Dingen waar je je aan ergert
5 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Dingen waar je je aan ergert
Kyana schreef:Ik erger me soms aan mijn collega's op werk
Klasgenoten
Maar hee laatste jaar
En dan ga ik ze toch missen
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Sandra schreef:Kyana schreef:Ik erger me soms aan mijn collega's op werk
Klasgenoten
Maar hee laatste jaar
En dan ga ik ze toch missen
Hahaha same dat zei ik echt al sinds begin 6de tegen mezelf, en ik mis ze eigenlijk niet
Ik vind het best wel raar van mij dat ik die klasgenoten die ik minder mag enzo toch ga missen
Maar achja ze hebben me veel wijze dingen geleerd
Want ja we kunnen toch niet zo goed overweg
Toch best jammer
Maar achja ze hebben me veel wijze dingen geleerd
Want ja we kunnen toch niet zo goed overweg
Toch best jammer
Als je een speelgoed boek hebt wat een aantal jaar geleden leuk was met leuke speelgoed van je eigen smaak enzo in dezelfde tijd ... maar een aantal jaar later is het een heel ander verhaal! Ik heb dit nu met die "Intertoys" boeken! Afgelopen week moest ik de "Intertoys" boekjes bezorgen en hij was echt een flop dan alle andere jaartal uitgaves! En als volgt: 1.Dat lieve oliefantje "ToyToy" wat op de dag van vandaag nog steeds onderdeel is van de "Intertoys" staat niet eens op de kaft van de "Intertoys" boek, en er stond nog bij "40 jaar"! In plaats van dat oliefantje "ToyToy" staat er zo'n foto op kaft van een kleuter/tiener meisje die verschillende speelgoed vast heeft in haar hand. Ze hadden "ToyToy" op z'n minst een plekje mogen geven op de kaft! 2.Ik daarna doorbladeren of er toch nog leuke speelgoed ofzo.. te vinden is van mijn smaak! Dus ik het hele boekje door bladeren maar nee hoor te mooi om waar te zijn! Helemaal niks van mijn smaak! Zelfs Winx Club stond er niet eens op! Beehh!! (Ik vond laatst nog een oude folder foto van de Intertoys waarbij de winx gba kaft op stond! Van 2006!)
3.En ik heb ze nog wel bezorgt! Nou uuh voortaan kies ik een winkel uit die tenminste wel speelgoed of games heeft in mijn smaak, en die niet een onderdeel van hun logo weghaalt! Intertoys had tot een paar jaar geleden veel leukere spullen dan tegenwoordig en nu! Intertoys je was goed zoals je eerst was! om het zo te zeggen!
3.En ik heb ze nog wel bezorgt! Nou uuh voortaan kies ik een winkel uit die tenminste wel speelgoed of games heeft in mijn smaak, en die niet een onderdeel van hun logo weghaalt! Intertoys had tot een paar jaar geleden veel leukere spullen dan tegenwoordig en nu! Intertoys je was goed zoals je eerst was! om het zo te zeggen!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Nja schreef:Als je een speelgoed boek hebt wat een aantal jaar geleden leuk was met leuke speelgoed van je eigen smaak enzo in dezelfde tijd ... maar een aantal jaar later is het een heel ander verhaal! Ik heb dit nu met die "Intertoys" boeken! Afgelopen week moest ik de "Intertoys" boekjes bezorgen en hij was echt een flop dan alle andere jaartal uitgaves! En als volgt: 1.Dat lieve oliefantje "ToyToy" wat op de dag van vandaag nog steeds onderdeel is van de "Intertoys" staat niet eens op de kaft van de "Intertoys" boek, en er stond nog bij "40 jaar"! In plaats van dat oliefantje "ToyToy" staat er zo'n foto op kaft van een kleuter/tiener meisje die verschillende speelgoed vast heeft in haar hand. Ze hadden "ToyToy" op z'n minst een plekje mogen geven op de kaft! 2.Ik daarna doorbladeren of er toch nog leuke speelgoed ofzo.. te vinden is van mijn smaak! Dus ik het hele boekje door bladeren maar nee hoor te mooi om waar te zijn! Helemaal niks van mijn smaak! Zelfs Winx Club stond er niet eens op! Beehh!! (Ik vond laatst nog een oude folder foto van de Intertoys waarbij de winx gba kaft op stond! Van 2006!)
Ja mssn worden we ook wel ouder dat we dat soort dingen niet meer zo leuk vinden
Maar aan de andere kant gaat er ook een hele nieuwe wereld voor ons open
Want zoals je al zegt Nja, misschien zijn er wel andere winkels die wel iets verkopen wat we leuk vinden
*Als programma´s helemaal vernieuwd worden als ze verplaatst worden naar een andere zender of omroep en ook de merchandise! Het zelfde met Winx in Amerika! Eerst was Winx op omroep Fox te zien onder de kinder blok ´´FoxBox´´ (later 4KidsTV) . En al die reclames enzo op 4Kids en die tekenstyle ! En toen het op ´´Nickelodeon´´ kwam hadden ze ook merchandise maar vet anders dan Fox ! En soms hadden ze niet eens spullen die Fox wel had ! En hoe ze de Winx op hun omroep in de spotlight zette! Fox!
*Nickelodeon van vroeger met hun logo vond ik veel beter! En hun reclames en die oranje verf! Maar gelukkig heeft dit geen effect op die programma's in Nickelodeon Nederland (van andere landen weet ik niet zo goed behalve van de VS!)
*Vroeger had je Teleac en SchoolTV! Ik vond de logo en de aftiteling altijd mooi van deze omroepen! Ik heb alleen de eenna laatste logo style enzo op tv gezien en de laatste! De eenna laatste vind ik het mooist en de laatste een beetje! Maar eeh sinds september 2010 is deze omroep weg vanwege bezuiniging ofzo en toen kregen we NTR ! NPS, Teleac en RVU (RVU heb ik haast nooit van gehoord en NPS was ook leuk!). Vanaf het begin dat alle programma's op tv onder deze naam gingen uitzenden vond ik het vanaf het begin al niks die NTR! Altijd maar die dubbele punt op het begin en einde van een leader en een aftiteling! Stel je eens voor dat Winx uitgezonden werd op 1 van deze omroepen krijgen we dan ook straks dubbele punt als het dan op de NTR kwam!? Maar goed! Jammer dat dit weg is want vind het van vroeger beter dan nu met die puntjes die ik vanaf begin raar vond toen ik ze zag op al die NTR series enzo..!
Of kort gezegt en samen gevad ´´Ik erger me aan als omroepen/zenders hun logo en naam veranderen en dat programa´s anders worden behandeld dan de vorige omroep/zender! ´´
*Nickelodeon van vroeger met hun logo vond ik veel beter! En hun reclames en die oranje verf! Maar gelukkig heeft dit geen effect op die programma's in Nickelodeon Nederland (van andere landen weet ik niet zo goed behalve van de VS!)
*Vroeger had je Teleac en SchoolTV! Ik vond de logo en de aftiteling altijd mooi van deze omroepen! Ik heb alleen de eenna laatste logo style enzo op tv gezien en de laatste! De eenna laatste vind ik het mooist en de laatste een beetje! Maar eeh sinds september 2010 is deze omroep weg vanwege bezuiniging ofzo en toen kregen we NTR ! NPS, Teleac en RVU (RVU heb ik haast nooit van gehoord en NPS was ook leuk!). Vanaf het begin dat alle programma's op tv onder deze naam gingen uitzenden vond ik het vanaf het begin al niks die NTR! Altijd maar die dubbele punt op het begin en einde van een leader en een aftiteling! Stel je eens voor dat Winx uitgezonden werd op 1 van deze omroepen krijgen we dan ook straks dubbele punt als het dan op de NTR kwam!? Maar goed! Jammer dat dit weg is want vind het van vroeger beter dan nu met die puntjes die ik vanaf begin raar vond toen ik ze zag op al die NTR series enzo..!
Of kort gezegt en samen gevad ´´Ik erger me aan als omroepen/zenders hun logo en naam veranderen en dat programa´s anders worden behandeld dan de vorige omroep/zender! ´´
Puntjes?
Haha ja ook Nederland 1, 2 en 3 dat NPO werd
Was zo wennen en nu haal ik het soms nog door elkaar
Als mensen gemeen, asociaal etc.. tegen je doen en niet hun excuses aan bieden en dan zie je ze een tijdje of een paar jaartjes niet meer en jij ze vervolgens moet zeggen dat ze niet goed bezig waren dus de persoon/personen corrigeren en dan dat ze met zo´n stem zielig stemmetje etc.. ´´Sorry gaan zeggen´´! Want ja als ik ze niet corrigeer dan kwamen ze nooit op! En ik denk echt zo van rot op met je sorry zou ik ook echt zeggen! Pff... Ik zou het eerder waarderen als iemand naar mij toekomt!
Inderdaad! En ik haat het vooral als mensen doen
ALSOF ze niks hebben gedaan! En als je dan op hun fouten wijst
ze direct weglopen of zeggen dat je je aanstelt.
Zo egoistisch.
ALSOF ze niks hebben gedaan! En als je dan op hun fouten wijst
ze direct weglopen of zeggen dat je je aanstelt.
Zo egoistisch.
Haha ja alsof ze zich echt zo erg schamen voor hun fouten, maar fouten maakt iedereen
Vandaag hadden we bij gym tafeltennis en achter de tafel waar ik speelde, speelden 3 jongens
Ik miste dus het balletje en rende er achteraan, toen ik bukte om hem van de grond te pakken trapte één van die jongens op mijn pols omdat hij mij niet had gezien..
En dan ook niet omkijken of ik oke ben
Gelukkig deed het daarna niet zoveel pijn meer en bloedde het ook niet maar mijn pols
Welk persoon gaat er nou op een pols staan
Ik miste dus het balletje en rende er achteraan, toen ik bukte om hem van de grond te pakken trapte één van die jongens op mijn pols omdat hij mij niet had gezien..
En dan ook niet omkijken of ik oke ben
Gelukkig deed het daarna niet zoveel pijn meer en bloedde het ook niet maar mijn pols
Welk persoon gaat er nou op een pols staan
Als een traditie aangepast word omdat mensen uit het buitenland een negatieve mening op hebben, niks mis mee ieder zijn mening maar om nou een traditie aan te passen vanwege omdat die dit zegge enzo...GAAT WEL HEEL ERG VER!! Sinterklaas feest is een hele goede voorbeeld van! Het Sinterklaasjournaal leader ontwerp logo en meer is ook al aangepast!! DOE GEWOON DIE OUDE! Ik blijf Sinterklaas lekker vieren zoals het al jaren is!! TRADITIE IS TRADITIE!! Punt!
Nja schreef:Als een traditie aangepast word omdat mensen uit het buitenland een negatieve mening op hebben, niks mis mee ieder zijn mening maar om nou een traditie aan te passen vanwege omdat die dit zegge enzo...GAAT WEL HEEL ERG VER!! Sinterklaas feest is een hele goede voorbeeld van! Het Sinterklaasjournaal leader ontwerp logo en meer is ook al aangepast!! DOE GEWOON DIE OUDE! Ik blijf Sinterklaas lekker vieren zoals het al jaren is!! TRADITIE IS TRADITIE!! Punt!
En dan heb je ook de mensen die zeggen dat 'tradities soms verandert zouden moeten worden'
Ook al snap ik wel dat opeens van zwarte piet naar iets anders een grote stap is
Ja! En dat noemen we nou van een mug tot een oliefant! (Gezegde!) He! Er hoef maar één iemand zijn die er over begint! En bam! Iedereen maakt er een drama van! Ook toevalig iets waar ik me aan erger als het niet belangrijk is! Maar eehh! Het kan ook posetief kant hebben! Daar hoeven we ons niet aan te ergeren!
En zien we die stomme nieuwe logos als we naar kinder zenders gaan kijken! Ik vond de oude logo van Nickelodeon veel beter! En die van Cartoon Network!Sandra schreef:Puntjes?
Jaa ik vondt die oude logo van Nickelodeon
van die oranje verf spat ook erg leuk!
Nu is het gewoon een balk, saai
Admin schreef:Jaa ik vondt die oude logo van Nickelodeon
Die 'saaie' veranderingen gebeuren wel eens vaker
Maar dat is modern
Hee straks heet zwarte piet opeens moderne piet
Dit vergeet ik nooit meer dus wat mijn vorige buschauffeur tegen mij zei!
Een paar maanden terug op vrijdag middag had mijn vorige buschauffeur maar 3 kinderen in zijn bus! De andere hadden andere redenen dat ze niet mee gingen rijden! Dus ik, een meisje en een jongen die niet zo goed kan praten zaten dus met z´n vieren in de bus bij haar! We maakte grapjes met haar want ik, een meisje en de chauffeur hadden lol! De chauffeur deed een paard na met geluid! En een paar minuten later zeiden we tegen haar Nog, een keer! Doe nog een keer! En toen zei de chauffeur Nee, nee! Kan maar 1 keer he!. Dan bedoeld ze ermee dat ze het voor 1 keer het leuk vond en daarna niet/nooit meer! Iedere keer moet ik en denk ik er aan toen ze dat zei want als ik er aan denk, dan denk ik dus aan JA, JA! Winx Club in zijn 4Kids tijd! En waarom? Omdat ik Winx Club in zijn 4Kids tijd echt pas leuk vond! Reclame en merchandise etc! En natuurlijk denk ik en vele andere fans van blijf door gaan! Maar helaas is dat voor nu te mooi om waar te zijn! En dan denk ik weer van Ja, Ja het kon maar voor 1 keer he de Winx in Amerika in de spotlight zetten en daarna nooit meer!
Een paar maanden terug op vrijdag middag had mijn vorige buschauffeur maar 3 kinderen in zijn bus! De andere hadden andere redenen dat ze niet mee gingen rijden! Dus ik, een meisje en een jongen die niet zo goed kan praten zaten dus met z´n vieren in de bus bij haar! We maakte grapjes met haar want ik, een meisje en de chauffeur hadden lol! De chauffeur deed een paard na met geluid! En een paar minuten later zeiden we tegen haar Nog, een keer! Doe nog een keer! En toen zei de chauffeur Nee, nee! Kan maar 1 keer he!. Dan bedoeld ze ermee dat ze het voor 1 keer het leuk vond en daarna niet/nooit meer! Iedere keer moet ik en denk ik er aan toen ze dat zei want als ik er aan denk, dan denk ik dus aan JA, JA! Winx Club in zijn 4Kids tijd! En waarom? Omdat ik Winx Club in zijn 4Kids tijd echt pas leuk vond! Reclame en merchandise etc! En natuurlijk denk ik en vele andere fans van blijf door gaan! Maar helaas is dat voor nu te mooi om waar te zijn! En dan denk ik weer van Ja, Ja het kon maar voor 1 keer he de Winx in Amerika in de spotlight zetten en daarna nooit meer!
Ja he, de tweede keer lijkt het altijd minder leuk
Behalve voor de mensen die het of voor de eerste keer zien of bij elke keer nog enthousiaster worden
Het meest vervelende is eigenlijk wanneer je net zo enthousiast wilt zijn als de keer ervoor, maar het dus niet lukt..
Behalve voor de mensen die het of voor de eerste keer zien of bij elke keer nog enthousiaster worden
Het meest vervelende is eigenlijk wanneer je net zo enthousiast wilt zijn als de keer ervoor, maar het dus niet lukt..
Ik erger me aan als je in een serieuze situatie, toch telkens moet lachen.
Ok dat wordt echt erg
Ok dat wordt echt erg
Admin schreef:Ik erger me aan als je in een serieuze situatie, toch telkens moet lachen.
Ok dat wordt echt erg
Ik in het echte leven
Ook al kan ik vergeleken met vroeger best serieus zijn als het moet
Als mensen de deur niet eens willen open doen als je als folders bezorger ´´Kerstkaartjes´´ uitdeelt en aanbelt en je zien voor hun raam! Mensen hoeven wat mij betreft geen geld te geven want dat is niemand verplicht! Maar eehhh je kan wel even de deur open het is wel zo beleeft en wat minder dan een minuut duurt en kost! Dit laat zien dat die mensen niet waarderen dat je als folders bezorger de folders bezorgt door wint, storm etc... Gisteren kwam dit mij over! Gelukkig was niet iedereen zo maar sommige! Ook lekker vriendelijk dacht ik in mijn gedachten!
Haha ja dat lijkt me best vervelend, vooral wanneer je gewoon mensen binnen ziet
Nouja sommige mensen die al aan het eten zijn doen ook niet graag midden in het eten open
En ik zou in het donker opendoen ook eng vinden
Maar in de middag zou ik het wel doen omdat het beleefd is idd
Nouja sommige mensen die al aan het eten zijn doen ook niet graag midden in het eten open
En ik zou in het donker opendoen ook eng vinden
Maar in de middag zou ik het wel doen omdat het beleefd is idd
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is Riven?
» Waar is Riven?
» Waar anime te kijken?
» Waar zijn De Winx hun individualiteiten?
» 7 Dingen die ik (nog) wil zien in World of Winx
» Waar is Riven?
» Waar anime te kijken?
» Waar zijn De Winx hun individualiteiten?
» 7 Dingen die ik (nog) wil zien in World of Winx
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: