Wat doe jij vandaag...?
+2
Rika
Nja
6 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat doe jij vandaag...?
Ooh dat is ook vriendelijk! Eergisteren bij de kerstviering zei ik Hloria en Gloria (G zoals in go) en niet Gloria (g/ch klank in het Nederlands) Hahaha zo´n vergelijking is er in het Oekraiens en Russisch! Γ in het Russisch een G klank (zoals in go) en in het Oekraiens een H klank!Sandra schreef:Mijn moeder vind het ook niet fijn als mensen 's avonds laat (in het donker) aanbellen vanwege de kerstdagen
Dan doet ze dus ook niet open
Vandaag eten gemaakt en huis schoongemaakt voor mijn oma die zo komt met kerst
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Vandaag naar de bioscoop geweest! En de film ´Trolls´ gekeken! Leuke film! Toen de film klaar was even middag geluncht!
Vandaag Sailor Moon Crystal S3 afgekeken (HET WAS ZO GOED) en getekend
Sandra- Aantal berichten : 1991
Vandaag met een kennis van me bij mijn vorige stage plek geweest, vanwege mijn verjaardag! En daar even wat gegeten en gedronken. En ja ik ga het eindelijk zeggen hoor! Ik ben op Prezi bezig geweest met een presentatie stuk over *Winx Club*! Ik deed dit omdat Sandra er over had over Spreekbeurt houden over Winx Club. Bij Wat zou jij doen als topic! En toen kwam/dringde dit idee tot me door! En nu is het tot LEVEN! Bedankt Sandra! Ik zelf heb geen spreukbeurt en ga het ook niet doen maar als iemand op het forum (of Sandra) het wil gebruiken voor 1 of andere presentatie of wat dan ook vind ik het PRIMA! Daar voor heb ik hem gemaakt! Als de credits wel naar mijn gaan! Op Prezi is mijn naam Nja Je, en dan vind je hem!
Ohhh Nja dat is zo leuk
Idd, waarom kan je niet gewoon je presentatie houden over een (animatie)serie?
Ok als ik ooit iemand hoor klagen 'ik weet niet waar ik mijn presentatie over moet doen' heb ik wel wat ideeën
Vandaag heb ik een ei gebakken zonder te falen (helaas stond het vuur weer te hoog en werd die een beetje te donker)
Ok als ik ooit iemand hoor klagen 'ik weet niet waar ik mijn presentatie over moet doen' heb ik wel wat ideeën
Vandaag heb ik een ei gebakken zonder te falen (helaas stond het vuur weer te hoog en werd die een beetje te donker)
Oohh smakkelijk hoor! Vandaag ging ik tijdens de folders rondbrengen opnieuw de deuren langs die de vorige keer niet thuis waren! De meesten deden wel open en gaven geld aan mij:) (op een paar huizen na ) En 2 belde ik opnieuw aan en de deur ging weer niet open (zijn ze doof of negeren ze mij! ) maar goed ik heb weer wat centjes bij gekregen! En daarna vuurwerk afgestoken, en daarna aftellen tot 2017! En daarna lekker uitslapen! Poooeehh!Sandra schreef:Ohhh Nja dat is zo leuk
Vandaag tv gekeken, geld gestort bij de ´ING´ (Me spaar pot was best wel vol! ), en op het forum komen!
Verder getekend, chocola gegeten, in mijn eentje thuis gefeest (wat doe je anders als je alleen thuis bent XD) en gedroomd over patat (ik wilde eigenlijk weer zelf patat bakken totdat ik hoorde dat wat we vandaag gaan eten al bekend was)
Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!
Nja schreef:Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!
Maar het zijn toch ook 3 verschillende personages?
Ik heb gedroomd over chocola
Sandra schreef:Nja schreef:Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!
Maar het zijn toch ook 3 verschillende personages?
Ik heb gedroomd over chocola
Vandaag waren er bonbons op mijn werk getrakteerd door een juf.
Oh ze waren zo lekker Een hemel in mijn mond
Vandaag ben ik emotioneel geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht!
Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht!
*dikke knuffel van mij*
Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht!
Aaawwh zo toevallig
Vandaag een zware dag gehad maar het is voorbij
toevallig * (nieuwsgierig!) * ikSandra schreef:Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht!
Aaawwh zo toevallig
Vandaag een zware dag gehad maar het is voorbij
Aaaah het leven is zwaar...
Nee haha het examenjaar is gewoon zwaar
Iedereen vraagt zoveel van me
VANDAAG laatste gymles ooit gehad MUHAHA
Nee haha het examenjaar is gewoon zwaar
Iedereen vraagt zoveel van me
VANDAAG laatste gymles ooit gehad MUHAHA
Vandaag precies 5 jaar geleden mijn 1e dag op de school waar ik nu zit! (Andere locatie) en daar was ik over aan het denken! *herinering*
Eergisteren met mij begeleding Brugklas gekeken, en we zaten te praten over de serie. Ik zei zo van dat ik soms plotgaten in zie! En we denken allebij dat de verhalen die ingestuurd zijn korter duren op tv dan dat ze ingestuurt zijn! Maar dat ze het op tv inkorten want ja tijd is geld! Dat deed ik dus.
Vandaag met burgerschap gingen we in duo/drie tallen vertelen welke partij wij/hun het beste vinden! Ik en een andere jongen koos voor D66 (Eerst was ik voor Pvda), omdat ik vind dat het makkelijker moet worden voor het onderwijs en de leerkrachten (die soms meer werken dan dat ze verdienen! )
Das dan toevallig en raar. Ik heb ook een keer de makers van Brugklas, Totally Spies gemailt (Marathon Media en Tuvalu Media) en dat zijn ook bedrijven die zoveel berichtjes krijgen en daar kreeg ik wel toevallig antwoord op mijn email! Ik las ergens een keer dat Italianen ongeorganiseerd zijn ofzo dus mischien ligt het daar aan? *Toeval*Admin schreef:Nou, je hoeft geen e-mail te verwachten van Rainbow, en echt niet zo snel zoals vandaag.
Het is een bedrijf. En zei krijgen zoveel berichtjes.
Laatst aangepast door Nja op vr maa 24, 2017 10:24 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : bedoeling)
En wat hadden ze geantwoord?Admin schreef:Georganiseerd?
Ik vroeg een keer aan Rainbow of Nabu terugkwam, haha XD
Survivalen op school zonder elektra Nou dat gaat wel moeilijk een beetje maar ik heb me er wel uitgered alleen zei mijn leerkrachten uit mijn klas tegen elkaar dat sommige anders doen en druk van worden en ze hadden het over een meisje uit mijn klas vooral! Niet over mij gelukkig en hoop ik ook! We speelde Uno! Hopelijk is het allemaal weer gemaakt maandag! Hopelijk gebeurt dit niet weer op school dit is de 1e keer en ik hoop ook de laatste keer! En de leerkrachten konden niks drinken van de automaat dus ging een juf haar man bellen om koffie/thee te brengen en dat kwam uit zo´n thermoscan en zo´n oudewertse theepot!
Vandaag een dagboek gekocht bij de Bruna! Zo kan ik lekker alles schrijven wat me dwars zit of wat ik wil delen! Mijn dromen, en hopen, wensen, emoties en nog meer! En @Sandra je hebt gelijk! Een dagboek is inderdaad privé! Wat je vertelde bij blooper topic! Maar had jouwnes wel een slot dan? Trouwens?
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: