Het Chat-topic!
5 plaatsers
Pagina 4 van 17
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Re: Het Chat-topic!
Tessa liet me een filmpje zien van de Maan en de Aarde en toen zag ik... een kerstboom...
Hoezo dat nou weer XD
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Sandra schreef:Tessa liet me een filmpje zien van de Maan en de Aarde en toen zag ik... een kerstboom...Hoezo dat nou weer XD
Ik denk dat je te veel vrije tijd hebt oftewel iets genomen
Kyana schreef:Sandra schreef:Tessa liet me een filmpje zien van de Maan en de Aarde en toen zag ik... een kerstboom...Hoezo dat nou weer XD
Ik denk dat je te veel vrije tijd hebt oftewel iets genomenOke laten we hopen van niet
Sandra schreef:Kyana schreef:Sandra schreef:Tessa liet me een filmpje zien van de Maan en de Aarde en toen zag ik... een kerstboom...Hoezo dat nou weer XD
Ik denk dat je te veel vrije tijd hebt oftewel iets genomenOke laten we hopen van niet
Je maakt me ongerust
Oh haha.. ik Pluto zag ik ook al rare dingen dusja O_O
Het is zo laat en ik wil slapen en ik ben alleen thuis en er zit een spin in de gang en ik kan mijn kamer niet uit
Oh help.
Het altijd op tijd naar bed gaan is goed voor je slaapritme en blablabla maar ik kan dan uiteindelijk nooit later opblijven dan 10 uur XD (want nee dan begin ik echt om te vallen ), maar als ik de volgende dag kan uitslapen lukt het meestal wel om tot later drop te blijven...
Soms is het alleen zo vervelend X_X
Soms is het alleen zo vervelend X_X
Mijn slaapritme is toch helemaal overhoop, maakt voor mij echt niks meer uit :p
Ik heb elke dag te weinig slaap door school en ik ben altijd moe, maar of ik nu om 10 uur ga slapen (wat zelden is met huiswerk) of om 12 het heeft geen effect op mij. Ik heb eens maar 2 uur geslapen omdat ik de hele nacht aan een tekening heb moeten werken
Ik heb elke dag te weinig slaap door school en ik ben altijd moe, maar of ik nu om 10 uur ga slapen (wat zelden is met huiswerk) of om 12 het heeft geen effect op mij. Ik heb eens maar 2 uur geslapen omdat ik de hele nacht aan een tekening heb moeten werken
Oh wauw en dan vind ik het al geweldig dat ik eens tot 12 uur ben opgebleven voor een tekening XDKyana schreef:Mijn slaapritme is toch helemaal overhoop, maakt voor mij echt niks meer uit :p
Oh met huiswerk slaap ik de laatste tijd ook zo laat.. en dan heb ik zowat geen vrije tijd meer..
Sandra schreef:Oh wauw en dan vind ik het al geweldig dat ik eens tot 12 uur ben opgebleven voor een tekening XDKyana schreef:Mijn slaapritme is toch helemaal overhoop, maakt voor mij echt niks meer uit :p
Oh met huiswerk slaap ik de laatste tijd ook zo laat.. en dan heb ik zowat geen vrije tijd meer..
Same, en geen hobbies als ik geen werk voor school heb en gewoon thuis zit verveel me me al snel
BERICHT 2000!!!!!
Ik steel deze weer hahahah
Ik steel deze weer hahahah
Dit is echt leuk en grappig: De 1e dag dat ik op mijn stage was en voor het eerste mee at bij de pauze toen vertelde mijn stage begeleider, de baas van dat plek zegmaar dat zei iedere maand sinterklaas viert! En dat ze op haar lasanja, stroop en kiwi doet ipv gehakt en paprika en ik zat helemaal zo in de deuk van de lach!!! GENAAAANT! En ik vroeg volgende week aan haar wat ze op haar brood meestal doet en toen zei ze dit: Ik doe yoghurt eerst er in op mijn brood met Müslie!!! En later vroeg ik aan haar van wat krijg je van sinterklaas? En toen zei ze eerst kreeg ik zand daarna pepernoten en ik zei en nu? Chocolade melk? en toen zei ze mmm ja chocomelk.. en later zei ik en ben je ook blij met een vis als eten? En toen zei ze ja mmm kabeljauw in chocomelk indippen mmm dat is nog eens een lekkere sinterklaas cadotjes eten! En een week later vroeg ik aan haar wat ze op haar pannenkoeken doet en ze zei gummiebeer snoepjes met KAUWGOM!! En ik zei waarom kauwgom? En ze zei: Omdat ik er langer op kan kauwen en ik SLIK HET KAUWGOM DOOR! Maar helaas volgende week zei ze dat het allemaal grapjes zijn (ik vroeg het aan haar of het echt was). En ik zei maar smaakt kabeljauw wel lekker in chocomelk? en ze zei mischien ik heb het nooit geproeft.
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Hahhahahaa ik zou het ook geloofd hebben whahaha
Zoveel fantasie XD
Zoveel fantasie XD
Ja idd in het begin geloofde ik het ook bijna!
Mij maakte ze ook wel eens vanalles wijs op het werk. Ik geloofde het ook soms bijna
Zo moest ik bloem hakken... Bloem is zo fijn wie hakt er dat nu Had mijn collega een sijplank en alles gelegd en ik geloofde het maar niet. Toen begon de ganse keuken te zeggen van: Jawel dat moet wel!
Zo moest ik bloem hakken... Bloem is zo fijn wie hakt er dat nu Had mijn collega een sijplank en alles gelegd en ik geloofde het maar niet. Toen begon de ganse keuken te zeggen van: Jawel dat moet wel!
Dus toen.. ging jij... bloem hakken..?Kyana schreef:Mij maakte ze ook wel eens vanalles wijs op het werk. Ik geloofde het ook soms bijna
waat Sandra lus jij geen chocomelk??
NeeeeTecna14 schreef:waat Sandra lus jij geen chocomelk??
Kiwi op mn lasanja en stroop het lijkt eerder lasankoek
Je wilt niet weten hoeveel ketchup ik altijd doe op mijn lasagneTecna14 schreef:Kiwi op mn lasanja en stroop het lijkt eerder lasankoek
Maar kiwi wil ik wel proberen
Zolang de kiwi maar lekker is
iel ketchup baaaaah!! Of pap in je brood.
NEE DE KETCHUP!Tecna14 schreef:iel ketchup baaaaah!! Of pap in je brood.
Ieuw nee pap is vies..
En mijn buscahuffeur zei: Ach man dat grapje kennen we al over kabeljauw in je chocomelk.
Oh vis met chocolade... nee ieuw neeTecna14 schreef:En mijn buscahuffeur zei: Ach man dat grapje kennen we al over kabeljauw in je chocomelk.
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Pagina 4 van 17
Permissies van dit forum: