Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana zo jul 26, 2015 7:05 pm

Hier kun je praten over hotels. Ik denk dat iedereen wel eens zo een hotel bezocht heeft.

Voor de personen die niet weten wat het is:
Je kan je eigen personage maken, je zit in een soort hotel en kan allemaal kamers bezoeken die van het hotel zelf zijn of gemaakt door gebruikers. Zelf kan je ook kamers maken en je hebt een vriendenlijst en kan chatten in de kamers maar ook in privé.

Habbo is het bekendste, maar het probleem is bij Habbo moet je betalen met echt geld voor nog maar iets te kunnen hebben dus je kan niet zomaar een kamer maken zonder er geld aan uit te moeten geven.

Dus er zijn ook alternatieven, zoals Dox hotel.
Retro hotels zijn niet altijd veilig, dus je moet altijd uitkijken als je eentje zoekt. Maar ik speel al sinds 2012 Dox en heb nooit problemen gehad.
Dox is ook niet volledig gratis, je kan enorm veel spullen kopen met het geld wat je krijgt in het spel (50 credits per uur dacht ik) dus je kan makkelijk kamers maken zonder iets moeten uit te geven. Voor sommige spullen heb je wel belcredits nodig, die kosten wel echt geld. Je kan ook Pro vip zijn, dit kost ongeveer 60 belcredits.
Ik ben zelf provip, omdat je toegang krijgt tot meer spullen en je kan cheats gebruiken voor leukere effecten. Het is betrouwbaar en provip is voor altijd.
Ook krijg je 500 credits per uur en je kreeg ook enorm veel om mee te beginnen als je net provip was dus je hebt eigenlijk oneindig credits.

Natuurlijk, het klinkt misschien saai maar je kan meer doen dan je denkt. Soms kan je zo diep in een gesprek geraken met 1 of meerdere personen dat het echt gezellig is en je je niet verveelt. Ook kan je ruzie krijgen en dat gaat meestal over de stomste redens, er zijn zelfs kamers waar je letterlijk komt voor ruzie te maken. (ze heten Belgie VS Nederland) Feitelijk gewoon rot schelden op elkaar waarom hun land beter is. Heel kinderachtig.

Maar wat ik persoonlijk het leukste vind zijn de kamers: Maak oma niet wakker, verkleedspel en Kostschool.
Ik heb zelf ook die kamers gemaakt omdat ik meestal net iets liever zelf iets organiseer.

Maak oma niet wakker:
Opzich een best duf spel, oma gaat slapen en jij moet rondlopen in het huis als ze wakker word en ze betrapt je moet je een smoes bedenken en als die slecht is word je de kamer uit gestuurd tot er nog 1 iemand over is.
Maar ik heb deze kamer dus ook, maar ik neem het spel tot een heel nieuw level. (Sommige mensen kwamen vragen of ik de kamer wou opendoen als ik net online kwam) Ik ben dus oma, maar ik zeg ook bv. Ga in bad zitten, anders kik of Ga naar de keuken anders kik. (Kik is wegsturen) Of bv dat ik een verhaaltje vertel of zo van die dingen, het is altijd heel verschillend maar ik vond het spel anders gewoon wat saai maar iedereen vond het geweldig, het was soms echt veel te druk.

Verkleedspel:
Je krijgt een thema (Bv. Barbie, Disney, Horror, Beroep,...) en de beste wint, heel simpel maar leuk.
(Deze speel ik wel liever dan dat ik hem organiseer)

Kostschool:
Niet echt een spel, maar wel leuk. Je hebt een school met klaslokaal, bureau voor directeur, slaapkamers, badkamers, kantine... het is dus wel even werk als je hem zelf wil opendoen. De meeste doen met uniform, ik zelf ook. Dus het is altijd chaos want als ik iemand binnenlaat met uniform komen er altijd wel een stuk of 3 mee zonder die ik dan moet wegsturen. Verder is het gewoon alledaags leven, ik organiseer altijd liefst zelf. Soms is het wel te druk dat ik het beu ben, meestal laat ik iemand overnemen en ga dan weg.

Ik speel het niet zo veel meer, ook omdat de kamers die ik heb niet zo makkelijk open nog gaan (Soms is er gewoon te weinig volk wat naar je kamer komt) Soms is een andere kamer populairder, en Maak Oma Niet Wakker heb ik al lang niet meer gezien. Kostschool was ook heel lang weg tot ik er terug mee begon. (Er was iemand die letterlijk mijn kostschool nagebouwd had)

Maar als je je ooit dus eens zou vervelen, raad ik je aan om te proberen het kan akward zijn in het begin zeker als je niemand kent. (De eerste keer speelde ik het met een vriend) Ik kan je alvast 1 tip geven, van de look die je je personage geeft de eerste keer ga je snel spijt krijgen.
Jezelf zijn is niet iets wat echt mogelijk is, er is een bepaalde 'Dox Stijl' en als je die niet hebt moet je al niet proberen te praten met die mensen want ik kan je verzekeren dat ze niet eens met je willen praten. Ik had deze stijl vroeger ook omdat ik anders nooit met mensen kon praten tot ik naar een andere stijl ben overgestapt die het wat oudere volk op het hotel gebruikt, hier kan je meer je eigen bij zijn.
Er zijn ook rare mensen waar ik zelf nooit tegen praat (omdat ze alleen tegen mensen van hun eigen stijl praten) Ze noemen hun zelf negers omdat ze altijd enorm bruine huidskleur nemen met een opgeblazen gezicht. Ze kleden zich met de dingen die niemand neemt omdat het gewoon lelijk is.
Verder doen ze maar 1 ding: Bouwen. Ze maken altijd huizen door dingen in elkaar te schuiven met de schuifbanden kan je dus als je daar een voorwerp op zet het in een ander voorwerp schuiven.

Het klinkt raar maar als je het spel speelt begrijp je wat ik bedoel.

Dus als je overweegt voor te spelen mijn naam is : xkyanax


Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra zo jul 26, 2015 8:26 pm

Wooooooow zoveel tekssttt  Surprised

Habbo was de enige die ik eigenlijk kende, niet dat ik het ooit speelde, maar ik heb begrepen dat de mensen altijd heel raar deden  Shocked
Niet echt mijn type spelletjes maar ik begrijp nu wel beter wat het nut van dit soort spelletjes is... Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana zo jul 26, 2015 9:19 pm

Sandra schreef:Wooooooow zoveel tekssttt  Surprised

Habbo was de enige die ik eigenlijk kende, niet dat ik het ooit speelde, maar ik heb begrepen dat de mensen altijd heel raar deden  Shocked
Niet echt mijn type spelletjes maar ik begrijp nu wel beter wat het nut van dit soort spelletjes is... Shocked

Er zitten serieus rare mensen op, daar geef ik je gelijk in maar als je goed zoekt vind je de normale mensen van je eigen leeftijd Razz

Ik vond zo spelletjes vroeger ook niks, ik was slecht in tegen mensen beginnen te praten altijd Razz
Maar nu met kamers die ik open beginnen mensen tegen mij te praten dus Cool De aller eerste keer toen ik het speelde, was toen een vriend bleef slapen we hebben letterlijk de hele dag en nacht erop gespeeld, er waren nog amper mensen online en er was 1 kamer waar iedereen zat ik had me nog nooit zo ziek gelachen met al die verhalen die die mensen vertelde Laughing Tot mijn vriend een slecht woord zei (weet niet meer wat) toen werd hij verbant uit de kamer Evil or Very Mad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Nja zo jul 26, 2015 9:22 pm

Ik heb wel eens van gehoord van die habbo spelen. En dat je geld voor moet betalen doe mij maar dan een gratis habbo spel ofzo (-;
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana zo jul 26, 2015 9:24 pm

Tecna14 schreef:Ik heb wel eens van gehoord van die habbo spelen. En dat je geld voor moet betalen doe mij maar dan een gratis habbo spel ofzo (-;


Ja vind ik ook, ik snap niet dat nog zo veel mensen zelfs habbo spelen als er zoveel goede retro hotels zijn die gratis zijn, zoals Dox Smile
Maar dat ze wegblijven eigenlijk, anders word het veel te druk!
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:07 pm

Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:10 pm

Sandra schreef:Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Bwa mijne gaan wel, zijn niet heel speciaal als ik wat bouw op Dox hotel.
Maar mijn kostschool vind ik wel goed, heb die al zo vaak aangepast en ben er echt tevreden mee. Cool
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:11 pm

Kyana schreef:
Sandra schreef:Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Bwa mijne gaan wel, zijn niet heel speciaal als ik wat bouw op Dox hotel.
Maar mijn kostschool vind ik wel goed, heb die al zo vaak aangepast en ben er echt tevreden mee. Cool
Een kostschool... zijn er dan ook slaapkamers?  Surprised  Moet je die dan delen met andere mensen?  rabbit

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:14 pm

Sandra schreef:
Kyana schreef:
Sandra schreef:Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Bwa mijne gaan wel, zijn niet heel speciaal als ik wat bouw op Dox hotel.
Maar mijn kostschool vind ik wel goed, heb die al zo vaak aangepast en ben er echt tevreden mee. Cool
Een kostschool... zijn er dan ook slaapkamers?  Surprised  Moet je die dan delen met andere mensen?  rabbit

Jaa, en badkamers Razz
Ik heb 1 grote kamer opgedeeld voor jongens en meisjes en ook allebei een badkamer.
Ook heb ik een schoolbal en toiletten Cool Een gymzaal heb ik ook, maar die gebruik ik niet omdat het te veel gedoe is om al die mensen daar te krijgen aangezien ze via een teleport moeten Shocked
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:15 pm

Kyana schreef:
Sandra schreef:
Kyana schreef:
Sandra schreef:Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Bwa mijne gaan wel, zijn niet heel speciaal als ik wat bouw op Dox hotel.
Maar mijn kostschool vind ik wel goed, heb die al zo vaak aangepast en ben er echt tevreden mee. Cool
Een kostschool... zijn er dan ook slaapkamers?  Surprised  Moet je die dan delen met andere mensen?  rabbit

Jaa, en badkamers Razz
Ik heb 1 grote kamer opgedeeld voor jongens en meisjes en ook allebei een badkamer.
Ook heb ik een schoolbal en toiletten Cool  Een gymzaal heb ik ook, maar die gebruik ik niet omdat het te veel gedoe is om al die mensen daar te krijgen aangezien ze via een teleport moeten Shocked
Oooooh eeen gymzaaaal Very Happy Wat kan je daar dan doen?  Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:24 pm

Sandra schreef:
Kyana schreef:
Sandra schreef:
Kyana schreef:
Sandra schreef:Ik ben ook iemand die heel erg van bouwen houdt. Very Happy
Alleen zijn mijn bouw dingen nooit zo mooi  Shocked

Bwa mijne gaan wel, zijn niet heel speciaal als ik wat bouw op Dox hotel.
Maar mijn kostschool vind ik wel goed, heb die al zo vaak aangepast en ben er echt tevreden mee. Cool
Een kostschool... zijn er dan ook slaapkamers?  Surprised  Moet je die dan delen met andere mensen?  rabbit

Jaa, en badkamers Razz
Ik heb 1 grote kamer opgedeeld voor jongens en meisjes en ook allebei een badkamer.
Ook heb ik een schoolbal en toiletten Cool  Een gymzaal heb ik ook, maar die gebruik ik niet omdat het te veel gedoe is om al die mensen daar te krijgen aangezien ze via een teleport moeten Shocked
Oooooh eeen gymzaaaal Very Happy Wat kan je daar dan doen?  Razz

Voetbal en dansen, meer wist ik niet Shocked
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:25 pm

Geen hockey, of basketbal, slagbal, sotftbal, frisbee, rondjes rennen..?  Shocked
Oh rondjes rennen.  Mad Evil or Very Mad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:28 pm

Sandra schreef:Geen hockey, of basketbal, slagbal, sotftbal, frisbee, rondjes rennen..?  Shocked
Oh rondjes rennen.  Mad Evil or Very Mad

Ik spaar ze Cool Het is al moeilijk genoeg om ze op die stomme matjes te krijgen voor te dansen Mad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:31 pm

Matjes? Dansen op matjes? Wij moeten altijd achter elkaar op allemaal lijnen gaan staan en hopen dat je genoeg ruimte hebt en dat niemand je ziet wanneer je faalt Shocked
Is dat zodat je niet uitglijdt?  affraid

En als er maar 2 badkamers zijn, duurt het dan niet heel lang voordat iedereen klaar is?  Basketball
Is er ook een bad.............................  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:34 pm

Sandra schreef:Matjes? Dansen op matjes? Wij moeten altijd achter elkaar op allemaal lijnen gaan staan en hopen dat je genoeg ruimte hebt en dat niemand je ziet wanneer je faalt Shocked
Is dat zodat je niet uitglijdt?  affraid

En als er maar 2 badkamers zijn, duurt het dan niet heel lang voordat iedereen klaar is?  Basketball
Is er ook een bad.............................  Shocked

Het is meer gewoon zodat ik kan zeggen: ALLEMAAL OP DE MATJES! Die mensen, zijn zo koppig als het maar kan zijn Shocked


....Ik denk dat de meeste zich niet douchen.... Rolling Eyes
Dat weet ik niet meer dacht het niet Crying or Very sad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Gast di jul 28, 2015 1:14 am

Ik heet -Bilal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Kyana di jul 28, 2015 11:50 pm

Layla11 schreef:Ik heet -Bilal...

Oke, ik zal je toevoegen de volgende keer als ik erop kom! Cool
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Rika za aug 01, 2015 3:34 am

Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp

EN


Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis! king
Rika
Rika

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 23
Woonplaats : Dublin

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra za aug 01, 2015 12:53 pm

Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp

EN


Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis! king
Baby Huur Huis?
Sinds wanneer worden baby's gehuurd  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Rika za aug 01, 2015 8:48 pm

Sandra schreef:
Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp

EN


Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis! king
Baby Huur Huis?
Sinds wanneer worden baby's gehuurd  Shocked

Het klinkt heel gek maar het ging zo.

Je kent misschien wel die hotellen in het hotel waar je dan kon blijven. 3 met muurtje en klein en die andere waren groter. Als je zo'n kamer vorm hebt kunnen de baby's die geen ouders willen die vrienden hebben gemaakt in het weeshuis samen in 1 kamer wonen maar dan wel als babies verder spelen. Het is echt super leuk!
Rika
Rika

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 23
Woonplaats : Dublin

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra za aug 01, 2015 8:52 pm

Jayssica schreef:
Sandra schreef:
Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp

EN


Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis! king
Baby Huur Huis?
Sinds wanneer worden baby's gehuurd  Shocked

Het klinkt heel gek maar het ging zo.

Je kent misschien wel die hotellen in het hotel  waar je dan kon blijven. 3 met muurtje en klein en die andere waren groter. Als je zo'n kamer vorm hebt kunnen de baby's die geen ouders willen die vrienden hebben gemaakt in het weeshuis samen in 1 kamer wonen maar dan wel als babies verder spelen. Het is echt super leuk!
Dus je bent een baby... in een kamer.. samen met andere baby's?  Shocked
Oke dat klinkt wel leuk  Twisted Evil

Dan huur je dus een huis/kamer en geen baby?  Embarassed

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Rika za aug 01, 2015 8:56 pm

Sandra schreef:
Jayssica schreef:
Sandra schreef:
Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp

EN


Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis! king
Baby Huur Huis?
Sinds wanneer worden baby's gehuurd  Shocked

Het klinkt heel gek maar het ging zo.

Je kent misschien wel die hotellen in het hotel  waar je dan kon blijven. 3 met muurtje en klein en die andere waren groter. Als je zo'n kamer vorm hebt kunnen de baby's die geen ouders willen die vrienden hebben gemaakt in het weeshuis samen in 1 kamer wonen maar dan wel als babies verder spelen. Het is echt super leuk!
Dus je bent een baby... in een kamer.. samen met andere baby's?  Shocked
Oke dat klinkt wel leuk  Twisted Evil

Dan huur je dus een huis/kamer en geen baby?  Embarassed

Yep! En er is geen verorger ofzo die de baas speelt of ouders die je kunnen/mogen adopteren.
Rika
Rika

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 23
Woonplaats : Dublin

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra za aug 01, 2015 8:58 pm

Dragen ze... luiers?  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Rika za aug 01, 2015 9:01 pm

Sandra schreef:Dragen ze... luiers?  Shocked

De avatars zijn zoals ze er in het weeshuis uitzien.
Zit je op Leet/World? Ik kan het je dan laten zien.
Rika
Rika

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 23
Woonplaats : Dublin

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Sandra za aug 01, 2015 9:02 pm

Jayssica schreef:
Sandra schreef:Dragen ze... luiers?  Shocked

De avatars zijn zoals ze er in het weeshuis uitzien.
Zit je op Leet/World? Ik kan het je dan laten zien.
Ik uh.. ben alleen nieuwsgierig  Shocked
Ik speel geen van die spelletjes waar dit topic overgaat...  Shocked Embarassed

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels) Empty Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum