Wat zou jij doen als..
+2
Kyana
Admin
6 plaatsers
Pagina 18 van 22
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Re: Wat zou jij doen als..
EEN DROOM KOMT UIT
Nee grapje
Ok ik ben nog nooit op een con geweest dus ik heb geen idee hoe het zou zijn, maar een gast
Mag ik dan ook aan cosplay doen..?
Ik zou graag gaan om mijn liefde voor tekenen/kunst te delen
En andere bekende gasten te ontmoeten!
Wat zou jij doen als... je favoriete zanger(es) naar Nederland kwam en je er niet bij kon zijn
Ok ik ben nog nooit op een con geweest dus ik heb geen idee hoe het zou zijn, maar een gast
Mag ik dan ook aan cosplay doen..?
Ik zou graag gaan om mijn liefde voor tekenen/kunst te delen
En andere bekende gasten te ontmoeten!
Wat zou jij doen als... je favoriete zanger(es) naar Nederland kwam en je er niet bij kon zijn
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Nee! Wat een ramp! Zeg! Actie ondernemen! Wat zou jij doen als je nog nooit van een stemacteur gehoort hebt uit winx! Voordat ze in winx kwamen!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Dat is zo bij veel stemacteurs
Nouja van sommige herkende ik de stem wel uit andere series (vooral bij de nederlandse) maar uhm ja namen daar ben ik niet zo goed mee
Het is wel leuk om je favoriete stemmen te volgen
Wat zou jij doen als... alle toekomstige plannen voor winx werden geannuleerd
Nouja van sommige herkende ik de stem wel uit andere series (vooral bij de nederlandse) maar uhm ja namen daar ben ik niet zo goed mee
Het is wel leuk om je favoriete stemmen te volgen
Wat zou jij doen als... alle toekomstige plannen voor winx werden geannuleerd
Nee!! Waarom!? Wat zou jij doen als je moest voorlezen voor kleine kinderen? Zoals een kerst verhaal! En dan ook nog op tv!
Ohhhdat lijkt me zo leuk ik houu van kinderen
Voorlezen is alleen niet mijn sterkste punt omdat ik vaak te snel lees en soms ook eentonig ga klinken
Maar voor kleine kinderen zou ik het wel willen doen want die maakt het niets uit als ik het niet goed doe, zolang ze het verhaal maar kunnen volgen en het gezellig hebben
Op tv oh oeps dan maakt het wel uit of ik het goed doe of niet Straks ziet de hele wereld mijfalen
Wat zou jij doen als... je zelf een kinderboek mocht schrijven?
Voorlezen is alleen niet mijn sterkste punt omdat ik vaak te snel lees en soms ook eentonig ga klinken
Maar voor kleine kinderen zou ik het wel willen doen want die maakt het niets uit als ik het niet goed doe, zolang ze het verhaal maar kunnen volgen en het gezellig hebben
Op tv oh oeps dan maakt het wel uit of ik het goed doe of niet Straks ziet de hele wereld mij
Wat zou jij doen als... je zelf een kinderboek mocht schrijven?
Ja! Zeker doen! Wat zou jij doen als je een rol kreeg in Polly?
Polly?
Wat zou jij doen als... je de rest van je leven een bril moest dragen?
Wat zou jij doen als... je de rest van je leven een bril moest dragen?
Nee! Dan liever contact lenzen! Wat zou jij doen als Mage je moest spreken?
Wat waarvoor
Wat zou jij doen als... je veranderde in een pad..
Wat zou jij doen als... je veranderde in een pad..
Mage is van WITCH! En als ik een pad was moest iemand mij maar kussen! Net als de prinses en de kikker! Wat zou jij doen als je een WITCH aflevering meemaakte in het echt of in je dromen (I is for Illusion) enzo...
Nou als ik droom over minecraft kan ik ook dromen over series.. (gebeurd soms ook)
Maar een droom over WITCH lijkt me best.. eng..
Straks kom ik Nerissa tegen ofzo haha
Het lijkt me wel leuk om te vliegen
Ik zal wel vluchten voor Nerissa
Wat zou jij doen als... je 's nachts kon slaapvliegen(slaapwandelen)?
Maar een droom over WITCH lijkt me best.. eng..
Straks kom ik Nerissa tegen ofzo haha
Het lijkt me wel leuk om te vliegen
Ik zal wel vluchten voor Nerissa
Wat zou jij doen als... je 's nachts kon slaapvliegen
Ja doen! Wat zou jij doen als je vriendinnen je gingen sanvallen omdat ze in trans waren door een horn! "G is for Garbage"!
Neee waarom vallen ze mij aan!
Wauw dat wordt een poging tot zelfverdediging
Hopelijk raken ze dan niet gewond door mij ofzo
Ik zou eigenlijk volhouden totdat ze weer normaal werden
Wat zou jij doen als... je een jaar lang alleen maar vegetarisch mocht eten?
Wauw dat wordt een poging tot zelfverdediging
Hopelijk raken ze dan niet gewond door mij ofzo
Ik zou eigenlijk volhouden totdat ze weer normaal werden
Wat zou jij doen als... je een jaar lang alleen maar vegetarisch mocht eten?
Uuhh echt niet doen! Wat zou jij doen als een vlinder vloog precies waar jij staat!
Hopen dat ik in een Butterflix Fee veranderen!
Wat zou je doen als... In World of Winx mee zou spelen?
Wat zou je doen als... In World of Winx mee zou spelen?
Lijkt mij wel leuk als ik maar een jongen speel en Sandra kies ik uit tot Stella! en Admin/Tessa tot Bloom Wat zou jij doen als.. je naar een feestje wilt en je moeder weigert om je te laten gaan en je een kloon/astraal drup maakte/kloonde die geen gevoel heeft etc.. En later wel heeft door een spreuk en vervolgens uit de hand loopt en je vriendinnen er achter komen! Hint is, aflevering 34 waar het gebeurde! Van een tekenfilm serie!
Hhahaha als ik echt naar dat feestje wilde *alles is mogelijk*
Ook al lijkt een kloon maken me erg onverantwoordelijk want je weet maar nooit hoe het afloopt, maar als je al wanhopig bent hahah
Ik denk dat ik meer tijd kwijt zou zijn aan mijn kloon leren hoe die mijn klusjes moet doen dan door het gewoon zelf te doen XD
Wat zou jij doen als... je een week lang niet op je computer mocht?
Nee! Watt! Iets anders verzinnen! Wat zou jij doen als je moeder tijdens een school feest staat te zoenen met je leraar! Arme Will ook!
WATT
Ok mijn ouders zijn nog samen maar okStel dat ze dat niet waren
Dan zou ik net als Will heel erg in paniek raken
En niet kijken ok ik hoef dat niet te zien(sowieso staar ik niet graag naar zoenende mensen XD)
Wat zou jij doen als... je erachter kwam dat je de hele dag met iets tussen je tanden hebt geglimlacht
Ok mijn ouders zijn nog samen maar ok
Dan zou ik net als Will heel erg in paniek raken
En niet kijken ok ik hoef dat niet te zien
Wat zou jij doen als... je erachter kwam dat je de hele dag met iets tussen je tanden hebt geglimlacht
UUhhh niet blij zijn en na denken hoe dit kon! Wat zou jij doen als iemand lullig wel eens tegen je deed vroeger en jij op hem er op aan gaat spreken op een dag en die geene als een watje sorry zegt waar je niks aan hebt!
Ja he
Je sorry is een beetje laat akuch
Maar ik snap ook wel dat het een beetje ongemakkelijk is als ze iets anders zouden zeggen, alsof ze na al die tijd er nog geen spijt van zouden hebben. Ook al zou ik het zelf wel beter hebben kunnen afsluiten al die persoon het eerder tegen me had gezegd (en dan zou die sorry ook meer betekent hebben!)
Wat zou jij doen als... je heel goed realistisch kon schilderen?
Je sorry is een beetje laat akuch
Maar ik snap ook wel dat het een beetje ongemakkelijk is als ze iets anders zouden zeggen, alsof ze na al die tijd er nog geen spijt van zouden hebben. Ook al zou ik het zelf wel beter hebben kunnen afsluiten al die persoon het eerder tegen me had gezegd (en dan zou die sorry ook meer betekent hebben!)
Wat zou jij doen als... je heel goed realistisch kon schilderen?
Doen en mijn brood mee verdienen! Wat zou jij doen als je opgaf als 11 jarige meisje voor een anime! En vanaf dan het stemacteren begint!
Ohh dat zou een leuk debut zijn!
Hehe misschien klinkt mijn stem wel jong genoeg om een 11 jarig meisje te acteren
Ook al is het voor mij zo dat ik naast het stemacteren ook graag andere dingen zou doen (want ik heb het gevoel dat ik me niet helemaal in alleen stemacteren zou kwijtkunnen)
Haha straks zouden er ook mensen over mij helemaal enthousiast worden zoals wij over Haven en Kate
Wat zou jij doen als... je terug kon naar het begin van winx (nog voordat s1 af was) en de naam voor de allereerste transformatie mocht bedenken?
Hehe misschien klinkt mijn stem wel jong genoeg om een 11 jarig meisje te acteren
Ook al is het voor mij zo dat ik naast het stemacteren ook graag andere dingen zou doen (want ik heb het gevoel dat ik me niet helemaal in alleen stemacteren zou kwijtkunnen)
Haha straks zouden er ook mensen over mij helemaal enthousiast worden zoals wij over Haven en Kate
Wat zou jij doen als... je terug kon naar het begin van winx (nog voordat s1 af was) en de naam voor de allereerste transformatie mocht bedenken?
Van een mug tot een oliefant! Maar dit is niet zo erg ding natuurlijk! Wat zou jij doen als je alle talen van de wereld kon/kan spreken plus alle dialecten etc..!!Sandra schreef:Ohh dat zou een leuk debut zijn!
Oh dat zou fijn zijn.. misschien had ik dan wat meer zelfvertrouwen om te praten
Maar dan zou ik zeker weten de wereld rondreizen en heel veel over cultuur en kunst willen leren!
Wat zou jij doen als... je een rijbewijs kreeg zonder er wat voor te hoeven doen?
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:
» Pas op voor deze oplichters!! (Doen alsof ze gestuurd zijn door Rainbow)
» Pas op voor deze oplichters!! (Doen alsof ze gestuurd zijn door Rainbow)
Pagina 18 van 22
Permissies van dit forum: