.
Laat het nieuws maar gewoon aan mij over  Smile

Discriminatie of bedreigingen
Discriminatie of een bedreiging uiten tolereert dit forum niet;
elke soort uiting in discriminatie, zoals leeftijd, afkomst, en geslacht, wordt permanent verbannen van het forum.
Een bedreiging in elke manier zal net zo goed permanent worden verbannen.

Spammen
Berichten van gebruikers die gaan spammen worden sowieso verwijderd,
en diegene krijg een waarschuwing. Het hebben van gesprekken tussen personen dat niet meer
bij het onderwerp hoort krijgen ook zo'n waarschuwing. Dit is helaas geen chatbox.

Dubbel posten
Probeer alles wat je wilt vertellen in één reactie te houden, en niet achter elkaar
berichten blijven sturen. Met ongeduld kom je nergens, wacht netjes totdat er een ander persoon
terug reageert (ookal duurt dan een aantal dagen), niemand is verplicht meteen terug te reageren.

Dubbele Topics:
Voordat je één Topic aanmaakt, controleer dan of deze al bestaat in het (gehele) Forum.
Als je zo'n Topic aanmaakt wordt hij gewoon verwijderd. Maar na 2, of 3 keer krijg je wel een waarschuwing,
dat een verbanning op kan lopen als je die ontloopt of negeert.

Roddelen
Dit is een Winx Club forum, maar geen plek om te roddelen over personen, die je misschien niet mag;
dat gaat een ander namelijk niets aan.

Het laatste woord hebben:
Betweters en mensen die het laatste woord hebben
kunnen een waarschuwingen krijgen, als
ze doorblijven zetten kunnen ze vertrekken. Regels zijn Regels.

Aanstootgevene inhoud
Elke gebruiker dat blijkt aanstootgevend inhoud of opmerkingen rond te verspreiden op het forum wordt permanent verbannen.
Probeer het forum zo netjes en kindvriendelijk mogelijk te houden.

Stelen
Het kopieren van werk van een andere gebruiker, zoals, tekeningen, zonder toestemming wordt NIET toegestaan!
Met jaloezie kom je niet ver, gelieve respecteer het harde werk van een ander, een compliment geven
is al genoeg. Met kopieren kun je goed in de problemen komen.

Account
Je mag op dit forum maar 1 account hebben.
Als je betrapt wordt met het bezitten van twee accounts - en vooral zich voordoen als iemand anders -
zullen beide accounts permanent worden verbannen van het forum. Als je vorige account is verbannen, is het ook
niet toegestaan ​​om een nieuwe te openen. Het gebruik van proxy's om het te verbergen je IP-adres is verboden.

Off-topic gedeelte
Dit Winx Club forum heeft een Off-topic sectie, iedereen is vrij om te posten
over vanalles in deze sectie, zolang je de forum-regels niet overtreed;
Daarom wordt er verzocht om niet verder te gaan, door nutteloze onderwerpen te plaatsen
(Bijv, Vandaag ging ik naar de McDonalds..)

Nog voor mijn Collega Winx Club-fansites:

Ik zou het waarderen als jullie niet ook een forum zouden maken.
De discussies zullen waarschijnlijk over dezelfde onderwerpen gaan, dus kunnen ze beter op één forum gehouden worden.
Het is toegestaan een link naar je Website op je profiel en in je onderschrift te zetten.

Dit waren alle regels van de community. Dankje wel voor het lezen, geniet van je tijd op het Sirenix-winx forum.
En hou het leuk voor iedereen
Smile
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum