Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Admin vr maa 24, 2017 2:49 pm

Klets hierover de Update van 24 Maart 2017:

Hallo wereld. Is het alweer Vrijdag? De week ging weer als een sneltrein!
Nu kunnen we het weekend weer gaan vieren met een nieuwe Update!
Vandaag is het weer story time, het was alweer een tijdje geleden
realiseerde ik me.Voor de nieuwelingen op deze Site,
in deze reeks vertel ik over wat ik meemaak in mijn leven,
zoals over foute vrienden, of andere ervaringen.
De ergste en laatste schooldag in mijn leven,
vandaag ga ik vertellen in deze life-story waarom.
Enjoy!

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: 34ilovp
Ik studeerde af in 2014, de laatste schooldag gingen we met school
naar de Efteling. De laatste schooldag hoort natuurlijk leuk te zijn,
en je hoort leuk terug te denken aan die laatste dag,
maar dat was het voor mij niet. Ik was zelfs blij dat dit de laatste schooldag was,
dat ik niemand ooit nog hoefde te zien. Ik heb nooit echt leuke herrineringen
gehad aan school, ik ben vaak gepest, en ik had foute vrienden.
Maar daar hebben we het nu  niet over.

In Juli 2014 gingen we met de school naar de Efteling.
Weken van te voren had je te tijd om groepjes te vormen
met mensen van school. Sommige hadden op Whatsapp of op Facebook
zodat we konden bespreken met wie we gingen.
Een oude vriendin van mij, waar ik vroeger best close mee was,
wou ik mee afspreken natuurlijk om met haar naar de Efteling te gaan,
want ik vertrouwde haar. Ik zeg niet hoe ze heet, ik noem haar gewoon even J.
Maar op Whatsapp deed ineens ze heel vaag en afstandelijk,
zo snel ik de vraag had gestuurd of ze met me naar de Efteling wou,
ik hoorde toen een paar dagen niks meer van haar! Maar ze was
wel online geweest. Toen een paar dagen later kreeg ik eindelijk
een berichtje terug met erin dat ze het niet zeker wist en ’dat ze liever
niet aan mensen vastgeplakt wou zitten’. Dat vondt ik heel vaag,
want hoezo aan mensen vast geplakt zitten? Ik snapte niet wat
ze daarmee bedoelde. Ik voelde dat ze me liet stikken, en dat deed
ze ook, want op de dag van het schoolreisje zat in een ander groepje!
Met wel 4 man! En mevrouw wou niet vastgeplakt zitten?

Omdat zij zo afstandelijk deed, probeerde gauw een reserve
iemand te vinden, ook toevallig met de voorletter J.
Maar ook zij deed heel vaag! Ze stuurde ook dat ze het niet zeker wist.
Maar ook op de dag van het schoolreisje liet ze me net zo goed vallen,
want ze liep met een andere meid weg, en ik mocht niet mee met hun!
Ik kon toen wel door de grond zakken, en hulp gezocht bij een leerkracht.
Zij hielp me in ieder geval wel. Ze zette me bij een ander meisje neer,
dat ook alleen was, ik noem haar even G. Ik had geen andere keuze, maar toch was ik blij
dat ik niet alleen was. Maar ook met haar liep het slecht af...
Lees verder..

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: 33nyc5x
Als ik dacht dat ik eindelijk een maatje had gevonden, ookal kende
ik G niet zo goed, en had ik slechte dingen over haar gehoord.
Ik dacht eerst, ze is wel oké, waarom lullen mensen toch zo over haar?
Het zal vast wel aan hun liggen, dacht ik. We hadden het het eerste uurtjes
best wel leuk, en zijn samen in piranha geweest,
en hebben even dubbel gelegen van het lachen. Uiteindelijk was het
the other way around. En kwam ik erachter waarom niemand met haar wou.
Omdat het dus wel aan G zelf lag! Ze was een ontzettende zeurkous,
en dat kwam vooral een uurtje later naar boven.
Al snel gingen we de Droomvlucht in, en zat ze alleen maar
met haar moeder te smsen. Want ’ze vondt het niks aan’‚
ze had niet eens opgelegt tijdens de attractie! Ja, dan is het wel saai!
Ik werdt haar zat en liep weg bij haar. Ik dacht, dan maar liever alleen
dan met zo’n zeurkous. Paar minuten later voelde ik me toch wel schuldig
en ik liep weer terug naar haar. Maar ze was ontzettend boos
dat ik haar in de steek liet, ze kende het park niet, zei ze.
Maar ik vondt het erger dat ze alsmaar op haar mobiel bezig was!
Ik was haar nog achterna gelopen, maar ze wou niet luisteren.
Voor mij was echt de maat vol. Als ze niet wou luisteren, dan laat maar.

Ik heb even later mijn moeder huilend opgebeld, dat mijn dag verpest was.
We besloten samen dat ik naar leraren opzoek zou gaan, want
vooraf de dag werdt gezegt dat je bij de Python leraren kon vinden.
Ik ging daarheen, en ik werdt in een nieuw groepje gezet,
met twee meiden ervan waarvan ik vroeger close mee was,
en nog een hele vervelende meid, die mij voor één of andere reden
niet mocht ofzo. Ze zat constant lullig te doen, en zei dingen zoals
’heb ik friet aan me kont ofzo?’. Ik zei dat dit mijn laatste dag was
op school, waarbij ze antwoorde met ’Oh lekker rustig’.
Ehh hallo, op school zag ze me sowieso niet want ik was altijd stage lopen,
dus wat was mevrouw haar probleem nu ineens?
Ook met dit groepje gingen we in de Droomvlucht, gelukkig zat
ik deze keer in het karretje met die oude vriendinnen.
Na die attractie moest een van ons overgeven, en die tante riep, Gatver,
en liet ons in de steek!

Meer kan ik me niet herrineren.
Maar zo snel als ik weer op school was, pakte ik mijn fiets en snelde naar huis.
Ik was zo blij dat ik die plek en die mensen nooit meer hoefte te zien.
Ik sprak nog een juf die vroeg hoe mijn dag was.
Ik antwoorde heel eerlijk, niet leuk dus!
Dit was mijn life-story over mijn laatste schooldag.
Wat was jouw slechtste dag op school?
Of wil je gewoon hierop reageren? Dan kan dat in het Gastenboek of het Forum
Topic. Een fijn weekend!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Re: Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Nja wo jun 13, 2018 11:03 am

Wow! Ik vind het knap dat je er zo eerlijk over flower bent!
Dit is ook mijn laatste schooljaar bij ons op school gaan de schoolverlaters 1 week eerder weg. Dus 8 weken voor mij intotaal ipv 9 weken. Ik heb ook verteld hoe ik mijn afscheid wilde vieren want iedereen mag dat voor zich zelf bepalen.
*Wissellijst met je klas (foto's). Ik gaf ook aan met mensen op de foto te willen buiten mijn klas ik koos 2 leraren en 1 jongen uit 2 klassen lager. We moesten wel 2x de fotoshoot doen want de 1e keer pakte hij niet. problemen met geheugen ofzo de 2e keer wel. Toen ik met die jongen op de foto ging voelde dat speciaal! Cool ik ging met die 2 leraren op de foto omdat hun ook mijn leraren waren en ik met die jongen vaak om ging in de pauzes! Met zijn klasgenoten heb ik geen band ofzo.. een paar gingen zelden met mij om.
*Bij ons op school mag je kiezen of er wel/niet gezongen word op school als je langs het plein loopt (daar kan je ook voor kiezen) ik koos allebij voor nee door bepaalde ervaringen (ik zeg niet precies wat want dat is te persoonlijk)
*Trakteren voor het personeel wil ik doen en voor 2 klassen. Die ken ik het beste de leerlingen.
Ik vertel wel een keer hoe het verliep alle andere dingen.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Re: Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Admin ma jun 18, 2018 6:59 pm

Ok Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Re: Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Nja vr jan 04, 2019 12:31 pm

Ik zelf vind mijn laatste schooldag met leraren geslaagd maar met leerlingen kan het beter! Het ging zo: Ik kwam op school aan met groepsbus op woensdag ochtend! Ik zei 'Goedemorgen voor de laatste keer' tegen leraren. Toen de schooldag om 08:45 begon ging het zo tot 13:00!: We namen eerst afscheid van een aardige stagiair, iedereen gaf aan hem een geschenk daarna gingen we (met mijn klas) eerder dan om 10:15 pauze houden! Dat was even stom voor mij! (Er namen ook 2 andere klasgenoten afscheid!) Ik ging naar mijn mede schoolverlaters toe voor een groepspraatje niks aan de hand tot dat ik klaar was en verder ging lopen maar toen even! Stond er een leerling voor me neus die aangaf dat ik uit de beurt van hun moest blijven anders ging die z'n vriend ... roepen! Hij ging met een chagarijnig houding weg ik gaf dit aan bij de pleinwacht (toevallig mijn meester toen!) Hij was met een collega aan het kletsen maar toen ik het zei leek het alsof het aan mij lag! Hij zei dat ik hem met rust moet laten omdat ie niet goed in zijn vel zit ofzo! en verder niet op in gaan (Ik dacht zo in me gedachten toen 'Wtf zegt ie nou dat het nou aan mij ligt sorry hoor hij zocht mij op niet andersom! Lekker suf die hoef ik nooit meer te zien!) Bij die andere 2 deed ie joch niks heeft dus wel iets (specifieks) met mij te maken! Ah fijn voor de rest prima laatste pauze. Daarna pauze hap gegeten en toen kregen wij de aandacht alle 3 met een powerpoint presentatie van een paar leraren (soms kriskras :p) en we kregen een school logo rugzak plus een pen. Maar toen weer een stomme situatie! Bij mij op school is het normaal dat leerlingen aan een schoolverlater een geschenk geven (kaartje ofzo). 2 leerlingen waren door andere omstandigheden afwezig! Er waren 9 leerlingen intotaal aanwezig! Ik kreeg van de 5 leerlingen iets en de andere 2 allebij 6. (Lang verhaal). De 2 mede schoolverlaters hadden voor elkaar zover ik zag ook niks mee terwijl ze bij eerdere schoolverlaters wel iets mee hadden! Daarna onverwachts op de foto moeten! Geen zin. Daarna had ik bij 2 andere klassen een gevulde koek uitgedeelt 1 klas spotte een jonge met mijn naam! Later knakworst brood gegeten en een ijsje iedereen. Daarna om 12:50 ofzo werd er voor 2 andere mede schoolverlaters gezongen uit mijn klas + een leerling uit een paar klassen lager! Dag ... je gaat de school verlaten etc.. wat was ik blij dat ik voor nee koos! Ik had er al geen zin in maar door die voorvallen al helemaal niet! Geen moment spijt gehad! Conclusie: Sommige leerlingen schoolgenoten wil ik nooit/niet meer zien! De leraren wel maar bij sommige wat afstanderlijker zijn! Ik vertel later meer details (anders te lang bericht)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Re: Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Admin ma jan 07, 2019 9:15 pm

Nja schreef:Ik zelf vind mijn laatste schooldag met leraren geslaagd maar met leerlingen kan het beter!  Het ging zo: Ik kwam op school aan met groepsbus op woensdag ochtend! Ik zei 'Goedemorgen voor de laatste keer' tegen leraren. Toen de schooldag om 08:45 begon ging het zo tot 13:00!: We namen eerst afscheid van een aardige stagiair, iedereen gaf aan hem een geschenk daarna gingen we  (met mijn klas) eerder dan om 10:15 pauze houden! Dat was even stom voor mij! (Er namen ook 2 andere klasgenoten afscheid!) Ik ging naar mijn mede schoolverlaters toe voor een groepspraatje niks aan de hand tot dat ik klaar was en verder ging lopen maar toen even! Stond er een leerling voor me neus die aangaf dat ik uit de beurt van hun moest blijven anders ging die z'n vriend ... roepen! Hij ging met een chagarijnig houding weg ik gaf dit aan bij de pleinwacht (toevallig mijn meester toen!) Hij was met een collega aan het kletsen maar toen ik het zei leek het alsof het aan mij lag! Hij zei dat ik hem met rust moet laten omdat ie niet goed in zijn vel zit ofzo!  en verder niet op in gaan (Ik dacht zo in me gedachten toen 'Wtf zegt ie nou dat het nou aan mij ligt sorry hoor hij zocht mij op niet andersom! Lekker suf die hoef ik nooit meer te zien!) Bij die andere 2 deed ie joch niks heeft dus wel iets (specifieks) met mij te maken! Ah fijn voor de rest prima laatste pauze. Daarna pauze hap gegeten en toen kregen wij de aandacht alle 3 met een powerpoint presentatie van een paar leraren (soms kriskras :p) en we kregen een school logo rugzak plus een pen. Maar toen weer een stomme situatie! Bij mij op school is het normaal dat leerlingen aan  een  schoolverlater een geschenk geven (kaartje ofzo). 2 leerlingen waren door andere omstandigheden afwezig! Er waren 9 leerlingen intotaal aanwezig! Ik kreeg van de 5 leerlingen iets en de andere 2 allebij 6. (Lang verhaal). De 2 mede schoolverlaters hadden voor elkaar zover ik zag ook  niks mee terwijl ze bij eerdere schoolverlaters wel iets mee hadden! Daarna onverwachts op de foto moeten! Geen zin. Daarna had ik bij 2 andere klassen een gevulde koek uitgedeelt 1 klas spotte een jonge met mijn naam! Later knakworst brood gegeten en een ijsje iedereen. Daarna om 12:50 ofzo werd er voor 2 andere mede schoolverlaters gezongen uit mijn klas + een leerling uit een paar klassen lager! Dag ... je gaat de school verlaten etc.. wat was ik blij dat ik voor nee koos! Ik had er al geen zin in maar door die voorvallen al helemaal niet! Geen moment spijt gehad! Conclusie: Sommige leerlingen schoolgenoten wil ik nooit/niet  meer zien!  De leraren wel maar bij sommige wat afstanderlijker zijn! Ik vertel later meer details (anders te lang bericht)

Dat was echt super raar, ja! Ik heb ook heel veel personen
in mijn leven gehad die mij de schuld gaven, terwijl
hun de boel hadden opgestookt!! Zo vervelend! Mad
En kan ik echt zo woedend op worden, en vooral
als niemand je dan gelooft. Dat is eigenlijk
best hypocriet, sinds ze toch altijd zeggen dat liegen
verkeerd is? En dan vertel je de waarheid een keer, is het nog niet goed! Mad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Re: Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum