Het Chat-topic!
5 plaatsers
Pagina 14 van 17
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Re: Het Chat-topic!
Mis deze tijd echt hoor! Van Zappelin, Teleac en SchoolTV de intro's enzo! Tot op de dag van vandaag mis ik deze logo´s en ben ik er nog steeds aan gehecht! Grr waarom moeten ze leuke dingen weg halen! denk ik soms! Vind het echt stom voor de mensjes die nu kleuter zijn enzo! Die missen echt iets leuks dan nu voor iets stoms (naar mijn mening!).. De eerste logo van Zappelin vond ik het mooist! Die 2de een beetje en die 3e kan echt door de grond zaken! Het is niet eens een Zappelin maar een vlinder! Kan je beter NPOvlinder noemen! Ofzo iets! En die van SchoolTV is de 1e het beste en de 2de een beetje!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Jeugdsentiment.. Breng zoveel herrineringen naar boven.
Ik keek dit altijd toen ik ziek was, haha
Ik keek dit altijd toen ik ziek was, haha
Haha Tessa jaa ik ook toen ik ziek was XD
Maar soms ook op school Die eerste 2 herken ik daar nog van XD
Ik denk dat de intro's/outro's en logo's van nu zo anders zijn omdat ze iets moderner en simpeler moeten voorstellen
Als ik die filmpjes namelijk zo zien lijken ze best druk en onnodig lang
Maar ze waren wel wat gezelliger en vrolijker ja En creatiever
Ik mis ze ook best wel
Maar soms ook op school Die eerste 2 herken ik daar nog van XD
Ik denk dat de intro's/outro's en logo's van nu zo anders zijn omdat ze iets moderner en simpeler moeten voorstellen
Als ik die filmpjes namelijk zo zien lijken ze best druk en onnodig lang
Maar ze waren wel wat gezelliger en vrolijker ja En creatiever
Ik mis ze ook best wel
Sandra- Aantal berichten : 1991
Een vlog over en in een Oekraiense Supermarkt!
Ik kan niet wachten op Brugklas seizoen 5! Ik ben vaak ongeduldig met wachten op series het zelfde met WOW!
Ik weet niet wanneer jij ze verzonden had naar hun email adres voor verhalen maar op Zapp stond er een advertentie dat je verhalen op kon sturen toen seizoen 5 officiel aangekondigt werd op Zapp! Ook stond het op hun social media profielen deze advertentie! Ik heb ook wat verhalen doorgestuurd! Als ze komen vertel ik welke van mijnes is! Ik ben ook dan naar jullie verhalen benieuwd!Admin schreef:Oeh ja! Ik heb al wat ideeen opgestuurd (niet dat ze gebruikt gaan worden ofzo )
Als dat in die periode was dan is er wel een kans dat die van jou op tv komt! Ik kan als nog niks zeggen (100%!).
Farahonda, Hardenia, Mahix, Mahiya (Magie), Hermaniya (Duitsland), Horot, Harden. Hrin, Hreat, Mehan, Mahdalena, JA INDERDAAD! RAAR MAAR WAAR!! Ik las dat 1 of meerdere eeuwen terug dat de meerdere heid van woorden en namen eerst met een zachte g waren (g zoals in go etc..) later verschoven werden naar een H-klank!Sandra schreef:Nja schreef:Oekraïens alfabet lied! Flaminho, Oranhutan, Tyhr, Pinhvin etc..!
Hoo dat klinkt apart
Hej allemaal,
Hoe drinken jullie thee?
Ik drink thee op deze manier!:
Engels Thee zonder suiker en met chocola erbij of wat anders lekkers! Vroeger dronk ik thee met suiker en dan soms iets lekkers erbij! Maar sinds 2 jaar ongeveer doe ik het op deze manier omdat ik toch iets lekkers heb! Anders heb je dubbel suiker binnen! Ik neem neutraal thee omdat ik smaakjes (fruit) thee echt niet lekker vind! Ik vind zelf ook dat je dan net zo goed een echte appel kan nemen ofzo! Is net zo lekker! En ik vraag me af of die smaakjes van fruit wel van echte fruit is en niet nagemaakt ofzo!!
Hoe drinken jullie thee?
Ik drink thee op deze manier!:
Engels Thee zonder suiker en met chocola erbij of wat anders lekkers! Vroeger dronk ik thee met suiker en dan soms iets lekkers erbij! Maar sinds 2 jaar ongeveer doe ik het op deze manier omdat ik toch iets lekkers heb! Anders heb je dubbel suiker binnen! Ik neem neutraal thee omdat ik smaakjes (fruit) thee echt niet lekker vind! Ik vind zelf ook dat je dan net zo goed een echte appel kan nemen ofzo! Is net zo lekker! En ik vraag me af of die smaakjes van fruit wel van echte fruit is en niet nagemaakt ofzo!!
Laatst aangepast door Nja op vr dec 02, 2016 10:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Wha ja dat doe ik nu ook :O Veel minder suiker in mijn thee vind ik eerlijk gezegd veel lekkerder (ipv 2 grote scheppen nu nog maar 1)
Anders is het zo onnodig zoet (is wel lekker maar toch krijg je zo ook onnodig veel suiker binnen)
Is gewoon dat ik van suiker slaperig wordt Ik heb de afgelopen week sowieso minder suiker gegeten omdat ik echt zo moe was
Fruit thee... ik weet niet precies hoe ze dat doen maar volgens mij wordt het wel van echt fruit gemaakt (anders even kijken bij de ingrediënten of je geen gekke dingen ziet staan)
Ik heb altijd citroen thee
Aardbei is ook wel lekker maar dat vind ik al snel waterig
Anders is het zo onnodig zoet (is wel lekker maar toch krijg je zo ook onnodig veel suiker binnen)
Is gewoon dat ik van suiker slaperig wordt Ik heb de afgelopen week sowieso minder suiker gegeten omdat ik echt zo moe was
Fruit thee... ik weet niet precies hoe ze dat doen maar volgens mij wordt het wel van echt fruit gemaakt (anders even kijken bij de ingrediënten of je geen gekke dingen ziet staan)
Kyo Sohma! Fruits Basket HINT!Sandra schreef:Kyana schreef:Ik heb met wat vrienden zo een facebook groepchat en daar zijn zo bijnamen in, ik heb er echt al teveel gehad
-Tokyo
-Bad Bitsjj
-Stoute Bitsjj
-Steen papier schaar (dit kwam door een discussie in de groep haha)
-Made in Tokyo
-Plooier made in Tokyo
-Feisty Tokyo
Zoveel Tokyo whahahaha
Oh wacht ik snap hem
Tokyo
Oh heet zij ook Kyo
Jaaaa
Jaaaa
De stem van jonge Kyo Sohma in Fruits Basket!Sandra schreef:Oh heet zij ook Kyo
Jaaaa
WACHT dat is Kate Bristol toch! *herkent de make-up*
Nja schreef:Farahonda, Hardenia, Mahix, Mahiya (Magie), Hermaniya (Duitsland), Horot, Harden. Hrin, Hreat, Mehan, Mahdalena, JA INDERDAAD! RAAR MAAR WAAR!! Ik las dat 1 of meerdere eeuwen terug dat de meerdere heid van woorden en namen eerst met een zachte g waren (g zoals in go etc..) later verschoven werden naar een H-klank!Sandra schreef:Nja schreef:Oekraïens alfabet lied! Flaminho, Oranhutan, Tyhr, Pinhvin etc..!
Hoo dat klinkt apart
Ik dacht dat je ging zeggen 'verschoven naar een harde g klank'
Gagagagga een h klinkt nog enger
B.. buh buh buh..
Aawwh giraf en zebra waren leuk
Nja schreef:Een vlog over en in een Oekraiense Supermarkt!
Waauww er is daar gewoon meer ruimte dan bij de supermarkten waar ik ben geweest
Ik zou dat zoveel prettiger vinden want ik hou niet zo van drukte
En alles is zo netjes gesorteerd nu wil ik ook boodschappen gaan doen
Sandra schreef:Wha ja dat doe ik nu ook :O Veel minder suiker in mijn thee vind ik eerlijk gezegd veel lekkerder (ipv 2 grote scheppen nu nog maar 1)
Ik vindt juist dat de thee met weinig suiker, zo bleh wordt
Ik heb gewoon een zoetekauw
En morgen al vooral, als ik uiteten ga en ga trakteren op werk voor mijn verjaardag
Suiker non
Weetje laatst was ik bij een meisje dat bij mij op school had gezeten thuis en ze had mij iets van caramel met nogwat thee en er zat niet eens suiker in maar toch smaakte het soortvan zoet door de caramel
Weetje laatst was ik bij een meisje dat bij mij op school had gezeten thuis en ze had mij iets van caramel met nogwat thee en er zat niet eens suiker in maar toch smaakte het soortvan zoet door de caramel
Landen in het Engels en Oekraiens
Hee hee HEEE
We hebben met zijn allen de 5000 berichten gehaald!
We hebben met zijn allen de 5000 berichten gehaald!
GEFELICITEERD NJA MET JE VERJAARDAG!
Volgens mij breek ik de forum regels maarja
Oh jippie dan zijn we nu allebei 17
Sandra schreef:GEFELICITEERD NJA MET JE VERJAARDAG!Volgens mij breek ik de forum regels maarja
Nee hoor dit is het chat topic
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Pagina 14 van 17
Permissies van dit forum: