Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terugpakken topic

2 plaatsers

Ga naar beneden

Terugpakken topic Empty Terugpakken topic

Bericht van Nja vr jun 10, 2016 8:42 pm

Hoi allemaal,

En welkom bij het Terugpakken topic!

Heeft iemand wel eens iets stiekems bij je geflikt zonder dat enige leerkracht of wie dan ook het door had? En van wist. En wil jij die geene terugpakken of heb jij zelf een idee voor een ander? Alles mag hier!  En nu ook mijn verhalen waarom ik dit topic maakte!
1.Vroeger op de basischool toen ik 10-11 jaar  was ging ik en een goede vriend van mij om met 2 meiden. We deden in het begin verstoppertje en tikkertje etc.. Maar dat ene meisje deed ook hele gemeene dingen! Wat deed ze? Ik zal het uitleggen! Als wij verstoppertje deden en tikkertje deed zij wel eens dit!: Ze wilt het niet zijn en dan gaat ze zeggen "Wie als laatst daar bij die klimrek etc.. is de tikker of de teller van verstoppertje" en ik was natturlijk altijd de laatste omdat hun drieen wel snel waren en ik niet, want ik ben niet al te snel met rennen! En  dat weet zei! En ik kreeg ook na die 2 keer tot nu op de dag het gevoel dat zei dit expres doet omdat ik niet snel ben met rennen! Maar goed hoe dan ook het meisje stopte wel uit eindelijk, en dan niet te zeggen maar op een hele andere manier! Namelijk: Op een geven moment hadden we niet echt zin meer om die speletjes te doen. Conclussie: Als we niet hadden besloten om te stoppen met deze speletjes was dat kreng nooit opgehouden! En een maand terug vertelde ik dit aan mijn juf en die zei: Nou als dit echt flauw voor je is zou ik het een keertje doen ja! En mijn begeleider zegt van: Nee niet terugpakken gwn praten enzo (ugh ik haat uitpraten met mensen die nooit het van uit zich zelf toegeven!).
2.5 jaar geleden had ik even een tijdje logopedie met een andere jongen uit een andere klas en weetje wat ie mij flikte? Als de les afgelopen was ging hij mij altijd takelen en hij gaf het niet eens eerlijk toe! En mij op de grond te dieuwen enzo! En 1 keertje deed hij het dicht bij mijn leslokaal en de meester zei wat is er aan de hand waarom doen jullie zo gek? Shocked En ik was weer zo'n doos vroeger die niet alles gelijk vertelde en nu wel! Ik heb dit aan mijn oude meester laatstt verteld en aan de juf waar ik het hier boven over heb en aan mij leiding natuurlijk! Einde verhaal! Klets je los op dit topic!

Laatst aangepast door Nja op ma apr 22, 2019 2:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelling)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugpakken topic Empty Re: Terugpakken topic

Bericht van Sandra vr jun 10, 2016 8:51 pm

Terugpakken he..  Twisted Evil
Ok laatste tijd doe ik dat niet meer maar oh ik weet iets grappigs  Shocked

Toen ik klein was hadden mijn broertje en ik weer eens ruzie en je raad nooit wat ik deed!  Shocked

Spoiler:

Sandra

Aantal berichten : 1991

Bericht van Sandra vr jun 10, 2016 8:53 pm

Ik gooide ook een keer mijn broertje drinken in zijn nasi omdat hij mijn drinken had omgestoten in mijn eten  Rolling Eyes
Was een lekker soepje hoor  Razz

Sandra

Bericht van Nja vr jun 10, 2016 8:55 pm

Weetje ook een idee voor mij of andere hier! Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Nja
Nja

Bericht van Sandra vr jun 10, 2016 8:57 pm

Ok ik had ook altijd bij tikkertje of andere renspellen dat ik altijd de sloomste was..  Shocked
Als ik dus moest rennen was ik soms wel 10 minuten lang de tikker en vaak was ik dus ook degene die stopte met het spel  Laughing
Maar anders is het een ander sloom persoon terugpakken want dan heb je de meeste kans om iemand te tikken  Shocked

Sandra

Bericht van Sandra wo jun 22, 2016 7:34 pm

Ik rende ook nooit hard omdat ik zo bang was om te vallen  Shocked
Maar als ik dan weer geen tikker was werd ik alsnog vaak omver geduwd tijdens het tikken  Evil or Very Mad

Sandra

Bericht van Nja zo okt 14, 2018 3:43 pm

Dit topic komt de laatste tijd nog van pas Shocked Very Happy
*Een voorvrouw bij mij in de schoonmaak bedrijf vertelde dit een keer: Zij en iemand van buiten het werk hebben een hekel aan elkaar. Die geene had een tandenborstel nodig om een reden. Ze wist het van te voren dus ze heeft een oude tandenborstel van haar zelf in het wc water en om de bril heen gedaan met de haartjes er van. Die geene heeft die tandenborstel nog steeds. Gaat mij wel iets te ver maar wel geniaal idee.
Nja
Nja

Bericht van Sandra di okt 16, 2018 4:11 pm

Nja schreef:Dit topic komt de laatste tijd nog van pas Shocked Very Happy
*Een voorvrouw bij mij  in de schoonmaak  bedrijf vertelde dit een keer: Zij en iemand van buiten het werk hebben een hekel aan elkaar. Die geene had een tandenborstel nodig om een reden. Ze wist het van te voren dus ze heeft een oude  tandenborstel van haar zelf in het  wc water en om de bril heen gedaan met de haartjes er van. Die geene heeft die tandenborstel nog steeds. Gaat mij wel iets te ver maar wel geniaal idee.

Die persoon heeft toch niet zijn tanden ermee gepoetst hoop ik Shocked

Sandra

Bericht van Nja vr okt 19, 2018 11:42 am

Voor hem/haar helaas wel! Shocked
Nja
Nja

Bericht van Nja ma apr 22, 2019 3:11 pm

Schoolkamp 2018 Mei
Ik vind dit zo'n kinderachtige humor!  Mad

In mei 2018 gingen 2 klassen op kamp. Mijn klas toen en een andere klas gingen naar een bungalowpark. Voordat we op kamp gingen moesten we ons antwoord briefje inleveren met 'Ja/Nee mijn kind gaat niet mee op kamp' al een half jaar van te voren ivm organisatorisch werk van het personeel die mee gingen toen.  Ik koos voor 'Nee'. waarom?

*In 2016 ergens in Juni gingen we met 2 klassen ook kamp. Als we met kamp naar Berlijn, Helsiniki gingen ofzo ging ik wel natuurlijk sowieso mee! Mijn moeder kon het ook niet financiël ook niet betalen ze had kort geleden een nieuwe  koelkast besteld (oude was kapot!) Maar dat staat los van dat ik niet mee ging op schoolkamp! Want bij mij op school helpen ze leerlingen waarvan de ouder(s) / verzorger(s) niet iets kunnen betalen terwijl het kind wel mee wilt (ik niet! (-: ). Op een maandag in 2017 in de 2de schoolpauze waren ik, 2 andere jongens uit een andere klas en hun leerkracht die pleinwacht was aan het praten over de kamerindeling. 1 jongen zei dat ik in een appartement kamer indeling moest omdat ik scheten laat! Zijn leerkracht hoorde dat maar ipv dat hij hem er op aansprak lachde hij gewoon! Nou ja zeg! )-: en hij zei niet eens sorry. Ik heb hem niet verraden bij mijn leerkracht  (ik vertelde toen aan mijn leerkracht 'waarom ik niet mee wil'). Maar echt! Ik hoef die jongen nooit meer te zien! Had ik zelf zo iets. Hij heeft ook daarna nooit meer iets tegen mij gezegt behalve toen ik gevulde koeken uitdeelde op mijn laatste schooldag toen zei hij dankje wel :p
Nja
Nja

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen