Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Blooper-topic

5 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra ma okt 10, 2016 8:28 pm

Kyana schreef:Vorige woensdag gingen we voordrinken op kot bij een vriend en we hebben perongeluk zijn bed kapot gemaakt door er met z'n allen op te gaan liggen Laughing

Whahahahaha oeps Laughing

Ik liep vandaag dus mijn eigen klas voorbij Shocked
Want vandaag begon de toetsweek en ik was laat en kon het lokaal niet vinden, toen zag ik dus ergens een klas zitten met het idee 'oh ik ken die mensen niet, dit is niet waar ik moet zijn' Laughing
Bleek het dus wel mijn klas te zijn Shocked
En ja zo kwam ik een paar sec te laat want ik ging eerst alle andere lokalen langs bounce

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra zo okt 16, 2016 4:49 pm

Ik had vannacht een rare droom waarin ik weer eens minecraft speelde  Shocked

Ik moest dus vluchten voor een groot monster en had me ergens onder de grond in een grot verstopt Shocked
Was ik zo onhandig om naar achteren te lopen zonder te kijken en een heel stuk naar beneden te vallen, recht in de lava -_-

Toen verscheen er in mijn droom dus in de chat 'Sandra probeerde in lava te zwemmen' Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja wo okt 26, 2016 9:57 pm

Whaah @Sandra dacht eerst dat stemacteurs maar een beetje van het stemacteren doen elke dag maar neeehhh Shocked Laughing ! Ze zitten wel bijna een hele werk dag in de studio Twisted Evil ! 8 uur lang en soms nog langer bijv in Amerika! Cool
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra za okt 29, 2016 9:37 pm

Nja schreef:Whaah @Sandra dacht eerst dat stemacteurs maar een beetje van het stemacteren doen elke dag maar neeehhh Shocked  Laughing ! Ze zitten wel bijna een hele werk dag in de studio Twisted Evil ! 8 uur lang en soms nog langer bijv in Amerika! Cool

8 UUR ZOLANG
Wauw die moeten een goede stemconditie hebben Shocked

*dat heb ik dus niet*

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr dec 02, 2016 8:24 pm

7 jaar geleden januari\februari had ik blijkbaar iets verkeerds gegeten! Toen ik in de middag in de bus stapte en ik thuis was moest ik overgeven en de grond lach met kots en spuug! Baah!! Snel naar huis gegaan!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra zo dec 04, 2016 1:54 pm

Nja schreef:7 jaar geleden januari\februari had ik blijkbaar iets verkeerds gegeten! Toen ik in de middag in de bus stapte en ik thuis was moest ik overgeven en de grond lach met kots en spuug! Baah!! Snel naar huis gegaan!

Ik ben altijd zo onhandig om in de gang al over te geven ipv snel naar de wc te rennen Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja zo dec 04, 2016 9:30 pm

Afgelopen Dinsdag had ik mijn shirt verkeerd om! Hij was bijna de heledag binnenstebuiten ik en niemand anders zag het!Laughing  Tot dat mijn zusje zei dat ik hem verkeerd om had! En het tegen mij zei S'avonds! (Ik deed mijn shirt aan toen ik me ging omkledeb)Shocked Shocked Cool  Ze zag het etiket! Oops! Embarassed Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra ma dec 05, 2016 8:36 pm

Nja schreef:Afgelopen Dinsdag had ik mijn shirt verkeerd om! Hij was bijna de heledag binnenstebuiten ik en niemand anders zag het!Laughing  Tot dat mijn zusje zei dat ik hem verkeerd om had! En het tegen mij zei S'avonds! (Ik deed mijn shirt aan toen ik me ging omkledeb)Shocked Shocked Cool  Ze zag het etiket! Oops! Embarassed Shocked

Ik ben een paar weken geleden ook met mijn shirt verkeerd om naar school gegaan Shocked
Verklaart wel waarom hij steeds in mijn nek stak.... drunken
Gelukkig had ik nog een ander shirt eroverheen aan waardoor het... minder opviel Rolling Eyes

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja do dec 15, 2016 9:34 pm

8 jaar geleden had ik perongeluk iemand anders broodtrommel gepakt omdat ik dacht dat het die van mij was! Want ik en die jongen hadden precies dezelfde "Cars" broodtrommel! Maar goed ik pakte zijn broodtrommel en ik zag andere dingen zitten op het brood terwijl ik dat me niet herinner toen mijn moeder brood smeerde! Dus ik dacht beeh! En het bleek zijn broodtrommel te zijn en niet die van mij en hij had mijnes! De juf kwam erachter en schreef onze namen op de voorkant en het is allemaal goed gekomen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr dec 16, 2016 3:30 pm

Nja schreef:8 jaar geleden had ik perongeluk iemand anders broodtrommel gepakt omdat ik dacht dat het die van mij was! Want ik en die jongen hadden precies dezelfde "Cars" broodtrommel! Maar goed ik pakte zijn broodtrommel en ik zag andere dingen zitten op het brood terwijl ik dat me niet herinner toen mijn moeder brood smeerde! Dus ik dacht beeh! En het bleek zijn broodtrommel te zijn en niet die van mij en hij had mijnes! De juf kwam erachter en schreef onze namen op de voorkant en het is allemaal goed gekomen!

Oh dat is mij ook een keer overkomen! affraid
Een meisje en ik hadden op de basisschool bij de overblijf allebei een grote rode broodtrommel en ik had perongeluk die van haar uit de koelkast gepakt (onze namen leken heel erg op elkaar) Rolling Eyes
Ik dus gaan zitten en de broodtrommel openmaken en toen zat er opeens zoveel meer en anders eten in... ik begon dus maar gewoon haar brood te eten Shocked
Komt even later de overblijfjuf met.. wat blijkbaar mijn broodtrommel was Shocked
Ok dus toen had ze het opgelost door haar ook 1 van mijn brood te geven Embarassed

Maar het was dus zo awkward dat ik iemand anders brood zat te eten Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra vr dec 16, 2016 3:32 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:8 jaar geleden had ik perongeluk iemand anders broodtrommel gepakt omdat ik dacht dat het die van mij was! Want ik en die jongen hadden precies dezelfde "Cars" broodtrommel! Maar goed ik pakte zijn broodtrommel en ik zag andere dingen zitten op het brood terwijl ik dat me niet herinner toen mijn moeder brood smeerde! Dus ik dacht beeh! En het bleek zijn broodtrommel te zijn en niet die van mij en hij had mijnes! De juf kwam erachter en schreef onze namen op de voorkant en het is allemaal goed gekomen!

Oh dat is mij ook een keer overkomen! affraid
Een meisje en ik hadden op de basisschool bij de overblijf allebei een grote rode broodtrommel en ik had perongeluk die van haar uit de koelkast gepakt (onze namen leken heel erg op elkaar) Rolling Eyes
Ik dus gaan zitten en de broodtrommel openmaken en toen zat er opeens zoveel meer en anders eten in... ik begon dus maar gewoon haar brood te eten Shocked
Komt even later de overblijfmoeder met.. wat blijkbaar mijn broodtrommel was Shocked
Ok dus toen had ze het opgelost door haar ook 1 van mijn brood te geven Embarassed

Maar het was dus zo awkward dat ik iemand anders brood zat te eten Shocked

Het kwam eigenlijk doordat mijn moeder die dag mijn broodtrommel in de koelkast op school had gedaan (ze is zelf ook overblijfmoeder maar dan bij de kleuters) en ze had stiekem als verrassing ipv mijn grote rode een nieuwe kleine roze trommel in de koelkast gezet Evil or Very Mad
Je had geen idee hoe boos ik was toen ik dat van haar hoorde Mad

Ik wilde die kleine roze trommel dus niet omdat ik hem nooit zelf openkreeg zonder blaren en gebroken nagels en pijn santa

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja vr dec 16, 2016 10:48 pm

Gisteren op mijn stage! Shocked
Ik ging de vaatwasser in/uit ruimen en toen ik  klaar was deed ik het tablet  in de vaatwasser en ik zag dat het doosje helemaal op was! Shocked, ik dus een nieuwe vaatwasser tabletten pakje pakken uit de winkel en bij de kassa afrekenen Shocked  en toen ik langs het magazijn liep om naar de kantine Shocked  te gaan zag  een collega dat ik  nieuwe pakje vaatwasser tabletten bij mij heb ze zei Heb je al in de kantine gekeken Wink ? Ik zei zo van Ja! (dus niet!) Shocked Shocked  dus ik in de kast kijken van de Kantine en ja daar lag er 1! Shocked Ik tegen de leidingen zeggen Shocked  en die zeide Kan gebeuren! Very Happy  Laughing
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja za dec 17, 2016 10:16 pm

Nja schreef:Gisteren op mijn stage! Shocked
Ik ging de vaatwasser in/uit ruimen en toen ik  klaar was deed ik het tablet  in de vaatwasser en ik zag dat het doosje helemaal op was! Shocked, ik dus  een  nieuwe vaatwasser tabletten pakje pakken uit de winkel en bij de kassa afrekenen Shocked  en toen ik langs het magazijn liep om naar de kantine Shocked  te gaan zag  een collega dat ik  nieuwe pakje vaatwasser tabletten bij mij heb ze zei Heb je al in de kantine gekeken Wink ? Ik zei zo van Ja! (dus niet!) Shocked Shocked  dus ik in de kast kijken van de Kantine en ja daar lag er 1! Shocked Ik tegen de leidingen zeggen Shocked  en die zeide Kan gebeuren! Very Happy  Laughing
Vorige jaar dan op een andere stage plek! We hadden pauze in de middag, en de begeleiding had een soep zakje bij zich! Ze opende het zakje  en deed de koffie kan open en schonk er koffie in! Laughing Shocked  Ik zag het en zei dat ze koffie inschonk in plaats van heet water! Embarassed  Ze schrok zich en ging gelijk weggooien in de gootsteen! Ik en mijn andere collegas kregen er wel de slape lach van! Ze moest er gelukkig zelf ook om lachen! Twisted Evil Laughing Very Happy Shocked Cool Ze zei dat ze dacht dat ze de theekan had inplaats van de koffiekan! Shocked Shocked Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra za dec 24, 2016 3:00 pm

Hahahahaha koffie met soep XD

Ik deed net ook iets heel stoms Shocked
Ik heb dus wel eens pakjes op mijn bureau staan omdat ik niet altijd zin heb om naar beneden te lopen Razz
Zit ik dus gezellig achter mijn pc een pakje te drinken, trek ik hem opeens weg en valt de hele inhoud uit mijn mond op mijn schoot Shocked
Nog net niet op mijn toetsenbord Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja za dec 24, 2016 10:31 pm

Sandra schreef:Hahahahaha koffie met soep XD

Ik deed net ook iets heel stoms Shocked
Ik heb dus wel eens pakjes op mijn bureau staan omdat ik niet altijd zin heb om naar beneden te lopen Razz
Zit ik dus gezellig achter mijn pc een pakje te drinken, trek ik hem opeens weg en valt de hele inhoud uit mijn mond op mijn schoot Shocked
Nog net niet op mijn toetsenbord Laughing
OOH HANDIG SANDRA! Laughing 7 jaar geleden dan! In januari! Ik had toen duo lezen en ik liet toen een harde boer! Nou de juf en die duo lezer keken echt niet blij!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra wo dec 28, 2016 8:25 pm

Ik liet ooit eens perongeluk een scheet in de klas Shocked

Achja dat zijn van die dingen die iedereen wel eens overkomt nietwaar Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja wo dec 28, 2016 9:36 pm

In dit filmpje zegt Olga Reznikova (Die vlogs/blogs maakt over haar land Oekraïne) Slovak. In plaats van Slovakia. Wanneer ze de Engelse vertaling voorleest van het land Slovakije. Shocked Shocked  
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra za dec 31, 2016 5:52 pm

Whaha Slovak.. Slak.. Shocked

Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja wo jan 04, 2017 12:38 pm

Sandra dacht dat ik het over haar had met "de meester" als achternaam!! Tot dat ze ontdekte dat het om een vrouw ging in een tolk filmpje!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra wo jan 04, 2017 12:42 pm

Whaha precies Shocked
Ik had eerder ook verwacht 'Sandra de juf?', maar nu snap ik wat je bedoelde Shocked

Embarassed

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja wo jan 18, 2017 10:59 pm

Lullige flauwe blooper vandaag meegemaakt! Bij mij in de bus zit 1 jongen die elke woensdag naar zo'n dagbestedings boerderij gaat! De buschauffeur moest bij de rotonde naar links gaan gaat ie vervolgens naar rechtdoor na de rotonde ipv links! Die jongen zei ook "buschauffeur" enzo! Ik en de andere zeide ook je rijdt verkeerd enzo! Brengt ie hem vervolgens gewoon naar zijn huis! Nou als zo iets mij zou overkomen had ik gelijk een klacht ingedient! Hij zegt zelf dat ie een route papier heeft! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra zo jan 22, 2017 1:56 pm

Hhahahah whaha handig Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Nja zo jan 22, 2017 2:18 pm

@Sandra het lijkt wel grappig inderdaad maar zo grappig was het niet op dat moment! Ik ben benieuwd naar de reactie van zijn moeder!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Admin ma jan 23, 2017 6:50 pm

Ik gaf vandaag perongeluk de verkeerde man een hand,
ik dacht dat hij bij de cursus hoorde. Maar hij was van de school Shocked
Nouja weet hij ook wie ik ben xD

#Faal
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Sandra ma jan 23, 2017 9:16 pm

Awwh Nja, Tessa Laughing

Ik werd vandaag ook eng aangestaard door een lerares die me bijna omver liep in de gang Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blooper-topic - Pagina 6 Empty Re: Het Blooper-topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum