Liefde en vriendschap
+2
Sandra
Nja
6 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Liefde en vriendschap
Oh jeeeej eindelijk iemand die ook bang is voor vlinders!
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Ja ik dacht eerst ook dat ik de enigste wasSandra schreef:Oh jeeeej eindelijk iemand die ook bang is voor vlinders!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Oh haha jaa goed idee.
Nou eh.. mijn andere vriendin gaat maandag op vakantie...
En verder kom ik niet
Nou eh.. mijn andere vriendin gaat maandag op vakantie...
En verder kom ik niet
Vandaag vertelde mijn horoscoop me dat iemand misschien naar me zou toekomen en ik dan maar beter alvast aan de trouwplannen kon beginnen.
Oh ik word er bang van
Oh ik word er bang van
Sandra schreef:Vandaag vertelde mijn horoscoop me dat iemand misschien naar me zou toekomen en ik dan maar beter alvast aan de trouwplannen kon beginnen.
Oh ik word er bang van
Oh das diep
Ik heb niet veel te vertellen over dit onderwerp nu, toch niet in een positieve zin
Ok vergeet de trouwplannen, ik weet niets van 'papieren'
Alleen dat ik slagroom op mijn toekomstige bruiloft wil..
En een bruidsjurk die moet zijn... roze.. lichtroze.. wit.. met witte bloemen.. glitter..en heel erg praktisch..
En een eenhoorn.. en dan op huwelijksreis in Centopia
Hoe ziet jullie toekomstige bruiloft eruit?
En een bruidsjurk die moet zijn... roze.. lichtroze.. wit.. met witte bloemen.. glitter..
Ja een crush op mijn BFF.
Rika- Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Sandra schreef:Ok vergeet de trouwplannen, ik weet niets van 'papieren'
En een bruidsjurk die moet zijn... roze.. lichtroze.. wit.. met witte bloemen.. glitter..en heel erg praktisch..
*coughs* Mia & Me reference *coughs*
Admin schreef:Jayssica schreef:Ja een crush op mijn BFF.
Wat is daar erg aan? :O
Ze weet het en we hadden/hebben ruzie.
Jayssica schreef:Admin schreef:Jayssica schreef:Ja een crush op mijn BFF.
Dat is klote. Veel sterkte!
Ik denk dat je in zo een geval gewoon eerlijk zou moeten zijn en het zo zou moeten uitpratenJayssica schreef:Admin schreef:Jayssica schreef:Ja een crush op mijn BFF.
Hopelijk komt het dan wel weer goed
Vroeger op de basisschool 5 /6 jaar geleden was ik met zo´n jongen bevriend die van GTA en vechten spellen houd niet dat het mij wat boeit... Maar goed in het begin van het school jaar (halve schooljaar dus) was ik erg bevriend met hem ook al maakt hij flauwe grappen maar goed.. Toen in het volle schooljaar in april ofzo kreeg ik wel een dipje met hem opeens! Ik weet zelf eerlijk gezegt ook niet meer hoe dat kwam! Maar ik kan me herinneren dat ik wel wel eens tegen hem bazig deed waar ik spijt van heb en dat ik koppig soms deed alsof alles gaat wat ik wil! Maar oke daarna toen in mijn volgende klas deed hij gemeen! Hij zocht contact op een asociaal manier! Hij liep achter mijn kont en deed flauw en toen en dat was de vriendschap tussen hem en mij geëindigd om het zo te zeggen! Hij vind me bijkbaar nu stom en ergens is dat ook terecht! Ik wil ooit in mijn leven nog sorry tegen hem zeggen en wel snel! Ik liegte ook over 1 ding maar ondanks alles dat enzo... zo hoop ik dat ie mij het vergeeft!
En nu iets anders wat er niet helemaal meetemaken heeft maar ergens ook wel! Sommige mensen mag ik niet zo van mijn vorige school en als ik ze er op een keer aanspreek dat ze gemeen zijn enzo.. en zei sorry zeggen voor hun asociaal heid! Zeg ik nee! Het is te laat! Ik zou het eerder iemand vergeven die vanuit zich zelf sorry zegt! Dus dat houdt in dat zei naar mij toekomen en niet ik naar hun!
Nja schreef:Vroeger op de basisschool 5 /6 jaar geleden was ik met zo´n jongen bevriend die van GTA en vechten spellen houd niet dat het mij wat boeit... Maar goed in het begin van het school jaar (halve schooljaar dus) was ik erg bevriend met hem ook al maakt hij flauwe grappen maar goed.. Toen in het volle schooljaar in april ofzo kreeg ik wel een dipje met hem opeens! Ik weet zelf eerlijk gezegt ook niet meer hoe dat kwam! Maar ik kan me herinneren dat ik wel wel eens tegen hem bazig deed waar ik spijt van heb en dat ik koppig soms deed alsof alles gaat wat ik wil! Maar oke daarna toen in mijn volgende klas deed hij gemeen! Hij zocht contact op een asociaal manier! Hij liep achter mijn kont en deed flauw en toen en dat was de vriendschap tussen hem en mij geëindigd om het zo te zeggen! Hij vind me bijkbaar nu stom en ergens is dat ook terecht! Ik wil ooit in mijn leven nog sorry tegen hem zeggen en wel snel! Ik liegte ook over 1 ding maar ondanks alles dat enzo... zo hoop ik dat ie mij het vergeeft!
Oh wauw dat heb ik ook..
Ook nog iemand waarmee de vriendschap geeindigt is en waar ik eigenlijk ook nog graag sorry tegen zeg
In de hoop dat zij en ik het eigenlijk beter kunnen afsluiten dan zoals het nu is
Denk niet dat ze me vergeeft maar daar is het ook niet voor
Ik wil alleen toegeven dat ik het heb laten eindigen op een hele niet goede manier
Aan de andere kant ben ik bang dat ze misschien weer vriendinnen wilt zijn, maar dat wil ik weer niet
Ik bedoel.. er is een reden dat we nu geen vriendinnen meer zijn....
Nja schreef:En nu iets anders wat er niet helemaal meetemaken heeft maar ergens ook wel! Sommige mensen mag ik niet zo van mijn vorige school en als ik ze er op een keer aanspreek dat ze gemeen zijn enzo.. en zei sorry zeggen voor hun asociaal heid! Zeg ik nee! Het is te laat! Ik zou het eerder iemand vergeven die vanuit zich zelf sorry zegt! Dus dat houdt in dat zei naar mij toekomen en niet ik naar hun!
Oh dat is eigenlijk wel fijn om te horen
Ik zou het ook wel meer waarderen als iemand uit zichzelf sorry zegt dan dat ik er zelf wat van moet zeggen
Misschien is er nog hoop
Nou weet 100 procent dat het bij mij niet zo is! Maar het is maar 1 keer gebeurt in mijn leven! Ik weet het nog heel goed van 2 jaar terug. In de pauze zat ik met een meisje te praten en om te gaan, een jongen kwam naar onze kant steeds toe en wij vonden dat niet fijn dus en dat zeiden we maar hij werd zo boos dat hij achter ons aan rende aan hij dieuwde mij op de grond! Ik en dat meisje waren toen helemaal bang enzo.. dus wij naar de schommel gaan en de juf kwam er aan en ze zei zo van je moet het toch op lossen en wij 2en mij weigeren eerst, en toen zei de juf ja dus dacht ik van, dan maar wel! En toen een andere juf zei ook weer zo van ja dat we het moesten uit praten dus ik weer weigeren maar toen zei die jongen van uit zich zelf sorry! Ik zei eerst van nee ik vergeef hem niet! Maar toch heb ik het uiteindelijk gedaan! Wat dus terecht! Was! Achteraf moet ik niet zo klagen want ja zo´n sorry maak je niet vaak mij iemand die van uit zich zelf zegt!Sandra schreef:Nja schreef:En nu iets anders wat er niet helemaal meetemaken heeft maar ergens ook wel! Sommige mensen mag ik niet zo van mijn vorige school en als ik ze er op een keer aanspreek dat ze gemeen zijn enzo.. en zei sorry zeggen voor hun asociaal heid! Zeg ik nee! Het is te laat! Ik zou het eerder iemand vergeven die vanuit zich zelf sorry zegt! Dus dat houdt in dat zei naar mij toekomen en niet ik naar hun!
Oh dat is eigenlijk wel fijn om te horen
Ik zou het ook wel meer waarderen als iemand uit zichzelf sorry zegt dan dat ik er zelf wat van moet zeggen
Misschien is er nog hoop
Haha als die jongen jouw duwde dan kan die toch beter sorry zeggen
Goed dat die dat deed uiteindelijk
Ik vind sorry zeggen ook best moeilijk maar ik zou het ook alleen maar doen(en menen) als ik begreep wat ik fout had gedaan
Zo leer je er meer van en wordt het woord niet betekenisloos
Ik vind sorry zeggen ook best moeilijk maar ik zou het ook alleen maar doen
Ja! Ik zag ecgt dat ie er spijt van had! Eerst twijfelde of ik het moest vergeven! Maar ik heb het toch gedaan uiteindelijk! Wat me ook een beter gevoel geeft! En bovendien hij bood ook zijn excuses aan gelijk na de pauze alleen ik deed weer zo moeilijk! Buuhh denk ik dan achteraf! Ik bedoel zo´n manier van je excuses aanbieden vind ik fijn en maak je nooit mee heel vaak! Ik vind dat ik eerder zo asociaal moet doen tegen mensen die gemener waren en niet zoals hij! Maar nee vroeger kon ik niet goed voor mijn zelf opkomen! Maar ik ga ze als nog die asociale mensjes het betaald zetten! GRRrrr... En dan geadviseerd worden om het te vergeven als nog! Ik denk echt zo van ´´Pardon, sinds waneer vertellen jullie/jij aan hoe ik het moet doen:evil: ? Ik bepaal het zelf! ). Aah fijn en vandaag deed ik het zelf! En een goed einde!Sandra schreef:Haha als die jongen jouw duwde dan kan die toch beter sorry zeggen
Ik vind sorry zeggen ook best moeilijk maar ik zou het ook alleen maar doen(en menen)als ik begreep wat ik fout had gedaan
Awwh ja iemand vergeven geeft idd een beter gevoel
Ook al doe je het dan zodat je het beter kunt afsluiten
Ook al doe je het dan zodat je het beter kunt afsluiten
Gisteren in de pauze zaten 2 jongens ik en een beste vriend (een meisje) met de juf te kletsen en toen begon dat meisje waar ik mee bevriend was zo van Eeehh heb je een vriendin? Of heb je daarvoor een vriendin gehad? die jongen keek haar raar aan en zei UUuhh?? Oke! (Hij werd niet boos gelukkig!) en ik zei ook zo van Waar komt dit vandaan? En waar gaat dit over.. Op een verbaasde manier! Maar het klopt wel haar gokje! Die jongen had wel een vriendin ik heb het op zijn Facebook profiel ontdekt! Ik zei gelukkig daar niks over en zei tegen dat meisje dat sommige dingen privé zijn en liever niet gedeelt worden met iedereen en ze begreep me!
Hahah ja! Sommige dingen zijn privé we hoeven niet alles van een ander te weten! Als het niks ergs is!Admin schreef:Dat heb je goed gezegt!
Niet iedereen hoeft dat te weten.
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Winx-Off topic: Wanneer vriendschap aan een einde komt:
» Winx, en de gemeenschap: Liefde en Respect:
» Winx Club in de Liefde: Volgens de Astrologie:
» Musa X Orlando: de ‘onmogelijke liefde’ cliché
» Musa X Riven: Ware liefde is pijnelijk
» Winx, en de gemeenschap: Liefde en Respect: