Plotgaten (Niet verfilmd)
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Plotgaten (Niet verfilmd)
Nja schreef:s1 lijkt op 2-3, 4 is een tussen in, 5, 6 en 7 lijken op elkaar. Waarom is seizoen 4 tussen inAdmin schreef:Seizoen 1 had ook een andere stijl als de animatie in de Seizoenen daarna.
Haha tja S4 zit ook precies tussen de 1e en 2e film in
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Bewust de sjaak van de schurk
In Totally Spies zijn er soms schurken die 1 van de spies uitkiest als de sjaak. Want:
*Clover is de sjaak altijd als het om mannen en verzorging gaat. Behalve bij De ideale man en schoonheid zit van binnen en kwade valentijns dag, sterrenslag etc..
*Sam is de sjaak als het gaat om bewegen, sport. Power Yoga en Spion Gladiatoren etc..
*Alex is de sjaak als het om dieren en denken gaat. Dat zie je terug bij hoezo hoofdkrimpen en Alex wordt geschoolt.
Is dit bewust vanwege hun persoonlijkheid. iemand ook dit opgevalen.
In Totally Spies zijn er soms schurken die 1 van de spies uitkiest als de sjaak. Want:
*Clover is de sjaak altijd als het om mannen en verzorging gaat. Behalve bij De ideale man en schoonheid zit van binnen en kwade valentijns dag, sterrenslag etc..
*Sam is de sjaak als het gaat om bewegen, sport. Power Yoga en Spion Gladiatoren etc..
*Alex is de sjaak als het om dieren en denken gaat. Dat zie je terug bij hoezo hoofdkrimpen en Alex wordt geschoolt.
Is dit bewust vanwege hun persoonlijkheid. iemand ook dit opgevalen.
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Dat van Clover en Alex viel me wel eens op
Maar van Sam wist ik het niet
Het lijkt me inderdaad vanwege hun persoonlijkheden
Maar van Sam wist ik het niet
Het lijkt me inderdaad vanwege hun persoonlijkheden
Sandra- Aantal berichten : 1991
Cherie en Cara wel of niet uit Poppixie kwamen naar de Winx wereld.
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» We denken niet genoeg aan de Aarde (Deel 2) Klimaat-verandering is NIET gedaan door de mens!
» Als het niet kapot is, repareer het dan niet
» Winx Club: Waarom redde Bloom, Nabu niet van de dood? (En Waarom ging Sky niet dood toen hij viel in het magisch archief?)
» Plotgaten van Seizoen 8
» Enchantix Plotgaten
» Als het niet kapot is, repareer het dan niet
» Winx Club: Waarom redde Bloom, Nabu niet van de dood? (En Waarom ging Sky niet dood toen hij viel in het magisch archief?)
» Plotgaten van Seizoen 8
» Enchantix Plotgaten
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: