Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen

Ga naar beneden

Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen Empty Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen

Bericht van Admin wo okt 03, 2018 7:01 pm

Klets hierover de Update van 3 Oktober 2018:

Hey hoi allemaal Winx-fans! Welkom in deze nieuwe Update! Very Happy
Deze Update zou eerst nieuwe Deel over mijn Narcistische ouders worden,
maar toen kwam met een ander idee: wat als ik eens meer ga praten over Seizoen 8
en mijn mening op wat we nu al weten. Dat leek me een beter idee - wanneer
ik de Narcistische ouders-reeks vervolg is nog niet zeker - dus vandaag
ga ik het hebben over Enchantix en Sirenix.
Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen Thumbnail
Want zoals we weten begin dit jaar liet WinxClubRus ons officieel weten - en liet ik jullie weten - dat oude Transformaties Enchantix en Sirenix terugkomen in Seizoen 8.
Omdat het Seizoen het 15-jarige bestaan markeert van Winx Club, dus is het logisch toch dat Rainbow het Seizoen een beetje nostalgisch maakt? Surprised Half. Heel veel fans
gingen uit hun dak toen ze dit nieuws hoorden, ze waren door het dolle heen.
Maar blind voor alle plotgaten en problemen die het eigenlijk gaat brengen.
Geef maar toe: Hoe gaat Rainbow dit ooit uitleggen. Je zult gegarandeerd plotgaten krijgen.
Sirenix en Enchantix kunnen onmogelijk in Seizoen 8 kunnen passen.
In deze nieuwe Update gaan we het dus hebben hoe Enchantix en Sirenix niet passen in Seizoen 8 + welke plotgaten het gaat maken, etc.

Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen 1-1
Laten we het eerst hebben over Sirenix, bekend als de oeroude oceaan-power
van hele Magische Dimensie, en hij komt terug in Seizoen 8.
Maar als eerste: Waarvoor precies? Waarvoor zouden de Winx
ooit weer Sirenix terug moeten krijgen? Waarschijnlijk voor andere oceaan-planeten misschien Surprised
Maar daar komt het probleem al om de hoek kijken: Waarvoor is Starlix dan?
Waarschijnlijk om in het heelal te kunnen overleven en ademen - een stom excuus Neutral
Maar dat kunnen ze toch al met hun ruimteschepen? En het is nooit ergens gezegt dat feeën niet kunnen ademen in de ruimte. Ze hebben toch magische krachten? In de oude Seizoenen om te overleven gebruikte ze tactieken om te overleven, zoals de bekende luchtbubbel.Dit voelt weer alsof hun handjes worden vast gehouden Neutral Wat is het nut van Starlix dan?
Als Butterflix, Enchantix, en Sirenix terugkomen, waarvoor is hele nieuwe Transformatie nodig dan? Ze kunnen toch met hun magische krachten overleven in het universum?
En wat hebben Enchantix en Sirenix te maken met space? Het past totaal niet in het verhaal,
vooral met het redden van de sterren! Ik weet dat het jubileums Seizoen is, maar het klopt nog niet, en ik wil niet dat logica wordt opgeofferd om te fans te pleasen,
want ik heb het gevoel dat Rainbow dit alleen maar doet voor de fans Rolling Eyes

En mijn andere grote vraag is: Hoe gaan de Winx, de Sirenix precies weer terugkrijgen?
In Seizoen 5 kregen de Winx de oceaan-transformatie door een lange zoektocht
op te lossen met drie Juwelen, Zelfvertrouwen, Moed, en Empathie.
Ga me a.u.b niet vertellen dat de Winx die weer helemaal moeten doorstaan!
Wat ik denk dat ook niet gaat gebeuren, want dat zou het space-thema verknoeien, natuurlijk
en geen tijd meer over zijn in de 26 Afleveringen van het Seizoen Shocked
Dan is er nog twee andere opties:
- Het wordt de Winx gegeven - door iets of iemand.
- De Winx kunnen weer terug veranderen in oude Transformaties.
Ik haat vooral de eerste optie het meest: Dat
betekend dus dat de zoektocht in Seizoen 5 voor niks is geweest
als het hen gewoon nu wordt gegeven - want daar ben ik bang voor Shocked
En het is vrijwel onmogelijk dat ze terug veranderen in Sirenix,
sinds ze die in Seizoen 6 zijn kwijt geraakt.
Maar daarover kom ik later nog eens terug.

Hoe gaat Rainbow Butterflix, Starlix, Sirenix en Enchantix in 26 Afleveringen plaatsen?
Ik haat het idee van zoveel Transformaties in een Seizoen.
Dat wordt veelste choatisch en druk! Rolling Eyes

Waarom Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen 2-1
Dezelfde vraag die ik had bij Sirenix was: Hoe gaan de Winx Enchantix terugkrijgen?
En waarvoor? Ik wil de eerste vraag eerst doornemen.
Want hier komt er al weer plotgat: De Winx moesten in Seizoen 3 als ze Enchantix wilde
verdienen zichzelf opofferen voor iemand uit hun wereld. Hoe gaan
ze dit nu weer doen? Hoe moeten de Winx zich opofferen? Ze hebben na Seizoen 3 zoveel opofferingen gedaan en mensen gered? We weten in Seizoen 3 nog niet eens hoe groot de opoffering moest zijn. Hoe gaan ze het dit keer speciaal maken? Neutral
In de Update over Enchantix plotgaten had ik het over dat het erg onduidelijk
is in Seizoen 3 hoe groot je opoffering moet zijn, of het een leven of dood situatie moet zijn,
sinds dat zeer verschilde per Winx. De tweede vraag komt nu: Waarvoor
zouden ze hemelsnaam Enchantix nodig hebben? Neutral Enchantix maakt ze bescherm-feeën
van hun rijk, maar heeft niet echt een specifiek thema, zoals Sirenix voor onderwater is.
Misschien om zwarte magie te verslaan?
Er is ook een andere mogelijkheid:
Sirenix en Enchantix betekend dat Tritannus en Valtor terugkomen - ik maak aankomende Vrijdag een Update over de mogelijkheid van de terugkeer van oude schurken in Seizoen 8.
Als het zo is, komt er nog een plotgat: Enchantix was nooit nodig om Valtor te verslaan.
Dat waren de Water Stars. In de oude Seizoen 3 Story Boards zie je dat de Winx
Valtor makkelijk aankunnen in Magic Winx, en in het echte Seizoen 3 kon Bloom
hem ook aan in Magic Winx. Enchantix was om af te studeren en een volledige fee te worden.
Maar Sirenix is logisch, dat was de enige kracht die Tritannus voorgoed kon verslaan - en de oneindige oceaan betreden Razz

Het kan natuurlijk dat ze gewoon terugveranderen in hun oude vormen.
Ik wil even weer terugkomen op dat: het zou een probleem oplossen,
het jarenlange mysterie of de Winx hun vorige Transformaties waren kwijtgeraakt of niet.
Maar maakt weer een andere plotgat aan: dat verklaart niet waarom de Winx
het nu pas weer voor het eerst in Seizoenen gebruiken. Waarom deden
ze dat dan niet eerder toen ze de mogelijkheid hadden? Neutral
Enchantix was heel handig geweest bij situaties in voormalige Seizoenen, zoals in Seizoen 5
wanneer Musa in de zeeleeuw veranderde, had kunnen worden opgelost met Enchantix
Fairy Dust, en Tynix was niet nodig geweest als ze nog steeds mini konden worden.
En de Sirenix zwem technieken zou handig geweest zijn voor veel andere dingen.
Dat ze het nu ineens weer zouden gaan gebruiken is zo onlogisch! Neutral

Er is natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid hoe Enchantix terugkomt:
De Alfea feeën en/of Roxy krijgen het! Surprised Zijn de plotgaten dan gestopt? Nee (natuurlijk niet Razz ) Dat verklaart niet waarom Roxy het nu ineens 5 Seizoenen later na haar debuut ineens een andere Transformatie krijgt. Er waren veel andere gelegenheden
waardoor ze het kon krijgen. Seizoen 7 is goed voorbeeld. Seizoen 7 ging over dieren, dat was perfecte Seizoen voor Roxy om Enchantix te verdienen! Net als de andere Alfea feeën die al 7 Seizoenen lang in dezelfde vorm rondt lopen! Dat verklaart niet waarom het hun nu pas lukt. Ze zijn net als de Winx begonnen in Seizoen 1, in hetzelfde jaar, dus.
Het kan niet dat de Winx nog steeds de enige Alfea feeën zijn die
verder zijn gekomen dan Magic Winx Neutral Want zoals ik bij de Enchantix plotgaten Update zei, wie moeten ze redden? De Winx redden al de hele tijd de wereld. En sommige feeën zijn van de thuisplaneten van de Winx. Maar de Winx zijn er al bescherm feeën ervan, zoals ik al in die Update zei, hebben die feeën niks om te beschermen als er al een beschermer is, toch?
En wie moet Roxy redden van de Aarde? De Winx beschermen de Aarde
al non-stop! Als er iemand of iets in gevaar is, zijn de Winx er direct om te hulp te schieten Surprised

Maar zijn er ook nog leuke dingen aan de terugkomst van Enchantix en Sirenix?
Zeker! Zoals ik al zei, de Winx zouden alles weer op kunnen lossen
met Fairy Dust! En sneller zwemmen dankzij de vinnen van Sirenix!
Denk eens na wat ze allemaal weer zouden kunnen doen
wat ze al heel lang niet meer konden.
En wie wilt er nou niet de oude Transformaties terug zien?
Sirenix is mijn favoriete Transformatie van Winx Club, ik ben ontzettend
blij dat het terugkomt! Very Happy - Ondanks de vreselijke 2D animatie. Ik hoop dat
dat verbeterd wordt in Seizoen 8.

Dit was de Update van vandaag over waarom
Enchantix en Sirenix niet in Seizoen 8 passen.
We moeten het Seizoen nog zien, maar ik vraag me keihard
af hoe Rainbow dit voor mekaar heeft gevogeld, zonder plotgaten te maken - ik denk
dat ze bijna niet te vermijden zijn Sad En dat vindt ik jammer,
want dat betekend dat Rainbow niet zoveel geeft om logica. Ze zijn
al kampioen in plotgaten maken, dus zou het alleen nog maar
erger maken. Wat zou jij willen? Oude Transformaties, maar wel plotgaten?
Geen plotgaten, maar ook geen oude Transformaties? Moelijke keuze, hé?
Laat me in de reacties hieronder weten (of het Forum-Topic) wat jouw keuze is,
en wat jij vindt van de terugkeer van deze twee oude Transformaties?
Tot later!!!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE ENDING! & Eerste drie SEIZOEN 8 Afleveringen ONLINE!!! + VOLLEDIGE Cosmix Transformatie Online! & MEER Seizoen 8 Stella Afbeeldingen (Sirenix, Cosmix & Butterflix!) + MEER OVERIG NIEUWS Seizoen 8!
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe BLOOM COSMIX artwork en nieuwe SCENE. Seizoen 8 RELEASE-DATUM uitgesteld. Nieuwe ZANGERES Seizoen 8. Sirenix Seizoen 8 OFFICELE poppen. En een van eerste Enchantix CONCEPT schetsen.
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe (officiele) Seizoen 8 poppen! (Crystal Sirenix & Enchantix) - Fate: The Winx Club Saga laatste nieuwtjes! - Valse geruchten over een Seizoen 9 & meer!
» WINX CLUB-NIEUWS: Crystal Sirenix & Enchantix Seizoen 8 poppen? - Oude Bloomix & Mythix lied uitgelekt! - Nieuwe Fate: The Winx Saga nieuws & informatie! - Nieuwe info Sky delete scéne - Seizoen 8 in Nederland nieuws! & VEEL MEER!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum