Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21)

Ga naar beneden

8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) Empty 8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21)

Bericht van Admin ma aug 13, 2018 4:27 pm

Klets hierover de Update van 13 Augustus 2018:

Hallo Winxers!  Very Happy Leuk dat jullie er weer zijn! Je las de titel en je kon
meteen zien waar we het vandaag over gaan hebben: Mysteries.
Vandaag is ons 21ste Deel van deze reeks gaan we het weer hebben
over spannende raadsels, geheimen en Mysteries in Winx Club, de Wereld en TV-series, en meer.
Met weer Mysteries ingestuurd door jullie, fans van de Site  Very Happy
Ik vindt het altijd leuk om te zien welke jullie insturen (dus blijf ze insturen!)
Maar niet alleen dat  Wink Ik heb vandaag ook weer Mysteries uit bekende Games
en Mysteries over de Spin-Off World of Winx die onopgelost zijn!
Dat klinkt weer als mooie start van de week, vindt je niet?
Verder hoef ik denk ik niks uit te leggen, haha. Na 21 Delen zijn jullie
wel bekend met alles. Laten we beginnen met de 8 Mysteries & Veel lees-plezier!

8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 1-4
1) World of Winx-Mysterie: Welke Transformatie hadden de Winx voor Dreamix?
We beginnen deze nieuwe lijst meteen met World of Winx Mysterie!
In World of Winx Seizoen 1 leren we dat als de Winx Dreamix willen krijgen,
ze een droom moeten waar maken. Geen makkelijke opgave dus.
Doordat de Winx Annabelle’s droom om te zingen waar maken,
verkrijgen ze de Dreamix-kracht in Alfevering 1 en in Aflevering 2
transformeren ze erin door de poort die ze naar de Droom-wereld zoog.
Maar dan komt de interessante vraag: Welke Transformatie hadden de Winx, voordat ze
Dreamix verdienden? Dat is erg onduidelijk  Sad  De Winx zijn in World of Winx
nog steeds dezelfde feeën als uit Winx Club, dus moeten ze toch een Transformatie hebben
voor Dreamix? Het is niet zo dat toen ze Dreamix kregen
dat ze voor het eerst ontdekte dat ze feeën zijn of dat Dreamix
hun eerste feeën-Transformatie, want daarvoor werdt
al veel getoverd, en waren de Winx eral van bewust dat ze feeën zijn.
En in Aflevering 2 wordt door Layla ook vermeld ’Eens kijken
wat we met onze nieuwe powers kunnen doen’
wat betekend
dat deze Dreamix krachten sterker zijn en nieuwer, dan hun vorige Transformatie.
Maar dat lost nog niet helemaal het Mysterie op, natuurlijk  Razz
Je kunt misschien zeggen dat ze eerst Butterflix of Tynix hadden, want Seizoen 7
was de laatste Winx Seizoen voordat World of Winx uitkwam,
maar dat klopt ook nog steeds niet. Waarom? World of Winx is een Spin-Off,
een serie die los staat van Winx Club. Het is dus geen opvolger van de eerdere Seizoenen,
want het is geen nieuw Seizoen. Het is dus niet mogelijk dat de Winx
een Transformatie zouden hebben uit de Winx Club-series.
Maar wat is die mysterieuze Transformatie voor Dreamix dan? We zullen het denk ik
nooit weten ook..  Sad
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 2-4
2) Wereld-Mysterie: Het Mysterie van de Nazca lijnen:
Het tweede Mysterie gaat over de 80 jaar Mysterie over de Nazca Lijnen,
400 kilometer ten zuiden van de hoofdstad Lima ligt het plaatsje Nazca in Peru.
Om de tekeningen in het zand te zien, moet je in een vliegtuig
stappen om ze goed in de lucht te zien. De tekeningen zijn waarschijnlijk gemaakt door het volk dat grofweg van 200 v.Chr. tot 600 n. Chr. in het gebied leefde. Zo’n driehonderd tekeningen, onder meer van een aap, vogel, lama en hagedis, zijn te zien over een gebied van 450 vierkante kilometer. Maar wat het motief van de tekeningen is, dat is een groot mysterie!
Er zijn veel theorieën over deze Nazca lijnen. Volgens de Amerikaanse wetenschapper Paul Kosok en de Duitse Maria Reiche vormen de tekeningen een astrologische kalender.
Een andere theorie stelt dat de uitgegraven lijnen een landingsbaan vormen voor buitenaardse voertuigen! (Wow, stel je voor dat dat waar is  Shocked ) Weer een ander gelooft dat het een afvoersysteem is voor water in het extreem droge gebied.
De Duitse wetenschapper Markus Reindel leidde het onderzoek Nazca-Palpa Project naar de mysterieuze tekeningen en kwam tot de conclusie dat de lijnen niet bedoeld zijn om van bovenaf te bekijken, maar om doorheen te lopen, als onderdeel van een religieus ritueel.
Twee Britse archeologen liepen een deel van een labyrint in het gebied zelf in een poging om de waarheid achter het mysterie te achterhalen. Ook zij denken dat de tekeningen een religieuze betekenis hadden, maar betwijfelen of  het de bedoeling was om er doorheen te lopen.
Credit: Geen idee.
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 3-4
3) Brugklas-Mysterie: Vindt Max, Selma leuk?
Ingestuurd door: Nja.
Brugklas Aflevering 3 ’Filmkus’ (Seizoen even onbekend) Selma geeft zich samen met Anouk, Max en Mats op voor een toneelstuk in de hoop dat het weer goed komt tussen haar en Mats. Het koppel wordt gespeeld door Mats en Selma.
En als zij uit zouden vallen, dan zijn Max en Anouk het koppel.
Maar Mats is boos en stapt uit het toneelspel, omdat hij het niet leuk vindt
dat Selma hem probeert terug te krijgen. Dus wordt het koppel
Max en Selma. Ze oefenen de scené van de grote kus. Maar
Max en Selma kussen alleen langer door, terwijl Anouk in de deuropening staat van het lokaal. Maar hier begint het mysterie: Waarom kuste Max door, en verzette hij zich niet?  Surprised  Hij zei later wel Sorry, maar het is raar. Want hij heeft verkering met Anouk  Surprised
En het leek niet echt alsof hij de kus met Selma zo erg vondt! Hij zei
zelfs later dat: ’Misschien had ik het wel moeten afkappen, maar dat is wel lastig
als je een knap meisje zoent’
. Zou Max toch iets voor Selma gevoeld hebben?  Surprised
Dat is een groot Mysterie. We zien na die Aflevering ook niets meer van
dat Max haar leuk vindt, dus dat maakt dit raadsel alleen nog maar groter.
Het is was erg uitkarakter moment voor Max, sinds hun twee altijd
heel erg loyaal zijn aan elkaar. Wat was er in die Aflevering dat
hij bleef door zoenen met Selma?  Shocked  We zullen het denk ik nooit te weten komen!
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 4-3
4) Winx Club-Mysterie: Waar zijn Flora’s oorbellen?
Ingestuurd door: Nja.
Flora, de fee van de natuur droeg in de oude Seizoenen vaak grote gouden oorbellen-
ringen in haar oren in Seizoen 1 t/m Seizoen 4. En zelfs in de Specials
in haar Charmix Transformatie (zoals hij daar wordt genoemd).
Maar daarna in Seizoen 5 zijn ze volledig verdwenen! Flora, waar zijn
ze? Heb je ze verloren, of was je er gewoon klaar mee?  Neutral
Dat is een groot mysterie. In Seizoen 4 droeg ze ze alleen in haar Seizoen 2 - 3 outfit,
maar in haar nieuwe Seizoen 4 outfit waren ze plotseling verdwenen  Shocked
En kwamen niet meer terug in Seizoen 5. In Seizoen 6 draagt ze soortgelijke oorbellen,
maar dan in één van Stella’s Gothic kledingontwerpen in Aflevering ’Gebroken Dromen’. Maar daar zijn ze zwart en hebben ze rozen erop, dus dat is nog steeds niet hetzelfde, natuurlijk. Maar daarna.. weer verdwenen  Shocked
En ook in de World of Winx Spin-Off zijn
ze nergens te bekennen. Waarom heeft Rainbow ze eigenlijk weggedaan?
Dat weten we niet en ik denk dat we ze ook nooit meer
teruggaan zien ook..
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 5-2
5) Wereld-Mysterie: Leeft Adolf Hitler nog?
Een man (128-jaar) uit de Argentijnse stad Salta zegt dat hij Adolf Hitler is.
Ik hoef denk ik geen uitleg te geven wie Hitler is, want iedereen kent het wel.
De man heeft aangekondigd dat hij de voormalige nazi-leider Adolf Hitler is en de laatste 70 jaar ondergedoken heeft doorgebracht. In het land zijn nu net allerlei nazi-voorwerpen gevonden, waaronder een buste van Hitler, boxen met vergrootglazen en messen met swastika’s. De Argentijnse autoriteiten gaan ervan uit dat de voorwerpen echt zijn en na de Tweede Wereldoorlog zijn meegenomen door gevluchte nazi’s  Surprised
In een interview met lokale media zei de Duitse immigrant dat hij in 1945 met een vals paspoort Argentinië is binnengekomen. Hij is naar eigen zeggen in de openbaarheid getreden omdat de Mossad (de Israëlische geheime dienst) sinds 2016 niet meer op oorlogsmisdadigers jaagt. De man zegt: ’Ik ben beschuldigd van veel misdaden die ik nooit heb gepleegd’.
Hij gaat nu door het leven als Herman Guntherberg. ’Ik ben neergezet als de slechterik omdat we de oorlog hebben verloren’ zei hij. ’Als mensen mijn kant van het verhaal horen, zullen ze anders naar me kijken’. Hoewel de meeste historici van mening zijn dat Hitler op 30 april 1945 zelfmoord heeft gepleegd in Berlijn, stellen sommigen dat de Führer net als veel andere nazi’s is gevlucht naar Zuid-Amerika. Zo publiceerde Abel Basti in Juli 2016 de herziene versie van zijn boek Hitler in Exile, waarin hij stelt dat Hitler naar Argentinië vluchtte en uiteindelijk in Paraguay belandde  Surprised
Credit: Ninefornews.com.
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 6-2
6) Super Mario-Mysterie: Luigi in Super Mario 64 (N64):
Super Mario is een bekend spel over de rode loodgieter die de prinses
moet redden uit de klauwen van het boze monster. Luigi, zijn broertje
en groene metgezel die hem al helpt sinds 1983.
Super Mario 64 kwam uit in Juni 1996 op de Nintendo 64.
De Game is alweer meer dan 20 jaar oud! En het introduceerde ons
voor het eerst aan de 3D-Animatie. Goed, toch? Niet alles.
Want er was iets raars aan de Game: Geen Luigi!  Shocked
Het karakter die je bestuurde door de hele Game heen was alleen maar Mario.
Maar waar is Luigi gebleven? Nintendo zegt dat hij er niet in is,
maar tot deze dag aan zijn er nog steeds geruchten en theorieën over
hoe je hem kunt vrijspelen in de Game. Dit gerucht begon met
het standbeeld met ster erop dat staat in de binnenplaats van de het kasteel
waar op staat geschreven ’Luigi is Real 2401’ (NL: Luigi is echt 2401)
waarvan veel mensen ervan uitgingen dat Luigi weldegelijk in de Game is!
Er waren wat absoluut absurde theorieen over hoe je Luigi zogenaamd
zou kunnen vrijspelen. Een theorie was dat je 64 coins moest verzamelen
en dan in de fontein springen. Een andere is dat je een konijn moest vangen
en de ingang van de Hazy Maze-Cave ingaan.
Nog een andere was dat je het spel moest spelen met een groene controller.
Een andere gekke theorie was dat 64 keer om de fontein moest rennen (Nee, dat is echt te gek voor woorden  Shocked ). Maar er zit een kern van waarheid in dit gerucht.
Luigi was namelijk gepland om in Super Mario 64 te zijn als een Multiplayer functie,
maar het lukte Nintendo achteraf toch niet om dit waarheid te maken. Maar gelukkig,
verscheen Luigi uiteindelijk wel in de DS versie van Super Mario 64
samen met Yoshi en Wario  Smile  PS: De Luigi is real 2401 was eigenlijk de releasedatum van de Paper Mario Game voor de N64.
Credit: Geen idee.
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 7-1
7) Winx Club-Mysterie: Butterflix in de Ondergrondse Mini-World?
Dit is een Mysterie die ik zelf heb opgemerkt toen in Seizoen 7
aan het kijken was. In de Aflevering 26 ’De kracht van de feeën-dieren’
gaan de Trix naar de ondergrondse Mini-World (de donkerste plek in de Magische Dimensie)
omdat daar de grootste bron van wilde magie is, zodat ze die kracht kunnen verwerven,
en onoverwinnelijk worden. De Winx gaan erheen met Kalshara om Braffilius te redden
uit de klauwen van de Trix - die hem hebben ontvoerd.
Klinkt vrij normaal, toch?  Surprised  Maar er is iets dat niet klopt in deze Aflevering.
Waarom? Zoals, ik al zei gingen de Trix naar de ondergrondse Mini-World, en dat heb ik niet verzonnen. Het werdt namelijk zelf door Icy gezegt dat de plek waar ze zijn
ze vernoemde als ’een Mini-World’. Maar toen de Winx er kwamen
waren ze nog steeds in hun Butterflix  Shocked  Terwijl er volgens de feeën-dieren
van de Winx, je Tynix nodig hebt om de Mini-Worlds te betreden  Surprised  Dus waarom zijn
ze niet in Tynix? Dat is een mysterie. Het is ook raar de Trix en Kalshara
er heen konden, zonder dat ze Tynix hebben. Betekend dat ze er zomaar naar toe kunnen?
Dat zou niet eerlijk zijn tegenover de Winx die er hele nieuwe Transformatie voor moeten krijgen!  Sad  Zelfs de feeën-dieren waren niet in hun geevolueerde en grotere versie.
Als de Winx er ook met Butterflix heen kunnen, waarvoor was Tynix dan?
Of was het gewoon foutje tijdens het schrijven van het script van de Aflevering?
Dat zou ook kunnen, sinds volgens sommige bronnen
de plek in Magix bevindt. Dit is niet eerste keer dat zo een raar voorval voor komt. In Aflevering 15 ’De magische Stenen’ als de Winx terugkomen uit de Edelstenen Mini-World
komen ze terug naar de echte wereld in hun Tynix! Terwijl er eerder werdt
verteld aan ons dat Tynix alleen te gebruiken is in de Mini-Worlds!
8 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-Games-TV-series-Mysteries (Deel 21) 8-1
8 ) Wereld-Mysterie: Bestaat de heilige Graal?
Het laatste Mysterie van deze lijst gaat over: De heilige Graal,
want ja wie kent het niet! Maar bestaat hij echt?  Surprised
Dat is wéér een groot mysterie, natuurlijk!  Razz  Een geheimzinnig voorwerp waar al sinds mensenheugenis naar wordt gezocht. Niet in de laatste plaats, omdat er allerlei krachten aan worden toegedicht, zoals helende en herstellende krachten, het communiceren met God (of de Kennis van God), de mogelijkheid om voedsel te verstrekken, onsterfelijkheid, etc.
Voor veel mensen, met name Christenen is de Graal een schaal of beker waaruit Jezus dronk tijdens het laatste avondmaal en waarin het bloed van God’s zoon is opgevangen toen hij aan het kruis hing. Volgens het verhaal is de Graal vervolgens door Jozef van Arimathea in veiligheid gebracht, alleen is niet overal bekend waarheen. De graal is met name op allerlei plekken in Engeland gezocht, zoals Glastonbury Tor en Roslin Castle. Maar ook op heel andere – en zeer uiteenlopende – plaatsen: in Istanbul, Genua, Valencia en de VS.
Het is zeer de vraag of de heilige graal wel ooit bestaan heeft, vooral omdat de eerste beschrijving pas uit de 7e eeuw dateert. En heeft hij bestaan, dan is het niet waarschijnlijk
dat hij er nog altijd is. Credit: Geen idee.

Dit waren alle 7 Mysteries over Winx Club, World of Winx, de Wereld, Games & TV-series
(dat is een mond vol!  Razz ) Ik hoop dat jullie weer hebben genoten.
Het blijft zelfs na zoveel delen interessant, en je raakt nooit verveeld
als het gaat over onopgeloste Mysteries en raadsels!
Wat vondt jij van de Mysteries uit dit Deel? En wat zijn jouw theorieën?
Laat je mening weten in de reacties (of het Forum-Topic).
Tot de volgende Update!!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum