Het Chat-topic!
5 plaatsers
Pagina 9 van 17
Pagina 9 van 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17
Re: Het Chat-topic!
Vandaag iets gênants meegemaakt! Ik ging naar het toitlet omdat ik moest poepen, en iemand ging na mij op het toilet toen ik in de klas was zeide sommige zo van Uhh het stinkt daar echt en een meisje zei HEEFT DIE GEENE KNOFLOOK SAUS OP OFZO OF SHOARMA! En ik dee mee en andere zeide zo van IEL HET STINKT HIER NAAR EEN VARKENS ik zei niks over dat ik het was! STAL! faal Faal en nog eens FAAL!! OOH, OOH!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Oooowwhh zo herkenbaar O_O
Ook als je een scheet.. laat zo heel hard meedoen WIE DEED DAT
Ook als je een scheet.. laat zo heel hard meedoen WIE DEED DAT
Sandra- Aantal berichten : 1991
Er werkt zo een nieuwe jobstudent bij mij op werk, hij zegt echt letterlijk geen woord in de keuken. Hij wou een emmer wegzetten en hij vroeg aan mij of die proper was. Ik zei: "Ja, ziet die er niet proper uit ofwa?" Hij werd echt ongemakkelijk, hij antwoordde iets van dat hij het niet zeker wist en geen vuile emmer wou wegzetten ofzoiets. Ik realiseerde me daarna dat dat er echt veel gemener uitkwam dan ik bedoelde. Ik bedoelde het meer op een manier dat hij misschien echt niet proper was en even opnieuw erdoor moest. Hij heeft me de hele avond proberen te ontwijken, ik denk dat hij me niet moet
En ik had idd nog eens knoflook op ja!
@Sandra, idd! Ja! We moeten echt eens Fruits Basket kijken ja! Kisa, Yuko en Kyo Sohma HERE WE COME!
Kyana schreef:Er werkt zo een nieuwe jobstudent bij mij op werk, hij zegt echt letterlijk geen woord in de keuken. Hij wou een emmer wegzetten en hij vroeg aan mij of die proper was. Ik zei: "Ja, ziet die er niet proper uit ofwa?" Hij werd echt ongemakkelijk, hij antwoordde iets van dat hij het niet zeker wist en geen vuile emmer wou wegzetten ofzoiets. Ik realiseerde me daarna dat dat er echt veel gemener uitkwam dan ik bedoelde. Ik bedoelde het meer op een manier dat hij misschien echt niet proper was en even opnieuw erdoor moest. Hij heeft me de hele avond proberen te ontwijken, ik denk dat hij me niet moet
Oh non iek
XDXDXDXDXDTecna14 schreef:@Sandra, idd! Ja! We moeten echt eens Fruits Basket kijken ja! Kisa, Yuko en Kyo Sohma HERE WE COME!
Tecna14 schreef:Ja toch!
Oh laten we samen anime gaan kijken
Wacht dan wel de engelse dub toch.. ok even mijn geluid zien te maken
Of Magical DoReMi! Die is ook leuk! Doremi en Winx waren erg populair op het Fox block 4Kidstv! Even een voorproefje van Magical DoReMi!
Caitlyn is dat kleine meisje, Reanne is dat meisje met bruin haar en Mirabelle Haywood is met die blauw haar! Die andere weet ik niet!
WHHAAA
*magical girl fangirl moment*
Oh wat ziet dat er cool uit hahahahahaha-
Waarom kan mijn geluid nou niet harder
*magical girl fangirl moment*
Oh wat ziet dat er cool uit hahahahahaha-
Waarom kan mijn geluid nou niet harder
Voor de geen die zich afvragen waarom je ook beter water kan drinken dan sapjes!
Oh dat is leerzaam
Ok ik hou ook niet meer zo van zoetigheid en suiker dus geef mij maar water!
Ik vind het alleen zo vervelend als glazen ruiken/smaken naar vaatwasser
Ben blij dat ik weer in mijn eigen bed weer slaap! Ben van maandag (9 uur) tot met woensdag (1 uur) op kamp geweest! We sliepen met 10 mensen! De plek waar ik sliep! En ze bleven tot 1 uur s'nachts wakker en eentje huilde de 1e nacht en dan gingen ze ouwe hoeren en in 2de nacht bang worden over spoken etc! Het was een leuk kamp maar volgende keer ga ik echt niet mee!
Groot gelijk. Ik heb kamp nooit leuk gevonden.
Komt omdat ik vroeger altijd last had van heimwee. En niet zo'n beetje ook.
De laatste keer kamp heb ik gewoon de brief verscheurd, omdat ik het gewoon zo haatte! Want mijn ouders verplichte me altijd. En zonder de brief zouden ze het niet weten.
De laatste keer kamp heb ik gewoon de brief verscheurd, omdat ik het gewoon zo haatte! Want mijn ouders verplichte me altijd. En zonder de brief zouden ze het niet weten.
Sandra schreef:Oh dat is leerzaam
Weetje, dat heb ik ook altijd bij ijsjes.
Dan ben ik zo van 'ik heb dorst' en eet ik een ijsje.. maar dan na het ijsje heb ik nog meer dorst
En dan heb ik zoiets van 'het was een enorme tijdverspilling om een ijsje te eten als ik nu toch iets ga drinken'
Admin schreef:Groot gelijk. Ik heb kamp nooit leuk gevonden.
Ik ben alleen in groep 7 op kamp geweest, was heel leuk en goed voor mijn zelfvertrouwen maar ik had ook best wel erge heimwee
Mijn grootste probleem/angst was gewoon de drukte overal en dat je nergens even alleen kon zijn behalve dan tijdens de wc/douchen
Vorig jaar hadden wij ook een reisweek naar het buitenland, maar ik ging niet mee en had gewoon een projectweek op school met andere kinderen die ook niet meegingen Oh zo blij dat ik niet ben meegegaan De projectweek was heel leuk
Morgen mijn allerlaatste schooldag in het middelbaar, ooit. Een heel raar gevoel..
Ik ga zo hard huilen om mijn laatste schooldag denk ik want ik ga alles heel erg missen
Admin schreef:Had ik ook op mijn laatste schooldag. Ik huilde mijn ogen uit XD
Waaat dat heb je nooit verteld!
Admin schreef:Nee ehhhh *schaam*
Pagina 9 van 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17