Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?) Empty Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?)

Bericht van Admin wo sep 21, 2016 6:51 pm

Klets hierover de Update van 21 September 2016:

Hallo, welkom terug. Je ziet het goed. We zijn weer
terug met een nieuwe Update over verkeerd begrepen karakters in Winx Club.
Voor de mensen die niet wete waar dit precies overgaat:
In deze nieuwe reeks wil ik wat karakters in de Winx Club show gaan bespreken
en hun situaties of gedrag die we misschien verkeerd hebben begrepen, zoals
sommige schurken. Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Afgelopen Maandag hebben we het al over Tritannus gehad.
Deze keer gaan we het hebben over Darcy, en waarom we haar misschien verkeerd hebben begrepen.

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?) 19qh3a
Op het eerste gezicht lijkt het een beetje raar. Hoe kun je nou een schurk
verkeerd begrijpen? Ze zijn meestal puur slechtheid, en willen alleen maar kwaad doen
en de wereld veroveren. Maar wat als er nou meer achterzit?
Heb je soms al eens nagedacht waarom De Trix nou boos zijn, en vooral Darcy?

Darcy, staat bekend als de tweede heks van de Trix, ze staat ook bekend onder vele namen
als de Koningin van de Duisternis, Heks van Ilussies, en Lady of Darkness.
En de stiefzus van Stormy en Icy. Samen vormen ze een trio van heksen
die graag het leven van anderen zuur willen maken en een haat aan feeën hebben
en vooral de Winx. Heb je al eens opgemerkt hoe anders Darcy is, integenstelling van haar zussen?
Ze is veel kalmer, en minste kwaadaardig, integenstelling van Stormy die heel aggressief kan zijn en Icy die altijd een kortlontje heeft.
Ze is ook de liefste voor haar zussen, in De Winx Club Strips is gezien dat Darcy
zelfs bezorgd was om haar andere Trix-zussen. Ze richt ook het minste schade aan!
Waarom is dat eigenlijk? Misschien houdt ze gewoon van om haar tegenstanders
langzaam te zien lijden onder haar spreuken. Of misschien wilt ze niet eens slecht zijn!
Maar wilt ze tegelijkertijd haar familie ook niet teleurstellen.
In feite, wou ze eigenlijk niet samenwerken met Tritannus, maar dat deed ze maar wel zodat ze niet in de gevangenis hoeft te zitten.
En wat kan zij er aan doen dat ze zulke duistere krachten heeft? Ze zit met ze opgescheept.

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?) 350t94w

Zoals ik al zei, was Darcy altijd anders geweest, en minder kwaadaardig,
en wilt ze misschien niet eens slecht zijn dan andere Trix heksen.
Bijv, in Seizoen 1 toen De Trix Alfea binnenvielen om het feest te bedreven,
voordat ze een vloek op de verassingseieren brachte, maakte Darcy er een open,
waaruit vlinders kwamen. Integenstelling, van Icy en Stormy die ervan walgte,
vondt Darcy ze eigenlijk wel mooi!
Hun verblijf in het lichtrotsklooster in Seizoen 2, leek Darcy niet erg te vinden.
Terwijl Icy en Stormy zich kapot zaten te ergeren. Darcy fantaseerde zelfs over een verliefd koppel.
Ze sprak zelfs de woorden uit ’Jong en verliefd zijn’ met een zucht.
Alsof... ze zelf al iemand op het oog heeft..
Maar dat haar lot als lid van De Trix en haar Duistere krachten, haar weghouden
bij wie ze zielsveel van houdt. En dat is: Riven.
Darcy wilt niet slecht zijn, ze wilt bij Riven zijn. In feite, waren Darcy en Riven
al aan het daten voordat Musa kwam. Misschien is Darcy boos op Musa en De Winx omdat
ze haar liefde heeft ingepikt, en hun wel gelukkig zijn in de liefde.
Maar ze bang is om erover te praten met mensen, zoals haar
zussen, omdat ze al weet dat ze keihard wordt uitgelachen
als ze vertelt dat ze verliefd is op één van de goederikken.
Het is wel duidelijk dat Darcy en Riven een diepe connectie hebben, vooral in de oudere Seizoenen, gaf Darcy hem de mogelijkheid
om telepatisch met haar te communiceren.
Ze gebruikte hem zelfs voor haar plannetjes door hem onder hypnoze te zetten.
Hij redde Riven zelfs in Seizoen 1 toen zijn windrijder de controle verloor.

Dat kan misschien betekenen dat Darcy en Riven een soort geheime relatie hebben.
Zoals, dat er altijd een persoon is die ze niet probeert te raken tijdens
een gevecht en dat is Riven! Dat kan misschien dan ook verklaren waarom Riven altijd zo raar deed tegen Musa,
en hun relatie nooit werkte, Riven hield nooit van haar! Hij houdt alleen van Darcy!
Maar ze moeten de affaire noodgedwongen geheim houden. Maar ze weet dat het nooit echt wat zal worden.
En niemand zal haar ooit serieus nemen.

Ze is niet zomaar een heks. Ze heeft heel veel liefde om te geven. Ze wilt ook gelukkig zijn met een liefde en
een echte relatie. Ze is niet echt slecht. Ze is gewoon boos dat niemand haar liefde voor Riven begrijpt, en het doet haar pijn om te zien
dat andere meiden, zoals De Winx wel gelukkig kunnen zijn in de liefde. En dat haar krachten en haar lot als één van
De Trix haar weghouden bij, de ware.

Dit was het gespreksonderwerp weer voor vandaag.
Hopelijk vonden jullie Deel 2 ook interessant, en begrijpen jullie nu
waarom we al die tijd Darcy gewoon verkeerd begrepen hadden.
Ben je het er mee eens of oneens?
Laat me jouw commentaar weten in het Gastenboek of het Forum Topic.
Als jullie dit deel ook zo leuk vonden, zal ik er nog meer maken van andere karakters uit Winx Club
en zoeken naar conclusies waarom we hen ook verkeerd begrepen hebben.
De volgende Update van Vrijdag zal over vergeten karakters gaan in Winx Club.
Verheug je dan maar alvast op Vrijdag!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?) Empty Re: Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?)

Bericht van Nja wo sep 21, 2016 9:56 pm

Zo heb ik het nooit eerder bekeken maar tot dat jij dit allemaal schreef! Shocked Naar mijn mening vind ik dat: Darcy en Riven wel een goed stel waren integenstelling tot Musa! Ik vind dat Musa en Riven wel vaak een groot dipje hadden om het zo te zeggen! Musa werd wel snel boos op Riven terwijl Darcy juist meer aandacht geeft voor zijn karakter eigenschappen enzo..! Ik zelf vind ook wel goed dat Riven, Musa afstand met elkaar namen na zoveel dipjes ja! Maar het zou nog mooier geweest zijn als Riven dan Darcy zou nemen en dat ze het aan Musa uitgingen leggen zonder dat Darcy magie ging gebruiken en gewoon in gesprek ging met Musa! Dan heeft Darcy tenminste ook nog iets voor haar zelf waar ze van kan genieten in plaats van alleen maar zich zelf te manipuleren om met Icy en Stormy meetedoen om in strijd te gaan met de Winx. Ik vind haar ook wat anders dan Icy en Stormy. Ze moet gewoon zogenaamd een prive leven krijgen in seizoen 8. Kan ze ook eens aandacht geven aan haar eigenzaken ja! Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?) Empty Re: Winx Club: Hebben we Darcy soms verkeerd begrepen? (Hebben Darcy en Riven een geheime affaire?)

Bericht van Admin vr sep 23, 2016 2:59 pm

Je haalt de woorden uit me mond Very Happy
Admin
Admin
Admin

Bericht van Nja ma sep 26, 2016 7:35 pm

Admin schreef:Je haalt de woorden uit me mond Very Happy
JAA! Laughing Very Happy
Nja
Nja

Bericht van Nja vr okt 20, 2017 11:47 am

Alleen dat met die race in aflevering 8 was met opzet van de trix gedaan! Maar ik zie wel meer over1komsten met Darcy & Riven (ipv Musa). Musa en Riven zijn te verschillend. Soms lijkt het net alsof Musa een kort lontje heeft met Riven. Icy & Stormy zijn idd bezig met wedstrijdjes. Icy neemt alleen een vriend omdat die machtig is. Ze lijkt soms een slet (sorry daarvoor). Eerst wilt ze Valtor dan Darkar, Tritanus. Maar nee hoor Braffilius niet! (Te dom zeker). Ze wil meer mooier lijken dan dat ze is. Wel goed om te zien dat 1 van de Trix ook een prive leven hebben ipv alleen de Winx en dat hun achter de Winx aan gaan!
Nja
Nja

Bericht van Admin vr okt 20, 2017 2:36 pm

Musa en Riven zijn niet verschillend, ze lijken teveel op elkaar.
Dat is het probleem in deze relatie met hun.
Musa heeft iemand nodig met niet dezelfde persoonlijkheid,
maar wel dezelfde interesses (zoals Andy en Orlando).
Musa en Riven hadden dezelfde achtergronden, ze horen
elkaar daarin juist te steunen. Maar in Musa en Riven's geval
werkt dat niet voor één of andere reden.
Musa had geen kort lontje. Riven had het kortste lontje van allemaal!
Waarom verwijt iedereen Musa meteen, als ze boos wordt
op Riven? Evil or Very Mad
Admin
Admin
Admin

Bericht van Sandra do nov 02, 2017 9:24 pm

Admin schreef:Musa en Riven zijn niet verschillend, ze lijken teveel op elkaar.
Dat is het probleem in deze relatie met hun.
Musa heeft iemand nodig met niet dezelfde persoonlijkheid,
maar wel dezelfde interesses (zoals Andy en Orlando).
Musa en Riven hadden dezelfde achtergronden, ze horen
elkaar daarin juist te steunen. Maar in Musa en Riven's geval
werkt dat niet voor één of andere reden.
Musa had geen kort lontje. Riven had het kortste lontje van allemaal!
Waarom verwijt iedereen Musa meteen, als ze boos wordt
op Riven? Evil or Very Mad

Ik vind Musa altijd als een soort moeder-figuur overkomen (sinds ze wat volwassener is geworden) en wanneer ze dan boos wordt op iemand of Riven, dan voelt dat zo uitkarakter Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: