Het Chat-topic!
5 plaatsers
Pagina 5 van 17
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Re: Het Chat-topic!
Er bestaat een alfea leerling die Sandra heet!
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
We zitten bijna aan de 2500 berichten!
WE HEBBEN DE 2500 BERICHTEN BEREIKT VERRASSSINGGG!!!
Is hij niet knap
Ik wachtte nu echt al maanden om dit te plaatsen
- Spoiler:
Gemaakt door Tessa
Is hij niet knap
Ik wachtte nu echt al maanden om dit te plaatsen
Voor de mensen die zich af vroegen wie dat is
op het plaatje. Dat plaatje is van Riven
in zijn oude design uit Magical Bloom.
Sandra en ik vonden hem er zo grappig kijken.
Daardoor deze Meme.
op het plaatje. Dat plaatje is van Riven
in zijn oude design uit Magical Bloom.
Sandra en ik vonden hem er zo grappig kijken.
Daardoor deze Meme.
Het lijkt niet echt op Riven. Maar dat gezicht komt me wel bekend voor van een disney film. Het lijkt wel het Beest van Belle en het beest in zijn normale mensen vorm. Of heb ik het fout?
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Het is echt Riven. Maar dan in de Magical Bloom versie.
Later, is zijn design compleet veranderd, zoals je nu ziet
in de recente series.
Later, is zijn design compleet veranderd, zoals je nu ziet
in de recente series.
Hhahaha vergeten erbij te zettenAdmin schreef:Sandra. Die hebben we samen gemaakt.
Niet alleen ik
De tekst was bedacht door mij maar de meme is gemaakt door Tessa
Begrijpt nou niemand de grap
KIJKEN MENSEN!
KIJKEN MENSEN!
Het is me opgevallen dat mijn telefoon minder snel leeggaat met het dramatische halfdooie scherm
Sandra schreef:Het is me opgevallen dat mijn telefoon minder snel leeggaat met het dramatische halfdooie scherm
Waarschijnlijk omdat je er minder op zit, ofja dat denk ik toch?
Het is mij opgevallen dat mijn nieuwe trager oplaadt, maar wel langer meegaat Wel logisch het is een grote telefoon dus meer plaats voor batterij
Dat is zo slim En zo waarKyana schreef:Sandra schreef:Het is me opgevallen dat mijn telefoon minder snel leeggaat met het dramatische halfdooie scherm
Waarschijnlijk omdat je er minder op zit, ofja dat denk ik toch?
Het is mij opgevallen dat mijn nieuwe trager oplaadt, maar wel langer meegaat Wel logisch het is een grote telefoon dus meer plaats voor batterij
Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Ik mag al gaan maar ik wil niet..
Auto's zijn eng..
Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Mag jij dat nu al Ik ga nooit al kunnen rijden voor ik 18 ben, denk dat ik in de zomervakantie ga dan heb ik toch 3 maanden vakantie dus tijd genoeg
Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Mag jij dat nu al Ik ga nooit al kunnen rijden voor ik 18 ben, denk dat ik in de zomervakantie ga dan heb ik toch 3 maanden vakantie dus tijd genoeg
Mijn ouders kwamen ook zo met "in de zomervakantie kun je het beste eraan beginnen" nee ik begin wel gewoon nooit
Het OV lijkt mij veeeeeeeeeel interessanter
Sandra schreef:Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Mijn ouders kwamen ook zo met "in de zomervakantie kun je het beste eraan beginnen" nee ik begin wel gewoon nooit
Het OV lijkt mij veeeeeeeeeel interessanterEn minder stress
Wat is ov
Er zijn mensen van mijn leeftijd die nu al aan het oefenen zijn voor een praktisch examen en dan heb je mij
Het openbaar vervoer XD (bus, trein, metro..)Kyana schreef:Sandra schreef:Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Wat is ov
Er zijn mensen van mijn leeftijd die nu al aan het oefenen zijn voor een praktisch examen en dan heb je mij
Ik zeg steeds "pas als mijn broertje is geweest ga ik rijlessen" Oftewel nooit
Sandra schreef:Het openbaar vervoer XD (bus, trein, metro..)Kyana schreef:Sandra schreef:Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Wat is ov
Mijn ouders blijven ook maar vragen en vragen.
Maar tot nu toe heb ik andere dingen aan me hoofd.
Precies!Admin schreef:Sandra schreef:Het openbaar vervoer XD (bus, trein, metro..)Kyana schreef:Sandra schreef:Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Wat is ov
Wat moet ik nou met een rijbewijs als ik NOOIT ergens heen ga!
Sandra schreef:Precies!Admin schreef:Sandra schreef:Het openbaar vervoer XD (bus, trein, metro..)Kyana schreef:Sandra schreef:Hahhahaa.. ik ben al 16 en een half geweest dus ik mag eigenlijk al soortvanKyana schreef:Sandra schreef:Rijlessen..Kyana schreef:Voor wat heb ik me toch maar opgegeven... Na de kerstexamens ga ik de dag erna na mijn theoretische rijlessen daarna na een fuif, de volgende dag heb ik opnieuw les en dan die avond opnieuw een fuif en de volgende dag om half 9 op school zijn terug voor rapport
Auto's zijn eng..
Wat is ov
Wat moet ik nou met een rijbewijs als ik NOOIT ergens heen ga!(En anders neem ik de fiets)
Je gaat toch wel ergens heen? (in de toekomst wel meer, geloof ik)
en wat dacht je van je werk later? Het is wel handig.
Ik ga thuis werken Of anders het ov... ik hou niet van auto's
Het is handig maar niet perse nodig
Sandra schreef:Ik ga thuis werken Of anders het ov... ik hou niet van auto's
Ja, dat is waar.
En, ik hou niet zo van auto's vanwege de Co2 uitstoot
Misschien dat ik ooit mijn rijbewijs wil gaan halen als er meer milieu vriendelijke auto's zijnAdmin schreef:Sandra schreef:Ik ga thuis werken Of anders het ov... ik hou niet van auto's
Ja, dat is waar.
En, ik hou niet zo van auto's vanwege de Co2 uitstoot
Ik hoef ook geen rijbewijs, deze maand gaat mijn vriend voor zijn rijbewijs. Dus dan heb ik een persoonlijke taxi
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Pagina 5 van 17
Permissies van dit forum: