Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inspreken/Acteren buiten Winx Club

4 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja ma okt 17, 2016 3:41 pm

Lauren van Kinky Boots! In november weer!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja di okt 18, 2016 3:53 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:@Sandra Haven Paschall deed eerst audtie voor Ellie en zei werd Ellie! En toen deed ze auditie voor Serena haar grote rol! (een vriendin van haar stuurde haar naam in voor de auditie!)

Ooohh zoo coool! Smile
Idd! En toen deed ze meer voor de Pokemon franchise! Twisted Evil en 3 jaar later als Bloom/Kiko in seizoen 7! En dit is wel haar laatste jaar als Serena! Haven gaat denk ik nu naar de Winx Club franchise kant en Broadway! Maar eeh ze wou al van jongs af aan acteren! En haar 1e musical was als ´Fiona´ in ´´Shrek the muscial´´´en tour in 2007 en 2008! Twisted Evil Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja di okt 18, 2016 4:05 pm

Sandra schreef:Ohhhh doen ze dat zo Surprised

Haha laden XD Zie je wel, ze heeft wel eventjes nodig Twisted Evil
Toch wel cool dat ze dat kan Surprised
Komt natuurlijk omdat ze al veel ervaring heeft met zingen (zoals ik al eerder zei)! He ik bedoel ze zingt, danst en acteert op Broadway! Heeft ooit bij een grote stadion gezongen voor een club voor een hele publiek op tv! En ze leesde ook 1 keer zo´n kerst verhaal voor jonge kindjes dat op ABC te zien was tijdens kerst! En dat ze ook bij Pokemon een keer iets zong naast dat ze Serena en andere personages doet! En vorige jaar deed ze Bloom/Kiko voor seizoen 7 (Ook in de trailer als Bloom)! En nu doet ze Bloom en andere personages in WOW! En weet je wat ze in haar interview zei!: Dat ze acteert in haar eigen vrijetijd in haar pyjama en zonder make-up! Shocked Laughing Poooeehhh wat een ervaring! HAVEN! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra wo okt 19, 2016 1:07 pm

Nja schreef:
Sandra schreef:
Nja schreef:@Sandra Haven Paschall deed eerst audtie voor Ellie en zei werd Ellie! En toen deed ze auditie voor Serena haar grote rol! (een vriendin van haar stuurde haar naam in voor de auditie!)

Ooohh zoo coool! Smile
Idd! En toen deed ze meer voor de Pokemon franchise! Twisted Evil  en 3 jaar later als Bloom/Kiko in seizoen 7! En dit is wel haar laatste jaar als Serena! Haven gaat denk ik nu naar de Winx Club franchise kant en Broadway! Maar eeh ze wou al van jongs af aan acteren! En haar 1e musical was als ´Fiona´ in ´´Shrek the muscial´´´en tour in 2007 en 2008! Twisted Evil Shocked

Jaa ik hoop dat ze bij Winx blijft Smile
Havens enthousiasme is zo inspirerend haha Razz

Musical Shocked  Dus ze zong! Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra wo okt 19, 2016 1:08 pm

Nja schreef:
Sandra schreef:Ohhhh doen ze dat zo Surprised

Haha laden XD Zie je wel, ze heeft wel eventjes nodig Twisted Evil
Toch wel cool dat ze dat kan Surprised
Komt natuurlijk omdat ze al veel ervaring heeft met zingen (zoals ik al eerder zei)! He ik bedoel ze zingt, danst en acteert op Broadway! Heeft ooit bij een grote stadion gezongen voor een club voor een hele publiek op tv! En ze leesde ook 1 keer zo´n kerst verhaal voor jonge kindjes dat op ABC te zien was tijdens kerst! En dat ze ook bij Pokemon een keer iets zong naast dat ze Serena en andere personages doet! En vorige jaar deed ze Bloom/Kiko voor seizoen 7 (Ook in de trailer als Bloom)! En nu doet ze Bloom en andere personages in WOW! En weet je wat ze in haar interview zei!: Dat ze acteert in haar eigen vrijetijd in haar pyjama en zonder make-up! Shocked Laughing Poooeehhh wat een ervaring! HAVEN! Twisted Evil

WHAHAHAH
Geniaal Shocked

Hoe zou haar man dat vinden Twisted Evil

Dat laat zien hoe leuk ze acteren vindt jaaa Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja wo okt 19, 2016 6:00 pm

Kan niet wachten op WOW! Vraag me wel af hoe de andere personen heten voor Stella, Flora enzo..
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra wo okt 19, 2016 6:57 pm

Nja schreef:Kan niet wachten op WOW! Vraag me wel af hoe de andere personen heten voor Stella, Flora enzo..

Wat, WAT! affraid
Is dat nog niet bekend..... Shocked

*ging ervanuit dat het dezelfde actrices zouden zijn zoals in s7*

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja za okt 22, 2016 8:21 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Idk! Maar Haven Paschall deed ook een rol in Yugioh Zexal! Ze weet helaas er weinig over omdat het een korte rol was en ze veel bezig was met haar zoon Hudson die toen baby was! Shocked Shocked

Heeft ze... een kind affraid
Oh ja nu weet ik het weer Razz

Oh wauw had ze toen die tijd geen andere rollen om te doen? Shocked
Tuurlijk had ze toen wel tijd:twisted: (ze doet al zo´n 9 jaar Broadway!)! Alleen is het punt dat Hudson (haar zoon) toen nog drie was en ja als je kind klein is en je veel op hem moet letten vergeet je wel wat dingen ja! Vandaar dat ze weinig weet over haar rol in Yugioh ZEXAL!Evil or Very Mad Shocked Ze moest trouwens ook iemand vervingen als Lauren in ´´Kinky Boots´´ op Broadway! En ergens in November komt ze terug in deze rol! Cool Twisted EvilShocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra zo okt 23, 2016 12:48 pm

Ah ja kinderen Razz

Wat ze komt terug? Weer om te vervangen..? Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo okt 23, 2016 12:53 pm

http://cbsloc.al/2a7PvJy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo okt 23, 2016 3:48 pm

Ik weet niet of iemand hier de serie ´´6Tien´´ kent die op Zapp en Ketnet te zien was (Echt leuke serie! Keek hem ook!)
*Ajolt Elsakers - Jonesy (jongen, blauw haar)
*Nicoline van Doorn - Niki (meisje, paars haar)
*Peggy Vrijens - Jen (meisje, bruin haar)


Laatst aangepast door Nja op vr okt 27, 2017 5:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra zo okt 23, 2016 4:22 pm

Oh hee ik ken die serie Surprised
Ok uhm welke personages zijn wie Shocked

Dat ze ook spelen in winx Surprised *nooit opgevallen*

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra zo okt 23, 2016 4:26 pm

Nja schreef:http://cbsloc.al/2a7PvJy

HAVEN JA HAVEN IK HERKEN HAAR

Wie is die man naast haar Shocked
Oh wacht hij speelt Shrek
WOW dat Shrek kostuum affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja zo okt 23, 2016 4:51 pm

Sandra schreef:Oh hee ik ken die serie Surprised
Ok uhm welke personages zijn wie Shocked

Dat ze ook spelen in winx Surprised *nooit opgevallen*
bij deze


Laatst aangepast door Nja op vr okt 27, 2017 5:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja do okt 27, 2016 9:29 pm

Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Admin vr okt 28, 2016 2:49 pm

Ooh, ik ken die serie ook 6tien!
Deed me denken aan Beugelbekkie enzo.
Was ook wel leuk Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra za okt 29, 2016 9:51 pm

Nja schreef:Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.

Is dat niet iets gebaseerd op die anime? Surprised Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja vr nov 04, 2016 8:26 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.

Is dat niet iets gebaseerd op die anime? Surprised Shocked
Ja zo iets, gezien? Cool Shocked Ik ben benieuwd hoe Haven in WOW klinkt als Bloom en Kiko! (als Kiko meespeelt!) Laughing
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja vr nov 04, 2016 8:41 pm

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Horseland_70171960 Ik weet niet of iemand de serie ´´Horseland´´ gezien heeft of keek maar hier doen een aantal winx stemacteurs ook een stem in! De stem van Amore/Roxy deed het meisje met blauw haar, de stem van Mitzi/Stormy deed het meisje met bruin haar en de stem van Digit uit seizoen 2 deed het meisje met blond haar!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra di nov 08, 2016 4:27 pm

HAHA DIE KEN IK OOK Shocked

Ik keek het op de basischool tijdens de middag toen ik nog naar huis ging om te eten Razz

Ok ik herinner me al die stemmen echt niet meer maar ik wist niet dat ze ook in winx speelden (de Nederlandse stemmen bedoel je toch?) Surprised
*zoekt het terug*
Wacht die blauwe haar heeft een bekende stem Shocked WACHT ZIJ DEED WILLLL UIT WITCH Shocked *fangirlt*

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja wo nov 09, 2016 9:31 pm

Ooh en Fruits Basket he! Laughing


Laatst aangepast door Nja op zo nov 20, 2016 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja wo nov 09, 2016 10:49 pm

Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Sandra do nov 10, 2016 7:21 pm

Nja schreef:Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!

Shiny niet? Surprised
Waarschijnlijk heeft ze dan geen interesse om weer zo een stem als Shiny te doen ofzo Shocked
Want anders zou ze wel willen dat *mensjes die stemacteurs zoeken* haar daarop zouden kunnen vinden Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja do nov 10, 2016 8:37 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!

Shiny niet? Surprised
Waarschijnlijk heeft ze dan geen interesse om weer zo een stem als Shiny te doen ofzo Shocked
Want anders zou ze wel willen dat *mensjes die stemacteurs zoeken* haar daarop zouden kunnen vinden Shocked
Ja echt he! Ik vind haar juist zo goed voor Shiny! En ik denk dat zei het juist van Musa vind! Wel zonde hoor! Er stonden zoveel rollen op haar cv eerst en nu maar 18 ofzo! Omdat ze met Winx in aanraking kwam! Gelukkig staan al haar rollen nog op haar wikipedia pagina! En erg leuk dat haar stem in alle talen gebruikt word! Ze is Shiny en daardoor ga ik net als jik haar naam niet snel vergeten!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Nja do nov 10, 2016 8:56 pm

@Sandra Kate Bristol's reactie over als Musa in WOW!Klik hier!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspreken/Acteren buiten Winx Club - Pagina 4 Empty Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum