Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club: de verloren Aflevering

Ga naar beneden

Winx Club: de verloren Aflevering Empty Winx Club: de verloren Aflevering

Bericht van Admin vr jan 03, 2020 3:15 pm

Klets hierover de Update van 3 Januari 2020:

Hoi iedereen! 😄 Hoe voelt 2020 nu voor jullie? 😯 Ik weet het.
Het voelt net voor mij niets anders dan normaal. Maar wie weet wat er allemaal
nog op ons staat te wachten dit jaar! 😋 Laten we er een spetterend jaar van maken
met nieuwe kansen. Vandaag is het een speciale Update: Dit is het eerste mysterie Update
van het nieuw jaar. Ik denk dat jullie het onderwerp van vandaag heel erg interessant gaan vinden.
Voordat we beginnen, eerst wat blog-nieuws:
Er zijn weer nieuwe toevoegingen op de website gekomen.
Zoals ik had beloofd zijn de vier Seizoen 8-Transformaties erbij gekomen op de ’Transformaties van de Winx’ pagina.
Dit houdt in: Cosmix, Sirenix, Crystal Sirenix en Enchantix.
Alle vier hebben ze hun eigen afbeeldingen en eigen tekst informatie, etc.
Ga kijken hoe het eruit ziet op de pagina. Er staat veel interessante weetjes
die je misschien nog niet wist over deze Transformaties 🙂
Terug naar de Update: We gaan het hebben over de verloren Winx Club Aflevering.
Hebben wij dan een verloren Aflevering? Ja, zeker! Vele van jullie weten dat de oorspronkelijke naam
’Magical Bloom’ was. Volgens Iginio Straffi was er een mysterieuze Aflevering van Magical
Bloom gemaakt terug in 1999 (geen 13 Afleveringen
zoals veel mensen zeggen. Dit is een leugen). Wat is er mysterieus aan precies? 😯
Er is heel weinig over bekend, maar alleen kleine stukjes hebben het daglicht gezien.
Over deze kleine stukjes wil ik het vandaag over wil hebben: de mysteries rondom deze onbekende en verloren Aflevering
gaan we bespreken. En er is echt niks mysterieuzer dan dat. Magical Bloom is echt de versie
van Winx met de meeste mysterie. En ik weet dat jullie het leuk vinden als ik erover praat.
Ben jij ook nieuwsgierig? Laten dan maar beginnen!

Winx Club: de verloren Aflevering Magicabloom
Mysterie #1: Het plot van de Aflevering:
Dit is natuurlijk de allerbelangrijkste vraag van de verloren Aflevering van Magical Bloom/Winx Club.
Wat was het verhaal? 😯 Waar ging het over? Hoe startte de serie? confused
Dit is één van de grootste mysterie uit de franchise. Er zijn wat kleine fragmenten over
de jaren uitgelekt van deze zogenaamde verloren Aflevering van Winx Club.
Maar nooit is zeker geworden waar het verhaal overging. Iginio Straffi heeft ooit bevestigd
dat de Aflevering-titel ’Magic Lessons’ was, dat betekend in het Nederlands ’Lessen van magie’ 😯
Dit is een nu een Aflevering van Winx Seizoen 4. Het is dus daarom mogelijk dat die Seizoen 4 Aflevering
het plot heeft dat oorspronkelijk bedoeld was voor de verloren Aflevering van Magical Bloom. Maar dit is niet duidelijk.
In die Aflevering helpen de Winx, Roxy haar krachten te verbeteren.
Misschien was die Aflevering oorspronkelijk wel over hoe de Winx, Bloom de magische kunsten leerde.
En dit bewijst nog een keer mijn Magical Bloom-theorie over dat de Winx Club al bestond
en dat Bloom halverwege het semester kwam. En de andere Winx al eerder
ervaring hadden in magie, als ze Bloom konden leren hoe het werkt 😯

Winx Club: de verloren Aflevering Rode-draak
Mysterie #2: Mysterieuze oude script:
In 2018 op de Lucca Comics & Games beurs werdt een klein deel van oude Magical Bloom
script getoond. Dit script is zo mysterieus als wat 😯
Lees maar wat het te zeggen heeft. Dit is het oude script:
’de scène opent op een vrij donker en stil bos met een klein dier dat tegen een boom leunt. De aanwezigheid
van dit wezen doet ons begrijpen dat we ons niet in een normaal bos bevinden, en zelfs het uiterlijk van het dorp
verbergt een andere waarheid. Na een langzame start, plotseling, komend van buiten het veld, zien
we een achter en de dikste struiken een zeer snel en lichtgevend silhouet, het is de dieprode draak.
We vangen nauwelijks een glimp op van het mysterieuze wezen,
dat een lichtgevend spoor achterlaat dat onmiddellijk daarna verdwijnt.
We volgen dan de vlucht van de draak tussen de bomen. De draak vermijdt struiken
aan de zijkant en nadert het wezen. Hij lijkt ergens voor weg te rennen, zijn race is
strak met grote spanning. Een ‘aura van magisch vuur’ omringt
en bedekt het in al zijn bewegingen’
. De informatie verteld ons ook dat dit script
Scène 1 is van de verloren Aflevering, dit is de introductie 😯 En het zegt ook dat het nacht is.
Dit script is heel erg vaag, dit is ook waarom het zo mysterieus is.
Wat is de draak die wordt vermeldt in dit oude script? confused Het eerste wat
we aannemen is natuurlijk de grote rode draak die het universum schiep.
Maar het lijkt dat deze draak zich op land bevindt. En niet in de kosmos zoals Faragonda
ons verteld over de grote draak. De tekst vermeldt ook dat de rode draak ergens voor wegrent.
Het is onbekend waarvoor het vlucht. Over welk bos er wordt gesproken in dit script
is ook een mysterie confused Wat wel duidelijk is dat dit in ieder geval afkomstig is
van een verloren Magical Bloom Aflevering.

Winx Club: de verloren Aflevering Anigif2
Mysterie #3: Het ei van de Trix:
Nu gaan we het hebben over de kleine fragmenten in de animatie van verschillende video’s
van Magical Bloom die afkomstig zijn van de verloren Aflevering. Deze bevatten ook
veel mysteries 😯 Zoals het moment in de 20 seconden video waar je ziet dat de Trix
iets magisch doen met een ei. Ik heb het al eens in het kort gehad over dit ei in mijn
’was Bloom oorspronkelijk de fee van de wind’ -theorie. Daar heb ik het over gehad
dat het nogal verassend was dat dit ei uberhaupt in de korte trailer voorkwam.
In huidige serie zien we dat de Trix tijdens het feest op Alfea alle mooie eieren
vervloeken met een spreuk om paniek te zaaien. Maar ook om de kans te pakken
Stella’s toverring te stelen. Maar wat is er zo belangrijk aan dat ene ei in de Magical Bloom trailer? 😯
In de recente serie zit Stella’s ring niet in het ei, Icy dacht dat even,
voordat ze het openmaakte, en ontdekte dat de eend Pepe erin zat.
En herriner hoe in de Aflevering er een hele kist met eieren was. In de trailer
was er maar een, dit betekend dat dat ei zeker iets belangrijks had.. confused
Waarom had dit ei een grotere rol? En meestal in trailer komt het belangrijkste
als laatste. Maar wat voor belangrijks zullen we waarschijnlijk nooit weten confused

Winx Club: de verloren Aflevering Anigif6 Winx Club: de verloren Aflevering Anigif5
Mysterie #4: Bloom & Flora:
Er zijn genoeg mysterieuze scénes te vinden in Magical Bloom trailers en video’s
van de verloren Aflevering. De momenten van Bloom en Flora zijn het meest mysterieus,
deze werden gezien in 2018 beurs Lucca Games & Comics.
Ik heb die van Flora al een kort besproken in een oude Update, daar had ik het over
hoe het me opgevallen was hoe sterk Flora was in deze video. Je ziet een enorm licht uit haar komen,
ze lijkt wel een godin 😯 Volgens Iginio Straffi is Flora de tweede sterkste na Bloom.
Maar in de serie is dit anders. In de serie is ze juist de zwakste, in ieder geval
zo wordt ze afgebeeld. In deze korte Magical Bloom scéne straalt ze zoveel kracht uit.
Wat betekend dit? 😯 De scéne van Bloom had ik ook al eens besproken in de oude Update,
daar had ik het over hoe waar de scéne plaatsvindt. Je ziet dat Bloom in haar magische transformatie is
in een soort vreemde paarse wereld met mysterieuze mist die er hangt.
En het lijkt alsof ze tegen iemand praat. Ik zei toen in die Update dat het kan zijn dat
het één van haar dromen was, zoals ze die vaak heeft in Seizoen 1 😯
Maar het lijkt ook op een bos. En wellicht het bos van de rode draak waar we
het eerder over hadden van het oude script.

Winx Club: de verloren Aflevering Anigif1
Mysterie #5: Het boek:
Dit is nog een fragment uit de mysterieuze verloren Magical Bloom Aflevering.
Hier zien we Musa (groene haar), Bloom en Stella rondt een magisch boek staan,
en ze zijn in een soort grot of kasteel. Deze scéne komt van de 20 seconden Magical Bloom trailer.
Het boek geeft licht en de meisjes schrikken ervan. Ze kijken erin, en het lijkt iets onthullen, waarschijnlijk iets over Bloom.
Dit doet me denken aan twee Afleveringen. Een het doet me denken aan Seizoen 1 Aflevering ’Missie naar Wolkentoren’
waar de Winx in Wolkentoren stuiten op een boek met de naam ’Bloom’ erop.
En het doet me denken aan Seizoen 1 Aflevering ’Bloom’s donkere geheim’ waar de Trix een val voor Bloom zetten,
een nep boek die Bloom verteld dat ze de reincarnatie is van de oeroude heksen.
Welk van deze twee boeken het is, is een mysterie confused

Winx Club: de verloren Aflevering Anigif4
Mysterie #6: Geesten?
De Magical Bloom trailer houdt veel mysteries, zoals we al eerder zagen.
Maar dit moment uit de trailer is denk ik wel het meest raadsel-achtig.
Deze scéne is namelijk met Flora, Bloom en Musa in een mysterieuze hal of gang (waarschijnlijk in Alfea of Wolkentoren).
De gang is sowieso erg spook-achtig. De meiden komen zelfs een echte enge geest tegen zoals je ziet.
Wat maakt deze scéne zo mysterieus? 😯 Niks in de huidige serie lijkt hierop.
We hebben net gezien dat het moment met het licht-gevende boek misschien lijkt
op één van de huidige Seizoen 1 Afleveringen. Maar deze scéne rinkelt geen een belletje confused
Wat deden de meiden daar? Waar ze waren leek duidelijk op een soort hele oude bibliotheek.
In Winx Club zijn de feeën vaak naar donkere plekken geweest die ons de kriebels gaven.
Maar nooit hebben ze ooit geesten ontmoet. Wat is er aan deze plek dat het zo spookt?
Waarom dwalen er nog steeds overleden mensen daar? 😯 We zullen het denk ik nooit weten ook.

Winx Club: de verloren Aflevering Anigif3
Mysterie #7: Magische bol van licht:
Het laatste moment uit de verloren Magical Bloom Aflevering die we gaan bespreken is
die van de magische licht-gevende bol. Je ziet dat drie personen rondt deze
bol staan in zwarte gewaden. Wie deze personen zijn is erg onduidelijk,
maar je ziet dat wat ze doen met de bol iets magisch is 😯 Er komt een groot fellicht vrij
dat hen betoverd, ofzo. Dit heeft allemaal te maken met een Magical Bloom-theorie
dat zegt dat dat de Trix oorspronkelijk de voorouderlijke heksen waren . En dat deze scéne
het moment is wanneer ze zichzelf in de jongere versie maken, aka de Trix.
De zwarte gewaden zijn ook niet nieuw. In Seizoen 1 Aflevering 1 praat Knut ook tegen
drie personen in zwarte gewaden 😯 Deze hadden duidelijk de stemmen van de Trix,
waar impliceert dat Icy, Darcy en Stormy onder die gewaden zitten. Maar ze zijn
eigenlijk de voorouderlijke heksen, maar door een magische truc hebben ze zichzelf
veranderd naar jonge heksen om Bloom’s drakenvlam makkelijker te stelen.
Dit is echter maar een theorie, en nooit officieel bevestigd.

Dit was de Update over de verloren Winx Club/Magical Bloom Aflevering
en de kleine stukjes van deze mysterieuze Aflevering die het daglicht hebben gezien.
Ik hoop dat jullie het een leuke en interessante Update vonden. De gifjes in deze Update heb ik zelf gemaakt.
Ik wilde eerst gewoon weer afbeeldingen zoals altijd, maar ik denk dat de gifjes
mijn punt duidelijker maakte. En nee, er staat geen copyright op. Je mag ze gebruiken
als je wilt. Dit was ook de laatste Update om 3 uur, mijn vakantie zit er namelijk bij op.
Volgende week Maandag ga ik weer aan de slag. De Updates vanaf volgende week
komen weer gewoon om stip 7 uur. Wat vondt jij van deze Update over de verloren Aflevering?
En wat vondt jij van de kleine stukjes? Wat denk jij dat ze betekenen?
Waar denk jij dat de Aflevering overging? Of heb jij andere dingen die ik niet
heb opgemerkt de wellicht uit deze verloren Aflevering komen?
Laat je mening en ander commentaar weten in de reacties hieronder.
Dit was alles. Een top weekend gewenst, Winx-fans! 😄
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum