Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: Empty Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste:

Bericht van Admin vr maa 24, 2017 2:49 pm

Klets hierover de Update van 24 Maart 2017:

Hallo wereld. Is het alweer Vrijdag? De week ging weer als een sneltrein!
Nu kunnen we het weekend weer gaan vieren met een nieuwe Update!
Vandaag is het weer story time, het was alweer een tijdje geleden
realiseerde ik me.Voor de nieuwelingen op deze Site,
in deze reeks vertel ik over wat ik meemaak in mijn leven,
zoals over foute vrienden, of andere ervaringen.
De ergste en laatste schooldag in mijn leven,
vandaag ga ik vertellen in deze life-story waarom.
Enjoy!

Mijn life-story: Mijn laatste schooldag was de ergste: 34ilovp
Ik studeerde af in 2014, de laatste schooldag gingen we met school
naar de Efteling. De laatste schooldag hoort natuurlijk leuk te zijn,
en je hoort leuk terug te denken aan die laatste dag,
maar dat was het voor mij niet. Ik was zelfs blij dat dit de laatste schooldag was,
dat ik niemand ooit nog hoefde te zien. Ik heb nooit echt leuke herrineringen
gehad aan school, ik ben vaak gepest, en ik had foute vrienden.
Maar daar hebben we het nu  niet over.

In Juli 2014 gingen we met de school naar de Efteling.
Weken van te voren had je te tijd om groepjes te vormen
met mensen van school. Sommige hadden op Whatsapp of op Facebook
zodat we konden bespreken met wie we gingen.
Een oude vriendin van mij, waar ik vroeger best close mee was,
wou ik mee afspreken natuurlijk om met haar naar de Efteling te gaan,
want ik vertrouwde haar. Ik zeg niet hoe ze heet, ik noem haar gewoon even J.
Maar op Whatsapp deed ineens ze heel vaag en afstandelijk,
zo snel ik de vraag had gestuurd of ze met me naar de Efteling wou,