Het Totally Spies!-topic
3 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het Totally Spies!-topic
Of deze! Clover had geen makeup op dus was zei niet de slachttofer maar Alex & Sam. En die mw opscheppen dat ze allemaal prachtig zijn door die magische makeup!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Die glimlach van Sam is zo eng he...
Sandra- Aantal berichten : 1991
Haha deze alfevering dan! Echt lullig voor Clover! Clover wou zo´n rol in een muscial waar ze zo´n Frans accent moest hebben! Ze werd zo verdrietig en Sam trooste haar en deed een act na waarvan Sam zelf dacht dat het nergens op sloeg tot dat de leraar haar koos en later Mandy! Toen Sam toch koos voor Clover!
Mijn zus en ik waren er altijd over eens dat Mandy
juist het slechtste acteerde (dat is de schuld van de
stem-actrice eigenlijk) zo droog en vaag
Voor Clover was dit best sneu en een beetje eigen schuld! Clover had zich opgegeven als model voor zo'n missverkiezing bij de "hiphaphut" waar ze 25 duizend euro won en zo'n auto! Mandy zei dat zei ging winnen en wat eindelijk door Clover zelf kwam! Clover haar benen werden dik door die schurk en ze was er zat mee! Toen ze weer haar normale benen weer had zei ze dat ze ermee klaar was! Tot dat die meneer tegen haar zei dat ze won en ze terug zei van "het was maar een grap!".
Wel jammer dat er alleen in seizoen 3 & 4 testimoniums waren en niet de andere seizoenen. )-: Ben benieuwd wat ze dan te zeggen hadden op de aftiteling (-:.
@Admin dat zou ik ook wel willen weten! Maar ja de makers bepalen hoe een uitzending er uit komt te zien per seizoen. En bij seizoen 3-4 kozen ze hier voor. Ik ben benieuwd hoe testimoniums er uit zagen als alle 3 de Spies per beurt een testimonium kregen elke aflevering.
Haha! "De ideale man" wat nou als het "De ideale vrouw" was Playgirl in plaats van playboy. Alex en Sam trappen er zo snel in. Soms denk ik ook van: Waarom Clover bij de ééne aflevering en waarom Sam Alex bij de andere afleveringen!
Dat heb ik met de 2e stem van Sam! Ik vond haar stem van seizoen 2 nooit bij seizoen 2 passen! Bij 3-6! Wel. Ik vond haar 1e stem die van seizoen 1 ook prima bij seizoen 2 passen! Vanwege de tekenstijl en intro! En seizoen 2 vond ik wel meer actie dan seizoen 1! En die geluidsachtergonden die nooit in seizoen 1 kwamen! Eigenlijk wel lullig voor haar stem. Ik vroeg een keer aan Niki waarom Sam na s1 nieuwe stem kreeg! En ze zei dat die geene het toen te druk had (ja maar in beugelbekkie was wel te horen en volgens mij is dat ook ongeveer in dezelfde opgenomen aangezien het op fox kids kwam!) Hoe dan ook ik zal er altijd aan moeten wennen dat Lottie niet in s2 is!Admin schreef:Mijn zus en ik waren er altijd over eens dat Mandy
Nja schreef:Haha! "De ideale man" wat nou als het "De ideale vrouw" was Playgirl in plaats van playboy. Alex en Sam trappen er zo snel in. Soms denk ik ook van: Waarom Clover bij de ééne aflevering en waarom Sam Alex bij de andere afleveringen!
Volgens mij hebben Sam en Alex een compleet andere smaak dan Clover
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ik zelf heb of had een aantal Totally Spies spullen!
DVD's
*Totally Spies 1 seizoen 4
*Totally Spies 2 seizoen 4
*Totally Spies 3 seizoen 1
DS spellen
*Totally Spies 2 Undercover (van bol.com)
*Totally Spies 4 Wereldtoer (van Game Mania Almere)
Global Party en Super Spionnen wil ook nog zo graag!
Overige
*Compouder Goliath (ik wist nooit eigenlijk hoe het werkte en ben hem sinds paar jaar kwijt )
*Schoolset (van Action) liniaal had ik nog wel maar weet niet meer waar die is!
In NL is Totally Spies gewoon dood (net als Winx) op webshops kun je enkele dingen vinden nog Hopelijk is het in Frankrijk zelf wel populair aangezien het daar bedacht-geproduceerd is!
DVD's
*Totally Spies 1 seizoen 4
*Totally Spies 2 seizoen 4
*Totally Spies 3 seizoen 1
DS spellen
*Totally Spies 2 Undercover (van bol.com)
*Totally Spies 4 Wereldtoer (van Game Mania Almere)
Global Party en Super Spionnen wil ook nog zo graag!
Overige
*Compouder Goliath (ik wist nooit eigenlijk hoe het werkte en ben hem sinds paar jaar kwijt )
*Schoolset (van Action) liniaal had ik nog wel maar weet niet meer waar die is!
In NL is Totally Spies gewoon dood (net als Winx) op webshops kun je enkele dingen vinden nog Hopelijk is het in Frankrijk zelf wel populair aangezien het daar bedacht-geproduceerd is!
Whahah wel geniaal Je laat expres de aarde warm worden zodat mensen jou super tint zonnebrand kopen. Aan de ene kant ook gemeen en kinderachtig!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: