Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen waar je je aan ergert

5 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin di dec 27, 2016 9:03 pm

Nja schreef:Als mensen de deur niet eens willen open doen als je als folders bezorger ´´Kerstkaartjes´´ uitdeelt en aanbelt en je zien voor hun raam! Mensen hoeven wat mij betreft geen geld te geven want dat is niemand verplicht! Maar eehhh  je kan wel even de deur open het is wel zo beleeft en  wat minder dan een minuut duurt en kost! Dit laat zien dat  die mensen niet waarderen dat je als folders bezorger de folders bezorgt door wint, storm etc... Gisteren kwam dit mij over! Evil or Very Mad Crying or Very sad Rolling Eyes Gelukkig was niet iedereen zo maar sommige! Evil or Very Mad Ook lekker vriendelijk dacht ik in mijn gedachten! Shocked

Je zult altijd wel zulke mensen hebben!
Maar daar moet je niets van aantrekken. Jij doet je werk goed hoor Smile
Das het belangrijkste Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja di dec 27, 2016 9:38 pm

Dankje! Iets waar ik me niet aan erger! Cool Embarassed Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja do dec 29, 2016 9:12 pm

Als mensen met je bemoeien met wat je leuk vind en jij er zelfs om moet huilen dit is mij 1 keer overkomen zeven jaar geleden ergens in september/oktober! Ik weet het nog heel goed!:
-Ik vroeg aan de juf toen of ik mijn spel ´Disney Princess: De betoverende reis´ mocht meenemen! Ze vond het prima! Very Happy En toen ik dinsdag kwam met dat spel kwam! Zaten sommige kinderen gemeen en flauwe grapjes over te maken! Omdat het zeg maar verspreid werd een beetje! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Ik moest op dat moment er wel van huilen! Crying or Very sad Mad Gelukkig was er 1 iemand wel aardig en deed niet iedereen stom! Shocked Gelukkig heeft de juf er wat van gezegt en luchte het voor me op Ze hadden beter straf werk kunnen krijgen! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za dec 31, 2016 6:06 pm

Ahhh ja van die mensen die zo kinderachtig gaan doen over dingen die jij leuk vindt Mad
Voor mij is dat mijn tekenenthousiasme Laughing

Maar zolang jij het leuk vind maakt het niet uit wat zij ervan vinden of wat ze zeggen Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo jan 01, 2017 9:36 pm

Sandra schreef:Ahhh ja van die mensen die zo kinderachtig gaan doen over dingen die jij leuk vindt Mad
Voor mij is dat mijn tekenenthousiasme Laughing

Maar zolang jij het leuk vind maakt het niet uit wat zij ervan vinden of wat ze zeggen Smile
En zo is het! Cool Twisted Evil Toen ik 5 jaar was had ik vroeger veel video banden! Nostalgia en ik had ook van Daffy Duck een film genaamd ´Daffy Duck Quackbusters´ en die heb ik nooit meer terug gevonden! Dat kwam door dat: Mijn vader zei dat ik het niet verder mocht kijken en ik toch deed Laughing En toen nam die videoband in beslag dat ik het dus niet mocht kijken een tijde! Evil or Very Mad Shocked Crying or Very sad Toen ik weer mocht kijken lag die video band er niet meer! In het hoesje (was bij een paar nog meer zo!)! Ik dus als maar zoeken tot 3 jaar later! En nooit terug gevonden! Evil or Very Mad Crying or Very sad Ik weet niet meer of die Nederlands gesproken was! Sad Crying or Very sad Evil or Very Mad Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Daffy_ducks_quackbusters
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di jan 03, 2017 4:16 pm

Ahhhh oude spullen van vroeger kwijt zijn ja Mad

Ik kwam ooit een verjaardagscadeau tegen die ik jaren daarvoor toen ik hem nodig had niet meer kon vinden...
Uhm ja ik was eigenlijk jaren te laat Rolling Eyes

Ik moest die dag dus snel een ander cadeau verzinnen en natuurlijk was die niet zo leuk als mijn eerste idee Shocked
Maar dan vind je jaren later gewoon het cadeau dat je eerst wilde geven! Evil or Very Mad
(Natuurlijk hield ik het cadeau toen maar voor mezelf Embarassed  want ik zag die persoon toch niet meer)

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja di jan 24, 2017 9:40 pm

Admin schreef:
Tecna14 schreef:
Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Dat niet alleen! Dat meisje dat moest huilen doet zelf ook erg kattig enzo tegen de chauffeur! 1.Als ze haar gordel omhad zegt ze Juul je kan rijden of ga maar rijden en dan zegt de chauffeurzo van: Ben jij de baas hier ofzo? IK bestuur de auto niet jij! En dan word zij weer chagarijnig en ze dreigde ook 1 keer dat ze haar leiding haalt enzo.. Of als ze haar tas om de leuning doet van een stoel.

Oh is het zo'n een type?
Ja dan lokt ze het ''pesten'' wel zelf uit.
Ik vertel dit verhaal over de bus wel als Brugklas verhaal dan zien we het bewijs zelf door ME Laughing Twisted Evil (verhalen van Brugklas op tv hoeven niet persee op een school zelf gebeurt te zijn maar kan ook tijdens pauzes en of naar school gaan, locatie is wel aangepast op deze school als tv aflevering). Ik erger me aan als mensen je gewoon vragen om iets voor ze te halen waar je ook nog eens veel zak geld aan kwijt bent en dan vervolgens horen dat ze niet het zak geld voor hebben om het terug te betalen! Nog eentje derbij Twisted Evil !
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin do jan 26, 2017 12:07 pm

Nja schreef:
Admin schreef:
Tecna14 schreef:
Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Dat niet alleen! Dat meisje dat moest huilen doet zelf ook erg kattig enzo tegen de chauffeur! 1.Als ze haar gordel omhad zegt ze Juul je kan rijden of ga maar rijden en dan zegt de chauffeurzo van: Ben jij de baas hier ofzo? IK bestuur de auto niet jij! En dan word zij weer chagarijnig en ze dreigde ook 1 keer dat ze haar leiding haalt enzo.. Of als ze haar tas om de leuning doet van een stoel.

Oh is het zo'n een type?
Ja dan lokt ze het ''pesten'' wel zelf uit.
Ik vertel dit verhaal over de bus wel als Brugklas verhaal dan zien we het bewijs zelf door ME Laughing  Twisted Evil  (verhalen van Brugklas op tv hoeven niet persee op een school zelf gebeurt te zijn maar kan ook tijdens pauzes en of naar school gaan, locatie is wel aangepast op deze school als tv aflevering). Ik erger me aan als mensen je gewoon vragen om iets voor ze te halen waar je ook nog eens veel zak geld aan kwijt bent en dan vervolgens horen dat ze niet het zak geld voor hebben om het terug te betalen! Nog eentje derbij Twisted Evil !

Dan zit je wel in de vette shit zeg Rolling Eyes
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja do jan 26, 2017 10:19 pm

Admin schreef:
Nja schreef:
Admin schreef:
Tecna14 schreef:
Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Dat niet alleen! Dat meisje dat moest huilen doet zelf ook erg kattig enzo tegen de chauffeur! 1.Als ze haar gordel omhad zegt ze Juul je kan rijden of ga maar rijden en dan zegt de chauffeurzo van: Ben jij de baas hier ofzo? IK bestuur de auto niet jij! En dan word zij weer chagarijnig en ze dreigde ook 1 keer dat ze haar leiding haalt enzo.. Of als ze haar tas om de leuning doet van een stoel.

Oh is het zo'n een type?
Ja dan lokt ze het ''pesten'' wel zelf uit.
Ik vertel dit verhaal over de bus wel als Brugklas verhaal dan zien we het bewijs zelf door ME Laughing  Twisted Evil  (verhalen van Brugklas op tv hoeven niet persee op een school zelf gebeurt te zijn maar kan ook tijdens pauzes en of naar school gaan, locatie is wel aangepast op deze school als tv aflevering). Ik erger me aan als mensen je gewoon vragen om iets voor ze te halen waar je ook nog eens veel zak geld aan kwijt bent en dan vervolgens horen dat ze niet het zak geld voor hebben om het terug te betalen! Nog eentje derbij Twisted Evil !

Dan zit je wel in de vette shit zeg Rolling Eyes
Ik niet! Maar die persoon wel ja! Crying or Very sad En ook inderdaad lullig voor hem!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja di feb 21, 2017 9:08 pm

Het is niet dat ik me heel aan erger! Maar het is wel jammer! Embarassed Wanneer stemactrices stoppen na aantal jaren en hun functie in ruilen voor iets anders! Liza Kaplan (stem van Bloom in 4Kids versie) is sinds 2010 geen stemactrice meer! Ze was van 2003 tot 2009 stemactrice! En haar laatste rol was Raf in "Angel's Friends"! Nu werkt ze en is ze lid van Philomel Books US. Haar stem vond ik bij Bloom altijd bijzonder mooi! Maar die tijd zullen we nooit meer meemaken! Rolling Eyes Crying or Very sad ach ja *Ze moet ook dingen volgen die ze nog meer leuk vind!*
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja wo mei 03, 2017 2:22 pm

Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Niet oordelen als je niks zag of er niet bij was Razz als tip. Ze deed zelf ook kattig tegen de chauffeur en van die chauffeur mogen we zelfs geen grapjes of aan elkaar zitten ook al vonden we het allemaal leuk. Ze zei dat we anders omstebeurten naar huis gingen! 1 voor 1 en dat we op school moesten wachten! Razz Evil or Very Mad Crying or Very sad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin zo mei 07, 2017 8:58 am

(Wat, niet oordelen? Ik?)
Ja, als jullie geen grapjes mogen maken
maar zij wel kattig mag doen, niet eerlijk.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo mei 07, 2017 1:54 pm

Je mag er wel iets van vinden en over zeggen hoor Smile Alleen had ik daarvoor niet alles verteld vandaar dat ik zei niet oordelen Cool Het is inderdaad oneerlijk! Maar als ze kattig deed dan zei de chauffeur ook wel wat van. Tegen mij is nooit echt streng geweest want ik houd me goed aan de bus regels.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma mei 08, 2017 6:58 pm

Maar als ik niet mocht oordelen,
waarom vertel je het dan? Shocked
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja ma mei 08, 2017 9:20 pm

Admin schreef:Maar als ik niet mocht oordelen,
waarom vertel je het dan? Shocked
Te snel geantwoord foutje van mij Embarassed Je mag wel oordelen want ja waarom zou ik het anders vertelen op dit topic, dat ik het zei kwam omdat ik niet alles had verteld maar later daarna pas en het leek er op dat die jongens alleen fout bezig waren en het meisje onschuldig was (wat dus niet zo is)! toen ik het daarvoor zei. vandaar! Razz
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 7:28 pm

Nja schreef:Het is niet dat ik me heel aan erger! Maar het is wel jammer! Embarassed Wanneer stemactrices stoppen na aantal jaren en hun functie in ruilen voor iets anders! Liza Kaplan  (stem van Bloom in 4Kids versie) is sinds 2010 geen stemactrice meer! Ze was van 2003 tot 2009 stemactrice! En haar laatste rol was Raf in "Angel's Friends"!  Nu werkt ze en is ze lid van Philomel Books US. Haar stem vond ik bij Bloom altijd bijzonder mooi! Maar die tijd zullen we nooit meer meemaken! Rolling Eyes Crying or Very sad ach ja *Ze moet ook dingen volgen die ze nog meer leuk vind!*

En achja, misschien keert ze toch ooit nog terug wanneer ze al die andere dingen gedaan heeft Very Happy

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin wo mei 31, 2017 12:24 pm

Ik erger me de laatste tijd aan mensen die
eentonige meningen hebben.
Mijn zus is zo. Ze heeft zo zulke mensen ''die iedereen heeft''.
Ik wil anders zijn.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za jun 03, 2017 5:34 pm

Admin schreef:Ik erger me de laatste tijd aan mensen die
eentonige meningen hebben.
Mijn zus is zo. Ze heeft zo zulke mensen ''die iedereen heeft''.
Ik wil anders zijn.

Mijn leven Very Happy

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo jun 04, 2017 7:38 pm


1.Wow inderdaad! Is echt onbeschoft. Ik zelf werk bij de Plus en soms lopen klanten langs mij kant heen en ik zeg ze gedag en ze horen je of zien je en zeggen NIKS terug! Shocked Sad Lekker asociaal! Als of het een grote klus is!
2.Ouders moeten beter weten ja! Gelukkig is het mij nooit echt overkomen naast een huilende baby zitten! Shocked
3.Ja doe het lekker ergens anders Shocked
4.Ja inderdaad. Waarom zou je dat doen? ER IS ZAT PLEK! Ik zou gewoon mijn tas voorleggen!
5.Tja dan maar ouderwets een krant lezen ofzo Laughing
6.Heb ik ook wel eens meegemaakt, de chauffeur ziet je lopen naar de bushalte maar rijdt door terwijl hij/zij gewoon prima 10 seconden kon wachten ofzo..
7.Ja bus je moet komen. Die geene moet gewoon aan zijn tijd/afspraak houden! Twisted Evil
8.Ik nam zelf een pizza mee maar de chauffeur zei dat ik niet mocht eten Shocked HAHA SMAKEN Twisted Evil
9.Wow! Een meisje die van school af is is zelf iets van 11/12 en ze leek wel over sekst soms hoe ze praatte Shocked Maar het kwam ook door haar ouders want haar grote zus wil haar ouders niet meer zien en ik weet waarom Twisted Evil
10.Haha wel een goeie smoes!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di jun 13, 2017 9:20 pm

1. Haha soms hoor ik het niet als iemand dat doet tegen mij, of dan heb ik niet door dat het tegen mij was Shocked Maar als ik zelf hallo zeg voelt het zoooo ongemakkelijk wanneer je niets terugkrijgt Embarassed
2. Sommige ouders laten hun baby gewoon uithuilen Evil or Very Mad
3. Bellen is zo vervelend ja! Vooral wanneer ze supergezellig over mensen of dingen gaan praten die jij niet kent en dan heb je iets van 'haha wat een enthousiasme Shocked '
4. Voor de gezelligheid natuurlijk Cool
5. Mijn telefoon overleeft wel eventjes zonder wifi Shocked
6. Nog nooit meegemaakt dat de bus gewoon doorreed XD
7. Ja daar is de aparte busbaan toch voor Shocked
8. Haha eten en dan knoeien XD Maar ik heb nog nooit eten meegenomen Razz
9. Zo jong 10 jaar Embarassed
10. Hahahah aardige buschaffeur Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja zo jun 18, 2017 11:52 am

*
Ongeloofelijk! Zeg! En dat nog wel in zo'n land als Nederland! Als Xander een achterstand ofzo heeft is het de schuld van de school! Zijn ouders en hij zelf hebben allebij gelijk! Iemand thuis achterlaten met de pc om spelletjes te spelen! Leerkrachten moeten beter weten! Een klassenassistent uit mijn klas werkt zelf ook op regulier onderwijs en ziet dit ook bij 1 kind zo iets zei hij!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra ma jun 19, 2017 6:31 pm

Dat is zo erg :O
Pff die school die zegt dat ze hem goed onderwijs kunnen bieden, terwijl het hem niet eens lukt om naar school te gaan Mad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma jun 19, 2017 6:48 pm

Ik heb vaak gehoord in het nieuws dat
het te druk is op scholen, in klassen.
Ze doen er ook echt niks aan.
Echt zo erg dat je op die manier niet meer kan concentreren.
En vooral voor mensen die al concentratie problemen hebben,
is het een hel. Drukte, ja daar kan ik ook niet zo goed tegen Sad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja di jun 20, 2017 9:54 pm

Madeleine McCan een Engels meisje is al 10 jaar lang vermist! Ze was 3 jaar toen ze verdween tijdens een vakantie in een Portugese badplaats! Haar ouders zijn verdrietig (en terecht!) maar ja wie of welke ouder laat überhaupt een kind van 3 alleen achter in een onbekende plek! Ze hadden op zich  of op zijn minst gewoon een kennis of vriend kunnen vragen om bij de kinderen te blijven! Aangezien ze ook met vrienden kennisen waren! Shocked Arme Madeleine:roll: Crying or Very sad
*
*
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin vr jun 23, 2017 2:51 pm

Inderdaad. Maarja er lopen ook van die lijpe gasten
rondt, en dan kun je wel zo goed opletten.
Gevaar loert overal.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 4 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum