Zijn jullie het ook zat dat we ook in s6 Bloom's verleden zien?
5 plaatsers
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 6
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zijn jullie het ook zat dat we ook in s6 Bloom's verleden zien?
Hoi allemaal,
We zijn inmiddels idd verder bij s7.
En dat betekent nieuwe raadsels enzo..
Bijna dan want we hebben bijna in elke seizoen iets van Bloom's verleden te horen gekregen..
Zijn jullie het ook zat dat we iedere seizoen iets krijgen wat met Bloom te maken heeft?
Eerst de trix dan Darkar, dan Valtor en Selina.
Ik zou ook eens de andere winx verleden willen zien...
Laat je mening achter...
We zijn inmiddels idd verder bij s7.
En dat betekent nieuwe raadsels enzo..
Bijna dan want we hebben bijna in elke seizoen iets van Bloom's verleden te horen gekregen..
Zijn jullie het ook zat dat we iedere seizoen iets krijgen wat met Bloom te maken heeft?
Eerst de trix dan Darkar, dan Valtor en Selina.
Ik zou ook eens de andere winx verleden willen zien...
Laat je mening achter...
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Re: Zijn jullie het ook zat dat we ook in s6 Bloom's verleden zien?
Niet te vergeten Daphne
Maar Winx Club hoort te gaan over alle leden, niet alleen Bloom (anders heette het toch geen Winx Club? )
Ipv steeds maar over Bloom door te gaan zouden de makers eens verder in moeten gaan op het verleden van de andere Winx.
Er is bijv nog zoveel dat we niet weten over Musa, Tecna, Flora..
Er is nog zoveel om te kunnen vertellen en dan gaat het vooral steeds maar over Bloom.
Maar Winx Club hoort te gaan over alle leden, niet alleen Bloom (anders heette het toch geen Winx Club? )
Ipv steeds maar over Bloom door te gaan zouden de makers eens verder in moeten gaan op het verleden van de andere Winx.
Er is nog zoveel om te kunnen vertellen en dan gaat het vooral steeds maar over Bloom.
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ja echt... Ze moeten gewoon iets anders bedenken als het alleen maar over Bloom, bloom gaat dan kunnen ze het beter in Magic Bloom weer veranderen ipv winx.Sandra schreef:Niet te vergeten Daphne
Blooms verhaal is allang afgelopen. En over de andere is nog zoveel te vertellen
Bloom zou eerder iets van een hulp moeten zijn om de andere met hun verleden helpen te ontdekken.
Bloom zou eerder iets van een hulp moeten zijn om de andere met hun verleden helpen te ontdekken.
Ja idd.. Dat van Roxy weten we een beetje maar ik zou ook graag van Flora enzo willen weten mischien kunnen we rainbow mailen ofzo dat ze wat meer over Tecna enzo moeten laten zien.Sandra schreef:Blooms verhaal is allang afgelopen. En over de andere is nog zoveel te vertellen
Ok, heb jij het e-mail adres?Tecna14 schreef:Ja idd.. Dat van Roxy weten we een beetje maar ik zou ook graag van Flora enzo willen weten mischien kunnen we rainbow mailen ofzo dat ze wat meer over Tecna enzo moeten laten zien.Sandra schreef:Blooms verhaal is allang afgelopen. En over de andere is nog zoveel te vertellen
Gevonden:info@rbw.it op de site.Sandra schreef:Ok, heb jij het e-mail adres?Tecna14 schreef:Ja idd.. Dat van Roxy weten we een beetje maar ik zou ook graag van Flora enzo willen weten mischien kunnen we rainbow mailen ofzo dat ze wat meer over Tecna enzo moeten laten zien.Sandra schreef:Blooms verhaal is allang afgelopen. En over de andere is nog zoveel te vertellen
Ok... hoe beginnen we onze e-mail...Tecna14 schreef:Gevonden:info@rbw.it op de site.Sandra schreef:Ok, heb jij het e-mail adres?Tecna14 schreef:Ja idd.. Dat van Roxy weten we een beetje maar ik zou ook graag van Flora enzo willen weten mischien kunnen we rainbow mailen ofzo dat ze wat meer over Tecna enzo moeten laten zien.Sandra schreef:Blooms verhaal is allang afgelopen. En over de andere is nog zoveel te vertellen
Uhh.. Beste meneer Iginio Straffi... wij.. eh..
Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Ik hoef ook niets meer van haar te zien. De anderen hadden allang aan de beurt moeten zijn. Het lijkt net alsof de makers ons willen dwingen om Bloom als geweldig te zien.
Ik hoef ook niets meer van haar te zien. De anderen hadden allang aan de beurt moeten zijn. Het lijkt net alsof de makers ons willen dwingen om Bloom als geweldig te zien.
Het zou leuk zijn als de planeten van de andere winx ook vijanden hadden.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Meneer Duister wilt de zon van Solaria
Ja idd. Bloom staat te vaak bijv Winc spullen enzo... Ik heb liever Tecna of Roxy! Roxy staat ook bijna nooit op spullen.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Ik vond het vroeger altijd een wonder als Layla erbij stond.Tecna14 schreef:Ja idd. Bloom staat te vaak bijv Winc spullen enzo... Ik heb liever Tecna of Roxy! Roxy staat ook bijna nooit op spullen.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Maar als Roxy nou eindelijk eens lid wordt zullen er ook wel veel meer Roxy producten gemaakt worden
Ja idd. Icy, Darkar, Valtor en Selina. 4! En de andere 0.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Tecna14 schreef:Ja idd. Icy, Darkar, Valtor en Selina. 4! En de andere 0.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Zelfs de wizards hadden iets met Bloom
Ze kwamen door haar uit het schilderij en dachten eerst dat zij de laatste aardfee was.
Ja idd. Maar uiteindelijk is Roxy het. Bloom moest zo nodig die doek afdoen van die schilderij. Bloom is ook nieuwsgierig.Sandra schreef:Tecna14 schreef:Ja idd. Icy, Darkar, Valtor en Selina. 4! En de andere 0.Admin schreef:Je hebt gelijk. Ongeveer elke vijand is wel verwant met Bloom.
Zelfs de wizards hadden iets met Bloom
Ze kwamen door haar uit het schilderij en dachten eerst dat zij de laatste aardfee was.
Bloom die regelt alles ook. Als ze in een gevecht zitten zit ze echt zo van: 'Flora en Tecna, help dat meisje en de rest, kom met mij mee'. (Dit is gewoon een random voorbeeld). Hier word ik echt gek van, in seizoen 1, 2, 3 en 4 was dat heel veel minder en hadden de andere Winx ook ideeën om de vijand te stoppen.
En ja, Blooms verleden was al gestopt in seizoen 3, en zitten ze er in seizoen 6 nog steeds te zeggen. Ik hoop dat we in seizoen 7 meer te weten krijgen over Flora's en Tecna's verleden...
Meestal staan op spullen Bloom, Flora en Stella, van wat ik zie
En ja, Blooms verleden was al gestopt in seizoen 3, en zitten ze er in seizoen 6 nog steeds te zeggen. Ik hoop dat we in seizoen 7 meer te weten krijgen over Flora's en Tecna's verleden...
Larissa- Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Larissaaa schreef:Bloom die regelt alles ook. Als ze in een gevecht zitten zit ze echt zo van: 'Flora en Tecna, help dat meisje en de rest, kom met mij mee'. (Dit is gewoon een random voorbeeld). Hier word ik echt gek van, in seizoen 1, 2, 3 en 4 was dat heel veel minder en hadden de andere Winx ook ideeën om de vijand te stoppen.
Ik heb er niet veel moeite mee dat Bloom andere commandeert van De Winx Club.
Ze is immers de leider en oprichter. Maar dat is inderdaad geen reden
om haar constant in de spotlight te duwen.
Larissaaa schreef:Bloom die regelt alles ook. Als ze in een gevecht zitten zit ze echt zo van: 'Flora en Tecna, help dat meisje en de rest, kom met mij mee'. (Dit is gewoon een random voorbeeld). Hier word ik echt gek van, in seizoen 1, 2, 3 en 4 was dat heel veel minder en hadden de andere Winx ook ideeën om de vijand te stoppen.
In de seizoen 7 aflevering 6 van maandag krijgen we eindelijk Flora's ouders te zien!
Ja, zover dit Seizoen zie ik niet veel Bloom-spotlight,
en jullie?
en jullie?
Admin schreef:Ja, zover dit Seizoen zie ik niet veel Bloom-spotlight,
en jullie?
Het gaat wel tot nu toe, ben al blij dat de vijanden niks met Bloom's verleden te maken hebben, hopelijk blijft het ook zo.
Ik vind wel, maar dat stoort mij altijd wel al een beetje is dat altijd als ze iets zien of er komt iemand naar hun toe is het altijd Bloom die het het eerste opmerkt of die met een oplossing komt of zo van die dingen.
In aflevering 6 van vandaag was het steeds Bloom die iets zei tegen Miele of Flora's ouders... leuk dat Vanessa ook een bloemenwinkel heeft maar de andere winx zijn ook Flora's vriendinnen?Kyana schreef:Admin schreef:Ja, zover dit Seizoen zie ik niet veel Bloom-spotlight,
en jullie?
Het gaat wel tot nu toe, ben al blij dat de vijanden niks met Bloom's verleden te maken hebben, hopelijk blijft het ook zo.
Ik vind wel, maar dat stoort mij altijd wel al een beetje is dat altijd als ze iets zien of er komt iemand naar hun toe is het altijd Bloom die het het eerste opmerkt of die met een oplossing komt of zo van die dingen.
Later in de aflevering ging het wel veel beter en zag je alle winx ook met elkaar samenwerken
Sandra schreef:In aflevering 6 van vandaag was het steeds Bloom die iets zei tegen Miele of Flora's ouders... leuk dat Vanessa ook een bloemenwinkel heeft maar de andere winx zijn ook Flora's vriendinnen?Kyana schreef:Admin schreef:Ja, zover dit Seizoen zie ik niet veel Bloom-spotlight,
en jullie?
Later in de aflevering ging het wel veel beter en zag je alle winx ook met elkaar samenwerken
Heb de nieuwe nog niet gezien, hij staat nog niet online. Maar kijk dat bedoel ik nu, ze zijn met 6 kunnen ze de spreekrollen niet beter verdelen? Ik heb soms echt het gevoel dat ik Tecna misschien maar 1 keer hoor in een aflevering!
Ja idd, Musa en Flora kwamen later in die aflevering wel wat meer naar voren (en Stella iets minder haha), maar voor Tecna veranderde het niet zo heel veel.. Zo raar
Sandra schreef:Ja idd, Musa en Flora kwamen later in die aflevering wel wat meer naar voren (en Stella iets minder haha), maar voor Tecna veranderde het niet zo heel veel.. Zo raar
Het stoort me echt enorm, zijn ze verwondert dat vrij weinig mensen Tecna als favoriet hebben als ze ook nooit iets zegt? Je favoriet kies je op basis van persoonlijkheid, uiterlijk is een bijzaak.
Tecna is wel mijn favo winx!Kyana schreef:Sandra schreef:Ja idd, Musa en Flora kwamen later in die aflevering wel wat meer naar voren (en Stella iets minder haha), maar voor Tecna veranderde het niet zo heel veel.. Zo raar
Het stoort me echt enorm, zijn ze verwondert dat vrij weinig mensen Tecna als favoriet hebben als ze ook nooit iets zegt? Je favoriet kies je op basis van persoonlijkheid, uiterlijk is een bijzaak.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn De Trix de nieuwe aloude heksen? (Hoe gevaarlijk zijn ze geworden?)
» Winx Club geruchten uit het verleden
» Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor!
» Wat viden jullie van Tecna's 4Kids stem
» Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
» Winx Club geruchten uit het verleden
» Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor!
» Wat viden jullie van Tecna's 4Kids stem
» Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 6
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: