Het Blooper-topic
5 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Het Blooper-topic
Hallo allemaal!
Dit is Het Ultieme Blunder topic!
Iedereen maakt weleens fouten, en zijn er sommige van jou echt een giller?
Deel het met ons in dit topic.
Wanneer stond jij ooit eens echt voor aap?
Dit is Het Ultieme Blunder topic!
Iedereen maakt weleens fouten, en zijn er sommige van jou echt een giller?
Deel het met ons in dit topic.
Wanneer stond jij ooit eens echt voor aap?
Re: Het Blooper-topic
Ik sloopte de neus van de hondenknuffel van mijn broertje.
De dader is nooit gevonden.
De dader is nooit gevonden.
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Ik dacht dat ik te oud was voor winx club en gooide mijn DRIEJAARSE COLLECTIE van winx tijdschriften weg... Ik heb er nu echt spijt van
Sirena- Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 22
Sirena schreef:Ik dacht dat ik te oud was voor winx club en gooide mijn DRIEJAARSE COLLECTIE van winx tijdschriften weg... Ik heb er nu echt spijt van
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt!
Admin schreef:Ik ging weleens vroeger met sokken in bad
Oh wauw herkenbaar Ik stap wel eens met sokken de douche in
Tijdens de les bio, was de klas echt heel luid.
Ik had een leeg flesje water, ik dacht dat ik de skills wel had voor het in de vuilbak te kunnen gooien. Totaal niet dus, iedereen was ineens stil toen ik keihard miste en iedereen naar mij keek want het maakte echt veel lawaai. Mijn lerares (die ook gym gaf) gaf het flesje terug aan mij en zei: En nu tegoei! Ik gooide dus opnieuw en het was gelukkig raak anders zou het echt genant gaan worden als ik steeds miste
Ik had een leeg flesje water, ik dacht dat ik de skills wel had voor het in de vuilbak te kunnen gooien. Totaal niet dus, iedereen was ineens stil toen ik keihard miste en iedereen naar mij keek want het maakte echt veel lawaai. Mijn lerares (die ook gym gaf) gaf het flesje terug aan mij en zei: En nu tegoei! Ik gooide dus opnieuw en het was gelukkig raak anders zou het echt genant gaan worden als ik steeds miste
Ik heb een slecht evenwicht waardoor ik vaak zonder reden tegen muren aanval.
En ja, op school is dat echt erg.
Ik knuffel graag muren.
En ja, op school is dat echt erg.
Sandra schreef:Ik heb een slecht evenwicht waardoor ik vaak zonder reden tegen muren aanval.
En ja, op school is dat echt erg.Ik knuffel graag muren.
Zonder reden? Je bent gewoon letterlijk een spring in het veld
Verteld op Skype.
Een spring in de watte
Mijn voeten houden gewoon niet van lopen
Mijn voeten houden gewoon niet van lopen
Ik heb weleens een blooper meegemaakt op Sirenix-winx
dat ik perongeluk foto's in verkeerde links had gedaan
dat ik perongeluk foto's in verkeerde links had gedaan
Verkeerde links?
Er was zo een keer dat mijn Engels leraar aan iedereen vroeg of die zijn boeken bijhad. Liep ik hem zo voorbij omdat ik ze toch altijd meeneem. Kijkt hij me zo heel streng aan en vraagt hij zo aan mij of ik mijn boeken meehad. Zeg ik zo 3 keer 'Ja, die heb ik'. Maakt hij steeds van die gebaren alsof hij me niet kon horen. Moest ik in het Engels antwoorden! Nou, hij heeft zichzelf meer voor schut gezet met die gebaren dan ik die bijna begon te schreeuwen...
Er was zo een keer dat mijn Engels leraar aan iedereen vroeg of die zijn boeken bijhad. Liep ik hem zo voorbij omdat ik ze toch altijd meeneem. Kijkt hij me zo heel streng aan en vraagt hij zo aan mij of ik mijn boeken meehad. Zeg ik zo 3 keer 'Ja, die heb ik'. Maakt hij steeds van die gebaren alsof hij me niet kon horen. Moest ik in het Engels antwoorden! Nou, hij heeft zichzelf meer voor schut gezet met die gebaren dan ik die bijna begon te schreeuwen...
Oh, ik weet iets leuks.
Een hele lange tijd geleden dacht ik altijd dat een reisje naar de zon betekende om letterlijk naar de zon te gaan.
Ik dus zo fantaseren over mensen in een bus die dan zo van heel dicht bij de zon verbranden en ook over hoe ik in die bus zou zitten wanneer ik groot was.
De bus was een ruimteschip.
En ik zo denken dat onze technologie echt al zover vooruit was gegaan dat dat mogelijk was.
Ik heb teveel fantasie.
Een hele lange tijd geleden dacht ik altijd dat een reisje naar de zon betekende om letterlijk naar de zon te gaan.
Ik dus zo fantaseren over mensen in een bus die dan zo van heel dicht bij de zon verbranden en ook over hoe ik in die bus zou zitten wanneer ik groot was.
De bus was een ruimteschip.
En ik zo denken dat onze technologie echt al zover vooruit was gegaan dat dat mogelijk was.
Ik heb teveel fantasie.
Ik pakte één keer een verkeerde fiets terwijl mijn eigen ernaast stond iedereen keek zo verbaast. genant!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Oh, ik zei ooit een keer tegen mijn vriendin 'Daar staat mijn fiets!'
Wees ik naar de verkeerde.
En ze keek me aan.
Wees ik naar de verkeerde.
En ze keek me aan.
Ik vergeet weleens de prullenbak zakken op mijn werk.
En oh, je wilt niet weten wat mijn collega's dan gaan doen
Dan ben ik opeens minder dan hun, alleen omdat IK DINGEN VAKER VERGEET
En oh, je wilt niet weten wat mijn collega's dan gaan doen
Dan ben ik opeens minder dan hun, alleen omdat IK DINGEN VAKER VERGEET
Als ik me verslik door het lachen, klinkt het als GAGAGAGAGAAA
Ik typte bijnpijn ipv beenpijn
Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Ik stak mezelf met een pak chocomel in mijn ribben. Oh oef
Sandra schreef:De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Auw
Ik heb een keer moeten overgeven uit het raam van de auto van de ouders van mijn vriend
Oh ieuw zat het toen niet op de autodeur?Kyana schreef:Sandra schreef:De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Auw
Ik heb een keer moeten overgeven uit het raam van de auto van de ouders van mijn vriend
Ik typte net sappeend ipv spannend.
Sandra schreef:Oh ieuw zat het toen niet op de autodeur?Kyana schreef:Sandra schreef:De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Auw
Ik typte net sappeend ipv spannend.Ja, sap eend.
Nee, maar het was dan ook nog voor de garage van zijn oma
We kwamen net terug van een verjaardag feesje dus dat gaf al helemaal een slechte indruk
Oh iekKyana schreef:Sandra schreef:Oh ieuw zat het toen niet op de autodeur?Kyana schreef:Sandra schreef:De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Auw
We kwamen net terug van een verjaardag feesje dus dat gaf al helemaal een slechte indruk
Ik gaf een keer over toen ik aan het douchen was (ik was ziek) oh dat deed zo een pijn Ja, overgeven doet pijn
Sandra schreef:Oh iekKyana schreef:Sandra schreef:Oh ieuw zat het toen niet op de autodeur?Kyana schreef:Sandra schreef:De kip lag gewoon zogenaamd begraven onder de saladeKyana schreef:Ik moest een op mijn werk kipsalade maken, ik gooide da salade op het bord en realiseerde dat ik de kip vergeten was
Auw
Ik gaf een keer over toen ik aan het douchen was (ik was ziek) oh dat deed zo een pijn Ja, overgeven doet pijn
Oh iew
Ik geef meestal wel netjes over in de wc als ik ziek ben, op die ene keer na en ook een keer op de grond.. (Dat was dezelfde dag)
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 1 van 8
Permissies van dit forum: