Wat doe jij vandaag...?
+2
Rika
Nja
6 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat doe jij vandaag...?
Vandaag heb ik minecraft filmpjes gekeken met roze schapen
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Sandra schreef:Kyana schreef:Minecraft gespeeld en vanavond ga ik naar een fuif na een dikke maand nog eens
SPEEL JE MINECRAFT
Jaa sinds kort, had het vroeger wel eens geprobeerd maar ik vond het toen niet echt iets :p
Kyana schreef:Sandra schreef:Kyana schreef:Minecraft gespeeld en vanavond ga ik naar een fuif na een dikke maand nog eens
SPEEL JE MINECRAFT
Jaa sinds kort, had het vroeger wel eens geprobeerd maar ik vond het toen niet echt iets :p
IK SPEEL OOK
*eindelijk iemand*
Sandra schreef:Kyana schreef:Sandra schreef:Kyana schreef:Minecraft gespeeld en vanavond ga ik naar een fuif na een dikke maand nog eens
SPEEL JE MINECRAFT
IK SPEEL OOK
*eindelijk iemand*
Speel je computer of andere console?
Computer!
Werkt voor mij het prettigst tenzij ik heel veel moet klikken *akuch net teveel minecraft minigames gespeeld*
Werkt voor mij het prettigst tenzij ik heel veel moet klikken *akuch net teveel minecraft minigames gespeeld*
Sandra schreef:Computer!
Ik ook ik speelde eerst op de xbox bij mijn vriend maar ik wou het spel zelf ook hebben en heb geen xbox dusja
Kyana schreef:Sandra schreef:Computer!
Ik ook ik speelde eerst op de xbox bij mijn vriend maar ik wou het spel zelf ook hebben en heb geen xbox dusja
Maar het is zo leeuuukkk
Laatste dag in cuxhaven nu in cafe en vanavond ofzo op visite bij bovenburen van mijn familie.
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Nadenken over wat ik na het examen ga doen *laatste jaar op middelbare school*
Morgen opnieuw voor mijn theorie rijbewijs gaan... ik was vorige keer niet door en heb met school geen tijd gehad voor opnieuw te gaan (Dat is echt al een half jaar geleden geweest)
Kyana schreef:Morgen opnieuw voor mijn theorie rijbewijs gaan... ik was vorige keer niet door en heb met school geen tijd gehad voor opnieuw te gaan (Dat is echt al een half jaar geleden geweest)
En geslaagd!!
Kyana schreef:Admin schreef:GEFELICTEERDDDDD
Nu kan ik de weg onveilig maken
Ja zo zou ik ook zijn
En precies daarom wil ik mijn rijbewijs
Vandaag helemaal niks..... ik heb er enorm van genoten na 3 dagen werken zonder pauze of zitten, mijn voeten doen zo een pijn
Stressen over school maar mijn rug heeft het overleefd
Ik heb vandaag voor het eerst openbaar gelivestreamd
Laat zien! Was het op yt?Sandra schreef:Ik heb vandaag voor het eerst openbaar gelivestreamd
Tecna14 schreef:Laat zien! Was het op yt?Sandra schreef:Ik heb vandaag voor het eerst openbaar gelivestreamd
Jaaa op yt
Maar als ik klaar ben maak ik de video weer prive, denk niet dat iemand 2 uur even gaat inhalen
Mssn dat ik morgenmiddag weer kan
Vandaag had ik de jaarlijkse "Intertoys" boekjes bezorgt die altijd in september-oktober komen. Normaal gesproken bezorg ik alleen de folders van Armada op zaterdag. Maar goed de bedoeling is om de "Intertoys" boekjes appart te bezorgen omdat ze iets dikker zijn dan een folder Je mag om deze reden dan ook tot dindsag bezorgen naast zaterdag/maandag. Maar op maandag & dinsdag kan ik niet want ben om 4 uur thuis en heb echt geen zin om dan nog zo'n 4 uur tijd aan folders te besteden! Maar het verdiend wel wat MONEY bij hoor!
Dromen over mijn tijd na het examen
Vandaag met de grote pauze meegelopen met een pleinwacht die alleen dinsdag middag pleinwacht heeft! Ik en een andere leerling uit mijn klas zatten met haar rondjes te lopen en te kletsen blabla.. Maar men wat had zij het druk! Ze moest 3x mensen aanspreken en 1 meisje moest ze wel 3 keer aanspreken omdat ze blijkbaar aan andere zat en de juf waarschuwde haar! Ik stond erbij en toen bijna aan het einde van de pauze zei ik tegen die pleinwacht: Nou je kunt wel een documantaire maken! Ofzo. En zei zei" Ja inderdaad!
Anderhalf uur gedaan met de "Intertoys" boekjes bezorgen.
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: