Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit?

Ga naar beneden

Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit? Empty Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit?

Bericht van Admin vr sep 07, 2018 3:04 pm

Klets hierover de Update van 7 September 2018:

Hey hoi! Leuk dat jullie weer zijn langs gekomen.
Dit is de laatste Update van de week, het is bijna weekend,
laten we de week goed afsluiten met een goede leuke Update!  Very Happy
Deze keer over Bloom & Sky. Ik praat normaal nooit of bijna nooit
over dit koppel (omdat het al aandacht genoeg krijgt in de serie).
Maar voordat ik begin, eerst wat nieuws over Winx gelekt door WinxClubRus:
Rainbow introduceerd de eerste wereldwijde theatershow van Winx Club.
Rainbow en Zen Tiger Live vertegenwoordigen Winx Club Live: Magica, de eerste wereldwijde theatershow gebaseerd op het populaire Winx Club.
Winx Club Live: Magica laat je zien hoe de karakters de fantastische dimensie binnengaan
- Magica. De show bevat hologrammen, speciale effecten, getallen met acrobatiek,  goocheltrucs, illusies en fluorescerende kleuren. De soundtrack bevat veel van de beste hits van Winx Club! De datum van het debuut en de wereldwijde tour is (nog) niet bekend.
Iginio Straffi zei: ’De nieuwe concert project van Winx Club is van hoge kwaliteit met een sterke kracht, in staat om niet alleen kinderen, maar ook volwassenen en gezinnen te vermaken, het aantrekken van een wereldwijd publiek, ontroerend om het hart van de actie
en ze onder de indruk te laten raken, en een onvergetelijke combinatie van acteerwerk en magische effecten’
. Francesco Fiore, Managing Director van Zen Tiger Live, voegde toe:
’We zijn erg blij dat we de mogelijkheid hebben om een ​​live show te creëren over Winx Club en een geweldig team met Rainbow te maken. Magie zal het publiek van alle culturen en talen verbazen, iedereen uitnodigen in een charmante dimensie’.
Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws. Het klinkt veel belovend! Ik ben benieuwd!  Very Happy

Terug naar de Update:
Dit gaat over hoe een detail van het karakter van Sky - een detail dat er sinds het eerste Seizoen is geweest - het einde van de film kapot maakte, en Bloom’s verhaal verknoeide.
Dit argument is niet gemaakt door mij, maar door de eigenaresse van Una di noi Winx
in een artikel op haar Winx Club blog, maar ik was het er mee eens,
en wilde het daarom met jullie delen!Alle credits gaan dus naar haar toe.
Laten we beginnen:

Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit? 1-2
Omdat Seizoen 8 nog ver weg is, en we nu tussen World of Winx en Winx Club Seizoen 7
zitten kunnen we de komende tijd veel hebben over willekeurige dingen
en mijn gedachtes over verschillende momenten in de nieuwe Seizoenen.
Kort samengevat: Nadat Domino was gered, werdt Bloom eindelijk herenigd met haar biologische ouders, Oritel en Marion.
Later kregen we een voorproefje
van haar en Sky's bruiloft (wanneer dat zal gebeuren Rolling Eyes ). Dat is de spreekwoordelijke:
De dode vlieg bederft de zalf. Hun huwelijk. Voor al drie Seizoenen lang
(zelfs de tweede film waar Bloom de kroon op had en een staf in haar hand) impliceerde Rainbow dat Bloom de volgende koningin van Domino zou worden. Sommige fans denken dat zelfs nog steeds. Het is logisch, toch? Want, tja, waarom zou haar rol als laatste prinses anders zo belangrijk zijn?  Razz  Maar ze zal nooit de koningin van Domino worden (en dat zou ze nooit worden). En dat komt door Sky. Waarom?

Omdat hij de prins van Eraklyon is.

Als Bloom met hem trouwt, wordt ze zijn koningin-gemalin, en dan zal ze Domino weer achter laten zonder een erfgenaam. Geen happy end voor het ooit verloren koninkrijk zo  Shocked

Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit? 2-2
Maar, oh wacht! Daphne heeft weer een lichaam!
Heb je je weleens afgevraagd waarom Rainbow in de eerste plaats Daphne weer tot leven heeft gebracht? Misschien voor haar eigen happy end? Of geen reden (want soms werkt Rainbow zo ook  Rolling Eyes ). Of het kan zijn om: in Bloom’s plaats te gaan regeren over Domino!
Dat verklaart haar kroning in Seizoen 6 Aflevering 6 ’Vortex van Vlammen’ en haar huwelijk met Thoren na amper een jaar te hebben gedate (Wie geeft er om relatieontwikkeling? Ze zijn toch zo schattig samen?  Neutral ). Maar zijn er soms ook nog andere oplossing naast dit?
Maar natuurlijk. Una di noi Winx heeft er paar gebrainstormd:
- Oritel en Marion hadden een derde kind kunnen hebben
(Hebben magische wezens een vruchtbare leeftijdsgrens, haha?  Razz )
- Bloom en Sky hadden kinderen kunnen hebben en er een gestuurd om Domino
te regeren toen hij/zij ouder werd. Het zou wel erg lang duren,
maar het zou gewerkt hebben, toch?
- Sky had de troon van Eraklyon kunnen opgeven.

De laatste is alleen iets minder logisch (maar dat zei ze zelf ook  Razz ).
Omdat Rainbow Sky’s gehechtheid aan zijn koninkrijk evenveel opbouwde als Bloom's gehechtheid aan haar rijk. Denk aan alle keren dat hij haar verliet omdat hij koninklijke plichten had om zich aan te houden!  Zijn verhaal gaat eigenlijk meer over een prins zijn dan Bloom’s vriendje, wat goed is omdat het betekent dat hij niet alleen een vriendje is voor Bloom  Smile  Hij heeft dus zijn eigen identiteit daarbuiten. Het zou niet goed hebben gevoeld als hij had opgegeven wat hem uniek maakte!
Dit klinkt misschien een beetje raar van mij (sinds ik tegenstander ben van
dat ze tot leven kwam, maar in de Update over 4 redenen waarom Daphne niet veranderd is praat ik over de goede dingen die het heeft meegelevert!) maar misschien was het terugbrengen van Daphne de beste optie - alweer een nieuw punt voor levende Daphne!  Wink
Ze doet nog steeds wat ze deed toen ze dood was: ze zorgde voor een ’nog lang en gelukkig leven’ voor Bloom. En we weten dat Domino zoveel betekent voor haar, dus het is nog steeds bevredigend om haar de troon te zien pakken.

Heeft Sky Bloom’s verhaal verknoeit? 3-2
Hier is de bottom line. Het plot van de zonder erfgename Domino-plot zou er niet zijn geweest als Rainbow van Sky geen prins had gemaakt. Het belangrijkste deel van zijn karakter brak het verhaal van zijn vriendin - en de schrijvers (en het fanwereld) merkten het niet eens! Dat is waarom je alles in een verhaal niet zomaar kunt nemen voor wat
het lijkt. Soms als je onder het oppervlak kijkt, begin je de scheuren te zien.

Dit was de Update weer voor vandaag over Bloom, en hoe Sky haar verhaal
verknoeide. Nogmaals: Dit argument is niet van mij, maar
uit een artikel van het blog Una di noi Winx. Normaal doe ik dit nooit,
want ik krijg er daarna altijd beetje een slecht gevoel bij (terwijl ik weet
dat als ik een credit geef, het gewoon goed is).
Daarom claim ik niks in dit artikel als de mijne (behalve de link naar mijn artikel dan).
Sorry als de Update wat korter was dan normaal, en de schrijfstijl ervan
wat anders. Dit komt natuurlijk weer omdat het niet door mij is gedaan.
Wat vondt jij van deze Update? Laat je mening weten in de reacties hieronder of het Forum-Topic.
Tot de volgende Update en een fijn weekend!!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum