Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Habbo/Dox hotel (en andere retro hotels)
Sandra schreef:Ik uh.. ben alleen nieuwsgierigJayssica schreef:Sandra schreef:Dragen ze... luiers?
De avatars zijn zoals ze er in het weeshuis uitzien.
Zit je op Leet/World? Ik kan het je dan laten zien.
Ik speel geen van die spelletjes waar dit topic overgaat...
Ik heb twee accounts als je wilt kan ik je wel 1 van mijn oude accounts geven...
Rika- Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 24
Ik blijf wel bij mijn nieuwsgierigheid...Jayssica schreef:Sandra schreef:Ik uh.. ben alleen nieuwsgierigJayssica schreef:Sandra schreef:Dragen ze... luiers?
De avatars zijn zoals ze er in het weeshuis uitzien.
Zit je op Leet/World? Ik kan het je dan laten zien.
Ik speel geen van die spelletjes waar dit topic overgaat...
Ik heb twee accounts als je wilt kan ik je wel 1 van mijn oude accounts geven...
Zou je eens een screenshot kunnen maken van hoe het spel er voor jouw uitziet?
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp
EN
Iet wat ik een trend heb gemaakt: Baby Huur Huis!
Kik de lelijkste deed ik ook altijd, maar toen veranderde ik mijn look omdat ik het beu was dat het zo hetzelfde was en nu word ik altijd als eerste gekikt
Weeshuis heb ik nooit gedaan heb me wel eens laten adopteren als een baby met mijn tweelingzusje op dox
Elfenbos heb ik ook eens gedaan, ik was de fee van de liefde (wat toepasselijk )
Vliegveld is ook wel grappig, ik had me eens ziek gelachen met een meisje daarop
Ken je spook trein of hoe het ook heet? Die vind ik ook wel grappig
Kik? Heet dat niet kick? (zo eruit gegooid worden betekent het toch?)
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Sandra schreef:Kik? Heet dat niet kick? (zo eruit gegooid worden betekent het toch?)
Het is kik op Dox, vraag me niet waarom
Kyana schreef:Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp
EN
Kik de lelijkste deed ik ook altijd, maar toen veranderde ik mijn look omdat ik het beu was dat het zo hetzelfde was en nu word ik altijd als eerste gekikt
Weeshuis heb ik nooit gedaan heb me wel eens laten adopteren als een baby met mijn tweelingzusje op dox
Elfenbos heb ik ook eens gedaan, ik was de fee van de liefde (wat toepasselijk )
Vliegveld is ook wel grappig, ik had me eens ziek gelachen met een meisje daarop
Spook trein is bestwel saai.
Jayssica schreef:Kyana schreef:Jayssica schreef:Mijn favo dingen waren altijd kik de lelijkste, weeshuis, vliegveld, elfen bs, bos. stad, smurfen dorp
EN
Spook trein is bestwel saai.
Hangt er vanaf of het een leuk/grappig persoon is die het organiseert.
Jullie zijn niet de enige die dox spelen hoor ik speel al sinds 7 december 2013 Dox mijn naam is -Bilal... stuur me een vv Btw ben provip en vinden jullie die update die nieuwe ook stom?
Laatst aangepast door Layla11 op do aug 06, 2015 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Layla11 schreef:Jullie zijn niet de enige die dox spelen hoor ik speel al sinds 7 december 2013 Dox mijn naam is -Bilal... stuur me een vv
Gast- Gast
Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Ik sinds 2012 denk ik, maar wel vrij laat in het jaar was al bijna 2013.Bilal schreef:Jullie zijn niet de enige die dox spelen hoor ik speel al sinds 7 december 2013 Dox mijn naam is -Bilal... stuur me een vvBtw ben provip en vinden jullie die update die nieuwe ook stom?
Ben nu al even niet meer actief geweest, als ik nog eens erop ga zal ik je een sturen.
Ugl ja, het is allemaal zo verwarrend nu het vorige was echt veel beter, het enige handige eraan is dat je je tekstwolkjes van kleur kan veranderen dat is gemakkelijk als je een evenement organiseert.
Jayssica schreef:Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Is het veel anders dan Dox?
Kyana schreef:Jayssica schreef:Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Het is zoveel beter. Er waren drie andere hotels beter maar die werden door Habbo offline gehaald.
Jayssica schreef:Kyana schreef:Jayssica schreef:Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Het is zoveel beter. Er waren drie andere hotels beter maar die werden door Habbo offline gehaald.
Wat maakt het beter? Want de meeste hotels werken toch wel hetzelfde :p
Kyana schreef:Jayssica schreef:Kyana schreef:Jayssica schreef:Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Dat is niet waar er zijn verschillen.
Jayssica schreef:Kyana schreef:Jayssica schreef:Kyana schreef:Jayssica schreef:Ik ben zelf meer actief op Leet hotel.
Dat is niet waar er zijn verschillen.
Ja, dat weet ik maar ze werken gewoon hetzelfde. Het is nog altijd een hotel.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Orion’s andere geheim
» Andere problemen met de Sirenix zoektocht
» Andere problemen met Nabu terugbrengen van de dood
» Ik ben de Admin
» Winx Club: Waarom is Enchantix zo goed? (En de andere niet?)
» Andere problemen met de Sirenix zoektocht
» Andere problemen met Nabu terugbrengen van de dood
» Ik ben de Admin
» Winx Club: Waarom is Enchantix zo goed? (En de andere niet?)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: