Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inspreken/Acteren buiten Winx Club

4 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra ma jul 17, 2017 9:09 pm

Hee die eerste is Amore en Roxy! Shocked
Het is me nooit opgevallen dat het dezelfde actrice was.. Embarassed
Meghna Kumar doet ook Lily uit Every Witch Way ontdek ik nu Shocked *heeft het hele eerste seizoen gevolgd en het is haar nooit opgevallen*

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja di jul 18, 2017 12:15 pm

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 14042910:
*Nathalie Haneveld - Heldin
*Linda Wagenmakers - Prinses Tiana
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo okt 29, 2017 1:49 pm

De Tofus
*Mama - Niki Romijn
*Lily (vriendin van Lola) - Edna Kalb
*April (soort nerd meisje) - Nicoline van Doorn
*Cherry - Shanna Chatterjee
*Buurvrouw - Marjolein Algera
*Buurman - Finn Poncin
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra do nov 02, 2017 6:00 pm

Wacht is de moeder de stem van Bloom? affraid

NU SNAP IK WAAROM HAAR STEM ME ZO BEKEND VOORKWAM
Nog een mysterie opgelost Very Happy

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja vr nov 03, 2017 5:11 pm

A Kind of Magic
*Ingeborg Wieten - Willow
*Nicoline van Doorn - Cindy
*Kiki Koster - Tante Ferocia
Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Akindofmagic
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra ma dec 31, 2018 3:46 pm

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik kwam er laatst achter dat Kate Bristol ook de stem van Nadine uit World of Winx heeft gedaan! Shocked cheers
Hehe, de afleveringen met Nadine erin wil ik nog eens in het Engels terugkijken. Twisted Evil (Ik ben nu pas bij afl 1 van S2 Embarassed)

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo jan 13, 2019 2:36 pm

Monique van der Ster (Musa) is ook de stem in "Kruidvat reclame's"! 'Kruidvat steeds verrasend altijd voordelig'! Met die zin ben ik het niet mee eens helaas!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra wo jan 16, 2019 1:50 pm

Hehe Musa Cool Twisted Evil

Toen ik dat vertelde aan Tessa geloofde ze me eerst niet Razz Totdat ze het zelf ging luisteren Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo jan 20, 2019 2:39 pm

Sandra schreef:Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik kwam er laatst achter dat Kate Bristol ook de stem van Nadine uit World of Winx heeft gedaan! Shocked cheers
Hehe, de afleveringen met Nadine erin wil ik nog eens in het Engels terugkijken. Twisted Evil (Ik ben nu pas bij afl 1 van S2 Embarassed)
Wel toevallig dat WPP Moniqie uitkooz voor Musa! Want *Allebij beginnen ze met de letter "M". *Allebij houden ze van muziek! *Allebij hebben ze een niet westers uiterlijk! Mischien leuk voor haar om "M&Ms", "Coca-Cola" of "Haribo" reclames intespreken Cool De NL stem van Haribo beer zou wat zijn! Shocked

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 41Yhh4K0XmL
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Admin ma jan 21, 2019 7:12 pm

Sandra schreef:Hehe Musa Cool Twisted Evil

Toen ik dat vertelde aan Tessa geloofde ze me eerst niet Razz Totdat ze het zelf ging luisteren Shocked

Hey hey Twisted Evil
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja ma apr 13, 2020 3:28 pm

Monster Buster Club

Marlies is Cathy (blond haar)

Shanna Chatterjee (Donkerbruin haar)

Was op Jetix / Disney XD.



Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Noell2006 do mei 28, 2020 2:09 pm

Niki Romijn sprak ook moeder Tofu in in de serie de Tofu's ze sprak Clover in in Totally Spies, Lisa Simpson in de Simpsons film. Marlies Sommers sprak ook Misty in in Pokémon, verschillende stemmen in Totally Spies ze sprak iemand in in Rocket Power. Peggy doet heel veel buiten winx club.
Noell2006
Noell2006

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-02-20
Leeftijd : 17
Woonplaats : Nederland, Klazienaveen

https://welkombijdewinxclub.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Admin vr mei 29, 2020 9:51 am

Noell2006 schreef:Niki Romijn sprak ook moeder Tofu in in de serie de Tofu's ze sprak Clover in in Totally Spies, Lisa Simpson in de Simpsons film. Marlies Sommers sprak ook Misty in in Pokémon, verschillende stemmen in Totally Spies ze sprak iemand in in Rocket Power. Peggy doet heel veel buiten winx club.

Peggy speelt ook Iris In LoliRock - btw, ik haat die serie.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 6 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum