Het Totally Spies!-topic
3 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Het Totally Spies!-topic
Hoi allemaal,
En welkom bij de Totally Spies! topic.
Ben jij net als ik ook fan van deze 3 spionnen?
Dan is dit je kans!
Veel kletsplezier!
En welkom bij de Totally Spies! topic.
Ben jij net als ik ook fan van deze 3 spionnen?
Dan is dit je kans!
Veel kletsplezier!
Laatst aangepast door Nja op vr jan 13, 2017 9:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Re: Het Totally Spies!-topic
Ik vindt Totally Spies nog steeds een leuke serie, dat komt misschien
omdat ik er vele jeugdherrineringen aan heb.
Vooral de oudere Seizoenen blijven het leukste.
Ja klopt.Admin schreef:Ik vindt Totally Spies nog steeds een leuke serie, dat komt misschien
Vooral het 1e seizoen en het 3de seizoen waren leuk naar mijn mening. En Bloom is hier te horen als Clover.
Griselda/Mirta deed Sam vanaf s2.Admin schreef:Ja, klopt. Ze doet het echt goed als Clover
Stella Clover fan komt eraan!
Hebben Bloom en Clover dezelfde stem? Het waren toch Stella en Clover?
Ik kan me nog wel herinneren dat iemand uit Totally Spies dezelfde stem had als een Winx..
Ik kan me nog wel herinneren dat iemand uit Totally Spies dezelfde stem had als een Winx..
Sandra- Aantal berichten : 1991
Nee, sorry. Dat is niet zo! Clover en Bloom hebben dezelfde stem. Kijk maar zelf, zelfs op Niki's site wordt Bloom en Clover vermeldt. Stella is gedaan door Jannemien Cnossen.Sandra schreef:Stella Clover fan komt eraan!
Wauw, zoiets had ik totaal niet verwacht
Stella en Bloom lijken niet zoveel op elkaar (met karakter)
Stella en Bloom lijken niet zoveel op elkaar (met karakter)
@Tessa wat leuk dat jij het ook leuk vindt! Dit vertel je niet vaak. Zou je hier ook een webklik site willen maken? Als je het zelf natuurlijk wilt.Admin schreef:Ik vindt Totally Spies nog steeds een leuke serie, dat komt misschien
Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Sommige blijven echt geweldig
Vooral die broer van Jerry. Geeft die het nou nooit op?
In s5 was hij er niet meer. Maar Helga bijv is wel in seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En die 2 ling broer alleen in s4 volgens mij. En Myrna in 2,3, 4 (heb je gemerkt dat Myrna ook de stem van Stormy is?)Sandra schreef:Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Tecna14 schreef:In s5 was hij er niet meer. Maar Helga bijv is wel in seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En die 2 ling broer alleen in s4 volgens mij. En Myrna in 2,3, 4 (heb je gemerkt dat Myrna ook de stem van Stormy is?)Sandra schreef:Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Ik heb echt geen idee welk seizoen wat is O_O (Ik dacht eerst dat er maar 3 seizoenen ofzo waren )
Wacht, Myrna? Wauw die stem kwam me al zo bekend voor
Jep! Hoe kwam jij er achter, dat Myrna dezelfde persoon is als Mitzi,Stormy en Irma?Sandra schreef:Tecna14 schreef:In s5 was hij er niet meer. Maar Helga bijv is wel in seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En die 2 ling broer alleen in s4 volgens mij. En Myrna in 2,3, 4 (heb je gemerkt dat Myrna ook de stem van Stormy is?)Sandra schreef:Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Ik heb echt geen idee welk seizoen wat is O_O (Ik dacht eerst dat er maar 3 seizoenen ofzo waren )
Via jouw hahaTecna14 schreef:Jep! Hoe kwam jij er achter, dat Myrna dezelfde persoon is als Mitzi,Stormy en Irma?Sandra schreef:Tecna14 schreef:In s5 was hij er niet meer. Maar Helga bijv is wel in seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En die 2 ling broer alleen in s4 volgens mij. En Myrna in 2,3, 4 (heb je gemerkt dat Myrna ook de stem van Stormy is?)Sandra schreef:Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Maar als je goed luistert lijken de stemmen van Myrna en Stormy best wel op elkaar
Stormy is alleen wat kwaadaardiger natuurlijk..
Ja, dat is wel zo. En Mirta/Griselda hebben ook dezelfde stem net als Sam (S2-6). En in de 1e aflevering toen Myrna kwam was het de stem van GLADIS die Myrna deed.Sandra schreef:Via jouw hahaTecna14 schreef:Jep! Hoe kwam jij er achter, dat Myrna dezelfde persoon is als Mitzi,Stormy en Irma?Sandra schreef:Tecna14 schreef:In s5 was hij er niet meer. Maar Helga bijv is wel in seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En die 2 ling broer alleen in s4 volgens mij. En Myrna in 2,3, 4 (heb je gemerkt dat Myrna ook de stem van Stormy is?)Sandra schreef:Ik vind het eigenlijk heel fijn om te zien hoe oude vijanden weer terugkomen (vooral in de iets nieuwe seizoen(en).
Maar als je goed luistert lijken de stemmen van Myrna en Stormy best wel op elkaar
Stormy is alleen wat kwaadaardiger natuurlijk..
GLADIS WAT WAAROOOM Hun rollen lijken niet eens op elkaar.. oh die stem moet ik horen
Oh toen Gladis erbij kwam, oh ze is zo een leuk 'apparaat ding'
Jerry kreeg toen ook veel meer karakter.. eerst was hij eerder een echte baas. Hij stuurde de spies op missie en meer deed hij niet echt.
Oh Gladis.. en toen ze verliefd werd.. op.. het dinges apparaat? En dat Jerry dat niet mocht weten XD Dat was toen die aflevering met Alex die geen geheimen kon bewaren
De titel heet: Gedoe in de ruimte.Sandra schreef:Waarom zie ik je bericht nu pas.
GLADIS WAT WAAROOOM Hun rollen lijken niet eens op elkaar.. oh die stem moet ik horen
Oh toen Gladis erbij kwam, oh ze is zo een leuk 'apparaat ding'
Jerry kreeg toen ook veel meer karakter.. eerst was hij eerder een echte baas. Hij stuurde de spies op missie en meer deed hij niet echt.
Oh Gladis.. en toen ze verliefd werd.. op.. het dinges apparaat? En dat Jerry dat niet mocht weten XD Dat was toen die aflevering met Alex die geen geheimen kon bewaren
Oh wauw die stem is echt eng
Heb je gekeken?Sandra schreef:Oh wauw die stem is echt eng
Ik kon de aflevering online vinden, dus ja Oh zo een strenge stem....Tecna14 schreef:Heb je gekeken?Sandra schreef:Oh wauw die stem is echt eng
Ik kan me een Aflevering van TS herrineren waar zo een schurk in voorkwam, die zo astrologie-geobsedeerd was, en had een pistool, toen zei ze zoiets vaags 'Weten jullie wat de sterkste planeet is?'
'De zon!' Ik dacht, zo: 'Sinds wanneer is de Zon een planeet?'
'De zon!' Ik dacht, zo: 'Sinds wanneer is de Zon een planeet?'
Ooh die! Die aflevering ken ik ool ja! Maar weetje wat ook soms het nadeel van deze serie is?! Soms tekenen ze karakters die maar 1 keer voorkomen! En daarna nooit meer! Terwijl het juist leuk is als ze terug komen! Zoals die 2 zusters en Madison!
Tecna14 schreef:Ooh die! Die aflevering ken ik ool ja! Maar weetje wat ook soms het nadeel van deze serie is?! Soms tekenen ze karakters die maar 1 keer voorkomen! En daarna nooit meer! Terwijl het juist leuk is als ze terug komen! Zoals die 2 zusters en Madison!
Ja he Wanneer vijanden weer terugkomen is ook altijd leuk
Vooral die broer van Jerry whahaha
Nou ja dat kan.
Laatst aangepast door Nja op ma jul 03, 2017 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Die oplichter kapster van straat moet terugkomen! In totally spies!
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: