Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Blooper-topic

5 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr mei 13, 2016 8:07 pm

Hihi!! Ook wel weer grappig!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja di mei 17, 2016 5:01 pm

Vandaag tijdens het werken zat ik met een klasgenoot te praten en iemand bij een andere tafel zei zo van EEH Kijk daar beneden enzoo en ja mijn zakdoek lag daar samen met het zakje! FAAL faal Faal, faal! Shocked Shocked Dacht ik zonder het te zeggen en te tonen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra di mei 17, 2016 6:24 pm

Zakje? Shocked

Oh bij ons op school is er een wc slot een beetje losjes kapot waardoor het slot steeds omlaag gaat, maar ik ga altijd daar in omdat het dan rustig is en dan doe ik een zakdoekje tussen het slot zodat hij niet meer loszit maar nu vorige week had ik het zakdoekje niet goed vastgezet en viel hij op de grond terwijl ik daar zat, ik dus gelijk dat zakdoekje van de grond rapen en weer tussen het slot doen Shocked Maar je kon mijn hand dus zien van onder de deur toen ik hem opraapte XD

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr jun 03, 2016 8:18 pm

Nog een blooper van je! Sandra Shocked Je dacht dat het een nieuwe stemacteur was die Hudson! Terwijl het gewoon een 6 jarig kind is!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr jun 03, 2016 8:21 pm

Tecna14 schreef:Nog een blooper van je! Sandra Shocked Je dacht dat het een nieuwe stemacteur was die Hudson! Terwijl het gewoon een 6 jarig kind is!

6 jaar *slaat handen voor mond*  Shocked  affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr jun 03, 2016 8:43 pm

Funny! Toch?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr jun 03, 2016 10:10 pm

Gisteren op mijn stage stond er op een bon. 6 koffie! Dus ik en een andere stagiare netjes 6 koffie klaar maken! En dan later blijkt dat ze al betaald hadden de gasten! En dan kwam een leding tot het idee!: GRATIS Koffie! 4 Mensen wilde wel wel en 2 niet! En ze vroeg het ook aan mij en niks zei nee! Dus ik zei: Doe mij maar dan een fristi! En zei daarna ook dat het sjiek is gratis koffie! En later moest er een paar kratten naar een groothuis gebracht worden! En mijn schoen bleef hakken maar e stond een leding bij dus we hadden het gelijk door! Shocked Shocked


Laatst aangepast door Tecna14 op di aug 30, 2016 10:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra za jun 04, 2016 2:02 pm

Tecna14 schreef:Funny! Toch?
Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra za jun 04, 2016 2:03 pm

Tecna14 schreef:Gisteren op mijn stage stond er op een bon. 6 koffie! Dus ik en een andere stagiare netjes 6 koffie klaar maken! En dan later blijkt dat ze al betaald hadden de gasten! EN dan kwam een leding tot het idee!: GRATIS Koffie! 4 Mensen wilde wel wel en 2 niet! En ze vroeg het ook aan mij en niks zei nee! Dus ik zei: Doe mij maar dan een fristi! En zei daarna ook dat het sjiek is gratis koffie! EN later moest er een paar kratten naar een groothuis gebracht worden! En mijn schoen bleef hakken maar e stond een leding bij dus we hadden het gelijk door! Shocked Shocked

Oh koffie is vies he  Shocked 
Je bent toch niet gevallen op de koffie affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja za jun 04, 2016 7:25 pm

Ja echt! Maar ik ben niet over de koffie gevallen hoor! Mijn hak bleef aanhaken aan de gordel! Net als jij met je oplader!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Admin zo jun 05, 2016 7:54 pm

Oh gelukkig. Wat als dat wel zou zijn gebeurd Shocked
O wat denk ik nou Rolling Eyes
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Kyana ma jun 06, 2016 5:39 pm

Ik heb vannacht met mijn lenzen in geslapen, ik ben ze dus gisteren gewoon vergeten uit te doen Shocked
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Admin wo jun 08, 2016 6:50 pm

Kyana schreef:Ik heb vannacht met mijn lenzen in geslapen, ik ben ze dus gisteren gewoon vergeten uit te doen Shocked

En werden je dromen erdoor scherper? Twisted Evil
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr jun 10, 2016 6:30 pm

Tecna14 schreef:Ja echt! Maar ik ben niet over de koffie gevallen hoor! Mijn hak bleef aanhaken aan de gordel! Net als jij met je oplader!

Je zegt dit en 5 seconden later gaat mijn voet bijna weer achter de oplader..  Shocked
Gelukkig viel mijn telefoon dit keer niet  Rolling Eyes

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr jun 10, 2016 6:32 pm

Admin schreef:
Kyana schreef:Ik heb vannacht met mijn lenzen in geslapen, ik ben ze dus gisteren gewoon vergeten uit te doen Shocked

En werden je dromen erdoor scherper? Twisted Evil

Haha en dan wakker worden met hele pijnlijke ogen?  Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Kyana za jun 11, 2016 7:17 pm

Ik moest gisteren werken en ik wou nog een diepvriespizza eten voor ik vertrok want mama had het eten niet optijd klaar en ik moest echt wel wat eten.

Ik kwam dus beneden na 20 minuten wachten.. WAS IK DE OVEN VERGETEN AAN TE ZETTEN. Ik had niet genoeg tijd om nog eens te wachten dus ben ik maar door gegaan zonder wat te eten, ik was bijna flauwgevallen op het werk Sad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Admin zo jun 12, 2016 2:24 pm

Kyana schreef:Ik moest gisteren werken en ik wou nog een diepvriespizza eten voor ik vertrok want mama had het eten niet optijd klaar en ik moest echt wel wat eten.

Ik kwam dus beneden na 20 minuten wachten.. WAS IK DE OVEN VERGETEN AAN TE ZETTEN. Ik had niet genoeg tijd om nog eens te wachten dus ben ik maar door gegaan zonder wat te eten, ik was bijna flauwgevallen op het werk Sad

Oh dat is echt erg als zoiets gebeurd Suspect
Eten is leven Twisted Evil
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra wo jun 22, 2016 7:29 pm

Ik zie mezelf ook al flauwvallen zonder ontbijt  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra do jul 07, 2016 8:44 pm

Nou kijk vandaag was rapportuitreiking en dan moeten we de handen schudden van alle leraren...

Ik dus zo die hele rij afgaan, kom ik bij mijn biologie leraar en ik zo heel blij zijn omdat ik hem heel erg mag, zeg ik zo 'tot volgend jaar  Cool ' hij ook 'tot volgend jaar', is de persoon die ik daarna een hand moet geven een lerares die ik ook volgend jaar heb en tegen haar zei ik alleen fijne vakantie aahh waatt Crying or Very sad Is dat niet onbeleefd Shocked

Oh en toen ergens later was mijn natuurkunde leraar, die was van plaats verandert omdat het een beetje krap was en toen ging ik de rij verder af, gaf ik bijna hem opnieuw een hand omdat hij achteraan was gaan staan Shocked Hoezo awkward  Shocked

En toen ik het lokaal binnenkwam praatte mijn biologie leraar ook al tegen me en had ik het niet door en hij was zo JIPPIE blij dat ik over was en aahahaha Crying or Very sad Ik wilde u niet negeren meneer Shocked Shocked Shocked

Er was ook zo een hele enge LANGE leraar die ik niet heb maar andere kinderen wel en AAAH WAT WAS HIJ LANGG affraid (ik moest zo erg omhoog kijken  Suspect )
En leraren die je niet kennen en snel fijne vakantie zeggen zodat je weer snel verderloopt Shocked Oh en daardoor sloeg ik een andere leraar dus bijna over Rolling Eyes Zoals.. alweer.. Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Admin vr jul 08, 2016 2:49 pm

Sandra schreef:Nou kijk vandaag was rapportuitreiking en dan moeten we de handen schudden van alle leraren...

Ik dus zo die hele rij afgaan, kom ik bij mijn biologie leraar en ik zo heel blij zijn omdat ik hem heel erg mag, zeg ik zo 'tot volgend jaar  Cool ' hij ook 'tot volgend jaar', is de persoon die ik daarna een hand moet geven een lerares die ik ook volgend jaar heb en tegen haar zei ik alleen fijne vakantie aahh waatt Crying or Very sad Is dat niet onbeleefd Shocked

Oh en toen ergens later was mijn natuurkunde leraar, die was van plaats verandert omdat het een beetje krap was en toen ging ik de rij verder af, gaf ik bijna hem opnieuw een hand omdat hij achteraan was gaan staan Shocked Hoezo awkward  Shocked

En toen ik het lokaal binnenkwam praatte mijn biologie leraar ook al tegen me en had ik het niet door en hij was zo JIPPIE blij dat ik over was en aahahaha Crying or Very sad Ik wilde u niet negeren meneer Shocked Shocked Shocked

Er was ook zo een hele enge LANGE leraar die ik niet heb maar andere kinderen wel en AAAH WAT WAS HIJ LANGG affraid (ik moest zo erg omhoog kijken  Suspect )
En leraren die je niet kennen en snel fijne vakantie zeggen zodat je weer snel verderloopt Shocked Oh en daardoor sloeg ik een andere leraar dus bijna over Rolling Eyes  Zoals.. alweer.. Laughing

Nee hoor, dat is niet onbeleefd.
Het is juist onbeleefd om niks te zeggen Surprised
Fijne vakantie is een beetje hetzelfde. Niks om zorgen over te maken rabbit

Haha. Dat heb ik ook met als ik lange mensen zie.
Dan denk ik: WAUW U BENT EEN TORENGEBOUW Suspect
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr jul 08, 2016 9:02 pm

TORENGEBOUW OH WAT

Ik dacht mssn is het onbeleefd als ik tegen de ene leraar wel zeg tot na de vakantie en tegen haar niet Rolling Eyes

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja do jul 14, 2016 11:32 pm

Weetje wat mijn grootste blooper is voor tv?! En cartoons!? Ik dacht vroeger altijd dat die cartoon figuren van zich zelf een stemhadden! Maar nee! Te mooi om waar te zijn, zijn het ook mensen!! Shocked Shocked Evil or Very Mad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr jul 15, 2016 1:55 pm

Tecna14 schreef:Weetje wat mijn grootste blooper is voor tv?! En cartoons!? Ik dacht vroeger altijd dat die cartoon figuren van zich zelf een stemhadden! Maar nee! Te mooi om waar te zijn, zijn het ook mensen!! Shocked Shocked Evil or Very Mad

Dat dacht ik ook altijd Shocked En dat het echte levende wezentjes waren Shocked Vooral bij 3d animatie had ik dat Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr jul 15, 2016 4:31 pm

Onze chauffeur die in het ziekenhuis ligt nu, deed 1 keer een paard na! Voor de grap! Ik en Jayne zeide een andere keer dat ze het weer moet doen! En ze zei van: Nee. NEE! Zo iets kan maar 1 keer daarna niet meer! Zo is mijn systeem. En ik en Jayne geloofde haar ook nog! En later zei ze wat is dat? Een paard. Shocked Shocked Shocked Shocked Eerst geloof waardig! Echt ik geloofde haar zo eerst en dat meisje!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr jul 15, 2016 4:53 pm

[img]Het Blooper-topic - Pagina 4 I53axi[/img] Zie ik dubbel? Een vrouw met een baard! Shocked Shocked Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 4 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum