Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen waar je je aan ergert

5 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Kyana ma aug 29, 2016 3:10 pm

Ik erger me soms aan mijn collega's op werk Mad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra ma aug 29, 2016 9:41 pm

Kyana schreef:Ik erger me soms aan mijn collega's op werk Mad

Klasgenoten Evil or Very Mad

Maar hee laatste jaar Crying or Very sad

En dan ga ik ze toch missen Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Kyana di aug 30, 2016 6:46 pm

Sandra schreef:
Kyana schreef:Ik erger me soms aan mijn collega's op werk Mad

Klasgenoten Evil or Very Mad

Maar hee laatste jaar Crying or Very sad

En dan ga ik ze toch missen Shocked

Hahaha same dat zei ik echt al sinds begin 6de tegen mezelf, en ik mis ze eigenlijk niet Shocked
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di aug 30, 2016 8:20 pm

Ik vind het best wel raar van mij dat ik die klasgenoten die ik minder mag enzo toch ga missen Shocked
Maar achja ze hebben me veel wijze dingen geleerd Shocked
Want ja we kunnen toch niet zo goed overweg Shocked
Toch best jammer Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja vr sep 23, 2016 10:18 pm

Als je een speelgoed boek hebt wat een aantal jaar geleden leuk was met leuke speelgoed van je eigen smaak enzo in dezelfde tijd ... maar een aantal jaar later is het een heel ander verhaal! Evil or Very Mad Mad Ik heb dit nu met die "Intertoys" boeken! Afgelopen week moest ik de "Intertoys" boekjes bezorgen en hij was echt een flop dan alle andere jaartal uitgaves! En als volgt: 1.Dat lieve oliefantje "ToyToy" wat op de dag van vandaag nog steeds onderdeel is van de "Intertoys" staat niet eens op de kaft van de "Intertoys" boek, en er stond nog bij "40 jaar"! In plaats van dat oliefantje "ToyToy" staat er zo'n foto op kaft van een kleuter/tiener meisje die verschillende speelgoed vast heeft in haar hand. Ze hadden "ToyToy" op z'n minst een plekje mogen geven op de kaft! 2.Ik daarna doorbladeren of er toch nog leuke speelgoed ofzo.. te vinden is van mijn smaak! Dus ik het hele boekje door bladeren maar nee hoor te mooi om waar te zijn! Helemaal niks van mijn smaak! Zelfs Winx Club stond er niet eens op! Beehh!! Evil or Very Mad Shocked (Ik vond laatst nog een oude folder foto van de Intertoys waarbij de winx gba kaft op stond! Van 2006!)
3.En ik heb ze nog wel bezorgt! Nou uuh voortaan kies ik een winkel uit die tenminste wel speelgoed of games heeft in mijn smaak, en die niet een onderdeel van hun logo weghaalt! Intertoys had tot een paar jaar geleden veel leukere spullen dan tegenwoordig en nu! Intertoys je was goed zoals je eerst was! Shocked Shocked om het zo te zeggen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra zo okt 02, 2016 8:06 pm

Nja schreef:Als je een speelgoed boek hebt wat een aantal  jaar geleden leuk was met leuke speelgoed van je eigen  smaak  enzo in dezelfde tijd ... maar een aantal jaar later is het een heel ander verhaal! Evil or Very Mad Mad Ik heb dit nu met die "Intertoys" boeken! Afgelopen week moest ik de "Intertoys" boekjes bezorgen en hij was echt een flop dan alle andere jaartal uitgaves! En als volgt: 1.Dat lieve oliefantje "ToyToy" wat op de dag van vandaag nog steeds onderdeel is van de "Intertoys" staat niet eens op de kaft van de "Intertoys" boek, en er stond nog bij "40 jaar"! In plaats van dat oliefantje "ToyToy" staat er zo'n  foto op kaft van een kleuter/tiener meisje die verschillende speelgoed vast heeft in haar hand. Ze hadden "ToyToy" op z'n minst een plekje mogen geven op de kaft! 2.Ik daarna doorbladeren of er  toch nog leuke speelgoed ofzo.. te vinden is van mijn smaak! Dus ik het hele boekje door bladeren maar nee hoor te mooi om waar te zijn! Helemaal niks van mijn smaak! Zelfs Winx Club stond er niet eens op! Beehh!! Evil or Very Mad  Shocked (Ik vond laatst nog een oude folder foto van de Intertoys waarbij de winx gba kaft op stond! Van 2006!)
3.En ik heb ze nog wel bezorgt! Nou uuh voortaan kies ik een winkel uit die tenminste wel speelgoed of games heeft in mijn smaak, en die niet een onderdeel van hun logo weghaalt! Intertoys had tot een paar jaar geleden veel leukere spullen dan tegenwoordig en nu! Intertoys je was goed zoals je eerst was! Shocked Shocked om het zo te zeggen!

Ja mssn worden we ook wel ouder dat we dat soort dingen niet meer zo leuk vinden Shocked
Maar aan de andere kant gaat er ook een hele nieuwe wereld voor ons open Razz
Want zoals je al zegt Nja, misschien zijn er wel andere winkels die wel iets verkopen wat we leuk vinden Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja wo okt 26, 2016 8:57 pm

*Als programma´s helemaal vernieuwd worden als ze verplaatst worden naar een andere zender of omroep en ook de merchandise! Het zelfde met Winx in Amerika! Eerst was Winx op omroep Fox te zien onder de kinder blok ´´FoxBox´´ (later 4KidsTV) Very Happy Cool . En al die reclames enzo op 4Kids en die tekenstyle Twisted Evil Shocked ! En toen het op ´´Nickelodeon´´ kwam hadden ze ook merchandise maar vet anders dan Fox Shocked ! En soms hadden ze niet eens spullen die Fox wel had Embarassed Crying or Very sad ! En hoe ze de Winx op hun omroep in de spotlight zette! Fox! Twisted Evil Laughing Shocked
*Nickelodeon van vroeger met hun logo vond ik veel beter! En hun reclames en die oranje verf! Shocked Twisted Evil Maar gelukkig heeft dit geen effect op die programma's in Nickelodeon Nederland (van andere landen weet ik niet zo goed behalve van de VS!)
*Vroeger had je Teleac en SchoolTV! Ik vond de logo en de aftiteling altijd mooi van deze omroepen! Ik heb alleen de eenna laatste logo style enzo op tv gezien en de laatste! De eenna laatste vind ik het mooist en de laatste een beetje! Maar eeh sinds september 2010 is deze omroep weg vanwege bezuiniging ofzo en toen kregen we NTR Evil or Very Mad Crying or Very sad ! NPS, Teleac en RVU (RVU heb ik haast nooit van gehoord en NPS was ook leuk!). Vanaf het begin dat alle programma's op tv onder deze naam gingen uitzenden vond ik het vanaf het begin al niks die NTR! Altijd maar die dubbele punt Mad op het begin en einde van een leader en een aftiteling! Stel je eens voor dat Winx uitgezonden werd op 1 van deze omroepen krijgen we dan ook straks dubbele punt als het dan op de NTR kwam!? Maar goed! Jammer dat dit weg is want vind het van vroeger beter dan nu met die puntjes die ik vanaf begin raar vond toen ik ze zag op al die NTR series enzo..! Evil or Very Mad
Of kort gezegt en samen gevad ´´Ik erger me aan als omroepen/zenders hun logo en naam veranderen en dat programa´s anders worden behandeld dan de vorige omroep/zender! Shocked ´´
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za okt 29, 2016 9:39 pm

Puntjes? Surprised

Haha ja ook Nederland 1, 2 en 3 dat NPO werd Rolling Eyes
Was zo wennen en nu haal ik het soms nog door elkaar Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo okt 30, 2016 9:16 pm

Als mensen gemeen, asociaal etc.. tegen je doen Evil or Very Mad en niet hun excuses aan bieden en dan zie je ze een tijdje of een paar jaartjes niet meer en jij ze vervolgens moet zeggen dat ze niet goed bezig waren dus de persoon/personen corrigeren Evil or Very Mad Crying or Very sad en dan dat ze met zo´n stem zielig stemmetje etc.. ´´Sorry gaan zeggen´´! Want ja als ik ze niet corrigeer dan kwamen ze nooit op! En ik denk echt zo van rot op met je sorry zou ik ook echt zeggen! Twisted Evil Shocked Pff... Ik zou het eerder waarderen als iemand naar mij toekomt!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma okt 31, 2016 7:01 pm

Inderdaad! En ik haat het vooral als mensen doen
ALSOF ze niks hebben gedaan! En als je dan op hun fouten wijst
ze direct weglopen of zeggen dat je je aanstelt.
Zo egoistisch.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di nov 08, 2016 4:36 pm

Haha ja alsof ze zich echt zo erg schamen voor hun fouten, maar fouten maakt iedereen Wink

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra do nov 10, 2016 7:35 pm

Vandaag hadden we bij gym tafeltennis en achter de tafel waar ik speelde, speelden 3 jongens Razz
Ik miste dus het balletje en rende er achteraan, toen ik bukte om hem van de grond te pakken trapte één van die jongens op mijn pols omdat hij mij niet had gezien.. Rolling Eyes
En dan ook niet omkijken of ik oke ben Mad

Gelukkig deed het daarna niet zoveel pijn meer en bloedde het ook niet maar mijn pols Shocked
Welk persoon gaat er nou op een pols staan Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo nov 20, 2016 2:37 pm

Als een traditie aangepast word omdat mensen uit het buitenland een negatieve mening op hebben, niks mis mee ieder zijn mening maar om nou een traditie aan te passen vanwege omdat die dit zegge enzo...GAAT WEL HEEL ERG VER!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Sinterklaas feest is een hele goede voorbeeld van! Het Sinterklaasjournaal leader ontwerp logo en meer is ook al aangepast!! DOE GEWOON DIE OUDE! Very Happy Ik blijf Sinterklaas lekker vieren zoals het al jaren is!! TRADITIE IS TRADITIE!! Twisted Evil Wink Punt!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra zo nov 20, 2016 6:38 pm

Nja schreef:Als een traditie aangepast word omdat mensen uit het buitenland een negatieve mening op hebben, niks mis mee ieder zijn mening maar om nou een traditie aan te passen vanwege omdat die dit zegge enzo...GAAT WEL HEEL ERG VER!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Sinterklaas feest is een hele goede voorbeeld van! Het Sinterklaasjournaal leader ontwerp logo en meer  is ook al aangepast!! DOE GEWOON DIE OUDE! Very Happy Ik blijf Sinterklaas lekker vieren zoals het al jaren is!! TRADITIE IS TRADITIE!! Twisted Evil Wink Punt!

En dan heb je ook de mensen die zeggen dat 'tradities soms verandert zouden moeten worden' affraid

Ook al snap ik wel dat opeens van zwarte piet naar iets anders een grote stap is bounce

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo nov 20, 2016 9:15 pm

Ja! En dat noemen we nou van een mug tot een oliefant! (Gezegde!) He! Er hoef maar één iemand zijn die er over begint! En bam! Iedereen maakt er een drama van! Ook toevalig iets waar ik me aan erger als het niet belangrijk is! Maar eehh! Het kan ook posetief kant hebben! Daar hoeven we ons niet aan te ergeren!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo nov 27, 2016 9:13 pm

Sandra schreef:Puntjes? Surprised

Haha ja ook Nederland  1, 2 en 3 dat NPO werd Rolling Eyes
Was zo wennen en nu haal ik het soms nog door elkaar Razz
En zien we die stomme nieuwe logos als we naar kinder zenders gaan kijken!Shocked Ik vond de oude logo van Nickelodeon veel beter! Very Happy En die van Cartoon Network!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma nov 28, 2016 7:24 pm

Jaa ik vondt die oude logo van Nickelodeon
van die oranje verf spat ook erg leuk!
Nu is het gewoon een balk, saai Sad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra vr dec 02, 2016 4:09 pm

Admin schreef:Jaa ik vondt die oude logo van Nickelodeon
van die oranje verf spat ook erg leuk!
Nu is het gewoon een balk, saai Sad

Die 'saaie' veranderingen gebeuren wel eens vaker Sad
Maar dat is modern Razz

Hee straks heet zwarte piet opeens moderne piet Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin vr dec 02, 2016 7:27 pm

Soms kan het ook te modern worden
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo dec 11, 2016 5:09 pm

Dit vergeet ik nooit meer dus wat mijn vorige buschauffeur tegen mij zei!
Een paar maanden terug op vrijdag middag had mijn vorige buschauffeur maar 3 kinderen in zijn bus! De andere hadden andere redenen dat ze niet mee gingen rijden! Dus ik, een meisje en een jongen die niet zo goed kan praten zaten dus met z´n vieren in de bus bij haar! We maakte grapjes met haar want ik, een meisje en de chauffeur hadden lol! De chauffeur deed een paard na met geluid! En een paar minuten later zeiden we tegen haar Nog, een keer! Doe nog een keer! En toen zei de chauffeur Nee, nee! Kan maar 1 keer he!. Dan bedoeld ze ermee dat ze het voor 1 keer het leuk vond en daarna niet/nooit meer! Iedere keer moet ik en denk ik er aan toen ze dat zei want als ik er aan denk, dan denk ik dus aan JA, JA! Winx Club in zijn 4Kids tijd! En waarom? Omdat ik Winx Club in zijn 4Kids tijd echt pas leuk vond! Reclame en merchandise etc! En natuurlijk denk ik en vele andere fans van blijf door gaan! Maar helaas is dat voor nu te mooi om waar te zijn! En dan denk ik weer van Ja, Ja het kon maar voor 1 keer he de Winx in Amerika in de spotlight zetten en daarna nooit meer! Evil or Very Mad Crying or Very sad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra do dec 15, 2016 9:10 pm

Ja he, de tweede keer lijkt het altijd minder leuk Surprised
Behalve voor de mensen die het of voor de eerste keer zien of bij elke keer nog enthousiaster worden Twisted Evil

Het meest vervelende is eigenlijk wanneer je net zo enthousiast wilt zijn als de keer ervoor, maar het dus niet lukt.. Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin do dec 15, 2016 9:34 pm

Ik erger me aan als je in een serieuze situatie, toch telkens moet lachen.
Ok dat wordt echt erg Rolling Eyes
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra vr dec 16, 2016 3:24 pm

Admin schreef:Ik erger me aan als je in een serieuze situatie, toch telkens moet lachen.
Ok dat wordt echt erg Rolling Eyes

Ik in het echte leven Shocked
Ook al kan ik vergeleken met vroeger best serieus zijn als het moet Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo dec 25, 2016 4:42 pm

Als mensen de deur niet eens willen open doen als je als folders bezorger ´´Kerstkaartjes´´ uitdeelt en aanbelt en je zien voor hun raam! Mensen hoeven wat mij betreft geen geld te geven want dat is niemand verplicht! Maar eehhh je kan wel even de deur open het is wel zo beleeft en wat minder dan een minuut duurt en kost! Dit laat zien dat die mensen niet waarderen dat je als folders bezorger de folders bezorgt door wint, storm etc... Gisteren kwam dit mij over! Evil or Very Mad Crying or Very sad Rolling Eyes Gelukkig was niet iedereen zo maar sommige! Evil or Very Mad Ook lekker vriendelijk dacht ik in mijn gedachten! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra ma dec 26, 2016 3:29 pm

Haha ja dat lijkt me best vervelend, vooral wanneer je gewoon mensen binnen ziet Surprised
Nouja sommige mensen die al aan het eten zijn doen ook niet graag midden in het eten open Rolling Eyes
En ik zou in het donker opendoen ook eng vinden Shocked

Maar in de middag zou ik het wel doen omdat het beleefd is idd Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 3 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum