Waarom de verandering in animatie-stijl van nieuwe Seizoen niet de eerste keer is
Pagina 1 van 1
Waarom de verandering in animatie-stijl van nieuwe Seizoen niet de eerste keer is
Klets hierover de Update van 13 Maart 2020:
Fijne vrijdag de 13de (of niet ). Hopelijk hebben jullie ondanks deze ongeluksdag,
toch een leuke dag gehad. Vandaag kom ik weer met een gloednieuwe Update: Vandaag
gaan we het hebben over de Winx Club Seizoen 8 teken/animatie stijl.
Zoals jullie allemaal weten, was er een heleboel ophef over deze verandering
in animatiestijl in de serie in de fanwereld. Maar een feit dat
heel veel Winx-fans over het hoofd zien is: de stijl in Winx Club heeft altijd al
door de loop van de serie heen veranderd Maar de fanwereld
gedraagt zich alsof dit de allereerste keer is dat Winx Club veranderd
is van stijl. In deze Update wil ik daarom bewijzen
waarom het niet de eerste keer is dat Winx Club van animatiestijl veranderd heeft.
En ik wil bewijzen waarom de ophef van de fanwereld nergens op slaat over deze nieuwe
Seizoen 8-stijl. En aan het einde heb ik nog wat Winx Club nieuws voor jullie.
Seizoen 7 - Seizoen 8
Winx Club Seizoen 8 had een drastische verandering in de animatie of tekenstijl (hoe je het ook wilt noemen).
Toen dit voor het eerst aan het licht kwam in 2018 was er enorm veel ophef hierover
in de Winx Club fanwereld. Winx-fans zouden het bijna de einde van de wereld noemen
toen Rainbow de tekenstijl veranderde voor de serie Hun reactie was heel erg heftig:
Sommige Winx-fans maakte zelfs petities aan tegen de nieuwe animatiestijl.
Ze eiste dat Rainbow het Seizoen in de prullenbak gooide, en
helemaal opnieuw tekende naar de oude stijl of ze eiste dat in het negende Seizoen
alles weer terug ging naar de oude stijl. Deze reactie is heftig, zoals ik al zei.
Maar zeker niet de eerste keer. Het is niet de eerste keer dat de Winx Club fanwereld
zo reageert. In feite: zo reageren Winx-fans op elke verandering in de serie.
Wat het dan ook is, het maakt niet uit: de Winx Club fanwereld
reageert heftig op elk soort verandering of aanpassing dat wordt gemaakt in de serie.
Rainbow kan geen aanpassing maken aan de serie, of de fanwereld staat in vuur en vlam
Ik heb het vaak gezegt op mijn blog: Winx-fans kunnen niet tegen verandering en
zijn vooral niet open voor verandering. Dit gebeurde dus niet alleen voor de verandering
van animatiestijl. Maar het gebeurt bij zoveel dingen in de serie
Een ander voorbeeld is: wanneer een Winx een ander vriendje krijgt. Het beste voorbeeld hiervan is
natuurlijk Layla en Musa. Ze kunnen met niemand anders daten dan Nabu
of Riven. Wanneer Musa maar een klein oogje kreeg op Orlando stond
de vuur van de hel komt naar boven. Wanneer Layla verliefd werdt op Nex, gebeurde precies hetzelfde.
En nu 10 jaar later, na de dood van Nabu, zijn er zelfs nog steeds extreem veel heftige reacties van de fanwereld.
Omdat nu Nabu weg is en Nex ervoor in de plaats is gekomen, een verandering betekend.
Het is daarom eigenlijk vooral niet verassend dat de Winx Club fanwereld nogmaals
weer zo heftig reageert op de verandering van de stijl. Het is iets wat constant gebeurt.
Er is eigenlijk niet veel anders aan de ophef van over de nieuwe stijl, als de ophef
van de andere dingen in de serie. Je ziet hoe de Winx fanwereld eist dat
Rainbow, Nabu weer terugbrengt in de serie.
Ze eisen nu, op precies dezelfde, manier dat Rainbow de oude stijl terugbrengt.
Maar wat de Winx Club fanwereld deze keer vergeten is, is het feit
dat de Winx Club-serie in de loop der jaren aan meerdere animatie aanpassing
ondergaan is geweest. Zoals ik al in de opening van de Update zei, ze gedragen zich
alsof dit de eerste keer is dat de serie een drastische verandering in stijl heeft ondergaan.
Je hebt vast opgemerkt dat veel Winx-fans dingen zeggen, zoals ’Rainbow, geef de oude stijl terug!’.
Maar er klopt iets niet aan wanneer ze zulke dingen zeggen. Ja, ze willen duidelijk de oude stijl terug.
Maar ze zijn niet duidelijk over een ander ding: Welke stijl bedoelen ze precies?
Winx Club is, zoals ik al zei, onderhevig geweest aan heel veel verandering van soorten animatiestijlen
(zelfs de 3D stijl is nooit hetzelfde gebleven). Wanneer ze zeggen dat ze de oude stijl terugwillen, maar niet precies zeggen welke stijl
ze terug willen, zegt eigenlijk dat ze denken dat Winx altijd altijd één stijl heeft gebruikt
Dit is niet waar. Seizoen 1 t/m 7 hebben nooit dezelfde stijl behouden, en je kunt het duidelijk zien.
Animatiestijlen zijn nooit consistent gebleven in Winx Club.
Je kunt duidelijk het verschil zien als je Seizoen 1 met (bijvoorbeeld) Seizoen 5 vergelijkt.
Als je me niet gelooft, kijk dan een Aflevering van Seizoen 1 en een Aflevering van Seizoen 5.
En je ziet wat ik bedoel. Het grootste verschil is natuurlijk: de overgang
van handgetekende animatie naar computer animatie.
En het is te zien (als je het niet ziet, dan vraag ik me af wat er mis is met je ogen ).
Er zit enorm groot verschil in de karaktermodellen van alle personages, de animatie
werdt helderder, en de kleuren werden veel meer frisser over de jaren heen, ook de gezichtsuitdrukkingen
van de karakters verbeterde. Maar er zijn Winx-fans die dingen zeggen, zoals ’Ik wil stijl van Seizoen 1 t/m 4 terug’
of ’Ik wil de stijl van Seizoen 5 t/m 7 terug’. Hun argument is wat duidelijker deze keer.
Maar nog is er iets fouts aan: Zelfs Seizoen 1 t/m 4 heeft niet dezelfde stijl
Wanneer ze zeggen dat ze Seizoen 1 t/m 4-stijl willen, zegt eigenlijk dat die vier Seizoenen maar één stijl heeft gebruikt.
En in feite is dat eigenlijk niet correct. Seizoen 1 t/m 4 gebruiktte niet dezelfde stijl.
Seizoen 1 - Seizoen 2
Er is namelijk al een groot verschil zichtbaar als je het Seizoen 1-stijl vergelijkt met
het Seizoen 2-stijl: In Seizoen 2 zie je duidelijk dat de kleuren frisser zijn geworden,
en de karaktermodellen anders zijn, zoals dat de Winx grotere ogen hebben gekregen
Maar dit lijkt niet veel Winx-fans opgevallen te zijn.
De karaktermodellen in Seizoen 2 zijn duidelijker, integenstelling
tot Seizoen 1 waar de karaktermodellen soms nog wat slordig waren.
Dit is niet om te zeggen dat animatie altijd perfect moet zijn. Dit is om te zeggen dat
Rainbow de animatie steeds meer verbeterd en veranderd. Misschien hadden de creators nog niet precies
vast gespijkerd hoe ze de karakters eruit wilde laten zien in Seizoen 1
Je kunt eigenlijk in Seizoen 2 al zien dat Winx Club in de richting is gegaan
van een meer anime-achtige stijl. Heel veel Winx-fans zeggen namelijk dat de serie
sinds Seizoen 5 een meer anime of manga-achtige invloed heeft gekregen.
Maar dit is in Seizoen 2 eigenlijk al begonnen, zoals ik al zei, de karakters hebben grotere ogen gekregen
en meer details, en dit zijn allemaal kenmerken van een anime-stijl. In Seizoen 1 waren de karakters nog erg simpel.
In feite heeft Winx Club al sinds het begin een invloed van een razend-populaire Sailor Moon anime gehad.
Maar dit is sinds Seizoen 2, in mijn ogen, meer aan het licht gekomen. Een ander kenmerk
is dat sinds het tweede Seizoen, de animatie meer overdreven is geworden:
Een voorbeeld daarvan is de pixies, hun karaktermodel is overdreven, want ze hebben
overdreven grote hoofden, overdreven grote ogen, overdreven kleine lichamen.
Seizoen 4 gebruiktte in feite niet eens dezelfde animatie dat van Seizoen 2 en 3.
In een paar Afleveringen hebben ze zelfs flash animatie gebruikt, inplaats van handgetekende animatie
De ophef over de verandering in de Seizoen 8 animatiestijl, is niet de eerste keer.
Ik heb het net gehad over de overgang van handgetekende animatie naar computer animatie in Seizoen 5.
Seizoen 3 - Seizoen 4
Dit was namelijk nét zo schokkend voor Winx-fans. Ik herriner me hoeveel er werdt geklaagt
toen iedereen ontdekte dat Seizoen 5 (en de 1-uur Specials) een compleet andere soort stijl zal gebruiken
Zoals ik al zei, er was een duidelijk verschil in de oude animatie en deze nieuwe animatie.
Iedereen was vooral boos omdat Rainbow niet meer de handgetekende animatie gebruikte van eerst.
Maar ondanks dat deze nieuwe Seizoen 5 t/m 7 animatie
een andere style guide en graphics gebruiktte, betekend niet dat de animatie slechter is geworden (verandering
is niet altijd slecht, you know ). Ik zei net nog dat de animatie veel frisser is geworden,
en de kleuren helderder over de jaren heen.
Sommige fans hebben zelfs gezegt dat het lijkt alsof ze naar HD-tv kijken.
En heel veel mensen begonnen het dus mooi te vinden. En raad eens? Fans zijn er gewend aangeraakt.
Zullen fans dan ook wennen aan de Seizoen 8-animatie? Ik denk het wel.
Dit gebeurd altijd in de Winx Club fanwereld waarvan Rainbow een nieuwe stijl presenteert
(of welke verandering dan ook). Het gebeurde ook met de animatie dat
werdt geintroduceerd in Seizoen 5. Iedereen vondt het eerst ook niks, sommige mensen haatte het zelfs,
en eistte dat Rainbow het terugveranderde. Maar uiteindelijk raakte ze er gewend aan.
Persoonlijk voor mij duurde het ook een tijdje dat ik gewend raakte
aan de computer flash animatie, ik wilde ook graag dat de oude animatie terugkwam.
Maar uiteindelijk begon mijn mening over de animatie ook te veranderen.
Ik ben niet bang dat Rainbow de Seizoen 8-stijl gaat verwijderen, omdat fans het willen.
Waarom? Omdat ze in het verleden ook niet gedaan hebben.
Bij elke verandering eisen de fans het terug naar de eerdere glorie,
zoals de dood van Nabu: ze roepen hem al 10 jaar lang terug.
Je moet niet bang zijn dat Rainbow de stijl teruggaat veranderen
vanwege de fans. Dit hebben ze toch ook niet gedaan met alle ophef van Nabu?
Nog een ander voorbeeld is de nieuwe 3D animatie geintroduceerd in de
Oneindige Oceaan. Daar was ook een heleboel opschudding over.
Maar Rainbow heeft die animatie ook nooit terugveranderd. En het lijkt erop
dat fans nu ook oké zijn geworden met die verandering.
Ik denk dat het écht vrijdag de 13de is, er is namelijk slecht nieuws voor het Rainbow bedrijf,
laat WinxClubRus weten:
Kan dit betekenen dat de Winx Live-Action Fate: The Winx Saga wordt uitgesteld?
Er is een mogelijkheid, sinds ze laten weten dat projecten worden uitgesteld.
Maar we zullen zien.
Dit was de Update over waarom de verandering in animatie-stijl (van Seizoen niet de eerste keer is.
Ik hoop dat jullie dit een interessante en goede Update vonden.
Animaties veranderen altijd in series.
Het is vooral in langlopende series, zoals Winx Club.
Rainbow moet nieuwe trends in de gaten houden, en meegaan met wat nu ’in de mode’ is.
De Winx Club animatiestijl heeft altijd veranderd. We merken
het misschien toen we klein waren niet zo erg op. Maar als je
goed kijkt naar de afgelopen Seizoenen, zie je dat Rainbow altijd
al verandering maakte in animatie. Dit is niet nieuw. Dit is eigenlijk
al vanaf het begin. Rainbow heeft dit altijd al gedaan.
Wat vondt jij van deze Update: Wat vindt jij van de verandering in de Seizoen 8 animatiestijl?
Welke animatie in Winx vindt jij het beste? En wat vindt jij ervan
dat de creators de animatie constant veranderen? Vindt jij het goed
of vindt jij het irritant? Laat je mening weten in de reacties hieronder.
Een heel fijn weekend, Winx-fans!
Fijne vrijdag de 13de (of niet ). Hopelijk hebben jullie ondanks deze ongeluksdag,
toch een leuke dag gehad. Vandaag kom ik weer met een gloednieuwe Update: Vandaag
gaan we het hebben over de Winx Club Seizoen 8 teken/animatie stijl.
Zoals jullie allemaal weten, was er een heleboel ophef over deze verandering
in animatiestijl in de serie in de fanwereld. Maar een feit dat
heel veel Winx-fans over het hoofd zien is: de stijl in Winx Club heeft altijd al
door de loop van de serie heen veranderd Maar de fanwereld
gedraagt zich alsof dit de allereerste keer is dat Winx Club veranderd
is van stijl. In deze Update wil ik daarom bewijzen
waarom het niet de eerste keer is dat Winx Club van animatiestijl veranderd heeft.
En ik wil bewijzen waarom de ophef van de fanwereld nergens op slaat over deze nieuwe
Seizoen 8-stijl. En aan het einde heb ik nog wat Winx Club nieuws voor jullie.
Seizoen 7 - Seizoen 8
Winx Club Seizoen 8 had een drastische verandering in de animatie of tekenstijl (hoe je het ook wilt noemen).
Toen dit voor het eerst aan het licht kwam in 2018 was er enorm veel ophef hierover
in de Winx Club fanwereld. Winx-fans zouden het bijna de einde van de wereld noemen
toen Rainbow de tekenstijl veranderde voor de serie Hun reactie was heel erg heftig:
Sommige Winx-fans maakte zelfs petities aan tegen de nieuwe animatiestijl.
Ze eiste dat Rainbow het Seizoen in de prullenbak gooide, en
helemaal opnieuw tekende naar de oude stijl of ze eiste dat in het negende Seizoen
alles weer terug ging naar de oude stijl. Deze reactie is heftig, zoals ik al zei.
Maar zeker niet de eerste keer. Het is niet de eerste keer dat de Winx Club fanwereld
zo reageert. In feite: zo reageren Winx-fans op elke verandering in de serie.
Wat het dan ook is, het maakt niet uit: de Winx Club fanwereld
reageert heftig op elk soort verandering of aanpassing dat wordt gemaakt in de serie.
Rainbow kan geen aanpassing maken aan de serie, of de fanwereld staat in vuur en vlam
Ik heb het vaak gezegt op mijn blog: Winx-fans kunnen niet tegen verandering en
zijn vooral niet open voor verandering. Dit gebeurde dus niet alleen voor de verandering
van animatiestijl. Maar het gebeurt bij zoveel dingen in de serie
Een ander voorbeeld is: wanneer een Winx een ander vriendje krijgt. Het beste voorbeeld hiervan is
natuurlijk Layla en Musa. Ze kunnen met niemand anders daten dan Nabu
of Riven. Wanneer Musa maar een klein oogje kreeg op Orlando stond
de vuur van de hel komt naar boven. Wanneer Layla verliefd werdt op Nex, gebeurde precies hetzelfde.
En nu 10 jaar later, na de dood van Nabu, zijn er zelfs nog steeds extreem veel heftige reacties van de fanwereld.
Omdat nu Nabu weg is en Nex ervoor in de plaats is gekomen, een verandering betekend.
Het is daarom eigenlijk vooral niet verassend dat de Winx Club fanwereld nogmaals
weer zo heftig reageert op de verandering van de stijl. Het is iets wat constant gebeurt.
Er is eigenlijk niet veel anders aan de ophef van over de nieuwe stijl, als de ophef
van de andere dingen in de serie. Je ziet hoe de Winx fanwereld eist dat
Rainbow, Nabu weer terugbrengt in de serie.
Ze eisen nu, op precies dezelfde, manier dat Rainbow de oude stijl terugbrengt.
Maar wat de Winx Club fanwereld deze keer vergeten is, is het feit
dat de Winx Club-serie in de loop der jaren aan meerdere animatie aanpassing
ondergaan is geweest. Zoals ik al in de opening van de Update zei, ze gedragen zich
alsof dit de eerste keer is dat de serie een drastische verandering in stijl heeft ondergaan.
Je hebt vast opgemerkt dat veel Winx-fans dingen zeggen, zoals ’Rainbow, geef de oude stijl terug!’.
Maar er klopt iets niet aan wanneer ze zulke dingen zeggen. Ja, ze willen duidelijk de oude stijl terug.
Maar ze zijn niet duidelijk over een ander ding: Welke stijl bedoelen ze precies?
Winx Club is, zoals ik al zei, onderhevig geweest aan heel veel verandering van soorten animatiestijlen
(zelfs de 3D stijl is nooit hetzelfde gebleven). Wanneer ze zeggen dat ze de oude stijl terugwillen, maar niet precies zeggen welke stijl
ze terug willen, zegt eigenlijk dat ze denken dat Winx altijd altijd één stijl heeft gebruikt
Dit is niet waar. Seizoen 1 t/m 7 hebben nooit dezelfde stijl behouden, en je kunt het duidelijk zien.
Animatiestijlen zijn nooit consistent gebleven in Winx Club.
Je kunt duidelijk het verschil zien als je Seizoen 1 met (bijvoorbeeld) Seizoen 5 vergelijkt.
Als je me niet gelooft, kijk dan een Aflevering van Seizoen 1 en een Aflevering van Seizoen 5.
En je ziet wat ik bedoel. Het grootste verschil is natuurlijk: de overgang
van handgetekende animatie naar computer animatie.
En het is te zien (als je het niet ziet, dan vraag ik me af wat er mis is met je ogen ).
Er zit enorm groot verschil in de karaktermodellen van alle personages, de animatie
werdt helderder, en de kleuren werden veel meer frisser over de jaren heen, ook de gezichtsuitdrukkingen
van de karakters verbeterde. Maar er zijn Winx-fans die dingen zeggen, zoals ’Ik wil stijl van Seizoen 1 t/m 4 terug’
of ’Ik wil de stijl van Seizoen 5 t/m 7 terug’. Hun argument is wat duidelijker deze keer.
Maar nog is er iets fouts aan: Zelfs Seizoen 1 t/m 4 heeft niet dezelfde stijl
Wanneer ze zeggen dat ze Seizoen 1 t/m 4-stijl willen, zegt eigenlijk dat die vier Seizoenen maar één stijl heeft gebruikt.
En in feite is dat eigenlijk niet correct. Seizoen 1 t/m 4 gebruiktte niet dezelfde stijl.
Seizoen 1 - Seizoen 2
Er is namelijk al een groot verschil zichtbaar als je het Seizoen 1-stijl vergelijkt met
het Seizoen 2-stijl: In Seizoen 2 zie je duidelijk dat de kleuren frisser zijn geworden,
en de karaktermodellen anders zijn, zoals dat de Winx grotere ogen hebben gekregen
Maar dit lijkt niet veel Winx-fans opgevallen te zijn.
De karaktermodellen in Seizoen 2 zijn duidelijker, integenstelling
tot Seizoen 1 waar de karaktermodellen soms nog wat slordig waren.
Dit is niet om te zeggen dat animatie altijd perfect moet zijn. Dit is om te zeggen dat
Rainbow de animatie steeds meer verbeterd en veranderd. Misschien hadden de creators nog niet precies
vast gespijkerd hoe ze de karakters eruit wilde laten zien in Seizoen 1
Je kunt eigenlijk in Seizoen 2 al zien dat Winx Club in de richting is gegaan
van een meer anime-achtige stijl. Heel veel Winx-fans zeggen namelijk dat de serie
sinds Seizoen 5 een meer anime of manga-achtige invloed heeft gekregen.
Maar dit is in Seizoen 2 eigenlijk al begonnen, zoals ik al zei, de karakters hebben grotere ogen gekregen
en meer details, en dit zijn allemaal kenmerken van een anime-stijl. In Seizoen 1 waren de karakters nog erg simpel.
In feite heeft Winx Club al sinds het begin een invloed van een razend-populaire Sailor Moon anime gehad.
Maar dit is sinds Seizoen 2, in mijn ogen, meer aan het licht gekomen. Een ander kenmerk
is dat sinds het tweede Seizoen, de animatie meer overdreven is geworden:
Een voorbeeld daarvan is de pixies, hun karaktermodel is overdreven, want ze hebben
overdreven grote hoofden, overdreven grote ogen, overdreven kleine lichamen.
Seizoen 4 gebruiktte in feite niet eens dezelfde animatie dat van Seizoen 2 en 3.
In een paar Afleveringen hebben ze zelfs flash animatie gebruikt, inplaats van handgetekende animatie
De ophef over de verandering in de Seizoen 8 animatiestijl, is niet de eerste keer.
Ik heb het net gehad over de overgang van handgetekende animatie naar computer animatie in Seizoen 5.
Seizoen 3 - Seizoen 4
Dit was namelijk nét zo schokkend voor Winx-fans. Ik herriner me hoeveel er werdt geklaagt
toen iedereen ontdekte dat Seizoen 5 (en de 1-uur Specials) een compleet andere soort stijl zal gebruiken
Zoals ik al zei, er was een duidelijk verschil in de oude animatie en deze nieuwe animatie.
Iedereen was vooral boos omdat Rainbow niet meer de handgetekende animatie gebruikte van eerst.
Maar ondanks dat deze nieuwe Seizoen 5 t/m 7 animatie
een andere style guide en graphics gebruiktte, betekend niet dat de animatie slechter is geworden (verandering
is niet altijd slecht, you know ). Ik zei net nog dat de animatie veel frisser is geworden,
en de kleuren helderder over de jaren heen.
Sommige fans hebben zelfs gezegt dat het lijkt alsof ze naar HD-tv kijken.
En heel veel mensen begonnen het dus mooi te vinden. En raad eens? Fans zijn er gewend aangeraakt.
Zullen fans dan ook wennen aan de Seizoen 8-animatie? Ik denk het wel.
Dit gebeurd altijd in de Winx Club fanwereld waarvan Rainbow een nieuwe stijl presenteert
(of welke verandering dan ook). Het gebeurde ook met de animatie dat
werdt geintroduceerd in Seizoen 5. Iedereen vondt het eerst ook niks, sommige mensen haatte het zelfs,
en eistte dat Rainbow het terugveranderde. Maar uiteindelijk raakte ze er gewend aan.
Persoonlijk voor mij duurde het ook een tijdje dat ik gewend raakte
aan de computer flash animatie, ik wilde ook graag dat de oude animatie terugkwam.
Maar uiteindelijk begon mijn mening over de animatie ook te veranderen.
Ik ben niet bang dat Rainbow de Seizoen 8-stijl gaat verwijderen, omdat fans het willen.
Waarom? Omdat ze in het verleden ook niet gedaan hebben.
Bij elke verandering eisen de fans het terug naar de eerdere glorie,
zoals de dood van Nabu: ze roepen hem al 10 jaar lang terug.
Je moet niet bang zijn dat Rainbow de stijl teruggaat veranderen
vanwege de fans. Dit hebben ze toch ook niet gedaan met alle ophef van Nabu?
Nog een ander voorbeeld is de nieuwe 3D animatie geintroduceerd in de
Oneindige Oceaan. Daar was ook een heleboel opschudding over.
Maar Rainbow heeft die animatie ook nooit terugveranderd. En het lijkt erop
dat fans nu ook oké zijn geworden met die verandering.
Ik denk dat het écht vrijdag de 13de is, er is namelijk slecht nieuws voor het Rainbow bedrijf,
laat WinxClubRus weten:
’Het Rainbow-bedrijf lijdt, zoals veel bedrijven uit Italië,
momenteel verliezen door het coronavirus. De release van nieuwe projecten wordt voor onbepaalde tijd uitgesteld.
De release van de nieuwe merchandise voor Winx wordt een paar maanden uitgesteld’.
Kan dit betekenen dat de Winx Live-Action Fate: The Winx Saga wordt uitgesteld?
Er is een mogelijkheid, sinds ze laten weten dat projecten worden uitgesteld.
Maar we zullen zien.
Dit was de Update over waarom de verandering in animatie-stijl (van Seizoen niet de eerste keer is.
Ik hoop dat jullie dit een interessante en goede Update vonden.
Animaties veranderen altijd in series.
Het is vooral in langlopende series, zoals Winx Club.
Rainbow moet nieuwe trends in de gaten houden, en meegaan met wat nu ’in de mode’ is.
De Winx Club animatiestijl heeft altijd veranderd. We merken
het misschien toen we klein waren niet zo erg op. Maar als je
goed kijkt naar de afgelopen Seizoenen, zie je dat Rainbow altijd
al verandering maakte in animatie. Dit is niet nieuw. Dit is eigenlijk
al vanaf het begin. Rainbow heeft dit altijd al gedaan.
Wat vondt jij van deze Update: Wat vindt jij van de verandering in de Seizoen 8 animatiestijl?
Welke animatie in Winx vindt jij het beste? En wat vindt jij ervan
dat de creators de animatie constant veranderen? Vindt jij het goed
of vindt jij het irritant? Laat je mening weten in de reacties hieronder.
Een heel fijn weekend, Winx-fans!
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom je Winx Seizoen 8 zou moeten kijken (ongeacht de nieuwe stijl)
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe BLOOM COSMIX artwork en nieuwe SCENE. Seizoen 8 RELEASE-DATUM uitgesteld. Nieuwe ZANGERES Seizoen 8. Sirenix Seizoen 8 OFFICELE poppen. En een van eerste Enchantix CONCEPT schetsen.
» Winx Club Seizoen 8 exclusieve NIEUWE afbeeldingen (Seizoen 8, nieuwe artwork, Riven, Butterflix, en eerste kijk op Bloom Cosmix Pop)
» Waarom wij NIET de schuld hebben van klimaat-verandering
» WINX CLUB SEIZOEN 8 Officiele Enchantix BEELDEN! & Nieuwe Transformatie-animatie onthuld! + NIEUWS over Seizoen 8 tweede helft release-datum! & Meer!
» WINX CLUB-NIEUWS: Nieuwe BLOOM COSMIX artwork en nieuwe SCENE. Seizoen 8 RELEASE-DATUM uitgesteld. Nieuwe ZANGERES Seizoen 8. Sirenix Seizoen 8 OFFICELE poppen. En een van eerste Enchantix CONCEPT schetsen.
» Winx Club Seizoen 8 exclusieve NIEUWE afbeeldingen (Seizoen 8, nieuwe artwork, Riven, Butterflix, en eerste kijk op Bloom Cosmix Pop)
» Waarom wij NIET de schuld hebben van klimaat-verandering
» WINX CLUB SEIZOEN 8 Officiele Enchantix BEELDEN! & Nieuwe Transformatie-animatie onthuld! + NIEUWS over Seizoen 8 tweede helft release-datum! & Meer!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: